Egy a vezető oldalán a műszerfal oldalában, nyitott ajtónál le kell pattintanod a műszrerfal oldalát és alatta. Ugyanazon a részén a műszerfalnak, mint az utasoldalon a légzsák kikapcsolója. Egy pedig a motortérben az akkumlátor feletti burkolat alatt.
Sziasztok! 2004-es lagunám van (3.0 V6 digit klímás) A problémám az, hogy a fűtésállítás nem működik, tehát nem tudok sem az ablakra váltani sem a lábtérre. Egy fűtésszervót már kivettem de semmi baja, a többit meg mindenféle leírás híján meg sem találtam. Tudna valaki segíteni, hogy mi lehet a baj? Előre is köszönöm. Ha netán valakinek lenne egy leírása az autóhoz, azt is megköszönném.
Bal első ablak szakadozva jön lefelé, és megy felfelé. Kb fél éve lett cserélve a bowden (a gyári elrohadt). Nagyjából 10-szer megnyomni a lehúzó-gombot, hogy teljesen le-fel menjen az ablak. A szerelő szerint elektronikai hiba és nem fizikális. Valami ötlet, tipp?
Az ablaktorlo alatt az ereszcsatornaban az a kis kulcsos zar a gyari riasztoe. De az evek alatt joforman az osszes ilyennel felszerelt auto kulcsat elhagytak. A motorrol keszitett kepen nem 2.0 16V van, hanem a sima 8szelepes.
Van egy 2008-as 2.0 Lagunám, eddig nem volt vele semmi különös gubanc, egészen hétfőig. Akkor egyszer csak váltani akartam és nem emelt ki a kuplung. Nem volt olajfolyás, volt szerelőnél is, aki kicserélte a pedálnál lévő munkahengert. Sajnos ez sem oldotta meg a problémát, elhoztam, nagyjából jónak tűnt, de 5 perc eltelte után ugyanaz volt a hiba, viszont ha "pumpáltam", akkor működött pár váltásig. Mintha valahol elengedné, elfolyna az olaj és beragad a pedál. Ha normál tempóban, váltás nélkül haladok, akkor beragad és kezdődik elölről a szívás.
Üdv,nem lehetséges,hogy az immobilaizer tilt le olyankor,amikor nem indul?A műszerfalon egy ekg jelhez hasonló lámpa villog,olyankor tilt az immo,ha elalszik,akkor jó.Nekem a régi lagumnál úgy működött,hogy beültem,az infrás kulcsal bezártam,kinyitottam,és így aludt el az immo lámpa,amíg ezt nem csináltam meg,tiltva volt az immo.2 perc után,ha kivetted a kulcsot,újra aktiválódott.
Üdvözlök Mindenkit! Segítséget szeretnék kérni: van egy 1995-ös Renault Laguna I-es automata váltós, benzines autónk. Mostanában elég sűrűn előfordul, hogy gondol egyet és nem indul.... eleinte megoldás volt, hogy az akku sarukat levettük negyed órára és pöci röfi... most semmi reagálás erre. Elindul, mész vele, aztán leállítod és onnantól kezdve nem mozdul, jön a haza vontatás, áll egy éjszakát és reggelre láss csodát pöci röfi és napokig szuperul üzemel, majd gondol egyet és megint. Szerelőnek semmi ötlete, vagyis annyi volt, hogy az elosztófedélen volt egy repedés és biztos ott bepárásodik, na csere, de semmi, volt olyan szerelő aki azt mondta önindító hiba vagy elektronika vagyis valami, de biztosat senki nem tud... Nincs véletlenül valaki aki tudná a megoldást???? Szeretem ezt az autót, de napi szinten kéne három gyereket cipelnem vele, én így eladni sem szeretném, nem akarok senkit átvágni.....
Én egy 2011-es 1.5 dCi 110-es Lagunát hajtok, de külön a turbót még sosem hallottam fütyülni. Igaz jellemzően csukott ablakokkal (klímával) és zenével közlekedek, de gondolom feltűnt volna. Szerintem vásárlás előtt nézesd meg egy hozzáértő szerelővel, aki fel tudja mérni az állapotát. A futott km-ből is meg lehet becsülni, hogy az élettartama melyik részében jár éppen, de a biztosabb egy szerelő, vagy Renault szakszervíz szvsz. Nekem a szervóval sincs gondom, szerintem pont jól van eltalálva, nincs túlszervózva, így nincs az a steril szintetikus érzésed, hanem az utat is érzed, szerintem teljesen rendben van. Az elektromos kézifék meg zseniális. Amikor leállítod a motort akkor automatikusan bekapcsol (manuálisan kioldhatod természetesen) illetve gázadásra magátol kiold, ami egy emelkedős elindulásnál nagy segítség. Jól működik, nem kell tőle félni.
