Keresés

Részletes keresés

m6 Creative Commons License 2010.12.04 0 0 627

Hello!

Én is a t-online szolgáltatóhoz tartoztam,de az adsl a nyár közepe óta a 15-ös csomagban,jó ha 3-4-el jött.

Minden nap főleg az esti órákban 10-15 percenként szakadt.

Agyvérzés kerülgetett,mert azt állitották,hogy túl messze lakom a központtól....de én el sem költöztem.Ennyit róluk.Felmondtam náluk.

A Fibernet volt a másik alternativa:A telefon jó,a kábeltévé még analóg(szar,nem is kértem.Maradok a műholdas digitális szolgáltatónál),az internet 10/2 csomagban a letöltés 8-10 között még este is a feltöltés fix 2 Mega.Mindig jó,kivéve áramszünet esetén . :)

Szóval én nem bántam meg,s a számlákkal sincs semmi baj,pedig elég sok rosszat olvastam róluk .

Előzmény: Wifidog (626)
Wifidog Creative Commons License 2010.12.02 0 0 626

Helló!Én most szeretnék előfüzetni eddig magentánál voltam előfüzetfő,de olyan sok rosszat látok :((((( a családi csomagot + Sprint csomag netet néztem ki a város szélén lakom itt mennyire függ össze a távolság a sebességgel?mert ugye ADSL nél nagyon befolyásoló tényező

_Angel19 Creative Commons License 2010.11.17 0 0 625

Kedves Elvarázsló!

 

  1. Ne add fel! Olvasd el az én írásaimat és meglátod, nyertesen is kijöhetsz ezekből a vitákból.
  2. Terjeszd az igét és mondd el mindenkinek az esetedet! Hidd el, egy fecske is csinálhat nyarat...Ha elég sokx csiripeli a tutit ;)

Üdv

Előzmény: elvarázsló (623)
Ákos70 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 624
Akinek még nem volt dolga velük, el nem tudja képzelni, micsoda aljas banda, beleértve az utolsó telefonos ügyfélszolgálatost is (szerintem belépéskor ez döntő kritérium, szűrik őket, mást nem tudok elképzelni, mert véletlen szórásban nem lehet ennyi mocsok ember).
Egy jótanács: a fizetési bizonylatokat, levelezéseket őrizd meg, a telefonbeszélgetéseket rögzítsd, később jól jöhet.
Előzmény: elvarázsló (623)
elvarázsló Creative Commons License 2010.10.27 0 0 623
Kedves Sosrtársaim!!
Történetem döntésül szolgáljon azoknak, akiknek oly unalmas mindennapjuk,hogy a Fibernet-el szeretnének tartós levelezésbe kezdeni,melynek se hossza, se vége.
Szóval évekkel ezelőtt leszerződtem a Fibernet céggel analóg tv adás szolgáltatására. Egészen 2010 augusztusáig nem is volt semmiféle panaszom a szolgáltatásukkal kapcsolatosan. Augusztus 30-án felhívtak a Fibernettől, hogy szeretnék-e leszerződni velük HŰSÉG-esen a további 1 évre,mivel megvagyok elégedve velük. Válaszom erre az volt, hogy miért ne, de ugyanerre a színvonalas szolgáltatásra (engem nem nagyon hozott lázba, hogy 2000 HUF-al olcsóbb(!) a szolgáltatás ára) ezt persze kihangsúlyoztam.Az előfizetésem egy családi csomag volt HBO-val kiegészítve. Majd láss csodát ! Gyakorlatilag másnap elvették az HBO-mat, azóta úgy látom, mintha egy -4-es szemüvegen keresztül nézné az ember,de onnantól fogva az összes csatorna hol csíkosan , hol pöttyösen érkezik. Majd bejelentettem és azóta is folyamatosan bejelentem szeptember óta. Az első szerelő aki kijött a cégtől közölte velem, hogy az HBO-m soha nem fog megjavulni,mivel lekódolták azok ellen, akik lopták. Mondtam,hogy ez tényleg kultúrált megoldás viszont azokkal szemben , akik évek óta rendesen fizetik a szolgáltatás árát. Erre megkérdeztem, hogy " no, és mi van a többi adással ami változóan sz@r minőségben érkezik , mind az 56..?" AZ úr körbe nézett a lakásomon és közölte, hogy 15000 Ft-ért meg tudja oldani a problémámat. Természetesen elcsodálkoztam és közöltem vele, hogy ez számomra egy kicsit fura. Majd közölte velem, hogy a boltban 7000 FT.-, de mivel ő is keresni szeretne ezért nála 15000FT és, ha egyébként igényt tartok rá, akkor is ő mondja meg, hogy mikor jön szerelni, mert, hogy a Fibernet-es autóba GPS van és csak panaszra jöhet ki.
A bejövő adás erősségét meg, amúgy sem tudja bemérni,mert a házam előtti fa útban van és amúgy sem tudna rá felmászni. Szóval én csak álltam és azt hittem rossz rendezvényen vagyok....Azóta átmentem levelező tagozatra. A helyzet a következő: -hiába jelentem be panaszomat a 72 órára magasról sz....nak
-közlik,hogy nem érnek utol (csak azt nem teszik hozzá, hogy nem is akarnak!)
Már új levelező barátokat is szereztem azóta a Fogyasztóvédelem és NHírközlési Hatóság személyében. Bejelentettem a kötbérigényemet, mivel erre állítólag a törvény szerint jogosult vagyok. Természetesen kaptam egy levelet (amit eddig itt mindenki, ahogy tanulmányoztamm az oldalt), amiben nagyon sajnálkoznak és remélik még SOKÁIG (eltartom őket) és maradok ügyfelük.
Szóval okuljatok emberek!!!! Mindenki a maga kárán tanul. Én egy óvatos meggondolt embernek tartom magam és ezért nem feltételeztem ezt a rendkívül etikátlan maffia módszereket, amivel ez a cég legálisan !!!!!!!!!!!! működik.
Amennyiben valakinek van valami ötlete, hogyan tudnék még befűteni nekik azt szívesen fogadom.
NE szerződjetek velük, mert egy etikátlan szemét társaság!!!
_Angel19 Creative Commons License 2010.08.27 0 0 622
Szia Lacca! Először is: NE húzd fel magad annyira, hogy valami meggondolatlant tegyél! A Fibernet nem ér annyit!! :) Kettő: ez a bocsánatot kérő levél nekem is megérkezett, szinte ugyanezekkel a szavakkal egyetemben. Mondanom sem kell, nálam is szórakoznak a dátumokkal (lassan az az érzésem, mintha egy 8 évesekkel dolgoztató céggel lenne dolgom), mint láthattad azt alul írt történetemben.

