Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ntibcsike84 Creative Commons License 2017.03.12 0 0 821

Ez Isuzu?

BTHegy Creative Commons License 2017.03.12 0 0 820

Német motorosnál az adagolot látod szemből, isuzunál a turbót, öninditot. Ez a legegyszerübb ennyire kezdőknek. 

Illetve német motorosnál egy 10oldalas listát fognak mondani, miket cseréltek benne, isuzu meg szervizmentes :) nadehát japán. :)

Előzmény: ntibcsike84 (819)
ntibcsike84 Creative Commons License 2017.03.12 0 0 819

Sziasztok! Szeretnék venni egy Diesel G astrat honna tudom, hogy tényleg Isuzu motors vagy csak azt mondják? Van belőle 68 le és 75le. Melyik az? Mert mindegyikhez oda van írva :)

bemfero Creative Commons License 2017.03.12 0 0 818

Mindenképpen érdemes kiiratni a dpf et ill kiszedni belőle igy sose lessz gond vele. Ha gépre tettétek miért nem indítottatok el egy regenerációt.Jó esetben ha elindul akkor segit. Ha nem indul el akkor mindenképpen vagy csere vagy kiiratni kiberhelni.

Előzmény: peter513 (775)
bemfero Creative Commons License 2017.03.12 0 0 817

Sziasztok!

2005 1.9cdti 120le dt motoros c vekim van.

olyan hiba ütötte fel a fejét hogy,beinditom jár a motor szépen majd váltózó időn belül leáll az autó magától.Van hogy ujra lehet indítani de van hogy csak kb 30 perc mulva.tank kitakaritva szűrő új benne man filter nagynyomádú felújitva.Kb 1hónapja vettem a korrekciók elég rosszak voltak 4es hengernél 5...mg/lök kicseréltem a porlasztót mert olyan volt amikor hidegen beinditottam mintha 3 henger menne csak. Majd ezután a 2 henger is lebutult kapott az is másikat. Előtte nem volt ez a jelenség.370 km ről hoztam az autót semmi gond nem volt itthon járkáltam vele 2 hétig hiba nélkül leszámitva a hideg állapotban jelentkező 3 hengerezést. Aztán cseréltem csucsokat és jöttek a gondok.Bontott de bemért jegyzőkönyves csúcsokat kapott.Esetleg valainek ötlet?Rail nyomásszabályzó tisztitva,menyiségszabályzó szintén a mapot is kitakaritottam.

Bárk_i Creative Commons License 2017.02.17 0 0 816

Valószinű az EGR szelepet kell tisztítani,illetve a turbó feltöltőt sem ártana.Nekem is hasonló volt a probléma.

Előzmény: enduroadam (809)
Zsolt Kishonthy Creative Commons License 2017.02.16 0 0 815

megvan a hiba!! vákuum probléma..( lehúztam a vákuum csövet a turbó szabályzóról és nem fojtja magát a motor!)  . holnap folyt kőv.. 

Előzmény: BTHegy (814)
BTHegy Creative Commons License 2017.02.15 0 0 814

Azt is jelzi, ha a kulcsban szarik be? Vagy esetleges vezeték szakadást is kiir?

Előzmény: Zsolt Kishonthy (813)
Zsolt Kishonthy Creative Commons License 2017.02.15 0 0 813

Nincs hibakód..ha imo beszarna akkor a diagnosztika jelezné... egyenlőre ott tartok,hogy felgyújtom...ezt a fost!!

Előzmény: BTHegy (812)
BTHegy Creative Commons License 2017.02.15 0 0 812

Imo? X17dtl-em is, és a golfom is ugyanezt produkálta, mikor beszart az imo.

Előzmény: Zsolt Kishonthy (810)
MBman Creative Commons License 2017.02.13 0 0 811

Nemtudom, hogy aktuális-e még a kérdés, de ha igen, akkor az X20DTH alkatrészeiben kellene gondolkodnod. Komplett hűtő egység klímahűtővel, vízhűtővel, intercoolerrel, levegő szívó és nyomócsövekkel együtt átszerelhető. Így nem kell semmit sem tákolni, hisz a kérdést megoldották a gyárban, X20DTH lett az eredménye.

 

Célszerű lehet egy komplett donorautó beszerzése, az átépítés után a többit kiárulod. Lehet, akár motor vagy adagolóhibás. 100-200 ezerért lehet már ilyet szerezni, ha va helyed hol tárolni, kiárulni az alkatrészeit, akkor nemcsak nullszaldósra tudod kihozni a mutatványt, de akár még haszon is lehet belőle.

