Na még egyszer. Nem kell*. Amire később hivatkozott az sem igaz mert a rendőr sem kéri/kérheti. Viszont megkérdezheti milyen alapon vezetjük mi ezt az autót, és akkor annak az igazolásához a munkalapra/javítási szerződésre van szükség.
Az pedig, hogy leseggezi az ügyfelet mert annál nincs forgalmi (aminek alapból nem is kell nála lennie) az csak a hab volt a tortán. (Azt most 409 kérdésére tettem ide vissza mert megkérdezte hogyan jut eszembe ilyesmi, hogy azért )
* csak kényelmesebb. És ha már szükségünk van rá a saját érdekünkben akkor azt úgy is lehet (igazából így kellene, ez lenne az alap), hogy megkérjük az ügyfelet amikor az időpontot egyeztetjük, hogy mikor jöjjön az autó, hogy legyen szíves hozza magával. Ha már úgyis beszélünk vele, ez egy mondat. Olyan szervizzel én nem nagyon találkoztam az elmúlt 20 évben ahova beesve azonnal nekiláttak volna a munkának, mindenhol időpontot kell egyeztetni, tehát van lehetőség előre szólni (a leseggezés helyett is).
Persze simán! :// Te tudod a legjobban, hogy nem, úgy hogy ez erősen övön aluli volt! Nem szokás, még azt sem aki a kulcsot sem akarja odaadni. Pedig van olyan is aki sokat tesz érte.
Nem is értem, hogy ez most egy forgalmi kell, nem kell esetében hogyan jutott a fejedbe. ??
Úgy érted nem kell hanem kényelmesebb abból nézni. De ilyet nem is hozott fel a kolléga csak olyan bullshitet, hogy mi van ha elkéri a próbaúton a rendőr? Nem kéri el.
Izzócseréhez lehet nem kell forgalmi, de minden máshoz hogy behatárolj egy autót és a végén munkalapot vagy számlát vagy bármit adj neki, ahhoz kell. És ahogy 409 is írta, ne túrd fel az autót, ja meg mondjuk mert így korrekt és kényelmes.
Vagy ha a parkolóban van a kocsi, minden alkalommal kimész vin számot olvasni róla? És minden keresőprogram mindig beolvassa a vin-t, és ezzel te tökéletesen el vagy? Hagyjuk már.
Elképesztő, hogy minden hülyeségbe bele lehet itt kötni.
Fel nem tudom fogni, te hol dolgozhatsz ahol csak egy kulcsot kértek el....:D
Hagyjuk. Már alapvetően sem érted (és úgy látom nem is fogod), hogy mi a probléma. Részemről befejeztem.
Nekem elég annyi, hogy JAVÍTÁSHOZ NEM KELL a forgalmi, és ha nem hozza az ügyfél akkor nem elképesztő segg hanem a te hozzáállásoddal vannak komoly gondok.
Hagyjuk a képmutatást. Nincs energiám rá. Most el kéne hinnem, hogy baromságokkal nem idegesítenek fel néha téged is az ügyfelek? Vizsgára, futómű állításra, stb sem hozzák magukkal, stb.
próbakör-rendőr megállít-hadd ne magyarázkodjak már.
és most hagyjuk hogy jaj nem kell magadnál tartani úgyis letudja kérdezni, (de mivan ha nem?) akkor ennyi erővel se személyi, se jogsi se semmi sem kellene soha nálad legyen.
Töltőnyomást logoltam az előbb,élőadatban 2 intake manifold pressure van (?),az egyik csak 255kpa-ig lát,de a másik leköveti a request pressure-t. Eléri a 29kpa-t.
Rail-t is megnézem.
Köszi a tippeket!
Egyébként erősen az a gyanúm,hogy valami mókolt soft van rajta(mondjuk egy EGR off) és ez okozza.
Részterhelésen írja be a hibákat,padlógázas gyorsításkor sosem.