Egy a lényeg: Befeszíteni, fenyegetni Fogyasztóvédelemmel és NHH-val oszt' jónapot. Nekem bejött, remélem Nektek is menni fog!
Üdv!

U.i.: Épp' a minap beszéltem le egyik kollégámat arról, hogy a Fibernet internetelfizetője legyen. Helyette ajánlottam a T-onlinet. Lehet, ott is vannak turpisságok néha, de ez, ami itt, ennél a cégnél megy, már tényleg mindennek a teteje!
Előzmény: lacca40 (621)
lacca40 Creative Commons License 2010.08.20 0 0 621
Hát gyerekek....... ma még egy szép ügyfélszolgálatos beszélgetés után átnéztem a papirokat......a fibernet még a dátumokat sem rest a maga előnyére átirni!!!!!!!!!2010-03 hónapban tett reklamációmra (melyet én azt hittem hogy rendeztünk).....képzeljétek el hogy olyan levelet küldtek2010-05hóban: "Tisztelt XY. 2009-12-02-én érkezett reklamációjával kapcsolatban tájákoztatjuk.Mindenekelőtt szives elnézését kérjük az okozott kellemetlenségekért.Sajnálatunkra a legalaposabb gondosság mellett is előfordulhatnak hibák,ahogyan az ön esetében is történt.Biztosithatjuk,hogy előfizetőink tapasztalatai-mint az öné is-rendkivül fontos számunkra,hiszen nem csak törekvéseink sikereivel szembesülhetünk,hanemazokkal a pontokkal is amelyen még javitanunk kell szolgáltatásaink,ügyintézésünk szinvonalát.Tájékoztatjuk,hogy számlázást a multi csomagra visszamenőleg 2008.12.19ig módositottuk.Sajnálatos módon adminisztrációs hibábol adódóan a mini csomag is számlázásra került.A hibát javitottuk,hamarosan megkapja korrekciós számlájját.!Kelt:2010-01-19! Nekem most esett le a dátum (elírása????) Én 2008,12 hóban kértem a multi csomagot,melyet korrektül aktiváltak is 2 órán belül!Telefonon igérték hogy számlázva is úgy lessz,de egy éven keresztül a minit számlázták,majd idén 2010-02-17-i keltezéssel kaptam egy 128-ezres számlát!!!!Erre reklamáltam 2010 03-hóban(kéretik a dátumokat vissza olvasni!)2010-06-16-i keltezéssel kaptam egy korrekciós számlát 59,365ft-rol amit be is fizettem(bár ne tettem volna!!Mint egyik lejjebb lévő hozzászólásban valaki irta 1-éven túl elévül a tartozás......ezért is játszik a Fibernet a dátumokkal). Érdekes a levelük után+60-ezer befizetése után még mindig van 126.360ft tartozásom....szerintük! Hétfőn megyek a központjukba,és a jó isten segitse azt az emberkét akivel meg kell beszéljem a dolgokat,mert most már látom ezekkel normálisan ügyintézni nem lehet!!!!!Hirtelen felindulásbol elkövetett bántalmazásért talán olyan sokat nem kapok.....legfeljebb majd "bentröl" megirom ide hogy küldjetek cigit a dutyiba nekem:)!Én ,ha lehet egyáltalán érdemben beszélni az irodában a papagályukkal azon leszek,hogy azonnal kössék ki a kábelüket a házamrol és soha,de soha többé nem akarom a Fibernet szót hallani sem!!!!
