Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a képen látható konzolnak világitania kell sötétben (ha a lámpát bekapcsolom) Mert esti vezetésnél nem látom, mit merre tekerek, nekem nem világit. Ugyanakkor a hátsó panel, ami az utasoknak van (fütés,klima kapcsoló) az világit. Azért kérdem, mert ha gyárilag nem világit, akkor nem állok neki szétszedni. Köszönöm :)
nem ilyen egyszerű karnak kodlampas első és hátsó kapcsolást is kell tudnia ellenkező esetben egyszerre kacsolná elől illetve hátul fel vagy le ,nincs relé vezérlés külön az elsőre ezt célszerű egy villamoságival beszereltetni a körbe
2007- és trafic gyári első ködlámpát akarok beszerelni. A kérdés a következő. Beszerelem a lámpákat, gyári csatlakozó rá rak és kész, működik, vagy kell valami plusz is, gondolok itt biztosíték vagy relé valahová.
Üdv mindenkinek. egy hete ültem bele egy új (2022 2.0d) Vivaroba, és tegnap vettem észre h kb 10 percenként beindul az üzemanyag szivattyú. A kocsi le van zárva, kulcs nincs az autó közelében sem…
kb egy órán át figyeltem, és kb 10 percenként megy 4-5 mp-ig. Szerintem egész éjszaka csinálja, mert ma reggel is hallottam egyszer. Akku sarút lehúztam kb 10 mp-re, de utána is csinálja.
Most vettem egy Renault trafic- ot. 2007 evj. 2.0 CDI 90le motorral, és 310000 km - rel. Teljesen motor generálón eset át. Porlasztók, izzítógyertyák, vezérlés, olaj, szűrők minden cserélve lett. Az autó szerelőm meg is erősítette ezt. Egyedül a rádió feletti kijelző mutat össze visszásságokat, tehát nem mutatja az időt, a rádiót sem jelzi ki. A kérdésem az lenne hogy ha véletlenül valami baja lenne az autónak a hibaüzenet hol jelenik meg a műszerfal kijelzőjén vagy a rádió feletti kijelzőn. Válaszokat előre is köszönöm.
Endre vagyok (N-dre71) új tag, köszöntök Mindenkit! Sportpálya gondnok vagyok, Gödön épitkezem, nemrég váltam, totális körülöttem a Khaos és most a kocsim is kezd megomlani...
Tavaly karácsonykor vettem egy Vivaro-t (2004-es, 2.5cdti, dobozos), levizsgáztatva, müszakilag alapvetöen rendben. Gond nélkül futott egészen mostanáig, tökös köröket lenyomtunk, elegedett voltam vele.
Kb 2 hete, teleszort puttonnyal, autopályán, 120km/h-nál teljesen váratlanul leállt a motor, üresben kigurultuk a lendületet, majd jött a 20 perc rettegés a leállósávban... Próbáltam beinditani, de csak köszörült. Az elsö szokatlan jel az volt, hogy a kulcs elforditásakor nem villant fel a rásegitöfütés-izzitas közös ikonja a müszerfalon. A biztositékok ellenörzésekor kijött, hogy rövidzárlat volt, egy új biztivel megint beindult. Ezt a müsort eljátszotta még 2-szer hazáig, nem is maradt több 30as biztim.
Most lenne még pár hirtelen fuvar, de nem hajtanám, ha kárt tehet benne a terhelés.
Ennyi lenne a diagnózis, várom segitö, gondolkodásra inspiráló hozzászólásaitokat!
Ez lehet a váltó problémája is, a féltengely egy műanyag kehelybe megy bele. Ha ez megkopik, hasonlókat produkál. Egyenesfutáskor, gázadáskor nem csinálja?
Sziasztok! Opel vivaro 2.0 diesel 2009 es. Az lenne a kérdésem, ha a vezető ülést szeretném kivenni, a légzsák vezeték csatlakozójának a széthúzásával semmi galibát nem csinálok ugye? Széthúzhatom?