Előzmény: Sutee111 (807)
Zsolt Kishonthy Creative Commons License 2017.02.13 0 0 810

Sziasztok.. Lassan egy  hete vakargatják sokan.. opel corsa 1.3 cdti.. jelenség: 1-2 másodpercre beindul addig normális a motorhang és utána szépen leáll!

Porlasztók jók bevizsgálva,üzemanyagpumpa jó, nagy nyomású ismét jó, railnyomás szabályzó szelep lecserélve, hibakódot nem ír, részecskeszűrő is jó, minden átvizsgálva elektromosan is rendben.. Ha valaki tudna segíteni kérem írjon! 

 

enduroadam Creative Commons License 2017.02.02 0 0 809

Sziasztok.Talán itt kapok egy tippet az autóm problémájára.

1.7 DTI Y17DT G astra caravan 2003 .A következőt produkálja.Ritkán elkezd betorpanni gázadásra.Olyan jelenség mintha levennéd a gyújtást.Többnyire akkor csinálja mikor nyomatékból tolom neki.Nem forgatom a motort nagy fordulaton.A gáz az egészben hogy tényleg ritkán csinálja de van mikor egy nap többször is aztán sokszor napokig hetekig hibátlanul üzemel.Motor nem dob ki semmi hibakódot.Volt szervizben és semmit nem olvastak ki hibát.Könnyen indul hidegen melegen,szépen jár de ez megkeseríti az egészet.Van valakinek valami tipp ötlet hogy mégis mi okozhat ilyen problémát?Nagyon szépen köszönöm a válaszokat.

sexiJoe Creative Commons License 2016.12.31 0 0 808

Üdv Opeltesók! Astra 1,7 cdti isuzu 2003-as 3000fordulatnál "letilt" tovább nem forog de leállítás után egy darabig hibamentes, ahogy eléri a 3000-et ismét nem engedi tovább forogni. Valami tapasztalat?

Sutee111 Creative Commons License 2016.12.27 0 0 807

Sziasztok. X20Dtlbe lehet intercoolert szerelni? Csak bekötöm vagy kell beépíteni turbó nyomás szabályzó szelepet? Annyi még hogy optimalizált vezérlője van a turbó jelenleg 1,2 bar működik. Köszönöm a választ. ;)

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.11 0 0 806

hali

 

ezeket találtam:  http://www.opel-autodiagnosztika.com/letoltes/Opel-HDRC-Hibakodok.pdf

 

Nézd átt ottvan mindkét hibakód!

 

Üdv.

Előzmény: Matthisa1.3 (805)
Matthisa1.3 Creative Commons License 2016.09.11 0 0 805

Sziasztok!2001es isuzu 1.7es g-s astrám villogtatja a motorhiba lámpát(ahogy felvillan visszaveszi a fordulatszámot!)Leállítom,eltűnik a hiba,majd vmikor megint előjön!Adagoló elektronika már volt rajta javítva!Elég sűrűn érzek gázolajszagot a szellőzőből illetve a motortérből!Tűzgyűrűknél nem látok szivárgást!Illetve mikor beindítom alapjáraton ilyen( süvítő,folyamatosan nyavajgó hang jön a bal szellőzőből vagy motortérből----Gázfröccsre elmúlik általában)Kivillogtatva 1125 és 0400, gondolom a komoly a dolog.Pontosan hol kezdjem ellenőrizni hogy mi lehet?Vagy ez konkrét hibákra utal?Valaki találkozott már hasonló hibával? Előre is köszi!

BTHegy Creative Commons License 2016.09.09 0 0 804

Ez olyan ironikus kérdés volt. Még az ismerősöm tanyáján áll. Egyenlőre helyet és időt kell csinálnom, hogy haza tudjam hozni.

Előzmény: Törölt nick (803)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.08 0 0 803

??????????

nem értem a kérdésed?????

Előzmény: BTHegy (802)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.08 0 0 802

Mikor kerül haza a campom? :D

 

 

Előzmény: Törölt nick (801)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.08 0 0 801

Meg találtam az opel campo 2.5 D re vonatkozó adatokat :D

 

A szelep hézagok: szívó: 0.4mm  Kipufogó: 0.4mm

Hidegen állítani.  kompresszió 30bar  hengerek közt max 25% eltérés lehet a nyomásban!