Üdv mindenkinek.
Laci
Előzmény: lacca40 (620)
lacca40 Creative Commons License 2010.08.19 0 0 620
Ma felhivtam az ügyfélszolgát.Kérdem:Miért van lekorlátozva a netem?- Szerintük van 160000 tartozásom,erre elmondtam neki hogy volt egy 128000-es számlám,mely végülis 60000-ft lett(az ő hibájukbol mert előtte egy évvel kértem nagyobb netet,amit azonnal aktiváltak is csak éppen a havi számlákat a régi netröl küldték.Az tisztázódott,és küldtek egy végszámlát 60000ft-ról ami régen be lett fizetve+küldtek egy elnézést kérő levelet is). Most kiakadtam teljesen,itt a 3 napos ünnep és itt vagyok használható net nélkül,amit biztos nem fognak rendbetenni ma.Július 10.-én kötöttem(szóban) hüséget a 10/2megás netre,mely az előző hozzászólásomban látható sebességet hozta.Szerintem,mivel a hűség vállalástol 30 napon belül nem lett semmi....gondolom nincs is érvényben,és felmondhatom a szerződést,de ennek még utánna nézek.Egyébként a szolgáltatással meg lennék elégedve,de az a fejetlenség ami nálluk van........hát mindennek mondható,csak ügyfélközpontúnak nem...inkább kabzsi pénzsóvár sz..rágó banda!!!!!!Amint lessz fejlemény megirom ide okulásul azoknak akik hozzájuk akarnak szerződni.

Üdv mindenkinek
Előzmény: lacca40 (619)
lacca40 Creative Commons License 2010.08.18 0 0 619
Sziasztok!
Már jó régóta nem jártam erre,de most az utóbbi 9 hónapban elég sokat szivat a Fiber :(. Kezdődött egy szép 128000!!!!-es számlával,ami tisztázódott(4 hónap után!!!!).Most meg két napja a 10/2 megás netemen gyönyörködöm:http://www.speedtest.net/result/919443871.png
Most lett elegem belőlük!
Üdv minden sorstársnak ;)
.:ROX:. Creative Commons License 2010.08.10 0 0 618
napok óta használhatatlan a külföldi net!

http://www.speedtest.net/result/909538954.png
_Angel19 Creative Commons License 2010.08.09 0 0 617
Ezt most találtam. Érdekes adatokat láthattok.. :) http://www.fibernet.hu/files/FN-KTV_2009.pdf

2009 12 31 .-én összesen 140.000 előfizetőjük volt. 18.000-et mondtak fel.

"Bejelentett előfizetői panaszok száma 1000 főre vetítve (2b): 309.86" Azaz az előfizetőik 31%-ának volt panasza....Nem semmi. .. :)

"...ebből: Bejelentett díjreklamációk száma (2 bb):310". "..ebből: jogos (2bb):0"
-Ahham, csak az én ismeretségi körömben, a 8 emberkéből 8-nak van problémája velük és ez mind számlázásból jött ki....

Ellenőrzi ezeket a számokat egyáltalán valaki????
_Angel19 Creative Commons License 2010.08.09 0 0 616
Kedves Gorkij74!

Kérlek olvasd el, amit írtam alább! Velem is ugyan ezt játszották el, max több hónap távolságból. Megoldás: __tértivevényes levél küldése_, melyben leszögezed, hogy további zaklatásod esetén az NHH-hoz fordulsz illetve a Fogyasztóvédelemhez!

