Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kristoof Creative Commons License 2003.06.09 0 0 28
Igen igazad van!De sok külföldi újságban mé mindig B Astrának nevezik.Teljesen mindegy egyébként mindenki tudja miről is van szó!

Mindenképpen OPEL-ban gondolkozol?Mennyi pénzt szánsz rá?

Előzmény: AstraF16v (27)
AstraF16v Creative Commons License 2003.06.09 0 0 27
Astra B = Astra G (a betűjelzést folytatták a Kadett után)

A G Astra már sokkal jobb autó, mint az F, de a belterével és a tetővonallal nem nagyon tudok megbarátkozni. A másik probléma az, hogy valszeg nem fogják minden típusát gyártani, csak 75-100Le-ig és azokat is fapaddal. Nekem egy 3ajtós 2.2 16v Sport kéne, de az meg 5,3M Ft körül van.

Előzmény: kristoof (26)
kristoof Creative Commons License 2003.06.09 0 0 26
Az ASTRA B. gyártását most a múlt héten kezdték átköltöztetni Lengyelországba.Ez azt jelenti nagy valószínüséggel,hogy érdemes lesz várni.Mert a németországban a napokban kezdik gyártani a következő generációt!

Hiszen,ha a B. mellett döntesz akkor is olcsóbban megveheted mint a mai ára.

Ha az újat választod akkor nem lesz fapados az autód!(Állitólag nagyot fejlődött a belső tér kialakítása.Ugyanis meghallgatták a felhasználók véleményét!?Nem tudom mi igaz ebből?)Más kérdés milyen áron fogják árulni?

Előzmény: AstraF16v (24)
kristoof Creative Commons License 2003.06.09 0 0 25
Üdv!

Igazi probléma itt nincs.Azt probáljuk megnitatni mit érdemes megvenni,hogyan éás milyen feltételekkel?(Választ soha sem fogunk kapni!:-))
Tetszik ez a hozzászólás és megmondom őszintén,hogy ezen gondolkozom már hónapok óta.
Én is valami hasonló dolgon töröm az agyam.Én inkább egy FIAT 500-ban vagy egy Kaffer Beetle-ben gondolkozom.
Pedig nem is szeretem a FIAT-ot,de anno még fantasztikus autókat csináltak.Most már a legjobb is esetben is csak igen nagy túlzással mondható el az autóikról,hogy szépek!Főleg az új PUNTO!Ez utóbbi igen nagy bukásnak tünik akárcsak az Albea!Akkor inkább már SUZUKI IGNIS.Sokkal szebb a dízájnja.Szerintem legalábbis.

Előzmény: Törölt nick (22)
AstraF16v Creative Commons License 2003.06.09 0 0 24
"Atya úristen!Én speciel 200Ft-ot nem adnék érte!"

Ízlés kérdése. Astra Classicot már én sem vennék (ezeket Lengyelo.-ban gyártották), ezek a legszarabbak ráadásul full fapad. Már időszerű lenne új autót vennem, de elég nehéz ügy, mert jobban felszerelt, erősebb, nagyobb autót akarok a mostani mellé:
("mostani"= '95, 120Le, 0-100kmh 9,5sec, 205kmh, 9liter/100km, klíma, szervó, légzsák, hifi, elektromos kütyük, igényes futómű, stb.)

Ma ugyanez 6,5 millió Ft-nál kezdődik, használt autót meg nem akarok (olasz/francia/kóreai szóba se jöhet).

