Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Magyarország honvédelme és biztonsága EU, NATO, és világviszonylatban.
Minden, ami a MH helyzetét befolyásolta a közelmúltban, befolyásolja a jelenben, és befolyásolhatja a jövőben.
Aktív és inaktív katonák, rendvédelmiek, és a honvédelem iránt elkötelezett civilek klubja.
A katona azzal harcol, amit rábíznak. És minden eszköz - és katona - a háborúban kezd hullani, nem békében. A logisztikus is.
Nem mellesleg az ilyen ügyes csúzlis kiskölköt azonnal be kell hívni az Arrabonához. Szerinted egy, a dombok között lófráló Kamov mennyivel van nagyobb veszélyben, mint egy szép lassan azok fölött keringő Mi-8 -as?
A Kamov Ka-26 igényli és meg is hálálja a karbantartást. Soha nem teletöltött üzemanyag- és vegyszertartállyal repülnek vele, hogy kíméljék. Bár a vegyszertartály 820 literes, 600 literrel repülnek, és a betöltött üzemanyag is kevesebb a maximumnál.
A helikopter tökéletesen megfelelt felderítő/futár/mentesítő feladatokra.
A hajtómű normál üzemben nem "90/95% os motorterhelessel dolgozott".
A több mint egy tonnás hasznos terhelést hordozva dolgozott ilyen kihasználtsággal.
Nem mellesleg meglehetősen tartós cuccnak bizonyult. (Például kettő magyar példány 45 évet repült, az utolsó leszállított gépekből pedig kettő még mindig repül...)
Tudtommal az egyetlen terulet/feladat ahol a KA26 sok jol teljesitettek az a vegyi sugarzasmentesites. Borzasztoanalul volt motorizalva. Normal uzemben is 90/95% os motorterhelessel dolgozott. Nem volt benne semmi tartalek "b@zdmeg" esetere.
Mi ebben a probléma pedig nem orosz gyártmány hanem NATO-szövetségesünk francia...neked semmi sem jó, mindenben csak a hibát keresed...mint mindigggg..
A francia Airbus és a Magyar Honvédség együttműködése keretében a most érkezett gépekkel együtt már 8 darabra bővült a H225M helikopterflotta a dandárnál, így már a teljes, 16 gépből álló H225M-flotta fele Magyarországon van
En ultem mar elegge sokat mindenfele kozlekedesi eszkozon... repulon, leghajon, helikopteren, hajon, buszon, vonaton... de meg valahogy sosem gondolkodtam el rajta, hogy vajon mennyi gyakorlata lehet a pilotanak? Ettol meg termeszetesen mindenkinek lehet szive joga utazas elott szakmai oneletrajzot kerni a pilotatol / kapitanytol / vezetotol...
...ha hajlando megfizetni is az arat a sajat elvarasaihoz igazodo szolgaltatasnak, akkor ugyan joggal varhatja el a megfelelo minosegu ellenszolgaltatast... utolag meg szinten eldontheti, hogy megerte-e a befektetett tobblet ido + energia + penz...
...garancia ellenberger - ellentetben a toblettkoltsegek felmerulesevel - AZ - hacsak nem hamisitjak meg tudatosan a repulesbiztonsagi statisztikakat - sajnos nincs ra, hogy X feltetel teljesulese eseten biztosan lesz is utolag...