Írta itt valaki alább: Fibernetes szerződés bontásból tanult, hát én is! Sokkal akkurátusabban megyek utána a dolgoknak, megismertem pár távközlési törvényt, melyet tértisen feladva valahogy sokkal komolyabban vesznek ám!

Valamint:én most mondom fel nagymamám hasonlóan kábel tv-s szolgáltatását. (3 évvel ezelőtti, szerintük be nem fizetett számla miatt, ami, most kapaszkodjatok: NULLA forintos volt!! (Hál'Istennek, nagyim mindent eltesz és azon a szl.a szám után egyértelműen látszik: amire most Fibernet hivatkozik 2790 ft-tal, az az eredetiben 0 ft-os!!!) De az hót tuti, hogy addig zaklatom őket, amíg ÍRÁSBA nem adják, hogy 1: mai, azaz a felmondásom napja+ (maxmimum) 8 nappal felmondásra került a szolgáltatás és 2: NEM áll fenn tartozás az ügyfélszámon!

Jah..és biztos-ami biztos, ezeket a leveleket 7-8x küldöm el nekik faxon...aztán ugyan ennyiszer emailban ;))
Előzmény: gorkij74 (604)
_Angel19 Creative Commons License 2010.08.09 0 0 615
Sziasztok!

Okulásul és mert talán "pár" emberrel megjátssza ugyan ezt "kedvenc" cégünk...Röviden az én történetem.

2009.02.04én faxon felmondtam kábeltelevíziós előfizetésemet náluk, amit 2009.02.13án (ÁSZF-nek megfelelően, 8 napra faxom megérkezésére)meg is tettek. (Semmit sem küldtek erről, nekem kellett egy hónapra telefonon rákérdezzek, s innen tudom) + Kifizettem még a teljes február hónapot, biztos-ami biztos alapon. Hívtam őket telefonon, kértem, számoljunk el, küldjék a végszámlát..stb. De semmi. egyedül azt sikerült elérnem, hogy a márciusi díj (!) számlázása után már nem küldtek többet.

Aztán sokáig síri csönd.

Majd, idén március 10-én vettem át az első levelüket (mindjárt rögtön tértiset küldtek, hát nem drágák?), melyben egy 26 ezer forintos tartozásról értesítettek ill. "amennyiben nem fizet, 31 napon belül kikapcsoljuk a tv-s szolgáltatást!". (Apró szépséghiba, hogy 13 hónapja ÉN MONDTAM FEL EZT a szolgáltatást, de hát ez Fibernetet nem igazán érdekli...) Nos, mint ahogy azt kell, ment erről másnap egy panasz fax nekik- amire várom azóta is a választ- majd 2 hétre a Credit Controll is beszállt a képbe (laza 8 ropival növelve tovább az összeget).
Ők rögtön a másokat biztosan halálra rémisztő "polgári peres útra visszük az ügyét, ha nem fizet" mondattal kezdtek- nálam kevés sikerrel ;) Erre feléjük is írtam egy emailt, majd egy tértis levelet: ugyan, részletezzék már ezt nekem...

Majd csönd megint.

Eközben nem voltam rest és utána néztem, milyen jogaim vannak. Mint pl. elévülés és társai... Ugyanis, azt nem sokan ismerik hazánkban, hogy van egy bizonyos "2003-as Távközlési Törvény", mely tisztán kimondja: amennyiben 365 napon TÚL szólítanak fel először (!) távközlési szolgáltatásból eredő tartozással kapcsolatban, az elévültnek számít és a Magyar Bíróság-on keresztül már nem behajtható.- Ezt megerősítendő és azért "biztos ami biztos", írtam egy rövid levelet NHH-nak, valamint a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnek, ahonnan a következő választ kaptam. "Amennyiben a szolgáltató egy éven belül nem küldött Önnek a tartozásról értesítést, illetve nem tett semmiféle intézkedést a tartozás behajtása érdekében, akkor az Ön tartozása egy éven túl elévült.
Javasoljuk, hogy panaszát írásban nyújtsa be a szolgáltató ügyfélszolgálatához, hivatkozva levelében leírtakra. "

