Ez mind szép és jó amit írtok. Ezzel nagyjából tisztába vagyok. Azzal viszont nem mikor hirdetésbe beleírják hogy a forgalmiba motorkódos az autó. Miért? Mi előny származik belőle és mivel jobb mint a motorszám lenne beleírva a forgalmiba?
...és miután felfúrtad, és a belsejét kovácsoltra cserélted, gyártatsz hozzá egy turbós leömlőt, veszel turbót, intercoolert, vezérlőt és nem fogsz többé elaludni a kormánynál! :D
FB-n e9x csoportba felraktam egy képet az új szerzeményről. Majd egyszer csak jelentkezett üzenetben egy srác, hogy övé volt az autó, előtte, akitől vettem, és a bátyjáé volt Salzburgban, ő hozta be 2019-ben.
Szeretnék tudni majd a kocsi életét. Nem volt nekik különösebb probléma vele. A legértékesebb infó, hogy nem az eredeti 218 lovas szoftverrel megy, állítólag nagyon erős. Igen, ezt éreztem is, hogy úgy megy, ahogy egy háromezresnek kell ;)
Az e93-nak tök gyári, saválló rendszere van. Nagyon csendes kis fordulaton, de ha elkezded nyomni a gázt, pont kellő mértékben jön a sorhatos hang. Tegnap olyan 5500 környékéig volt a legnagyobb fordulat, de az már nagyon tetszett ;)
Ma is próbáltam élettapasztalatot szerezni. Ezúttal egy, a képeken nagyon szépnek látszó amerikai autó volt a célpont. Vendéglátós 30 éves emberé, de ő nem ér rá megmutatni, majd az anyukája; az autó fel van újítva, egy pici rozsdapötty van rajta valahol. Útba esett - már csak így merek autót nézni, hogy ne kelljen bosszankodni - odamentem. Anyuka annyit tud róla, hogy rengeteget költött rá a fia.
Nézem, a belseje szép. Többnyire a külseje is, kár hogy majd minden elemre jut valami belejavítás, kis sérülés. És akkor odaértem a hátsó sárvédőhöz! Kb az egész rozsdásodott, fejétől a farkáig. Na mondom, ez biztos folytatódik lefelé is! Bematattam a kezemmel, de nem találtam a küszöböt. Hm, milyen érdekes konstrukció, ezt már érdemes megnézni! Lehasaltam és alánéztem: a hátsó részen egyszerűen eltűnt a küszöb az autó alól, levegővé rohadt. Ami még megvolt belőle, azt nagy valószínűséggel az alvázvédő festék tartotta egyben. Szóval súlyos problémák és már csak két hónap van a műszaki vizsgáig. Itt már tudtam, hogy menekülni kell, de azért még beindítottam a motort: elég ronda hangja volt, zakatoltak benne a dolgok, hol halkabban, hol hangosabban. Kivallattam a nőt és kiderült, hogy a motorfelújítás alapvetően vezérlés-, olaj- és gyertyacserét jelentett... Örömmel ültem vissza a százéves, de működő vackomba!