Rendben, de így nem értem, hogyan jöttél rá, mi volt a kérdés? Mert te az első hsz-re válaszoltál, és amit láttál abban már más kérdés van; műszerfal szétszedése. De mindegy már az is. Az "idetévedést" meg nem így értettem, mert tudom, mivel foglalkozol, tudom, hogy sok hozzászólásod van itt. Arra gondoltam, milyen kicsi a fórum forgalma, mivel már megválaszolásra is lelek (igaz nem egykönnyen Haynes hiányában), mire itt valaki feltűnik. :) Én csak abban reménykedtem, sokan olvassák, csak mivel nincs semmi történésük, nem írogatnak. Marad a Lassú tanulás önerőből, ez van :)
Olyan galamblelkűekkel még végképp sem szeretnék beszélgetésbe bonyolódni, akik egy ilyen dolgot rögtön rosszindulatnak titulálnak, telefonon léptem be, és ott nem látszott az alsó hozzászólás, mindössze ennyi történt. Nem hiszem, hogy ennyi neked megárt, de természetesen én is visszavonom a segítő szándékot. :-)) Nem idetévedni szoktam, hanem rendszeresen látogatom a topicot, és és aki idetéved, annak segítek a jó 10 évnyi tapasztalatomból. Illetve csak majdnem mindenkinek.
A két utolsó általam írt hozzászólásból az elsőben, annak is az elején van. De látom, ha idetéved valaki, már kötözködni akar. Úgyhogy kösz, nem kell a "segítséged".
Ugyan sem évjáratot, sem motortípust nem írtál, ránk bízva, találgassunk, de ha elárulod, mérföldben mér az óra, vagy km/h-ban, talán előrébb jutunk. Ha utóbbi, akkor kanadai autó lehetett, ott meg kötelező a nappali világítás is. az egy DRL modul lesz.
Találtam Owners manualt, abban meg is találtam a választ - részben. Van a kocsiban valahol érzékelő, csak nem a műszerfalon, ahol lennie kellene. Látszik, hogy már szedték szét, lehet berakták a műszerfalba. Így most a műszerfal szétszedése van soron. Ehhez valakinek tanácsa, manualja esetleg?
+1 Tolóajtó alsó görgőt keresek. Honnan lehetne beszerezni?
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy egy '93-as 3.8-as Pontiacnak lehet e automata a fényszórója? Már gyújtáson világít és nem találtam semmit amivel le lehetne kapcsolni, vagy amivel érzékelné a fényt. Egyben ez is lenne a kérdés, hogyan lehetne lekapcsolni?
Ennyiért azok mennek el, amelyikbe beleülsz, és mész. Egy motor vagy váltó ki- vissza az 30 ezres, az alkatrész bontottan még kb ugyanennyi, ha meg jó az autó, érhet akár 300-at is. Nincs benne perspektíva?
És egy kuplung miatt adod el? Nem hiszem, hogy ha ennyire rendben van, megéri lecserélni.... Mennyi az ára így? A cserélt cuccokról, és a hengerfejről van számla, vagy garipapír?
Pontiac Trans Sport 2.3 16V eladó- A motorja teljesen hibátlan, kb 10000km-rel ezelőtt lett felújítva a hengerfej, de sajnos a kuplung megadta magát. Tehát a motor szépen jár, de nem járóképes az autó, de vontatható is akár. Papírok nélkül adom, donornak, de csak egyben. Belseje hiánytalan, mind a 7 ülés benne van. Sok alkatrész kb 10-15000km-t futott, hátsó lengéscsillapítók, fékek, gömbfejek.
Oszcillószkóppal lehet mérni jelet a jeladón, esetleg diagnosztikával is rá lehet nézni. Ékszíjtárcsa lehúzóval jön le nyom nélkül. Én spec. csapágylehúzóval szoktam leszedni, de csak óvatosan,nehogy elszakadjon a gumiágy :)
Sziasztok Pontiac kedvelők ! Segítségért folyamodok hozzátok. Alaphelyzet 1996 tól van egy Pontiac trans Sport 3.8 autóm . Kb 3 éve ősszel beálltam az udvarra . Tökéletesen működött , le téliesítettem
- aku kivétel , légszűrő és kipufogó lezárva . Ezt kb 3-4 évóta így volt tavasszal minden gond nélkül indult. Három éve nem indult el azóta nem is foglalkoztam vele kb 4 havonta meg lett járatva a motor önindítóval . Addig eljutottam , hogy benzin és befecskendezés működik , a trafónál lehet valami hiba mert nincs szikra . Itt olvastam , hogy a jeladók vezetékeinél lehet gubanc ezeket átnéztem ahol kellett átforrasztottam . Az a gyanúm , hogy valami beköltözhetett a főtengely jeladó alá talán de nem tudom a főtengely ékszíj tárcsáját levenni .
Abban tudnátok segíteni , hogy a trafón melyik vezetéken mit kell tudjak mérni , illetve hogy tudom a főtengely jeladót ellenőrizni hogy ott ad e jelet.