Így is tettem és tértis levélben megírtam mind Fibernet-nek, mind pedig Credit C.-nak a fentieket illetve, hogy ugyan, küldjék már azt a részletező levelet, mert NAGYON kíváncsi lennék rá! Erre 30 nap áll rendelkezésére F.-nek (törvény szabályozza!), amit akkurátusan be is tartott. Jött is a telefon C.-től, meg levél F.-től, mely szerint "mivel az Önnek elkészült utolsó számlája 2009 03.20-val készült, így cégünk nem esett kívül a 365 napos határidőből, tartozása jelenleg is fennáll" -ezzel pedig csatoltak egy folyószámla kimutatást (vééégre, ERRE vártam ugyanis :) ), melyből mily' érdekes és meglepő (persze, h nem az, erre számítottam ugyanis) --> __hiányzott__ az általuk hivatkozott szla. és láss csodát, utolsó számla lejártaként a 2009.03.05 szerepelt, 02.20-i keltezéssel!

Erre július elején megírtam rövid, de annál velősebb levelemet Credit C.-nak. Ebben értesítettem őket: nem áll módomban fizetni, mivel 1: nem ismerem el a tartozásom összegét valamint 2: a volt szolgáltatóm kívül esett a törvény által megkövetelten, így bírósági úton behajthatatlan összeget követel rajtam.

Azóta megint csend van. Kiváncsi leszek, lesz-e valami fejlemény az ügyben…

Én arra azért felkészültem, hogy ha mégis bíróságra viszik az ügyet, akkor az arról szóló értesítést átveszem, s élek jogaimmal, s emlékeztetem őket: a 2003-as évi törvény igenis vonatkozik rám! Max kevesen mernek egy “ilyen” céggel szembe szállni! ;)
Teaway Creative Commons License 2010.08.01 0 0 614
Új hálózatot épített nálad a fiber, vagy a meglevőre telepedett rá?
Előzmény: Mike0088 (613)
Mike0088 Creative Commons License 2010.08.01 0 0 613
Reméltem, hogy nem kell többet írnom ide, de a Fibernet nem hagyja, hogy elégedett legyek! Hosszú hónapokig szívtam mire végre aktiválták a gyorsabb internet csomagot, de nem tartott sokáig, hogy újra beteljen a pohár. Az utóbbi két hétben élvezhetetlen a netezés persze csak akkor amikor müködik mert a modem folyton szétbontja a kapcsolatot és olykor 6-8 órára is elszáll minden. Kérdem én mire fizetek? A központi oldalukon most jelezték,hogy ebben a térségben karbantartási munkálatokat végeznek de a mi utcánk nem tartozik a felsoroltak közé. Mégis úgy gondoltam, hogy ez állhat a háttérben ezért nem szóltam de hétfőn már hívom őket. Most a vételi jel erősség változott a Receiwe power level értéke: -6 körüli értékre ment le (korábban -3.5-4 közötti értéken volt, ekkor jól müködött minden). A sebesség jelenleg olyan 700-900 kbit között van ennek az értéknek 6000-nek kéne lennie. Bosszantó továbbá, hogy hónapok óta fenállnak a jel gyengesége miatt olyan problémák, hogy sokszor szakad meg a net ,az oldalak csak többszöri frissítés után hajlandók betöltődni stb. Nem tudom meddig folytatódik ez de én a jóra való törekvést se látom rajtuk.
Borella Creative Commons License 2010.07.15 0 0 612

Kedves Fibernetes Szívók!

 

Egyre erősödő szívdobogással olvastam vissza - ameddig győztem cérnával - írásaitokat. Már korábban is be-benéztem ide, de most sem csalódtam, továbbra is szivatják az Európa felé hiába loholó, multistul és szolgáltatóstul is menthetetlenül balkánon rekedt népet ezek az új vérszívók.

Én "csak" a kábeltévé szolgáltatásaikat élvezem, most is tegnap óta sistereg adás nélkül a tévé, ki tudja meddig, persze drága pénzért. (A házba beköltözött a UPC is, na azok is megérik a pénzüket.) Az hogy a budai kerületben ez rendre előfordul, már megszoktam. Az, hogy évről évre emelik a díjat mindig valami okot találva, saját szerződési feltételeiket túllépve, hát azt is megszoktam. Azt, hogy megszűnt sok reményteljesen a világra nyíló csatorna, mint a spanyol, ahol hajnalban flamencót lehetett nézni, meg a francia, meg német adók és a svájci, na meg a BBC, hát azt nem szoktam meg, de hogy egyre dráguló díjszabásért, ami valahogy véletlenül sem egyezik meg a netes oldalukon meghírdetett díjszabással, ontsák a sz@rt, az már kibírhatatlan, a romantika meg a hasonló förtelmeket, mindezt drágábban, mint a sok egykori jó csatornát, az már tényleg minősíthetetlen, sőt, bár tudom, ez sokaknak fontos, de közakaratra hivatkozva kb. két éve drasztikus emelést vittek véghez és ezért lenyomtak két új sportcsatornát azoknak a torkán is, akik ezzel nem élnek, persze a többi rovására és mondom: díjemeléssel, úgyhogy lassan ott tartok, hogy a XXI. század elején, a műholdak korszakában egy vagyonért nézek nagyjából 11 csatornát, na ez szép.

