Fura, én már mindenhogy csináltam, előre üres sorokat nyomva a képnek, vagy utólag formázva, de nem tapasztaltam semmi hatást. Képeket csak egyesével tudok feltölteni, a file-választós ablak nem enged többet kijelölni (Firefox). Az előnézetet nem szoktam használni, mert egyszer hajdanán volt olyan bug is, hogy pont akkor nem jelentek meg a képek a hozzászólásnál, ha az ember előtte az előnézetet használta :)
A jelek szerint most ez a komment-bug a módi.
Azt hiszem átszokok arra a módira, hogy a hozzászólás szerkesztésekor lekérem a linkeket (mert a jelek szerint a szerverre minden esetben felmennek a képek, csak a hozzászólásba nem kerülnek be), és azt is berakom a képek alá... Tripla munka, de a köz érdekében bármit :)
Na kérem, az úgy volt, hogy valami hirtelen felindulásból elkezdtem Jakobs-forgóvázakat nézegetni. És feltűnt, hogy a 4-részes DBv Doppelstockzug középső, Jakobs forgóvázai nagyon hasonlóak a végén lévő kéttengelyes GörlitzIII-akhoz. Amik már többé-kevésbé meg vannak rajzolva nekem.
Szóval fogtam magam, és átrajzoltam, fúrtam, faragtam, próbáltam, megint átrajzoltam, és végül eljutottam egy már-már használható megoldáshoz:
Amennyire tudtam, le is ültettem a szerelvényt (látszik a hasán). Sajnos a dolog nem tökéletes: a forgóvázakból még vágnom kell, ha meg akarom tartani ezt a magasságot (így relatíve szépen "ül" a szekrény a forgóvázon, bár azért jól látható, hogy a PIKO levágott a szekrények aljából); alternatíva, hogy visszaemelem picit a szekrényt.
Illetve igyekeztem össze is húzni a szekrényeket amennyire lehet. Így most sikítva ugyan, de elmegy egy Roco 24°-os villamoskitérőin.
Próbáltam a forgóvázat is annyira keskenyre venni, amennyire csak a NEM310 és 314 keretei engedik, így már lényegesen kevésbé lóg ki a szerelvény alól, mint az eredeti.
Na kérem, az úgy volt, hogy valami hirtelen felindulásból elkezdtem Jakobs-forgóvázakat nézegetni. És feltűnt, hogy a 4-részes DBv Doppelstockzug középső, Jakobs forgóvázai nagyon hasonlóak a végén lévő kéttengelyes GörlitzIII-akhoz. Amik már többé-kevésbé meg vannak rajzolva nekem.
Szóval fogtam magam, és átrajzoltam, fúrtam, faragtam, próbáltam, megint átrajzoltam, és végül eljutottam egy már-már használható megoldáshoz:
Amennyire tudtam, le is ültettem a szerelvényt (látszik a hasán). Sajnos a dolog nem tökéletes: a forgóvázakból még vágnom kell, ha meg akarom tartani ezt a magasságot (így relatíve szépen "ül" a szekrény a forgóvázon, bár azért jól látható, hogy a PIKO levágott a szekrények aljából); alternatíva, hogy visszaemelem picit a szekrényt.
Illetve igyekeztem össze is húzni a szekrényeket amennyire lehet. Így most sikítva ugyan, de elmegy egy Roco 24°-os villamoskitérőin.
Próbáltam a forgóvázat is annyira keskenyre venni, amennyire csak a NEM310 és 314 keretei engedik, így már lényegesen kevésbé lóg ki a szerelvény alól, mint az eredeti.