Keresés

Részletes keresés

centralboy Creative Commons License 2011.04.26 0 0 1761

a Malév ritkítja DAM, BEY nyári járatokat, valamint nem lesz sűrítőjárat TLV-ba sem (MA216/7)

a Hainan ritkítja budapestet PEK heti 4 helyett csak 2 és A330 lesz 767 helyett

 

szomorú

Johnfighter Creative Commons License 2011.04.14 0 0 1760

Jobban megnézve tényleg lehet az egy A320, kicsit becsapós, hogy csak a winglet csúcsa látszik, ami ebből a szögből hasonló a 747-eséhez. Viszont akkor ennyit a flightglobal-ról... :D

Phoenix_HTKA Creative Commons License 2011.04.14 0 0 1759

Johnfighter, az a winglet lehet A320-asé is, de az tény, hogy a FlightGlobal képaláírásában Boeing 747-400-as szerepel, sőt, a lajstromot is odaírták.

Johnfighter Creative Commons License 2011.04.14 0 0 1758

Láttál már olyan wingletet A320-ason?

BJani Creative Commons License 2011.04.08 0 0 1757

Magyarán amit most látunk, az grafika.

És az is egészen biztos, hogy nem 747-esen van az a grafika, hanem A320-ason. :-)

Előzmény: Johnfighter (1756)
Johnfighter Creative Commons License 2011.04.08 0 0 1756

valóban, ahogy a Radarfigyelőn is olvasható az alábbi mondat:

 

"a különleges dizájn április 31-én mutatkozik be London Heathrow repülőterén"

kelan Creative Commons License 2011.04.08 0 0 1755

A flightglobal ezt is írja: BA will unveil The Royal Fleet at a ceremony at London Heathrow on 31st April 2011. :))))))))

Előzmény: Johnfighter (1754)
Johnfighter Creative Commons License 2011.04.08 0 0 1754
BJani Creative Commons License 2011.04.05 0 0 1753

A radarfigyelős posztban nagyon nem 747-es farkak vannak a képeken...

Előzmény: Johnfighter (1752)
Johnfighter Creative Commons License 2011.04.04 0 0 1752
Utas2 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1751

aham, a KLM-en 1000 euróba került volna (csak biznic volt), a Malévon (nekem lehetetlen időpontokban) 660 euró, a lufin meg több verzió is volt 330-430 juróért.

Előzmény: indexalfalima (1750)
indexalfalima Creative Commons License 2011.03.25 0 0 1750

Miért nem közvetlen járattal jöttél? Ez sokkal olcsóbb volt?

Előzmény: Utas2 (1749)
Utas2 Creative Commons License 2011.03.25 0 0 1749

Tegnap este AMS-FRA-BUD, LH A320 mindkét szakaszon, csurig tömve (sőt, túlkönyvelve) mindkét szakaszon - jópár Frequent Flyer utas emiatt bizniszhelyet is kapott. Valamiért nagyon forszírozták a kézicuccok ellenőrzését, velem is lemérették a keretben, no meg szigorúan csak egy per fő.

fedélzeti információk a pilcsiktől is részletesek, a kiszolgálás végtelenül korrekt és gyors volt, a kaja (valami csirkés wrap) felejtős. No IFE...

ja, együtt jöttem néhány holland futballszurkolóval, legalább volt valami szines.

holnap vissza.

zsoltissimus Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1748

Japán és környéke radar. Nem a legszebb, de működik! :)

 

http://flightaware.com/live/airport/RJAA

marcipannyuszi Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1747

Airports in the city including Narita and Haneda have been closed and are being evacuated, with passengers reporting the terminal buildings shaking "like crazy".

juvefan777 Creative Commons License 2011.03.10 0 0 1746

Sziasztok!

 

Az Oman air milyen gyakran jár Ferihegyen B737-800-al?

Azt tudom, hogy karbantartás céljábol jön valószinűleg üresen

A flightradaron látszik ma délután indult Ferihegyről és nemsoká leszáll Muscatban.

BJani Creative Commons License 2011.02.19 0 0 1745

Tehát akkor átszálló utasok lesznek LHR-en?

 

Így látatlanban 95%-ra mondanám, de egyébként szerintem meg tudod nézni a foglalást British oldalán a reservation numberral.

