Sziasztok! Vásároltam egy 2007 2000HDI Fiat Scudo L2H1 tehergépkocsit. Azt szeretném megkérdezni Tőletek, hogy hol találom a biztosítéktáblát? Köszönöm szépen a segítséget!
Sziasztok! A segítségeteket kérném Peugeot Expert Tepee II 2.0hdi a következőket produkálta. Minden ok, jövök-megyek, majd alapjáraton jár a motor, egyszer csak figyelmeztető sipolás, a műszerfalon és a kompúteren is stop felirat. Leállítottam, utána nem indult, csak egy kattintás hallatszott. Kb 2 óra múlva újra megpróbáltam,minden ok, majd alapjáraton szintén stop felirat, az autó megy egész addíg míg le nem állítom, azóta megint nem indul, nem teker, csak egy kattanás és a stop figyelmeztetés. Mi lehet a baj?
Fiat Scudo 2.0 Multijet (2008) EGR szelep csere után (új utángyártott ERA) motordiagnosztika lámpa kb 50 km után kigyullad. Hibakód: P2143. Autó megy, lámpa indítások után folyamatosan világít EGR illesztése, tanítása után is. Hibakód törlés után következő indításnál újra kigyullad. P2143: kipufogógáz visszavezetés szellőztetés vezérlő áramkör / szakadás.
Ja, még annyit, én mennék vele, mert szervo nélkül is kormányozható, csak qrva nehéz. Mi vontattuk a miénket szervizbe, lehetett vele úgy is közlekedni, persze nem élmény.
Csak tipp, mert nem vagyok hozzáértő. Ha kiürült a tartályod, akkor jó eséllyel kerülhetett bele levegő. Lehet, hogy ezt érzékeli a rendszer, de annyira kevés, hogy mégis működik.
Nekem a régebbi volt (2005), annak még ékszíjas a szervo szivattyúja,
Sziasztok. Ma mennem kellett az autóval,volt szervo de sokszor előjött a figyelmeztetés.Úgy néz ki mintha érintkezési gond lenne. A szervo motor helyét tudja valaki? Vagy van -e valmi érintkező valahol?
Néztem de konkrétan nem látszik hogy olajos lenne. A főtengely tárcsája tiszta.Töltés van.Esetleg levegő? Az okozhat ilyen kihagyást?Decemberben vettem,a volt tulaj nem volt valami műszaki zseni csak hajtotta.Akkor nem volt a tartályában semmi.Felöntöttem de azóta nem volt semmi gond.
Sziasztok. Szeretnék kérni kis segítséget.Ma szervóhibát írt ki az Expert 2-esem,nem működött,arrébb álltam vele leállítottam aztán újraindítottam és működött,de forgatásnál újra kiírta a hibátNem találok sehol az Expert 2-hez ,ami 2000 hdi valamilyen képet vagy rajzot a motoról. Be szeretnék azonosítani egy olajfolyást.A szervóra gyanakszom, de nem tudom pontosan pl. a szervó szivatyú helyét. Mivel nincs szerelőaknám aláfeküdtem,levettem a motor védőt. Sokmindent nem láttam,inkább csak olajos-saras trutyit. De a vezérlés burkolata mellet, a motor hátuljánál annak is az alsó harmadánál láttam tisztább olajmosásos részt,nem a burkolat alól jön. A szervó olajtartályából szinte semmit nem fogyott,talán 1 mm ment lejebb kb 600 km óta. A motorból nem fogy. Esetleg ha ismeritek a probléma okát az is segítség. Nem merek így közlekedni vele. Köszönöm ha írtok.
Mechanikus adagolós tédé nehezen indul. Izzítógyertyákat cseréltem, baráti tanácsok mentén levegősödésre tippelnék. Van esetleg tapasztalat mit érdemes nézni, hol szokott elengedni?
Ezeknél a tankban nincs AC ugye, csak az adagoló szívja?
2014es Expert. Azt már kiderítettem, hogy a gyári rádió kicseréléséhez két megoldás létezik. Az olcsóbbikkal nem fogom tudni használni a kormány mögötti kapcsolók át és az órát dátumot sem fogom tudni beállítani. Szuper, remek. De a tolató radar sem fog működni? Most csak le van róla húzva a stekker és nem csipog, hogy mi a bánat van mögöttem. Kussol.
Sziasztok. Scudo kombihoz keresnék bal első indexet, de ez egy kicsit kisebb, és ívesebb, mint amiket lehett hozzá rendelni. Hasonló az ulise-hez. 2003 évjárat. Tud valaki segíteni?
Most hirtelen nem is tudom én milyen számút építettem be , de nekem sok mindent kellett alakítani . Lehet hogy minden variációnál nem jön össze a harang csere .
Na végre sikerült a váltó csere, igaz sehol nem kaptam 20LE44 es váltótt a 1.9 TD hez, de kaptam egy HDI 2.0 bol egy 20LE69 es-t 40 ezer-ért.
Kiderült hogy a váltorol a harangot a lecserélve pontosan kompatibilis lett a váltó többi részéhez
Mivel hidralikus kuplungal müködött a vett váltó, igyis-ugyis lekellet cserélni a harangot.
Szóval ezekszerint a 20LE sorozat bármely tagja kompatibilis a másikkal, esetleg csak a harangot kell lecserélni. Remélem más is megtudja majd erösiteni.
2.0 hdi 95le motor, RHX motorkód, és most a légtömegmérőre gondolunk mivel az egr kiiktatása után ismét kigyulladt a motorhiba lámpa, kiolvasás megint egr és légtömegmérő hibát írt. Itt tartunk ,megpróbálnám pucolni a légtömegmérőt ,talán lesz javulás, ha nem akkor csere.
Milyen tömítést cseréltek ? Melyik motorral szerelt , mi a motorkód ? Turbó nyomó oldal kilukadása is lehet (csövek, cooler ). Turbó megkerülő szelep hiba is lehet ? Egr vezérlő hiba is lehet . Nekem is hasonló hibám van amit próbálok kinyomozni . Nagyon jó volna ha megvan a hiba, megírnád mi volt .
Segítségre lenne szükségem, egy 2002 2.0 hdi jumpy van. A gondom az vele hogy nem akar húzni, pörögni. Egr szelepet javították, (amit kidobott hibának), cseréltek tömítést, és még mindig nem jó. elméletileg jó a turbó is. 3400fordulatig ahogy megy, és onnan húz úgy, ahogy kellene neki. A diagnosztika nem dobott ki semmi hibát. Ha lenne valami ötlet ,örülnék neki.