Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már találkozott ilyen hibával. Clio 1.5 dci 2003 as. Ha gondol egyet akár menet közben de előfordul simán reggel indításnál elkezd világítani az izzitás jelző és mellette a piros stop jelzés. Ilyenkor amíg világít nem indul újból. Válaszokat előre is köszönöm.
minden !!!!! csati lehuzasa a motorterben kontaltolas, ez a vesszoparipam, ilyen idos autoknak mindegy milyen marka elofordul meg a motorvezerlot is kontaktolni
Szia, igen, azon is túl vagyok. Sajnos magam nem állok neki, sem tapasztalatom, sem pedig ötletem nincs, mit lehetne vele még tenni az ECU cserén kívül.
Nos. Szerencséd van.Éppen Egerben nyilott egy szereld magad műhely.Oda látogass el.Keresd Csabát,aki amerikát is megjárta már.Ő is segit.Csak óradij van,szerszámot,tanácsot ők állnak mindent.
Youtubeon Lukács Laci szereld magad néven vannak infók a hellyel kapcsolatban.
Van a családban egy Clio II-es, benzin 1.4, 8 szelepes verzió, K7J motorkód. Egy ideje alig meleg állapotában elmegy az alapjárat. Ha nincs a gázon a lábam, akkor mintha levenném a gyújtást, azonnal leáll. Indulni azonnal indul (ilyen leállás után is), hidegen is, melegen is. Ez a leállás csak indítás után, ha elindulok vele és még nem üzemmeleg a motor, akkor jelentkezik. Ráadásul nem álllandóan, hanem vélletlenszerűen - van olyan nap, amikor semmi baja. Jó pár szervizt megjárt már, de eddig nem tudták kiűzni belőle a démont. Eddig amiket cseréltünk benne: gyújtótrafók, gyertyák, FHP jeladó, alapjárati vezérlő motor, szívócsatorna tisztítás. Semmi. Esetleg van itt valaki, aki tudna tippeket adni, mi lehet még az oka (ECU-n kívül)? Esetleg Eger környékén van javasolt szerelő, aki járatos ilyen démon űzésekben? Előre is köszönöm.
Úgy tűnik az asszony kis Cliója hengerfejes lett. :( Esetleg van vapakinek otthon elfekvőben egy felesleges komplett motor, vagy egy sik hengerfej? 2002 Clio II, 1.2 8V D7FD.