Előzmény: SZATA (1744)
SZATA Creative Commons License 2011.02.19 0 0 1744
A jegy tulajdonképpen egy kinyomtatott PDF fájl. A Pelikán.hu-n keresztül van foglalva, az ő fejlécük van rajta.
Tehát akkor átszálló utasok lesznek LHR-en?

Köszi az eddigi és a jövőbeni segítséget. Már nem is reméltem választ, mert utólag láttam, h eléggé lehalt a topic.
Előzmény: BJani (1743)
BJani Creative Commons License 2011.02.19 0 0 1743

A jegyén külön járatszámok vannak, külön részletezve az egyes szakaszokat. Ezek külön jegynek minősülnek, és Londonban ki kell csekkolni, felvenni a csomagokat, majd újból be, vagy átszálló utasok lesznek?

 

Ha csak egy jegye van, akkor az egy jegynek minősül, függetlenül attól, hogy hány járatszám van rajta. :-)

Online checkinn van, asszem 24 órával indulás előtt kezdődik. Előtte csak pénzért tudod lefoglalni a helyed.

Ha a BUD-LHR gép késik, és nem éred el a csatlakozást, áttesznek a következő gépre vagy alternatív útvonalon utaztatnak.

Előzmény: SZATA (1742)
SZATA Creative Commons License 2011.02.19 0 0 1742

Sziasztok!

 

Jó régen jártam már itt, de mostanában másfelé irányult az érdeklődésem.

A segítségeteket szeretném kérni.

 

Egyik rokonom jövő héten fog repülni végig a British Airways-szel egy BUD-LHR-MIA-LHR-BUD útvonalat.

 

A kérdéseim:

- A jegyén külön járatszámok vannak, külön részletezve az egyes szakaszokat. Ezek külön jegynek minősülnek, és Londonban ki kell csekkolni, felvenni a csomagokat, majd újból be, vagy átszálló utasok lesznek?

- Milyen online lehetőségek illetve teendők vannak a BA felé? A jegyén van e-Ticket Number, Reservation Number, Vendor Reservation Number. Be lehet/kell csekkolni online? Természetesen van feladandó csomagja. Milyen előnyt jelent ez?

- Mi van ha késik a BUD-LHR gép?

- A MIA-LHR szakaszon a jegye Word Traveller, a többi Leisure Traveller. Miben különbözik ez, mit jelent?

 

Előre is köszi a segítséget!

Bármilyen tanácsot, stb. szívesen elfogadok, mert ő nem egy frequent flier, pláne nem átszállásosan, a nagy vízen túlra.

utazogabor Creative Commons License 2011.01.25 0 0 1741

1 éve írtam pár kérést,mely légitársaságot látnám szívesen Ferihegyen!!!

A Qatarairways bejött:)))

marcipannyuszi Creative Commons License 2010.11.07 0 0 1740
Kastrup Creative Commons License 2010.10.04 0 0 1739

Lehet, hogy már késői a válasz, de talán megoszthatom élményeimet a BA Club World-el kapcsolatban.

 

Csak Amerika felé próbáltam a longhaul business szolgáltatást, 767 és 747 tipusokon. A 767 gépeken nem székeztek át, ha jól tudom már nem is fogják, ott a régi változatú Club World termék van, amely a két ülés között amolyan legyező az elválasztó. A 747-eseken viszont nagyon jó a teljesen vizszintesre leengedhető ülés/ágy, a mozgó falú elválasztó, és ezáltal a jóleső privát kabin. Igen nagy hátránya, hogy ha ablak melletti ülésed van, csak a folyosó utas lábai felett átlépve szabadulhatsz ki.

 

A kis kozmetikai táska (British Airways nyelvén WASHBAG) amit a felszállás elött kapsz, meglepően vacak és olcsó kinai cuccokkal van megtömve (nem lenne meglepő, de talán egy BA azért azt gondolnám, hogy igényesebb is lehetne), a kozmetikumokat az ELEMIS (leading luxury British spa and skincare products)termékei teszik ki. Mondjuk, hogy az jó... De legalább brit.

 

A kiszolgálásra nem volt okom soha, az a kifinomult angol elegancia, amely néha meg túl távolságtartó.

 

Az étlapon jellemzően 4-5 fogásból lehet választani, egyiküket kis koronával jelölik, amely a sztárséf tradicionális angol kreációját emeli ki. Legutóbb kacsát volt szerencsém fogyasztani spárgával, nagyon finom és izletes volt. Saláta, sütemény, fagyi, kávé-tea és a szokásos italválaszték teszi teljessé az élményt.