Előzmény: kristoof (21)
hellokocsivigyáztam Creative Commons License 2003.06.09 0 0 23
Idővel nem lesz majd használtautó kereskedelem sem, mert ugyanolyan eldobható kacattá válnak az autók, mint minden más használati tárgy

de lesz, csak a kereskedelemben kapható autók életkora mindinkább kevesebb lesz.

németországban ténylegesen a 6-7 évesnél öregebb autók már csak bontókban meg a www.mobile.de-n találhatók. a piac azért él még mindíg, mert az európai, afrikai meg ázsiai szegényebb régiók (egykori szocialista országok) dolgos polgárai még fenntartják. nyugati polgár nem vesz ilyen öreg autót, mert a szervízköltségek meg az adó hihetetlenek. (1992-es golf III szivódízel éves adója (nem biztosítás, hanem az önkorm. által kiszabott adó) 700 euró (majd' 180 ezer ft), a szervízben meg egy megkezdett munkaóra díja 40-70 euró között van olcsóbb helyeken)

Előzmény: AstraF16v (13)
kristoof Creative Commons License 2003.06.09 0 0 21
Atya úristen!Én speciel 200Ft-ot nem adnék érte!Nem valami jók az Astrák!Főleg amiket itthon gyártottak!
Előzmény: AstraF16v (19)
kristoof Creative Commons License 2003.06.09 0 0 20
"Új autó/régi autó"

Igazad van teljesen,de az is igaz,hogy,ha régi autót vásárolsz,valamelyest értesz is hozzá lehet,hogy olyan király autód lesz mint még soha!
Persze a dolog oda-vissza játszik.

Viszont az is lehet egy új autóval szopsz akkorát mint egy állat!Lehet az akármilyen típusú alsó közép kategóriás autó.(Persze ez nagyobb autóval is előfordulhat,de sokkal valószínűtlenebb!)

Előzmény: nemmindegy (18)
AstraF16v Creative Commons License 2003.06.09 0 0 19
@Négyesi

Még jó, hogy nem vetted meg azt az Astrat!

7év, 140000km, 1.4i, gondolom a motornak megfelelően fapados is, 1350000.- ?! Jó, ha 800.000.--et ér!

