Nincs itthol gyengülő elem, akksit meg nem szívesen akasztanék rá, mert azért szép kis zárlati árama van, ha valami nem úgy sikerül ahogy kéne, fellövöm az ecut a holdra. Meg ha már itt az a táp.
Bevásárolok ellenállásból, és eljátszok majd valamikor vele.
Test és jel között. Tesztelnék, mit lát az ecu. Van egy táp, de 1.2V-tól indul. Ráakasztanék egy osztót, de hát nagyságrendileg tudnom kéne, mekkora a belső ellenállása. Tudom, valszeg túlgondolom, de ha már merünk...
A2 a féltucatnyi komfort -és központizármizériak megoldódtak----.ügyfél felbukkant --én vázoltam hogy miket kellene tenni ha az eredeti müködésállapotot szeretné visszaállitatni---ami teljesen lehetséges.., ha ennek financiális oldala nem lesz probléma stb....
Gyakorlatilag beérte azzal hogy megfogadja a tanácsot : Ajtónyitás után kulcsot vagy a gyujtásra ..,vagy még biztossabb hogy ha zsebre teszi., ezzel ez a hiba is kilőve
Alig hihetető pedig ugy néz ki hogy igaz....,eddig fogalma sem volt a hibákról.,( leszámitva hogy kizárta magát az autóból)..., Pl 3 éve a tanksapkát nem a gyári nyomogombról nyitja .,hanem a hátsólámpa fedél alatt lévő manuális szükségnyitóról...
Meszemenően tévedsz ha azt gondolod hogy nincs figylembevéve amit Te ---és többen is hangsulyoztok..,éshogy süket fülekre találna.., pl a vezetőajtó mikrokapcsolóinak multiméteres ellenőrzése közvetlenül az ajtóvezérlőelektronika lehuzott csatlakozóin..,ami nyilván sok mindent kizárna-tisztázna----,
Ugy számoltam hogy kb 5-6-7 funkció nem mükődik ami ajtóérzékeléssel kapcsolatba hozható....,A hiányzó ajtónyitvajelzéstől---a világitás akusztikus visszajelzésenek hiányán át az elektromos tanksapka müködésének hiányáig bezárólag stb-stb.
Első-legfontossabb oka , hogy még nem bólintott rá az ügyfél milyen mélységben mehet a hibafeltárás/ javitás..,
"habokra" nem bontok szét egy ajtót mikrókapcsólókat tesztelni., amig nem tudom hogy hiba esetén kéri a Zárcserét is.....
Igaz hogy nagyon sanszos hogy pl egy vezetőajtóban lévő mikrókapcsoló hiba miatt nem müködik a tanksapka nyitás---,de azért nem kizárt hogy az ajtóvezérlő elektronikán akad el ajel ---, vagy akár ajtóátvezetőn kábeltörés van ..., vagy Komfortmodul hiba is okozhatja bőven.
A központizár két tartós hibájáról most ne is beszéljek.,ahol egyértelmüen zárcsere(ék) szükségesség van.., ez is olyan történet mint az ajtókapcsolóhiba okozta mizéria.., tulajdonképpen lehet ezekkel a hibákkal élni autózni, Ajtók zárhatók--nyithatók..,persze- esetleg bizonyos körülmények közt.,viszont bőven problémát okozhatnak....
Jelenleg ugy gondolom ----ha kérik a javitást---akkor egy jól müködő kompatibilis Komfortmodul csere az első lépés..., ami... kb 10perc kicserélni---és sok mindent kizár már eleve...,amugy is tipushiba hirében áll...
Igen...,könnyen lehet.., Mert Eddigi infóbegyüjtéseim alapjàn is legesélyessebb a Komfortelektronika hiba.., amit tipushibának is mondanak.., legcélravezetőbbnek ennek cseréjével nyitni.., nem nagyon valószinü hogy rakás mikrókapcsoló egyszerre bekrepál..,bár sose tudni..
Ok..., legyen igazad., szerintem fölöslegesen túl ragozzuk ezt a témát.., nem ér egy fölösleges vitát..., én simán elhiszem., hogy másnál ugy mûködik ahogy szerinted mūködik.