 

A szervizek között, ha rád tör az éhség a Club Kitchen segithet, szendvicsek, gyümölcs saláták, csoki szeletek, italok.

 

A leszállás elötti felszolgálás már nem annyira nagyvonalú, négyszög szendvics, az a semmilyen izü scone a felvert tejszinnel és eperdzsemmel...

 

A múltkor viszont JFK-ből hazafelé tapasztaltam, hogy NY-ból ey este 8 után induló BA gépek business osztályán nincs már étel felszolgálás, az már csak SleeperService, azaz az utasok indulás elött a Business Lounge-ban vacsoráznak, a gépen már csak egy süti meg egy habos kakaó... aztán szunya. Aki persze az utolsó pillanatban ér ki a JFK-re, és már nincs ideje a vároban enni, az a gépen csak nézhet, mert meleg kaja nincs. Nekem is úgy raktak össze a túristáról valamit...  Szóval az esti JFK-LHR nem túl szerencsés választás annak aki nemcsak aludni akar.

 

Bár kiszolgálás tekintetében a legelső LHR-JFK is "poor", mert egy piritos meg egy 1 tojásos rántotta jár egy fél paradicsommal, ahol a jegyárak 4-5-6száz ezerbe kerülnek...

 

Összességében nagyon jó élmény a BA Club World, aki komázza az angolokat, az megkapja azt a visszafogott angol mentalitást, amit remél.  

Előzmény: Iapa (1736)
zahnstein Creative Commons License 2010.09.19 0 0 1738
Sajnálatos módon megszűnt a heti egy V0 CCS-DAM-IKA járat.
Utas2 Creative Commons License 2010.09.19 0 0 1737

A múlt héten volt egy fordám az Olympic Air fedélzetén AMS-ATH-AMS útvonalon. A gépek nagyon jó állapotban levő A320-asok voltak, kék bőrüléssel, IFE nélkül. Meglepően tágas volt a lábtér hátul is, mindkétszer 4 fős kabinszemélyzet szolgált.

 

Amiért kiemelem az utat, az a fedélzeti kiszolgálás kiemelkedő jellege; beleértve a meleg (!!!) és bőséges kaját (mint a régi szép időkben a Malévon), a 3x-i italszervízt a 3 óra alatt és a személyzet utasbarát hozzáállását. A járatokon telt ház volt, a jegy pedig 400 euróval volt olcsóbb a KLM járatánál....

Iapa Creative Commons License 2010.09.07 0 0 1736

Szép estét mindenkinek!

 

Igen furcsa kérdésem lenne az utazókhoz?

 

Ki mit hallott a British Airways és az Air France business osztályairól.

 

Azt tudom, hogy a BA ülését teljesen vízszintesre lehet rakni, de tudja-e ugyan ezt az AF osztálya is?

 

Remélem valaki utazott már az egyiken.

 

Várom a válaszotokat.

Köszönöm

 

Iapa

BJ Creative Commons License 2010.08.30 0 0 1735

a CSA a téli menetrend kezdetétől kivonul az angol piacról - megszűnik a Heathrow-i és a manchesteri járat is

 

http://airlineroute.net/2010/08/27/ok-w10/#more-24220

 

 

Kastrup Creative Commons License 2010.06.23 0 0 1734
Ja! és Bukaresti leszállással értendő!
Előzmény: Kastrup (1733)
Kastrup Creative Commons License 2010.06.23 0 0 1733
És még néhány info a Qatar Airways budapesti megjelenésével kapcsolatban.

Első járat: január 17.

Menetrend: járatok hétfőn, szerdán, pénteken, szombaton

Repülőgép: Airbus A320

Doha - Budapest: QR 943 indul 08:15, érkezik 13:45 repült idő: 7:30 perc

Budapest - Doha: QR 944 indul 15:00, érkezik 23:55 repült idő 6:55 perc

Legolcsóbb Budapest-Doha retúr jegy: 97500 HUF + illetékek = 142500 HUF
Előzmény: zahnstein (1732)
zahnstein Creative Commons License 2010.06.21 0 0 1732
Jön a QR Budapestre

http://www.qatarairways.com/global/en/newsroom/archive/press-release-21June10.html

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!