Tavasszal emailben érdeklődtem a csatornafelosztásokról és díjszabásokról, mai napig nem kaptam választ. Ma felfedeztem a honlapjukon, hogy az ügyfélszolgálat menüpont alatt van külön hiba- és panaszbejelentő rovatuk, amit ki kell tölteni adatokkal és elküldeni, bár ennek megléte nem tudom miért zárja ki az emailre való válaszadás szükségességét.

Na és a csúcs: a panaszbejelentéshez az anyám nevétől a születési dátumomon át a személyi számomig mindent kérnek, úgy hogy kötelező, majd elájultam! Ez elképesztő és felháborító! De minek? Ez nem hatóság, hanem szolgáltató, nevem címem és vevőkódom, bőven sok! Hát kinulláztam a személyi számomat, születési évemnek meg 1657-et jelöltem meg, különben nem enged továbblépni a program és nem küldhetem el a panaszomat, mint ügyfél, persze ezzel annak kockázatát vállalom, hogy késlekedik a válasz, ezt jelezték a rovatban. Na ez nem lesz új. De úgy gondolom, ha volna az embernek ehhez türelme, ideje és pénze, ezt meg lehetene torpedózni, ez totál jogtalan.

bonettika Creative Commons License 2010.06.30 0 0 611
Irtam panaszlevelet ,ill.e-mailt Fibernetnek adresszálva, mely visszajött a saját e-mail cimemre. egy nyugdijas )))
bonettika Creative Commons License 2010.06.30 0 0 610
Igen határozottan szivat!!! A Fibernetnél 2009.dec.29én szerződésmód.cimén hüségnyilatkozattal szerződést kötöttem LAN inet-re. Nem történt semmi pedig jan,feb. és márciusban többször telefonon jeleztem ,mindig azt a választ kaptam várjak türelemmel. No márciusban elfogyott a türelmem és felkerestem ügyfélforg.irodát Baján ahol is "ledöbbentek",hogy "elfelejtettek rákapcsolni a LAN szolgáltatásra, azon a napon megtörtént. nincs vége sőt..., az üi hölgy kitöltött két csekket márc és ápr-hóra ,melyet 2x 4990.-Ft-os befizettem , majd májusban minden bejelentés nélkül kizártak a kábelTv és net szolg-ból, 1280 müszaki részlege közölte nem fizetett tartozás miatt. ujra ügyfélforg. iroda mellékelten a befiz.bizonylatokat/csekkkeket ,ill bemutattam ELISMERTÉK HOGY HANYAGSÁGUK MIATT a kettő tételből az egyik a március havi nem került lekönyvelésre, aznap visszakapcsolak, junius havit befizettem, majd 20-án jeleztem gond van a NET-tel, közölték /1280/ ,hogy KORLÁTOZTÁK nemfizetés miatt. ÜGYFÉLSZOLG IRODA 2010.06.29. személyes megkeresésemkor ujra vittem minden befizetést igazóló csekket , és láss csodát ujra ELSZÖRNYEDTEK !!!! A KÖNYVELÉS NEM TÖRTÉNT MEG !!!! UJRA ÁTSZKENNELTÉK a befizetési bizonylataim . ,ma délelőtt oldották fel a korlátozást. Sajnos a hüségnyilatk.miatt nem tudom felbontani a szerződést, de az ,hogy ezt meglehet tenni ....erre a FELHÁBORITÓ SZÓ kevés, kb. 1 óra alatt megszámoltam ilyen jellegü panasz 4 volt, vmint szerződés lemondás 11. ENNYI AZ ÉN TÖRTÉNETEM , NO EZ A SZIVATÁS!!!!
samue Creative Commons License 2010.06.20 0 0 609
szarnak ezek az egész szolgáltatási kötelezetségre már rég ki kellet volna tiltani magyarország területéről.

A történetekből tanultam egy picit és a szerzödés lájárta cimü dokumentumott x példányba fénymásolom az eredetit pedig páncélszekrénybe zárom.

