Szia. Más tömítés nincsen ott,csak a gumigyűrű,szerintem ezért ne vegyél feszítőt,felesleges pénzkidobás,elég a gyűrű.
Jól tisztítsd meg ott körülötte a blokkot,és ha valamikor később megnézed,és még mindig ereszt,akkor az első fedél tömítés lehet a ludas,bár a hengerfejtömítés is ott találkozik a vezérműfedéllel,de másodikként először újratömíteném a vezérműfedelet.
2002 es toyota corollám van. Bejelzett a légzsák lámpa. Szervizben kiolvastuk, bal övfeszítő patron hiba. A szerelő mondta ha nem akarom kicserélni drága pénzért az egész biztonsági övet akkor egy ellenállás forrasztásával meg lehet oldani a problémát. Az értékét viszont nem tudta pontosan. Szeretném megkérdezni , valaki tudja e mekkora ellenállást kell beforrasztanom, hogy a lámpa kialudjon.
Toyota corolla 1.4 benzin 2002 az alany, a probléma az, hogy melegebb hőmérsekletben nehezebben indul az autó. Télen szinte megszűnt a probléma, plusz 10 fokoknál már érzékelhető, másodszorra indul átlagban. Mióta plusz 20 fokok vannak, többször kell indítanom, gázadás segít átlendíteni. Ilyenkor dadog az alapjárat, a gázadás megszűnteti.
Hideg motor esetében áll fenn ez a probléma, több órányi használat után.
Ha használatban van (meleg a motor) akkor nincs probléma, elsőre indul.
Van esetleg valakinek hasonlóval tapasztalata? Merre induljak?
Inkább ajtó kapcsoló! Ha biztosíték lenne, azt mást is befolyásolna, pl. hátsóablak fűtés, elakadás jelző, kürt vagy belső világítás vagy valami nem "létfontosságú" extra!
Szerintem!
és nem örülök az ilyen kérdéseknek, mert nekem is ilyen van!!
2019-es corollában az utas oldali ablakot csak a jobb oldali ajtóról lehet működtetni. A vezető oldalról nem működik a gomb. Más eletromos cuccnál nem vettem észre hibát. A vezető oldalról a jobb oldali tükröt is lehet állítani. Tippre ez lehet biztosíték hiba vagy inkább a kapcsoló lesz a ludas?
Ha az E21-esre gondolsz,akkor a 2018-asok amikor bejött ez a modell,alapból nem tudták a Carplay-t,viszont márkaszervizben át lehet frissíttetni(Retrofit frissítés),utána tudni fogja.Ennek van anyagi vonzata,de ha jól emlékszem max 25ezer ft.Java része meg lett csinálva,sokan kérték,lehet amit kinéztél,már megvan frissítve. Üdv.
Bővül a család és ezért le kell cserélnem a Vitarámat. A kiválasztott modell a Toyota Corolla kombi hybrid lenne. Az e12-es verziónál érdekelne, hogy melyik évjárattól tudja a Carplay-t? Már a 2018-asok is, vagy csak 2020 utániak? Segítséget előre is köszönöm. A Suzuki Swace az 2020-as és már tudja.
Üdv. Szerintem az alsó szintjelzésnél van a fagyállód.Picit rá lehetett volna tölteni,de egyébként nem lesz gond belőle,ha így hagyod,csak ettől sokkal lejjebb ne menjen már.
Képzeld! Sikerült megcsinálnom az autót. Főleg induláskor nagyon gyenge volt, egyre gyengébb. A szokásos dolgokat cseréltem, légszűrő, vízhőfok jeladó, légtömehmérő, de nem lett jobb. Kompresszió méréskor azt vettem észre, hogy a gyertyák nagyon fehérek voltak. Arra gondoltam keveset kaphat. Aztán sikerült bontottan szereznem egy eredeti vízhőfok jeladót, és az eutó egyből erősebb lett, megjavult. Most a gyertyák szép, villágosbarnák. Na ennyit az utángyártott alkatrészekről. A hibás, vadi új vízhőfok jeladó márkája FACET volt. Az autó nem adott hobakódot.
Akkor nem érdemes reklamálni, ugye? A garis mérést egyébkén egy másik figura végezte el, nem az aki később a 45ezres átvizsgálást csinálta. És én természetesen még csak most raktam össze magamban az egész történetet. Ott a pultnál eszembe se jutott, hogy az akksira is járt a 3 év gari.