Végül sikerült életet lehelni a TIS-be. Én is azt látom, hogy egyik ábrán sincs külön jelölés a rajzokon a garázsnyitó részhez, ez nincs is külön a rajzokon. Ehhez valószínűleg a tükör NYÁK-jára van integrálva egy memória chip meg jeladó, ezért nem kell külön vezetékelés hozzá.
Első körben azt lehetne megnézni, hogy az új tükröd 18 pólusú csatlakozójában mennyi kábel van bekötve? A rajzokon 12 bemenő kábel van az 1, 2, 3, 5, 6, 10, 11, 12, 13, 14, 15 és 16 helyeken, a 10-16 az ülésállító motoré, az 1-6 a többié (gyújtás, föld, szenzor, stb). Ha több van a tükörben, akkor az nem annyira jó. De, ha ugyanennyi és ha az eredeti kábelkötegen is ezek vannak bent, akkor esetleg működhet. Feltételezhetően majd programozni is kell, legalábbis úgy rémlik, mintha a automata sötétedő tükör utólagos beszerelésénél kellett.
Arra is van esély sajnos, hogy a tükör funkciói csak egyszerre tudnak működni. Nekem legalábbis nem ment külső sötétedő tükrök nélkül csak a belső, vagy a PDC csak hátul.
Azt szeretném megkérdezni,hogy az autómban a műszerfalon kijelezte a alacsony guminyomást érzékelő figyelmeztető ikont ,de nem szenzoros a négy abroncsom,(a téli kerekek igen,azzal működik) :) tehát a kérdés holt találom az autóban a rendszer vevőjét,hogy megtudjam nézetni,hogy az-e a rossz?IDS futóműves ha ez számít!
Illetve,hogy jól gondolom-e azt,hogy ha nincsen jeladó akkor a vevő térdelt le?
Közben nézelődtem a TIS-en és a memória résznek már találtam de a távirányítónak még nem és nekem az lenne a fontosabb ha ebben tudnál segíteni azt megköszönném .
Valószínű a kar állása a különbség ,szerintem memóriás lehet mert úgy gondolom egy motor lehet benne van egy nagy fekete doboz benne és elég sok kábel megy bele és abból jön ki a talp is .
A száma alapján ez egy jobb kormányos, garázsnyitós, automata sötétedős, nem ülésmemóriás autóba való. Hogy mi a különbség a bal kormányoshoz képest azt nem tudom, de annak külön alkatrész száma van (93180928).
Nem egy bonyolult dolog, OpCommal te is meg tudod csinálni. Az előkészítést azért ellenőrizd, pl. a kuplung pedál mögött keress egy ilyen kapcsolót (a tempomatos indexkaron kívül ez is kell hozzá):
Sziasztok. Oprl Vectra c 2.2 benzines autómba szeretnék tempomatot (gyárilag nincs benne). Nem tudtok szerelőt hozzá, Budapesten? Elvileg ki van kábelezce gyárilag. Új tempomatos indexkart kellene beszerelni, és installálni.
Vegyél nyugodtan jó kocsik! Nekem is az van 150 le 1.9 cdti.
Vétel előtt nézesd át olyannal aki ért hozzá nem csak látott képen ilyet!
Az alap hogy nem lehet élő hibakód benne max. tárolt.
Átnézésnél OPCOM vagy TECH 2 legyen nálatok.
Facebook Vectra c csoportban mindig hirdetnek és ott ha van baja azt is elmondják, lépj be és keress ott is! Vannak hozzáértők is bőven,jó tanácsokat is kaphatsz.
ez ok. Eddig egyet néztem meg, annak a szervója nem működött ( a tulaj elelejtette megemlíteni, az átvizsgálás során derült ki.) CAN Bussal nem volt kommunikáció. Elálltam a vételtől. Holnap nézem megint egyet 320 ezer km-rel, meglátjuk.
nagyon szeretjük a c Vectrát a párommal és ilyet szeretnnk venni, 1.9 CDTI-t. 2006-2008-ast.
A vicc az, hogy minden ismerősöm le akar róla beszélni. Gyakori komm. hiba, nem tudják a hiba okát szakik sem, vizsgálgatják, de nincs megoldás a hibákra ... Ilyenekkel riogatnak.
Ilyen alapon minden típusnak van jellegzetes hibája nem? Mi továbbra is ragaszkodunk a C VEctrához.
Van esetleg pár gondolatotok? Válogassak magasabb árfekvésből?
Segítséget szeretnék kérni, mert már fél éve járok szerelőhöz a kocsimmal, de ötlete sincs hogy mi okozhatja a hibát.