Tegnap cseréltünk két zárat egy VW csoportos autón.., természetesen kilett próbálva ez a figura...,ezen meg belehetett zárni a központit ., anélkül hogy a Safe zárat is bekapcsolta volna a zárási ciklus!!!
Zárás- néhány mp- n belül még egy zárás= Safe kikapcsolva.
Természetesen LED sem villogot és belülről kilincsel nyitni lehetett az ajtókat.
Ezt is elbaxtad, abban a hsz-ben Te ugyan nem írsz semit.
Viszont megint jössz ezzel safe zárás rögeszméddel. Világosan el let mondva heteķkel ezelött, hogy ez ìgy működik.!!! Olyan is írta, akinek van ilyen autója. De Te most is rögeszmésen jössz ezzel a marhasággal. Most vagy nem is olvsod el válaszokat, vagy nem kicsit van baj szövegértelmezési képességeddel.
Minden eddigi előéletem megcáfolva ,ugy érzem sikerült zippelnem ,extra Neked a központizárral kapcsolatos problémát..., with pleasure..(Ügyfél bezárta a kulcsot..)
"Távirányitóval történő ajtónyitás után., hiába van kinyitva bármelyik ajtó., kb 1.5perc mulva magától visszazár a központizár""
Lábjegyzetben még : Nem tudod ugy bezárni a központit semmilyen módszerrel hogy SAFE-zárat ne kapcsolja be!!!!!
Minden létező funkció (4.-5db..)., ami Ajtóérzékeléssel kapcsolatban van nem müködik.., pl Live Data-ban minden ajtó-csomagkapcsoló mindig ZÁRVA.., display ajtó visszajelzés,, stb-stb.
Tényleges javitás-és mélyebb hibafelmérés még nem történt., tulajjal történő megbeszélésre várva van a dolog...,Lévén nem egy izzócsere kategória már hibafeltárás sem..
Kialakuló demenciádon nagyo szivesen segitenék ha tudnék..,De erre saját magam vagyok a leggjobb elrettentő példa----,keresztrejtvényfejtés biztos nem segit---nálam biztos nem segitett....
Ilyen ESETBEN nincs,ok hibàt tovàbb keresni,konfortmodult cseréld,a hasznàlt is jó,aztàn a régi kulcsokat tanísd be a modulnak,szerintem az a gond,A1 audin cseréltem pàr honapja hasinlo hibàval,de elötte a modul betàpjait,testeket ellenörizd.
Tehát Te levennéd saját szakáladra a kárpitot pl vezetö ajtóról., ajtóvezérlőmodulról lehuzod a stekkert..,a zárban lévő mindhárom mikrókapcsolót lecsekkolód., kiderül hogy mindhárom mikro.kapcsoló jó..., Akkor mész tovább a többi 3 ajtóra mikrokapcsolóhibákat kizárni/ feltárni ??
Akkor elárulhatnád ., én elfogadom a kritikád.., de Te hogyan- merre mozdulnál ? Konkrétan mit mérnél???
Minden ami hibás/ nem mükődő ajtókapcsolók müködésével kapcsolatba hozhatók HIBÁS VAGY HIÁNYZIK !!!!
Ezzel a nem múkődő ajtónyitàsérzékelőre visszavezethető problémával érkezett javitàsra:
Ez történt: Távadóval való közponit nyitás utàn a kulcs belett téve az ülésre a vezetö ajtó kinyitása után., egyébbként gyujrásráadás nem történt.., majd elcseverészett az autón kivül állva a tulaj...,kb 1.5 perc után rémulten látta hogy közponizár magától lezárt az úlésen lévő gyujtáskulcsal....
Szerencséjére volt otthon másik kulcs..., és az nem Békéscsabán volt....
Laci pécsnek jogos a vezetö ajtó preferált gyanuba vonása.., indokolva a hiányzó akusztikus világitásrajthagyásra való lehetsé ges összefūggést., azért ez se tutti 100%...,De lelkieröm egy gyors ,kompatibilis komfortmodul próbacserére van...,
Azonkivül még ūgyfélkonzultáció sem volt a továbblépés hibafeltárási kóltségvonzatairól.....,ami ugye nem öt perc..