Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bmrenault Creative Commons License 2022.08.05 0 0 137602

Szervizre a jókat is kell vinni.

 

Előzmény: balabmw (137601)
balabmw Creative Commons License 2022.08.05 0 0 137601

Az autószerelők általában a rossz autókkal találkoznak. :-)

Előzmény: Bmrenault (137600)
Bmrenault Creative Commons License 2022.08.04 0 0 137600
Előzmény: The Rocketeer (137599)
The Rocketeer Creative Commons License 2022.08.04 0 0 137599

Sziasztok!

 

Nem épp tuning, de nem találok élő dízeles fórumot, meg amúgy is régi olvasó vagyok itt... szóval, touareg 3.0 V6 TDI, vagy ML 270 CDI a jobb választás? R5 állítólag felejtős. Pár mondatot megköszönnék ezekről.

cosfiz Creative Commons License 2022.07.22 0 0 137598

Sziasztok!

Tegnap chippelve lett a Fiesta 1.5 Tdci 75 (2016) kisteherem.

Miután eljöttem a Tunertől, egyszer egy hirtelen gyorsításnál menet közben leállt a motor. Indult utána gond nélkül, de felhívtam a szakit. Állítólag tanulási fázisban csinálhat fura dolgokat a motor, ha nem lesz több ilyen, akkor minden rendben, mondta, meg előjöhetnek bizonyos hibaüzik, amik a gyári szoftverrel nem voltak. Persze nem oldódott meg a probléma, ha jobban odalépek, pl pont előzésnél, akkor sebességfokozattól függetlenül leáll a motor. Egyszer a motor leállását megelőzően a kijelzőn megjelent az "Imobilizer malfunction service now" hibaüzenet. Nem igazán látom összefüggésben a chiptuninggal ezt, de utánanéztem fórumokon, a gyenge aksi szokta ezt produkálni. Valami ötlete valakinek, hogy mi lehet a gond? Szoftver, hardver? Vagy tényleg az aksi? De hogyan függ össze a chippel? Az autó Mo-i, vezetett szervizes, 125 ekm, gyári aksi. Köszönöm Zoli

frissadam Creative Commons License 2022.05.19 0 0 137597

Hello! Z17DTH motoron lehet valahogy a befecskendezett üzemanyag mennyiségét állitani akár manuálisan akár szoftveresen? Geometriás turbon menet közben folyamatosan a geometria vezérlö vákumos mebránján 600hgmm vákumot mérek. Gázpedál állástol függetlenül. Padlo gázon 0 és lereszti a geometriát. Rossz a szelepem? Ez másnak is igy müködik? Mi lenne a helyes müködése? Z17DTH motorban jártas embert keresek. Köszi!

isuzus opel Creative Commons License 2022.05.03 0 0 137596

Szisztok!

 

Kuplungot szeretnék kevlároztatni,kit ajanlanátok?Szami féle kuplungról jókat hallok,csak nem tudok elérhetőséget.Esetleg valaki tudná az elérhetőségét?Előre is köszönöm.

balabmw Creative Commons License 2022.04.28 0 0 137595

Ha szar az adagoló, mindegy hogy milyen csúcsot teszel. 

Ha pedig jó,(láthattad) hogy az 502-vel is tud szinte füstmentes lenni.

Előzmény: JRevai (137594)
JRevai Creative Commons License 2022.04.28 0 0 137594

Még egy kérdés:

Gyári (90 lovas) vagy AFN csúcsban gondolkodjak?
Másként fogalmazva: segítene az rajtam ha a mostani AFN csúcsok helyett (vissza)szerezném a gyáriakat?

Talán a meleg teszi, de már viszonylag kis gázra is határozottan jobban füstöl a kelleténél.

Melyikkel lehetne (szinte) korommentes működés mellett jobb erőt elérni?

Előzmény: arzachel (137589)
LevS Creative Commons License 2022.04.23 0 0 137593
Előzmény: KertAceT (137592)
KertAceT Creative Commons License 2022.04.22 0 0 137592

Lehet hogy a motor gyári volt de a többit (injektorok, turbó, cooler) kizártnak tartom.

Előzmény: LevS (137591)
LevS Creative Commons License 2022.04.22 0 0 137591

Sziasztok! A volvo d5 common rail dízel motorját szeretném tuningolni(176le). Ahogy láttam, teljesen gyári állapotában(kivéve kipufogó) 253.5le 629nm-t hoztak ki belőle. Az lenne a kérdésem, hogy mik potenciális hibalehetőségei a motornak ilyen nagy voumenü erőnél? 

JRevai Creative Commons License 2022.04.18 0 0 137590

Nos akkor visszatértem az eredeti dilemmámhoz: mechanikus vagy elektromos... mert Krézi adagoló azért nem minden bokorban terem... az elmúlt fél évben legalábbis még nem láttam eladót. :(

Valami gyári cucc esetleg? Croma? Pözsó XUD? vagy mindent építeni kell?