A lényeg szerintem, hogy mielőtt megvennéd az autót nézesd át egy hozzáértővel vagy márkaszervízben, és úgy nem érhet meglepetés.
Egy kis segítségre lenne szükségem.Laguna III. (2011) vásárlás előtt állok ,ma ki is próbáltam ,de egy két dolgot furcsálltam rajta.Gondolom,hogy sokszor beszéltetek már ilyen témáról,sajna nincs időm vissza olvasni,ezért inkább kérdeznék.Jelenleg egy megane II dci-it hajtok,furcsálltam a laguna kormányszervó "gyengeségét",ill. gáz adásra a turbó elég hangosan "fütyült".Ez normális jelenség?A jelenlegi autómban ennyire nem hallom a turbót ezért egy picit furcsállom,lehet,hogy a halálához közeledik?Elektromos kézifék mi a vélemény erről?
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Adott a Lagunám 2003-as 1,9 Dci.Olyat csinál mikor bekapcsolom a klímát, hogy 2000 ford. szám felet lekapcsol a szivattyú és a venti is. Ha a fordulatot csökkentem akkor visszakapcsol.A gáznyomás jó benne és a hibakód olvasás sem ír semmit!!!.Kivéve azt ,hogy valami műszerfal nem kap jelet/DF030 Df 120/???Valaki tudna segíteni?? Bár így gazdaságos a fogyasztás mert 120 félé nem tudok menni vagy megfővök!!:-))
Sziasztok!Tavaly júliusban vettem meg a Lagunámat egy Bp-i autókereskedőnél 2002 es évjáratú 2.0 ide benzines.
A problémája: el indítom elindul kb 5 sec és bedobja a hibakódot és 1900 as fordulatig megy csak a fordulatszámmérő.
4.fokozatban 50km/h 5.fokozatban pedig 70km/h a max sebességem.Visszont hidegen elindulok vele 2500 as fordulat alá nem engedem akkor megy mint az ítélet,amint bemelegszik akkor újra leszabályoz.Voltam már vele márka szervizben a szenzora új a nyomáscsökkentőt ki akarták velem cserélni, berakták és nem javult az autó.Végül is a nyomás csökkentőjét kivettük és megmozgattuk ,lehet hallani hogy kotyog,azt monda a szerelő hogy az jó.Bár hova viszem az autót szervizbe csak fogják a fejüket mert nem tudnak konkrétumot hogy mi lehet a baj.Nagyon megköszönném ha tudna valaki segíteni ebben a problémámban.Segítségeteket előre köszönöm!!!
Valaki tudna nekem adni szerelési segédletet Laguna II műszerfal kiszereléséhez, mert baromira rezonál és zörög. Szeretném kiszedni és szivacsozni. Vagy egyéb ötlet valakinek?
Sziasztok! Szerintetek nagy lehet a baja a kocsinak? 2003 2,2 dci Laguna. Ma menet közben kijelzett egy ikont,amit megkerestem a könyvében ( sajnos német nyelvű könyvem van,behozott autó) és az mellett a jel mellett a következő német szöveg van írva: "
Störung einspritzanlage! Störung der Elektrik bzw. der Elektronik bzw. Wasseransammlung im Dieselfilter. Wenden Sie sich so bald wie möglich an eine Renault Vertragswerkstatt.
Google fordító ezt hozta ki rá:
Hiba befecskendező rendszer! Arról, hogy a villamos vagy elektronikai vagy víz felhalmozódását a gázolajszűrő. Kérjük, forduljon a lehető leghamarabb, hogy a Renault workshop.
Valaki meg tudja mondani mi lehet ez? Próbáltam jól kivehetően fotózni az ikont,így sikerült.
Lenne egy 1996-os 1.8 benzines Renault Lagunám. Az lenne a kérdésem, hogy az indításgátlót hogyan lehetne kiiktatni és merre találom? Az a problémám, hogy időnként nem indul az autó, az önindító teker és üzemanyagot is kap, de nincs semmi szikra. Az indításgátlóra gyanakszom, ezért szeretném kiiktatni.