Előzmény: Négyesi (14)
nemmindegy Creative Commons License 2003.06.09 0 0 18
Új autó/régi autó.
Örök téma.
Sokan az új autók kötelező szervízét említik, mint negatívumot. Nos, szerintem egy öreg autóra ugyanazt az összeget ráköltik, mint egy újra a kötelező szervízben. A Primera első kötelező szervíze 30ezer volt (brutto), a második 40ezer. A következő megint 30körül lesz. És ezzel az egész éves szervízkötlség le van tudva. Az 5 év garancia biztosítja, hogy ha bármi (BÁRMI!!!) tönkremegy, ami nem kopó alkatrész, azt ingyen cserélik. Akár a párezres ablaktörlő-motor, akár a többszázezres klíma, computer, ABS...
Ráadásul egy öreg autó (akármennyire is vigyáztak rá), mindenképpen "elhasználódott" alkatrászeket tartalmaz, amik szépen rendre elromlanak, cserére szorulnak. Én azt vallom, hogy van egy olyan összeghatár ami fölött semmiképpen nem vennék használt autót. Akármilyen is az az autó. Ez az összeg nagyjából másfél/két millió. (Persze, ha be tudsz vállalni 3-4 éves részletfizetést. Ekkor ez az összeg már komoly autókra is elég! Meg kell nézni bármelyik forgalmazó árait! Akár német, akár olasz, francia, japán, koreai... Van pár ismerősöm, aki megvette használtan - 8-10 évesen álmai BMW-jét, Audiját,Mercijét. Mondtam nekik, ennyi pénzért vaduiúj, fullos alsó-középkategóriás autót kaphattak volna. Pár hónap múlva elkezdtek szentségelni! Szépen jöttek elő a hibák. Itt 80ezer, ott 130ezer... Aztán mikor már fél milliónál tartottak, és még mindig nem látszott a vége, óriási bukással kiszálltak az autóból... és vettek egy kis-közepes autót újonnan. Azóta nem járnak havonta szervízbe... :D )
Használt autónál mindig MINDIG ott a "bukás" lehetősége. Hányan tudnak hányféle rosszabnál rosszabb történetet mesélni...
Tény, hogy aki egyszer az életben átélte az új autó megszerzésének és birtoklásának "élényét", annak alaposan megváltozik a véleménye. Annál az autónál az első perctől kezdve tudod, hogy mikor mi történt vele.
Az persze igaz, hogy elsősorban akkor érdemes új autóban gondolkodni, ha nem akarod 2-3 évente cserlélni, hanem 8-10 évre gondolkodsz. Vagy esetleg úgy, hogy családban marad 15-16 évig. :D
---
A koreai autók szerintem ma már nem rosszak. Viszont árban is nagyjából ugyanott vannak, mint a japán, német autók. Kb. 20 évvel ezelőtt a Japán autókkal volt mindenki hasonlóan, főleg a sok elfogult német-autó mániás. Aztán mára el lehet gondolkodni, hogy miért van az, hogy a híres VW-re 2 év garanciát adnak, míg a Nissan pl. 5 évet ad. (Ráadásul a legtöbb autó MO-on valóban kb. 5 év alatt fut 100ezer km-t, úgyhogy a SEAT-nak a km-megkötés nélküli garanciája szerintem parasztvakítás.
Négyesi Creative Commons License 2003.06.09 0 0 17
Hello!
Nem is tudom holkezdjem.Talán ott hogy a koreai ipar /autó/ma már a Japán és az USA szitű technológiát használ.A ketté vált Koreát ők alakították ilyen fejlett iparral technológiával rendelkezővé.Nézd pl.a számítástechnikát mekkora szelet az övék a hardverek gyártásában.Nem a legjobbak az biztos de már hiányoznának a piacról. Most rátette kezét a DAEWOOra a GM. Kalos az elsö GM által felügyelt,felülvizsgált autó.Mondhatom azt hogy nagyonsok tipust vezettem és volt is.Szeretem az autókat.Én ha autót vásároltam mindíg a hibákat kerestem benne,soha nem ájultam eggyiktől sem.Mindegyiknek van gyengébb pontja.Na most a kalosról, a szalonba az alakja tetszett meg nagyon/ugye neírjam hogy ki tervezte/.Még csak 1500 km van az autóba de kimerem jelenteni nagyon egybe van ez az autó.A belsőtér tágas kényelmes ülések a futómű halk jól veszi az akadályt.Sok benne a müany.ettől idegenkedtem de nem zörög benne semmi alk.rész nagyon csendes.A motor nem egy versenygép de egy 140 es utazót kényelmesen bír.
A fogyasztása eddig vegyes úton 7.5-8 l körül van.REmélem lesz kevesebb is.És még egy dolgot mondanék az "autót szeretni kell" meg győződésem hogy meghálája.
Üdv.Négyesi
Előzmény: kristoof (15)
kristoof Creative Commons License 2003.06.09 0 0 16
Mindenről ami olcsónak hat!Olcsó,de szívás!Drága,de szívás!Lehet az új vagy régebbi autó is!
Előzmény: logoutx (11)
kristoof Creative Commons License 2003.06.09 0 0 15
Jó reggelt!

Négyes nem akarlak megbántani,de jó autó a Kalos?Én speciel nagyon idegenkedem a Korea autóktól.(nem tudom megmagyarázni miért,de én nem szívesen vennék Koreai autót!)

Pedig az egyik ismerősömnek volt agy NEXIÁja.Nem volt rossz autó.Amikor 7éves és 97.000km került bele minden baja lett.Motor,elektronika...sorolhatnám.Hozzátartozik a dologhoz persze az is,hogy háromszor tört össze a gép.De valahogy én sosem szerettem ezt a DAEWOO-t.Így vagyok például a KIÁ-val is!