(plusz igazából nem tudom jó-e a Krézi nekem, mert nem szeretnék nagyobb erőt, csak gyári korrekt működést - ezért is dobtam be pár hete, hogy bárki viheti az autóm aki szeretne ezzel játszani, akinek érték ami a motor körül már ki van építvve - SDI tengely és szívócsonk, nagy IC, kevlár kuplung, nagy fékek stb.)

Előzmény: arzachel (137589)
arzachel Creative Commons License 2022.04.15 0 0 137589

Én is szenvedtem ilyen-olyan önjelölt tuning adagolós mekkmesterekkel.Még hengerfejes is lett a szar adagolótól.Aztán lett egy Krézi adagoló az 1Z motoromhoz.Azóta békésen autózgatok és a szenvedés elfelejtve.:))

Előzmény: JRevai (137588)
JRevai Creative Commons License 2022.04.10 0 0 137588

Sziasztok!

Golf III GTD, utólag belepasszintott 1Z motor, AFN csúcsok.

TD adagolóval vettem, valamit csinálni kellett vele, végül (mivel ebbe nincs semmi computer gyárilag) egy jobb épített mechanikus adagoló mellett döntöttem, de félsikerrel. Elfogadhatóan megy, szerintem szenzációsan fogyaszt, de két bajom is van vele:

1. A legnagyobb, hogy 1200-1300 alatt hajlamos rángatásra. Változó mennyire - ez még ha lehet jobban aggaszt - van hogy ötösben is elporoszkál valahogy, de van, hogy még négyesben is elviselhetetlen. Ez nem hangzik elsőre annyira vészesen, de mivel 90%-ban városban használom eléggé idegesítő...

2. Hideg-alapjárat: amíg be nem melegszik egyáltalán nem kompenzál, simán 500 alatt van induláskor. Egyetlen dízel autóm sem csinált ilyet, mi lehet ennek az oka? Persze ezt megkerülhetném ha bekötném a hidegindító kart. Nincs ettől jobb megoldás?

Valaki véletlenül nem tud Győr 100km-es körzetében megbízható adagolóst aki esetleg tudná orvosolni ezeket a gondokat?

A másik ötletem az elektromossá építés, de attól is tartok, mert ott is jöhetnek a buktatók... esetleg valakinek egy gyári patent AAZ? :D ... már kezd elegem lenni a tdi-ből... :P

FunTom74656 Creative Commons License 2022.03.22 0 0 137587

CFGB motorra létezik nagyobb turbó ami faragás nélkül belemegy? Esetleg valami nagyobb teljesítményű motor turbója vagy hibrid.

Tudom, hogy akár 2260-at is lehet rá tenni mindenféle módosítással, de teljesen gyári motorteret szeretnék.

A saját turbója úgy 200-210 közt tud. A DSG úgysem használja a nyomatékcsúcsokat, ahogy odalépek elvált, szóval nem zavarna hogy 2000 alatt "butább", egy 1 vagy 2 mérettel nagyobb turbóval.

Olyat találtam külföldön, hogy elvileg ez gyárilag ovál portos Garrett GTC1549vz, és valaki ebbe a házba csinál hibridet GTC1556vz-ből, így már olyan 230ló kijön belőle.

Csak kérdés, hogy a turbón kívül semmi mást nem kell cserélni, injektorok, minden a régi, csak egy remap kell neki?

Ez a hibrid turbó szűk 300ezer + a remap ára. Nem biztos, hogy az a plusz 30 ló megéri ahhoz képest ha a gyári turbóval 200 környékre megíratom, de mondjuk van plusz egy turbóm amit bármikor visszatehetek, vagy eladhatom. Szerintetek?

Sülesz Creative Commons License 2022.03.05 0 0 137586

Ki van írva belőle! Legalább is gondolom mert kiszedve ki van belőle ès hibakódom semmilyen sincs.

Előzmény: atuc (137584)
Sülesz Creative Commons License 2022.03.05 0 0 137585

A szívosor tomitest nem is néztem eddig.na majd holnap.. köszönöm szépen.

Előzmény: KertAceT (137583)
atuc Creative Commons License 2022.03.05 0 0 137584

"DPF nincs"

A motor ECU programjában sincs?

Előzmény: Sülesz (137582)
KertAceT Creative Commons License 2022.03.05 0 0 137583

Szinte biztos hogy azok között lesz amiket leírtál és szerinted jók.  Faternak a régi Mondeójában pl. a gumi csövek fújtak ki itt ott és a szívósor tömítés szarakodott állandóan.

Előzmény: Sülesz (137582)
Sülesz Creative Commons License 2022.03.04 0 0 137582

Sziasztok.nos.szeretnèk segítséget kèrni.győrben vagy környékén van olyan aki meg tudná nèzni az autóm mèregetni kicsit hogy miért nincs turbó nyomásom!? Ford S max 2.0 TDCI.amik cserélve lettek.turbó nyomásom jelenleg 0.9 bar

Turbó.

