Sziasztok! Segítséget kérnék. 2016-os 2.2D automata 6-os az alábbi hibát produkálta az utóbbi két hónapban kb. 4-5 alkalommal. Menet közben -eddig mindig autópályán- kiírta a képen látható hibajelzést és piktogramokat. Az autó "durván" reagál a gázra és az automata is durván, rángatva vált a fordulatszámot magasabban tartva. Leállítás, újraindítás után -mint ha mi sem történt volna- hibajelzés nélkül, tökéletesen működik. Van valakinek tapasztalata, tippje esetleg? Köszönöm FT
2000-res évjáratú DiTD 626-os mazdánk hidegen, 1800-as fordulat körül elkezd rángatni. Meleg motornál megszűnik a hiba, nyáron pedig elő se jön. Aki találkozott már ezzel a jelenséggel. Mi volt a megoldás?
Mazda 2 (2003-2007) 1,4 benzines - légzsák hibajelző világít. Használtan vettem 4,5 éve. 2 évig nem volt probléma vele. Aztán elkezdte... kettőt villog-szünet-kettőt villog-szünet, stb., majd folyamatosan világít.
Utánanéztem: a két villogás az utasoldali légzsák hibája lehet, de okozhatja a vezető ülés alatti csatlakozó érintkezési hibája, vagy a vezérlő hibája is.
Próbáltam ülésmagasság állítgatással, kontakt spray-vel: volt, hogy kialudt és hónapokig nem világított a hibajelző.
Jelenleg megint világít, és bármit próbálok, nem alszik el. ELM-327-tel nem tudom törölni.
Volna valakinek ötlete, hogy házilag még mit lehetne megpróbálni?
Esetleg tudna valaki ilyen szervizt ajánlani vas- vagy zala megyében?
Valaki tudja hol van a légzsák vezérlés? Esetleg kiszerelném és elküldeném egy bp-i szervizbe, ahol törölni tudják a hibát.
Sziasztok! Friss vagyok ezen az oldalon még, így segítségeteket kérném.
Egy ideje már fent áll egy P01401 és P0404es hibakód amit az EGR tisztítással sajna nem tudtam megoldani és most azon filózok, hogy nem e a lamdaszondám van bekoszolódva.
Sziasztok mindenkinek. Segítségeteket szeretném kérni. Tulajdonosa vagyok egy 2008-as mazda 6osnak. 2.0 diesel 140 le. Az autó síró hangot produkál már alapjáraton és fordulatszám növekedésre erősödik. Kicserélték a komplett vezérlést, magasnyomású szivattyú jó (próbapadi mérés alapján). Teljesen új kuplung szerkezet valamint kettőstömegű lendkereket is kapott. Most a motorolaj szivattyúra gyanakszanak mivel a hiba még fenn áll. Sajnos az még 200e ft. Vajon 150 ezer kmnél jelentkezhet ilyen hiba? Valakinek valami tapasztalat vélemény? Előre is köszönöm.
Van egy 2015-ös Mazda6-osom, amivel eddig semmi gond nem volt, de most egy "keyless System malfunction" üzenettel fogad a műszerfal és nem is indul az autó.
Mindössze annyi történt, hogy kulccsal a zsebemben kiszálltam az autóból egy percre, közben járt a motor, majd 1 perc múlva mentem is vissza, de akkor már hallottam, hogy nem megy a motor. Először azt hittem, hogy bekapcsolt a START/STOP, de sajnos nem, ez az üzenet fogad a műszerfalon. Elem nincs lemerülve, pótkulccsal ugyanez történik, sőt, ha távol viszem a kulcsokat az autótól és benyomom a kuplungot, akkor nem a szokásos KEY NOT FOUND üzenet fogad, hanem már ekkor is a Keyless System Malfunction, tehát nem is keresi a kulcsokat.
Ajtózárak működnek, a kulccsal tudom nyitni/zárni is az autót, de beindítani már sajnos nem.
Van valakinek tippje, mielőtt tréler+márkaszervízbe szállításig fajulna a dolog? Talán kössem le az aksit, hogy felejtsen el minden hülyeséget?
Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Sziasztok. Most vásároltam egy 2010-es Mazda 2 őt. Előtte egy 22 éves Swiftem volt, szóval elég fura nekem a váltás és lehet hülye lesz a kérdés is. A lámpáról lenne kérdésem. A karon off -on van a lámpa de mégis világít. Ez valami hiba lesz vagy ez a menetfény ami automatikusan megy? Köszi a segítséget.
Adott egy 2011-es 1,6 benzines 3-as ami vegyes használat (pálya, Bp dugó) mellett 10 l körül fogyaszt. Nemrég van a tulajdonomban a kocsi, de ezen melepődtem, 8 körülre számítottam. Tapasztalatok, vélemények?
Segítségeteket szeretném kérni!!! Van egy Mazda 6 2003 2.0Dizel kombi.
Olyan problémám lépet fel, hogy nincs fékrásegítés második nyomásra kemény a fék.A fékrásegítőt kicseréltük, vákuumcsőveket átnéztük, vákuumszivattyút bontottra kicseréltük, fékbetétek és tárcsák most lettek cserélve csúszkák működnek.Még sincs fékrásegítés.
Tavaly novemberben vettem magamnak egy új 2017-es Mazda 3-at. 2L-es benzines, 120 LE verzió. Lényegében csak városban használtam az elmúlt 1 év alatt de sehogy sem jön össze nekem a bereklámozott (illetve más tulajdonosoknál igazolt és dicsért) kb 6-7L-es fogyasztás. Nekem 9L alá még nem sikerült vinnem. Nem hajtom az autót hanem normál módon használom. 1 év alatt kb 4K Km-et toltam eddig bele.
Mi lehet az oka, hogy nekem másokkal ellentétben 9L alá nem megy a fogyasztása? Tegnap voltam 1 éves átnézős szervizen és ott is azt mondták minden tipp-topp és csak olajat cseréltek.
Start-stop rendszerben gondolkozom, hogy kikapcsolom hátha ez okoz még valamennyi extra fogyasztást de nem tudom elképzelni, hogy ez lenne az oka őszintén csak már jobb ötletem nincs.
Sziasztok! A napokban vettünk egy 1.6 benzin 2005-ös BK (Z06) Mazda 3-ast. Ehhez keresek első fényszórókat, mert a mostani búra sajnos eléggé homályos már és csúnya. Van ötletetek, hogy honnan lehetne ilyet szerezni emberi áron? Gondoltam políroztatásra de félek belülről is csúnya már. A másik tudtok esetleg jó szerelőt/szervízt ajánli ahol értenek ehhez a modellhez? A feleségemé lesz és fontos lenne egy alapos állapotfelmérés, hogy tudjam mit kell cseréltetni, olajak, szűrők, szíjak stb., ami fontos de ami jó azt egyelőre hagynám mert gondolom borsosak az árak... Előre is nagyon köszönöm!
Sziasztok. Tulajdonosa vagyok egy 1998-as Mazda 626 Wagon 2.0 DiTD -nek. A segitségeteket szeretném kérni hátha ti is találkoztatok már hasonló hibával. Az egész úgy kezdődött hogy egyszerűen meg állt a kocsi, a hiba oka az üzemanyagpumpában található kis szűrő lerakódása volt. Ki lett cserélve és az üzemanyag szűrő is. Ez 4 napja történt, ma elkezdett villogni az izzitás fényjelző és a kocsi 15mp után el kezdi a "szükségjárás" módot (Tudom ez csak azért van hogy el jussak az első szervizig) Diagnosztikát szalonban csak egy hét múlva tudnának csinálni de én türelmetlen vagyok, esetleg valakinek lenne hozzáfűzni valója ? :/ Nem lehet esetleg relé hiba ? Előre is köszönöm a segitségetek.
Szia! Sikerült valahol beszerezni az adaptert? Én most hasonló problémával küszködöm (Mazda5). Totál érthetetlen, hogy miért ilyen misztikus a beszerzése...