Előzmény: Négyesi (14)
Négyesi Creative Commons License 2003.06.09 0 0 14
Üdv Mindenkinek!
1 hónapja én is hasonló gondokkal birkóztam.Én rengeteget tanakodtam a dolgon hogy kispénzen mit érdemes venni.Egy Opel kereskedés ajánlatát írom le.:Tárgy egy 7 éves opel astra ára 1 350000 FT 1.4 es motor 140000km a első befizetés 30% 405000ft a további 60 hónap 24462ft.Hat év mulva,mire kifizetem az árát lesz egy 13éves kb 200 000km futott autóm ezt ujbol elkell adni apro pénzért.Az auto piac azt hiszem zsákbamacska sok-sok ismeretlen autó mindenki ki cicomázza talán majd késsőbb bánkódik az ember hogy nemkellett volna megvenni.Én pénzt nemakartam áldozni az autora,csak a 16 éves Regattámat adtam induló részletbe.A kalosra most35500Ft ot fizetek havonta,de ÚJ-NULL km es autó ez amit megkell gondolni.Az enyémbe extrák metál,szervó,el.ablak,közp.zár,igy 2 285 000Ft.
A SASnak írom:
Lehet hogy a 2 millás autó neked nem autó de tudd meg hogy sajnos nagyon sokan vannak akik még ezt sem tudják elérni.Talán nemis tudod hogy egy átlag Magyar családnak mennyi a havi jövedelme és ebből mikor tudja az általad autónak nevezett 4-5-6 milliós kocsit megvenni.Bár vannak kivételek csak nagyon kevesen.BOcs hogy ilyen kemény voltam de az utólsó írásodból azt hittem Te vagy az arany ifj aki alá apuka berakja a fullextrás 320 as BMV-t hogy elmenjen iskolába.
AstraF16v
Nagyon jól látod a dolgokat,örülök hogy még van aki a földön jár!
Hello
AstraF16v Creative Commons License 2003.06.09 0 0 13
Ez a "kigurul a szalonból és 10-20%-al kevesebbet ér" elmélet egy kicsit sántít.
1. Az átlagos autókat nem szabad befektetésként számon tartani. Persze, hogy -ellentétben az ingatlanokkal- esik az értéke. Próbáljatok meg eladni egy 1 hónapos TV-t, az az árának a feléért sem fog elkelni.
2. Ilyen alapon alsógatyát is vehetnénk használtan, hiszen olcsóbb és két nappal késöbb is kb. ugyanannyit ér, mint amennyiért vettük.
3. Minden a mentalitástól függ. Aki hosszabb ideig (értsd: 5-10év/2-3száz-ezer km) használja az autóit, annak jobban megéri az új autó.
4. Egy használt autóhoz is ugyanannyiba kerülnek az alkatrészek, mint egy újhoz.
5. A használt autó mindig lutri. "gyári, megkímélt állapot/áron alúl/szervizelve/80e km" = szarrátörve/két-három darabból összefércelve/házilag gányolva/280e km-ről visszatekerve/ stb.
6. Van valami jó abban, ha egy autóba még nem okádott bele a gyerek, nem sz@rt bele a kutya, nem karcolta össze a feleség...

Visszatérve a topik címére: a mai olcsó autók jó ha 150e km-ig húzzák, aztán kuka. Idővel nem lesz majd használtautó kereskedelem sem, mert ugyanolyan eldobható kacattá válnak az autók, mint minden más használati tárgy. A gyártók (több eladott autó) és az állam (több forgalmi-adó-bevétel) is erre törekszik. Az elhasznált autók reszelgetése nem hogy kifizetődő nem lesz, de egyenesen értelmetlen.

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.09 0 0 12
Szerintem hasznalt,az uj auto ugyanis nem olcso,ha jol tudom alig van 2 milla alatt uj auto,bar azok lehet nem is autok:))
logoutx Creative Commons License 2003.06.09 0 0 11
Itt most használt, vagy új autókról van szó/szól a topic?
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.09 0 0 10
Tippelj:)))

bar candle azt hiszem vagja:))

Előzmény: kristoof (9)
kristoof Creative Commons License 2003.06.09 0 0 9
Milyen kocsid van?
Előzmény: Törölt nick (7)
kristoof Creative Commons License 2003.06.09 0 0 8
Oké igazatok van!De,ha belegondolsz végül is igaz volt valahol!?
Előzmény: candle (6)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.08 0 0 7
En olcson vettem a gepet,de szerencsere nem szivtam meg.:))
candle Creative Commons License 2003.06.08 0 0 6
"De Ő csak annyit mondott,hogy az új autó"

egy autógyártó mi mást mondhatott volna?:-)

Előzmény: kristoof (4)
PI_66 Creative Commons License 2003.06.08 0 0 5
Ez inkább arra példa, hogy drága autónak még hígabb a leve.