Kérdezz ha tudok válaszolok. :-))

Előzmény: BTHegy (799)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 0 800

Fogalmam sincs :-)) Ez a sima 1.7 TD isuzu  F astra motorra van :-))

Előzmény: BTHegy (799)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.07 0 0 799

2.5d-re is igaz ez a hézag? (Campo)

Előzmény: Törölt nick (798)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 0 798

:-)) El olvastam sőt már előbb is olvastam amúgy láttam is ilyen blokkot :-))

A lényeg hogy az DOHC vezérléses és 2 vezérműtengelye van meg 16 szelepje :-))

De ha jól tudom az már nem igazi isuzu hanem csak licensz azaz a németek csinálták, de mindegy is közben egy másik fórumon ki derült hogy igen a szelepet kell és lehet állítani az adatok: szívó :0.15mm   Kipufogó: 0.25 mm és hidegen állítandó!

 

:-))

Előzmény: BTHegy (797)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.07 0 0 797

Van isuzu 16v dizel.

Y17dth. Elvileg ezt irták a komentben.

 

Elolvastad a kommentet, vagy megáltál a 16v-nėl?

Vagy én néztem valamit el?

Előzmény: Törölt nick (796)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.07 0 0 796

:-))

 

Hali

 

Tudom hogy a segíteni akarás vezérel ezért nem is akarlak csesztetni, és megbántani :-))

 

De van egy alapvető apróság amit el felejtesz: a kocsi amiről beszélnénk diesel!!!!  teljesen más az égéstérben a hőmérsékleti viszony mint egy benzinesnél!

Szóval ha hiszed ha nem nem úgy  hogy kb be állítom az nem jó, sőt az a lényeg hogy már azon is jár az agyam hogy nem -e el kokszosodtak elégettek a szelepfészkek és egy ici picit nyitott a szelep ezért a gyengeség de az a legnagyobb gondom nincs ismeretségi körömbe diesel kompressziómérő cucc :-((

 

Mert az azonnal választ adna a kérdésemre!(mármint szelep nyitottság -ra )

 

mert az olaj nem evése az ugye arra enged következtetni hogy a gyűrűk annyira nem kopottak, hogy mellette nem megy el az olaj ,kvázi a kompresszió is jó ,mert indulni is indul ,ahogy már írtam szépen jól!

 

Csak  menet közben érzettel van gond.  A hiba: menet közben érzem hogy gyengusz. És ha jár a motor akkor is az az érzet hogy nem egy kemény diesel járású motor hanem egy lötymeteg :-((  .( 82 lóerőt azért érezni lehetne)

 

Szóval a lényeg hétvégén szelepfedél le, szelep átnézés!

Aztán a vezérlést is át nézzük nem -e ment arrébb egy kicsit nem nálunk hanem előbbre és az én ismerősöm meg a fixált vezérmű kerekekre csak vissza rakta az új szíjat mert pont passzolt nem nézte át a vezérlést hogy minden fasza-e pl: az adagoló!

Lehet egy pár fokot az van el menve!(mert lehet pont az ugrott egyet el! ) na szóval majd ki derül .

 

Üdv.

Előzmény: BTHegy (795)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.07 0 0 795

416-os hozzászolást olvasd. 16v-ről ir, de szerintem itt is hasonlonak kellene lennie.

Előzmény: Törölt nick (793)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.07 0 0 794

Yamahámnál a szivo 0.6-0.9, kipufoggo 0.9-1.1mm hidegen. Ez 125ccm 4t léghűtéses. 

Most mennyi? Kijebb egy 1/4-ed fordulatot s proba. Hidegen kicsit kopog szerintem nem gond. Melegen legyen szép hangja.

Előzmény: Törölt nick (793)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.06 0 0 793

Hali

 

jaja értem én mit mondasz hogy hideg motor is hézag de ha kicsit tudsz ezekről a dolgokról akkor tudod azt is hogy a két érték más! Mármint a hideg hézag meg a meleg :-))

 

Ja és a Google ha ott van akkor keresd már meg nekem ehhez a típushoz! mer vagy 2-3 napja bogarászom a netet sőt még opel szerelési könyvet is szedtem le PDF de ott is csak azt írja állísd a szelepet a gyári előírt értékre (Na kösz :-(( )

Most legyen okos a manus :(

 

Amúgy a hidrótőkést is állítják csak azt lapkákkal teszik nem kulcsal :-))

 

Na mindegy ha esetleg van infód a hézagról halgatom :-))

Kösz.

Előzmény: BTHegy (792)
BTHegy Creative Commons License 2016.09.06 0 0 792

Szelep hézag: google. Hidegen is google

utoljára a R9-esem volt ilyen. Ott fülre állitottam be melegen. Élvezett volt forro motorban nyulkálni.

Előzmény: Törölt nick (791)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!