Kocsi: Opel Vectra C Dízel 1.9 CDTI 2006 74kW
Probléma: Néha amikor a motor eléri az 1900 fordulatot, akkor hirtelen elkezd rángatni, és fuldokló hangot kiadni. Ha lejjebb nyomom a gázt arra nem reagál, de ha fel engedem, és újra lenyomom akkor elmúlik a rángatás, és rendesen gyorsul tovább. EGR szelep, 1-es porlasztó, és vezérmű érzékelője volt cserélve a hiba fennállása óta, de ugyanúgy rángat.
Szóval az a lényeg hogy egy jó szerelőt keresek ha tudnál benne vagy a fórum társak tudnának benne segíteni.
Jász-Nagykun-Szolnok megyétől nem túl messze.
Olyan szerelőt aki érti a Vectra C 2.2DTI Y22DTR motoros verzióját.
Régen egy balassagyarmati srác segített nekem megjavítani az autó másik hibáját. Fojtószelep csere volt akkor.
Cs. Attilának hívják. Na ő egy Vectra guru. :-) A mai napig hálás vagyok a segítségéért. Csak hát sajnos ez kb.10 éve volt és nincs meg az elérhetősége. Sőt azt se tudom hogy foglalkozik e még Vectra C-vel.
Kedves fórumtársak, ha esetleg tudnátok egy szerelőt aki meg tudja csinálni az autómat akkor írjatok!
Ezzel a típusú motorral szerelt, ugyanilyen évjáratú Vecim van nekem is. Ha a MAP, EGR, légtömegmérő szentháromságot kizártátok de még mindig fennáll a hiba esetleg nézzétek meg, hogy a szívósor - örvényszelepsor működik-e még? De elsősorban ha van Op-Com kéznél gépre tenném és menet közben monitoroznám, hogy konkrétan mire dobja a villáskulcsos hibát. Én amióta kiírattam a motorvezérlőből az EGR - MAP - MAF hármast, teljesen hibakódmentessé tettem a kocsit. Nekem van Op-Com-om, többször is ellenőriztem azóta a verdát, hibátlan.
Autóm: Vectra C 2.2 DTI 2004. évi Y22DTR motorral.
Az alábbi problémám van:
Az autóm eléri az üzemi hőmérsékletet akkor előzéskor kb. 2500 fordulat elérésekor kulcsos autó és "betorpan".
Újraindításkor megszűnik és újra előjön amikor nyomnám neki és kellene az erő. :-)
Az autó szerelőm nem tudta megcsinálni. Az alábbiakat mondta el:
Levegőszűrő jó. Légtömegmérő cserélve volt, problémát nem hozott rá.
Turbó hidegoldali része jó, melegoldali része jó, turbónak a geometriája működik. Geometria vezérlőszelepje dolgozik.
MAF szenzor cserélve lett, a problémát ugyanúgy visszahozta.
Szívósor ki lett takarítva.
EGR szelep cserélve lett, a probléma ugyanúgy megmaradt
Fojtószelep működik, rendesen lezár leállításnál is. Se kifújás, se coolerhűtő nincs kilyukadva, se coolercső nincs kirepedve, elszakadva.
Észrevétel: hőgombáról csatlakozót lehúzva az autó működik, megy hibátlanul, nem dobja be a hibajelzést. Ha a hőbombának a csatlakozóját ellenállással beállítom 80 fokra hibátlanul megy, működik, nincs hibajelzés.
az nem gyújtáskimaradás (tudom,sok helyen azt írják),hanem égés kimaradás.annak csak egy oka lehet a gyújtáskimaradás,ahogy lehet az oka az üzemanyag kimaradás is,és még pár dolog. mérni kell az üzemanyag nyomást és ellenőrizni a fejeket,kompresszió mérés,stb és kiderül.
Üdv mindenkinek. Olyan gondom lenne 2004es vectra c, hogy a bal oldali xenon lámpa elkezdett villogni aztán elaludt. Minden felkapcsolás után 3szor villan és annyi. Cseréltem izzót és trafót de nem oldódott meg a probléma. Esetleg valakinek valami ötlet? A jobb oldali tökéletesen működik. Előre is köszönöm.
Ha a motorod a 2.2 DTI akkor a leírt hibajelenség alapján először az EGR szelepet és a MAP szenzort szerelném ki és takarítanám ki. Nekem 2.2 DTI motorral szerelt sima, szedán van és ugyan ezek voltak a hibajelenségek. Mivel ez bizonyos időközönként visszatérő probléma, én végleg kiírattam a motorvezérlőből az említett két alkatrészt.