Sőt, ha kigurulsz a 0 km-es új kocsiddal az autószalonból, akkor máris buktál rajta kb. 10-20 %-ot.

Előzmény: kristoof (2)
kristoof Creative Commons License 2003.06.08 0 0 4
Igen végül is igazad van,de Henry Fordtól egyszer megkérdezték melyik a jó autó?(Természetesen mindenki azt a választ várta,hogy a Ford)De Ő csak annyit mondott,hogy az új autó.

Tudom azóta,hosszú idő eltelt,de végül is igaza volt.

Teljesen egyetértek a szervízekkel kapcsolatban veled!Az tiszta szívás!

Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.08 0 0 3
En nem vagyok uj auto parti.
Sosincs annyi penzem,se megvenni az autot,se utanna bukni rajta:))

15 eves autom van,szinte hibatlan,nekem nagyon tetszik,szeretem,s meg ki is nez valahogy.

Szoval jol megkell gondolni az autovasarlast,feleg ha az ember csoro,mert a vasarlas utani kovetkezo lehuzas a szervizek/szerelok.

egyebkent egeszen jo,kellemes autokat lehet hozni kulfoldrol,a magyar arnal olcsobban,s a minoseggel sincsenek problemak(altalaban,szar azert ott is van)

kristoof Creative Commons License 2003.06.08 0 0 2
Üdv!

Teljesen igazad van!A dolgon az sem segít túl sokat,hogy a legtöbb Díler rábeszéli vásárlóit az extrákra!Megpróbálom érthetőbben:

Teszem azt bemész egy SUZUKI szalonba venni egy autót két millióért.Addig nézegeted meg mit tudom én amíg a márkakereskedő rábeszél teszem azt egy 2.500.000-ba kereülő autóra.Bizony ennyi pénzért már vehettél volna egy normális autót amiben benne vannak azok az extrák amikért te kifizetél 500.000 Ft-ot!Neki is meg kell élnie valamiből tudom,de szerintem sok embert fel kellene világosítani ezekről.

Előzmény: PI_66 (1)
PI_66 Creative Commons License 2003.06.08 0 0 1
Üdvözöllek én is.

Hát, ami igaz az igaz, sok autóról van itten szó.
És nagyon jól látod a lényeget, a jövőben még több várható.

Ráadásul, ezt a tendenciát tovább erősíti az általad is említett kedvezőtlen autó/család arány.

A szegénység pedig, jaj, arra jobb nem is gondolni.

Az autógyártók meg kereskedők, ezek a ravasz lőerőkupecek, nem átallanak olcsó vackokkal kiszúrni a jobb sorsra érdemes, feltörekvő autós társadalom szemit.

Előzmény: kristoof (-)
kristoof Creative Commons License 2003.06.07 0 0 0
Kezdjük!

Mi a véleményetek a FIAT Albeáról és az új Punto-ról?

Előzmény: kristoof (-)
kristoof Creative Commons License 2003.06.07 0 0 topiknyitó
Üdvözlök mindenkit ezen az új vita fórumon!

Rengeteg autót eladnak egy évben Magyarországon.Ez a szám évről évre nővekszik.Mivel Magyarországon 12év körül van az autók átlagéletkora és az autóval ellátott családok aránya sem tökéletes ráadásul szegény ország vagyunk.A gyártók probálnak olyan alternatívát kínálni,amely elég jó ajánlatnak tünik,de valóban olyan jó ez az ajánlat?

Ezt a kérdést szeretném veletek megvitatni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!