Sziasztok, autó szerelősben már kérdeztem, de hátha itt, a típust jobban ismerők tudják:
Opel Vivaró 1,9D, 20 éves, 300+ ekm.
Bármelyik irányba kanyarodva, íven tartva mintha rángatná "valaki" a kormánykereket, mintha a szervó nyomná-húzná... nem gömfejek, nem kerékcsapágy, nem felni-gumi.
Szervó szivattyú olajszint rendben, látszólag nem is ereszt sehol a rendszer.
Találkoztatok már ilyemivel? Hol keressem a hibát?
Segítséget szeretnék kérni, hátha járt már valaki így vagy tudtok szakértőt ajánlani.
2021-ben vásároltunk egy 2018-as opel vivaro 1,6os cdti kishaszont opel kereskedésből. Az autó még a hazavitel napján check antipollution system hibakódót írt ki amit természetesen jeleztünk az eladónak. Futottunk jópár kört, a tankoljunk jó minőségű üzemanyagot és elmúlik-tól a kiütötték a hibakódot-ami persze visszajött gyorsan, végül a nox szenzor hibát olvasták ki többször. A szenzor ki lett cserélve, a hibakód visszatért. Az check antipollotion system mellé bejön a check injektor, de ha kiolvastatjuk a hibakódot akkor viszkozitási problémát ír vagy részecskeszűrő telitettséget hol ezt hol azt. az injektort hibát még egyszer sem olvasták ki szervízben.
Úgy gondolom mégiscsak az injektorral lehet probléma, a szerelő szerint viszont amíg nem azt írja addig "fölöslegesen" ne cseréltessük ki. Az autónak valami baja csak van de szeretném megtudni hogy mit kell kicseréltetni pontosan mivel minden alkatrész drága így ha nincs szükség rá nyilván nem ragaszkodom a cseréhez.
Van esetleg bevált spéci szervíz ahol pontosabban meg tudják határozni a hiba okát? Tudnátok ajánlani valakit Budapest-Pest megye környékén?
Sziasztok kellene 1 kis segítségalany vivaro 2005 műszerfalon semmi nem megy csak az index meg a lámpa visszajelző, van e bizti-je vagy más. ja minden bizti jó.köszönöm.
Van egy 2012-es Trafic Passanger-em, tavaly áprilisában vásároltam. Szeptemberben tapasztaltam először az első hidegebb (0 fok körül) reggeleken, h indítás után kis idővel a motortér jobb oldala felől egy öblös búgó hang hallatszik, majd kb. fél perc után hallkulva megszűnik.
Persze ez hang jött elő egész télen, sőt most reggel is. Akkor is beindult amikor a kocsit leállítottam és kb. fél perc után ismét beindítottam. Szval nem a hideg motor miatt. De amikor napközben indítottam + 6 - 8 fok felett akkor ez nem hallattatszik.
Mitől lehet ez a hang??
Másik!
Ma reggel hosszabb távra mentem autópályán és amikor "hallkabb" helyre (mellékútra) értem, majd a forgalom miatt meg kellett állnom, hallottam a motortér bal oldala felől, majd az ajtót kinyitva észleltem, h a kiegészítő fűtésem működik (persze ezt később a szerelőm mondta), hideg levegőt fúj (ezt én is tapasztaltam).
Amikor csak ráadom a gyújtást már bekapcsol, folyamatosan működik.
Szerintetek lehet még ezt esetleg javítani (kiegészítő fűtést), v csak csere??
Egy kicsit utána járva. Az az egy fékfolyadék tartály még is kettő ... sötétben kilátja. A hátsó rész a kuplung ... jobb oldal jön ki belőle egy cső azt lehúzva nem folyik a fékfolyadék ... Tehát az alsó a beteg. De hát az alsó benne van a motor és váltóház közötti részben. A csere így jó bonyolult, az autó értékével megegyező összeg.
Miért nem volt jó mint a LADA-ban? 10 perc alatt cseréltem én magam ...
Csodálkozik az európai autóipar hogy esik mint egy darab kő ...