Ez a klubtopic Debrecen környéki közösségi közlekedésről szól. Ide csak klubtagok írhatnak. Ha szeretnél klubtag lenni és ezáltal jogot szerezni az íráshoz, akkor kérvényezd a Megbeszélde - TK topicon.
Ehhez a levélhez van aláírás is? Az illetőt biztos zavarba tudnám hozni pár kérdéssel. :)
Érthetetlen, hogy az utasok mindennapjait érintő - egyébként teljesen logikus- kérdésben is mennyire mereven elutasítóak tudnak lenni, hivatkozva a üzletszabályzatra.
Nem hinném. Szerintem ugyanúgy körjárat lesz, mint az 1-es.
Szerintem ugyanolyan kitérő lesz, mint az 1-esnek a Gyógyfürdőnél. Visszafogásra alkalmas lesz, ha netalántán kellene. Remélhetőleg a Mihálynapi nem fogja érinteni.
Gondolom azért épült a Doberdó utcai megálló kétvágányosra, mert végállomásként fog működni. Innen már tökmindegy, hogy körjárat-e a vonal, vagy sem...
Megérkezett a válasz a DKV-tól. A hurokjáratokon a végállomáson való átutazáskor újabb jegyet kell érvényesíteni. A gyakorlat azonban mást mutat ezért tovább kérdezünk, hogy a szabályozás és az alkalmazott gyakorlat között miért van eltérés. Természetesen nem azt szeretnénk, hogy beköveteljék az utasokon a második jegy érvényesítését, hanem azt, hogy az Üzletszabályzat ésszerű legyen!
Közben a DERKE-s fb fotó alapján rájöttem, hogy hogyan is megy!
Akkor jól értelmezem, hogy a buszok, melyeknek a végállomása a Doberdó utca, azok a külső megállóból fognak indulni és a 10-esre is itt lehet felszállni a mindkét irányba?
És a 10-esre fel/leszállni a Vezér ltp. felé, a belső megállónál kell?
És a buszok, amelyeknek a végállomása a Doberdó utca, azok hol teszik le a végállomásnál az utasokat? Ott ahol jelenleg is, vagy ezen a belső megállónál???
Azért elég gáz, hogy nem voltak képesek kimenni egy fényképezőgéppel és lefényképezni az aktuális állapotokat, ahol talán még látható lett volna az új megálló is... Biztos nincs pénzük buszjegyre, vagy nem szállhatnak fel a 2-es villamosra... :)
Akkor pl. a 10-es busz a város irányába keringeni fog ott a Doberdón egy ideig? Azaz bemegy a régi kijárónál, megáll a megállóban, majd kijön a régi bejárónál és megy tovább a Dóczy felé???
De lehet most tudták meg, hogy van 2-es troli is :)
Az egyik híres alpolgármesterünk is arról beszélt, hogy egyszer majd mobilon fogjuk nézni, mikor jön a 28-as vagy a 31-es busz. Fogalmuk sincs, melyik viszonylat merre megy, és milyen jelzéssel. Az se véletlen, hogy a nagyfőnök "új 30-as" buszról beszélt a Nagyállomás és a Veres Péter utca között, közben 50-esre gondolt :)
Még pénteken fotóztam. Úgy tűnik tesztüzemben már próbálgatják a rendszert. Persze azt nem értem, hogy miért "II"-es villamos, de ezt majd biztos kiküszöbölik! :)
Ebben választ kapunk minden kérdésre az átfestéssel kapcsolatban! :) És persze a kibújók is benne vannak, hogy miért is lehet így közlekedtetni a buszokat Debrecenben! :) Persze ezek nem tudom, hogy le vannak-e írva valahol vagy nyilvános-e, de szerintem csak reagáltak gyorsan valamit arra, hogy megszegik a szolgáltatás egyik feltételét... :)
Nekifutottak többször is; a következő asszem az volt, hogy a bérlet a következő hónap n+1. napjáig volt érvényes, illetve ha ez hétvégére vagy munkaszüneti napra esett, akkor a következő munkanapig. De rájöttek, hogy ez meg már túl jó az utasoknak, és ők járnak vele rosszul. (Meg persze néhány baromarcú is elkezdett hőbörögni, hogy így nem fogja tudni nyomonkövetni, hogy meddig jó a bérlete, azt fogta fel, hogy ha eddig is megvette volna mondjuk minden hónap 5-én, akor ugyanott van...)
Hát már senki sem emlékszik? Volt ám itt 30 napos bérlet. Csak a csúnya utasok arra használták, amire való :O Így aztán gyorsan meg is kellett szüntetni.
"A 2-es villamos pályaépítéshez kapcsolódóan 2014. január 8-án kábelfektetés végeznek, ezért a villamos-megállóhelyen, valamint a Nagyállomás megállóhelyen található digitális kijelzők üzemen kívül lesznek.
A munkálatok szerdán, délelőtt 8 órától várhatóan este 20 óráig tartanak.
Kérjük utasainkat, hogy a fent említett időszakban a megállóhelyeken kihelyezett papír alapú menetrendből tájékozódjanak a járművek érkezéséről.
Megértésüket köszönjük!"
Ez komoly??? :) Így megy ki az üzenet a honlapra és a hírlevélben is??? :) Legalább 1x olvasnák el és látnák, hogy valami hiányzik....
"A járatsűsűség nagyobb vonzerő mint az ingyenesség."
Nagyon igaz gondolat!!!! HV-s időkben amikor a 31-es szinte egymás után jött, akkor nem volt véletlen, hogy e vonal mentén szeretett volna "mindenki" lakni, mert jó sűrű a közlekedés!!! Fanyalogtunk is sokat, mert amíg a Nagyállomástól elindult végre a 29-es buszunk (volt olyan amikor 60 percenként járt!) addig elment vagy 5-6-7 stb. 31-es és az illető régen otthon volt, amig mi még a buszon....
Ha 8 óra után is olyan járatsűrűség lesz, mit 6:30-7:30 között, akkor valószínű gondot fog okozni, így viszont addig, amíg a buszok rendelkezésreállása nem romlik rohamosan és villamost sem kell pótolni főtéri buli miatt, addig elbírja.