Jobban megnézve tényleg lehet az egy A320, kicsit becsapós, hogy csak a winglet csúcsa látszik, ami ebből a szögből hasonló a 747-eséhez. Viszont akkor ennyit a flightglobal-ról... :D
aham, a KLM-en 1000 euróba került volna (csak biznic volt), a Malévon (nekem lehetetlen időpontokban) 660 euró, a lufin meg több verzió is volt 330-430 juróért.
Tegnap este AMS-FRA-BUD, LH A320 mindkét szakaszon, csurig tömve (sőt, túlkönyvelve) mindkét szakaszon - jópár Frequent Flyer utas emiatt bizniszhelyet is kapott. Valamiért nagyon forszírozták a kézicuccok ellenőrzését, velem is lemérették a keretben, no meg szigorúan csak egy per fő.
fedélzeti információk a pilcsiktől is részletesek, a kiszolgálás végtelenül korrekt és gyors volt, a kaja (valami csirkés wrap) felejtős. No IFE...
ja, együtt jöttem néhány holland futballszurkolóval, legalább volt valami szines.
Airports in the city including Narita and Haneda have been closed and are being evacuated, with passengers reporting the terminal buildings shaking "like crazy".
A jegy tulajdonképpen egy kinyomtatott PDF fájl. A Pelikán.hu-n keresztül van foglalva, az ő fejlécük van rajta.
Tehát akkor átszálló utasok lesznek LHR-en?
Köszi az eddigi és a jövőbeni segítséget. Már nem is reméltem választ, mert utólag láttam, h eléggé lehalt a topic.
A jegyén külön járatszámok vannak, külön részletezve az egyes szakaszokat. Ezek külön jegynek minősülnek, és Londonban ki kell csekkolni, felvenni a csomagokat, majd újból be, vagy átszálló utasok lesznek?
Ha csak egy jegye van, akkor az egy jegynek minősül, függetlenül attól, hogy hány járatszám van rajta. :-)
Online checkinn van, asszem 24 órával indulás előtt kezdődik. Előtte csak pénzért tudod lefoglalni a helyed.
Ha a BUD-LHR gép késik, és nem éred el a csatlakozást, áttesznek a következő gépre vagy alternatív útvonalon utaztatnak.
Jó régen jártam már itt, de mostanában másfelé irányult az érdeklődésem.
A segítségeteket szeretném kérni.
Egyik rokonom jövő héten fog repülni végig a British Airways-szel egy BUD-LHR-MIA-LHR-BUD útvonalat.
A kérdéseim:
- A jegyén külön járatszámok vannak, külön részletezve az egyes szakaszokat. Ezek külön jegynek minősülnek, és Londonban ki kell csekkolni, felvenni a csomagokat, majd újból be, vagy átszálló utasok lesznek?
- Milyen online lehetőségek illetve teendők vannak a BA felé? A jegyén van e-Ticket Number, Reservation Number, Vendor Reservation Number. Be lehet/kell csekkolni online? Természetesen van feladandó csomagja. Milyen előnyt jelent ez?
- Mi van ha késik a BUD-LHR gép?
- A MIA-LHR szakaszon a jegye Word Traveller, a többi Leisure Traveller. Miben különbözik ez, mit jelent?
Előre is köszi a segítséget!
Bármilyen tanácsot, stb. szívesen elfogadok, mert ő nem egy frequent flier, pláne nem átszállásosan, a nagy vízen túlra.
Lehet, hogy már késői a válasz, de talán megoszthatom élményeimet a BA Club World-el kapcsolatban.
Csak Amerika felé próbáltam a longhaul business szolgáltatást, 767 és 747 tipusokon. A 767 gépeken nem székeztek át, ha jól tudom már nem is fogják, ott a régi változatú Club World termék van, amely a két ülés között amolyan legyező az elválasztó. A 747-eseken viszont nagyon jó a teljesen vizszintesre leengedhető ülés/ágy, a mozgó falú elválasztó, és ezáltal a jóleső privát kabin. Igen nagy hátránya, hogy ha ablak melletti ülésed van, csak a folyosó utas lábai felett átlépve szabadulhatsz ki.
A kis kozmetikai táska (British Airways nyelvén WASHBAG) amit a felszállás elött kapsz, meglepően vacak és olcsó kinai cuccokkal van megtömve (nem lenne meglepő, de talán egy BA azért azt gondolnám, hogy igényesebb is lehetne), a kozmetikumokat az ELEMIS (leading luxury British spa and skincare products)termékei teszik ki. Mondjuk, hogy az jó... De legalább brit.
A kiszolgálásra nem volt okom soha, az a kifinomult angol elegancia, amely néha meg túl távolságtartó.
Az étlapon jellemzően 4-5 fogásból lehet választani, egyiküket kis koronával jelölik, amely a sztárséf tradicionális angol kreációját emeli ki. Legutóbb kacsát volt szerencsém fogyasztani spárgával, nagyon finom és izletes volt. Saláta, sütemény, fagyi, kávé-tea és a szokásos italválaszték teszi teljessé az élményt.
A szervizek között, ha rád tör az éhség a Club Kitchen segithet, szendvicsek, gyümölcs saláták, csoki szeletek, italok.
A leszállás elötti felszolgálás már nem annyira nagyvonalú, négyszög szendvics, az a semmilyen izü scone a felvert tejszinnel és eperdzsemmel...
A múltkor viszont JFK-ből hazafelé tapasztaltam, hogy NY-ból ey este 8 után induló BA gépek business osztályán nincs már étel felszolgálás, az már csak SleeperService, azaz az utasok indulás elött a Business Lounge-ban vacsoráznak, a gépen már csak egy süti meg egy habos kakaó... aztán szunya. Aki persze az utolsó pillanatban ér ki a JFK-re, és már nincs ideje a vároban enni, az a gépen csak nézhet, mert meleg kaja nincs. Nekem is úgy raktak össze a túristáról valamit... Szóval az esti JFK-LHR nem túl szerencsés választás annak aki nemcsak aludni akar.
Bár kiszolgálás tekintetében a legelső LHR-JFK is "poor", mert egy piritos meg egy 1 tojásos rántotta jár egy fél paradicsommal, ahol a jegyárak 4-5-6száz ezerbe kerülnek...
Összességében nagyon jó élmény a BA Club World, aki komázza az angolokat, az megkapja azt a visszafogott angol mentalitást, amit remél.
A múlt héten volt egy fordám az Olympic Air fedélzetén AMS-ATH-AMS útvonalon. A gépek nagyon jó állapotban levő A320-asok voltak, kék bőrüléssel, IFE nélkül. Meglepően tágas volt a lábtér hátul is, mindkétszer 4 fős kabinszemélyzet szolgált.
Amiért kiemelem az utat, az a fedélzeti kiszolgálás kiemelkedő jellege; beleértve a meleg (!!!) és bőséges kaját (mint a régi szép időkben a Malévon), a 3x-i italszervízt a 3 óra alatt és a személyzet utasbarát hozzáállását. A járatokon telt ház volt, a jegy pedig 400 euróval volt olcsóbb a KLM járatánál....