Amikor pedig a cseket küldik egyenesen a fogyasztófelügyelethez irok.Ettöl régen ugy tartottak mint az ördög a szentelt viztől, hogy most mit ér azt nem tudom mert a maszopos kormányuk ezt is kivégezte.Ezért érzik ezek a népnyuzó cégek nyeregbe magugat.
Ákos70 Creative Commons License 2010.06.17 0 0 608
Nem tudom, mi a helyzet akkor, ha a nem létező tartozást behajtását átadják egy nagyon is létező behajtó cégnek. Meglobogtatod a szolgáltatás megszüntetéséről kapott papirt, meg a befizetett csekkeket (ha még megvannak fél-1 év után), és ők lehajtott fővel szépen elballagnak, vagy azt mondják, hogy őket ez nem érdekli, business as usual. Persze előbb-utóbb így is-úgy is tisztázódna a dolog, de azért nem mindegy, mennyit vesznek el az ember életéből ezek a tetvek.
Kíváncsi vagyok, mert én decemberben mondtam fel a szerződést, március-április körül tudatosult ez bennük (akkor kaptam róla papírt), viszont a mai napig kapok csekket hébe-hóba.
Előzmény: Teaway (605)
Zitka Creative Commons License 2010.06.17 0 0 607

http://nhh.hu/?id=menu&mid=577&lang=hu

 

Panaszok, észrevételek és reklamációk bejelentése
Az előfizetői szerződésekkel kapcsolatos fogyasztói észrevételeket és reklamációkat, valamint az egyéb panaszokat az
info@nhh.hu e-mail címen fogadjuk, és minden esetben megválaszoljuk.

Előzmény: Zitka (606)
Zitka Creative Commons License 2010.06.17 0 0 606

Szerintem próbáld vázlatosan, kronológiai sorrendben összefoglalni a történteket, és küldd be a Hírközlési Hatósághoz.

 

http://nhh.hu/?id=hir&cid=4891&mid=2027&lang=hu

 

 

Előzmény: gorkij74 (604)
Teaway Creative Commons License 2010.06.17 0 0 605
"hogy minden eszközt igénybe vesznek hogy behajtsák"

Nincs semmilyen eszközük ehhez, ha egyszer már le vagy kötve.
Előzmény: gorkij74 (604)
gorkij74 Creative Commons License 2010.06.17 0 0 604
ÓÓÓÓÓ EEEZ SEMMMMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Nálam most telt be a pohár pedig nem is vagyok már fibernet-es.

Februárban, hangsúlyozom FEBRUÁRBAN!! telefonon faxon és email-ben is felmondtuk a szerződésünket a fibernettel, miután lejárt a hűség időszak. Pár nap múlva meg is jelent egy szerelő aki lekötötte a kábelt a hálózatról. Befizettük az utolsó havi számlát ami még arra az időre jött amikor volt szolgáltatás. Ezután fogtuk a modemet meg a STB-t és Gödöllőn leadtuk az ügyfélszolgálaton, mert ezt az utasítást adták.
Ott azt mondták most már minden rendben a szerződés ezzel megszűnt...

Ezután még vagy két szerelő kijött lekötni minket a hálózatról, de amikor mondtuk hogy már februárban lekötötték, felnéztek az oszlopra majd egy bamba "télleg"
és egy "minket csak küldtek" benyögésével elhúztak mindkétszer...

NA és itt következik a móka. A kedves fibernet azóta is küldözgette a csekkeket minden hónapban. Pedig már semmiféle szolgáltatásuk nem volt és nincs is bent a házban, így semmiféle szolgáltatásukat nem használjuk. A hálózatukról le vagyunk kötve.
A csekkek megérkezése után hívtam az ügyfélszolgálatot ahol azt mondták hogy biztos valami tévedés és hogy a csekket nem kell befizetni.

Ezután egészen júniusig minden hónapban jött a csekk. Én viszont azzal a mozdulattal dobtam a kukába, mivel olyat akartak kifizettetni amit nem is használtam nem is kértem nem is vettem meg... Szóval gondoltam biztos csak a szokásos fibernet gagyerátor rendszer nem tudja magát rendbe tenni és ezért jön még mindig tőlük a szarság..

De aztán most június 14.-én kaptam egy olyan levelet tőlük amitől kinyílt a bicskám is valszleg szúrni is fog:

Fibernet Szerződés Felmondó levél + 36000 ft csekk + fenyegetések sora, hogy minden eszközt igénybe vesznek hogy behajtsák, meg hogy 30 napos határidő után lekötnek a rendszerről és 1 évig ne használhatom a szolgáltatást...