Turbónyomás szabályzó.

Az összes vákuum cső.

Szívó illetve nyomoagon sehol nincs kifujas nem szív farsot nincs olaj kicsapodás a csövek toldatánál.

EGR falazva.

Dpf nincs. 

Map szenzor illetve maf is cserélve lettek.

De valahol mégis van hiba a rendszerben.

Segítsetek kérlek.

surnew Creative Commons License 2022.02.19 0 1 137581

Seat Altea 1.9 pdtdi bkc, manuális váltós 2005.évj. R4 1,9L EDC G210SG 7000. 03G906016HB, 0050071, vin: vszzz5pz6r022575. 

Előzmény: balabmw (137580)
balabmw Creative Commons License 2022.02.19 0 0 137580

Melyik fajta vezérlő?

Előzmény: surnew (137579)
surnew Creative Commons License 2022.02.19 0 0 137579

Sziasztok! Foglalkozik valaki egy kis melegindítasi gond szoftveres orvoslásával? Letöltöm a tartalmat és emailben küldeném. Köszönöm 

Masterfan Creative Commons License 2022.02.04 0 0 137578

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy 2.0PD tuninghoz kb 200ló körülre felhúzáshoz a bv43 sárga turbón kívül miket kellene még cseréltetnem a motor körül? 
Természetesen nagy féket kapott, meg minden más egyebet is hozzá mérten igazítok. 

topyjo Creative Commons License 2022.01.31 0 0 137577

Sziasztok!

 

Most vásároltam egy 2005-ös Audi A3 BKD motorost. 

Pécs és környékén keresek valaki hozzáértőt, aki csinálna egy diagnosztikát rajta.

Annyit vettem észere, hogy melegen néha dadogni kezd alapjáraton.

Indul hidegen is, melegen is.

Sanszos, hogy volt már húzva, azt is kellene tudni, ha esetleg nem az eredeti szoftver van rajta.

 

Köszi!

 

topyjo 

_matel_ Creative Commons License 2022.01.21 0 0 137576

Sziasztok,

eljött az ideje hogy az öreg autóm motorját is javítani kell. A6/C4-ről beszélünk amiben 1.9TDI 1Z/AHU motor van. Felmerült bennem hogy sokkal olcsóbb lenne a csere egy bontott motorra. Viszont mindenki azt mondja hogy a hosszmotor helyére a keresztmotor nem tehető be mert az egyik motortartó bak egyik csavarjának a pozíciója nem egyezik meg. Ki mit tud erről? 

Konkrétan senki se tudta megmutatni vagy megmondani melyik csak hogy már próbálták és nem volt jó, faragni kellett. Annyi biztos hogy az enyémen a Golf1-2-ből ismert régi kisagyas vízpumpa van ellentétben az A4 (B5)-ökben használt vízpumpával. A két vízpumpát felfogató 4 csavarból csak 3 db pozíciója egyezik meg. A keresztmotorokon volt ilyen fajta vízpumpa ezért gondoltam hogy az jó lehet az enyémbe is. Valaki meg tudna ebben erősíteni? Ciki lenne ha már kint a motor és a másikra meg nem tökéletesen passzol a motortartó bak.

Illetve sokszor hallottam hogy 1,9TDI blokkba a PDTDI főtengely meg hajtókarok befűzhetőek. Alufedeles adagolós motornál nem is kételkedek ebben. De az én régi vasblokkos TDI-mbe is befűzhető valamelyik PDTDI belső? Ha igen melyiké? Milyen paramétereket nézzek dugattyú átmérőn kívül ha ilyet keresnék mielőtt döntök hogy felújítás vagy csere?

Köszönöm, matel

 

 

krook1024 Creative Commons License 2022.01.06 0 0 137575

0.9-et bírja tartósan, ez biztos. Sok helyen azt olvastam, hogy 1.2 felé nem érdemes kergetni.

Előzmény: alessa77 (137574)
alessa77 Creative Commons License 2022.01.04 0 0 137574

Üdv mindenki!

Kérdésem az lenne,hogy Renault 2.0 dci GTA1749V turbo mennyi nyomást bír tartósan?

Van esetleg valakinek tapasztalat?

krook1024 Creative Commons License 2022.01.01 0 0 137573

Bocsi, benéztem, tényleg elrontja az EDCSuite a megjelenítést, de a háttérben jó értékekkel számol (pl. ha Excelbe exportálod, akkor a nyers értékeket teszi bele). OLS-ben más a helyzet, a helyes faktor 0,01. Így a következőképpen néz ki az összeválogatott tábla. Továbbra is vannak benne negatív értékek, ezeket érdemes lenne 0-val helyettesíteni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!