De basszus. Én már februárban felmondtam a szerződést, mit akarnak ők most felmondani? Február óta le vagyok kötve. Nem használom semmiféle szolgáltatásukat. Ilyen esetben milyen jogon fenyegetnek és küldenek csekkeket?
Erre nincs valami jogorvoslat, valami szolgáltatói kamara szabály, vagy kizárás vagy büntetés, vagy uzi, vagy egy kézigránát amit feldugatnak saját maguknak?

Ez nem vicc. EZ MA MAGYARORSZÁG ÉS EGY MAGYARORSZÁGI SZOLGÁLTATÓ!
Mocskos bűnözőkből álló rabló banda ez a fibernet!


Előzmény: samue (603)
samue Creative Commons License 2010.06.16 0 0 603
T Mindenki


IGY VERI ÁT A FIBERNET AZ ÜGYFELEKET.

képzeljétek 2.5 Mb/s letöltési elöfizetésem van az ominózus fibernet-nél mikor reklamáltam mert gyakran csak 0.5 Mb/s a letöltési sebesség azt mondta az ügyintéző hogy örüljek hogy annyi is van mert csak 0.245 Mb/s a garantált.

Ja vagy úgy tehát elkérik a pénzt egy nagyobb csomag reményében és a szerencsétlan ügyfél csak késön veszi eszre hogy az APROBETÜS részben a kifizetett Mbitek helyett szart se adnak ennyit 0.245 Mb/s a mobil szolgáltatók már ingyért osztogatják .
Képzeljétek kifizeti az ügyfél az adott esetben több ezer ft-ot egy gyorsabb internetért viszont ugyananyit kap a pénzért mint a legolcsobb csomag mert ma már 0.250 Mbit-et már nem nagyon jegyeznek ez csak forumozásra elég.

UGY HOGY EZUTTAL HIVOM FEL A LEENDŐ UGYFELEKET HOGY F I G Y E L E M NE ENGEDJÉK ÁTVERNI MAGUKAT.


shmonsta Creative Commons License 2010.06.15 0 0 602
Legyen szerencséd.
Előzmény: yogibear (601)
yogibear Creative Commons License 2010.06.10 0 0 601
Még annyi sem. :)

10:02-kor nyitottak, akkor léptem be és 10:09-kor már a gangon voltam. :D
Igaz ehhez 3 dolog kellett: az e hónapra szóló csekk már be volt fizetve, mikor megérkezett május végén, így a pénz is odaért hozzájuk és lekönyvelődött, illetve a modemet fullosan prezentáltam a hölgynek. A harmadik pedig, hogy úgy mentem, mint a házidokihoz: korábban. :D
Oda egy órával korábban oda kell menni, mert sok nénike bácsika már 3/4 órával rendelés előtt ott toporog, szóval ha nem akarsz hosszú sort várni, ennyivel előbb oda kell menni még akkor is ha csak egy szignó kell a dokitól a papírodra.
Fiberéknél ez kb 1/2 óra volt, biztos ami biztos... 25 perccel nyitás előtt már ott volt a következő, nyitásra meg már vagy 6-an... mindnek számla a kezében... ami jó esetben sok-sok fölös várakozást jelent, ha nem te vagy az első...
igaz mint ott kiderült, csak 30-án jár le a szerződésem, amit két éve 4-én kötöttem, de annyi baj legyen, a papír a szolgáltatás felmondásáról uszkve 7 perc alatt megvolt és remélni merem, hogy ennyi volt.

Viszlát Fibernet...
Előzmény: Teaway (600)
Teaway Creative Commons License 2010.06.04 0 0 600
Megerősítem, 10 perc max.
Előzmény: yogibear (599)
yogibear Creative Commons License 2010.06.03 0 0 599
ja, helyszín a Budafoki iroda...
Előzmény: yogibear (598)
yogibear Creative Commons License 2010.06.03 0 0 598
januárban mész, mikor jó hideg van és kedden, mikor 8-kor nyitnak. :D
alig lesztek 3-an ilyenkor és még az üfsz-os is magánál van a reggeli kávéjától, így elég gyorsan megy minden, már persze ha a csekk rendesen be van fizetve, nincs elmaradásod és ha viszed a cuccaikat (nálam ez az analóg hbo dekóder volt). :D
még a havi tv-előfizu maradékját is jóváírták a köv. hónapban. :D
Előzmény: stigglinnc (597)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!