Eladó jobb hátsó jó állapotú Volvo S40 (97-) lámpa 2000 évjáratú autóról 10e Ft-ért! Ha valakit érdekel írjon a bonyhady@t-online.hu -ra vagy hívjon a +36302930379 számon!
Van egy eladó jó állapotú Volvo S40 jobb hátső (97-) lámpám (10e Ft) és egy sötétkék hátsó lökhárító bal sarkán kis sérüléssel, de szép állapotban (8e Ft).
Mindkét alkatrész egy 2000 évjáratú autóról származik.
Ha valakit érdekel, írjon a bonyhady@t-online.hu -ra, vagy hívjon a +36302930379 számon!
És a szerelö nem tidja hohy mi baja az autónak? Egy 2000res évjáratú benzinmotor nincs túlzottan agyonbonyolítva. Azok még szinte egy villáskulcs készlettel és egy jó krovakészlettel - idézőjelesen - javítható.
Én a helyedben multiméterrel végig nyalnám a biztiket, kiszedném a gyertyákat, kicserélném újakra (mind a négyet), levenném az akkusarut éjszakára és reggel próba.
Esetleg mielőtt visszarakod a gyertyákat, nézd meg a Trabantos módszerrel, hogy van-e szikra.
Nem hinném hogy elszállt benne valami azért, mert nem cserélted ki az összes gyertyát. De ha most veszel bele gyertyát, vegyél gyárit, hogy a legapróbb szivatás esélyét is kizárd.
Vegyél még két gyertyát és rakd bele. Ha nem megy, márpedig valószínűleg nem fog, végig kell mérniaz összes biztosítékot mindkét táblába, mert valószínű, hogy ott van valami, ha az ECU nem kap feszültséget. Amúgy gyertyát is garnitúrában cserélünk, nem tudom, honnan jött a 2 db-os ötlet.
A segítségeteket szeretném kérni. Volvo s40-ben (2000-es évjáratú, 1.6 benzin motorral, manuális váltóval) repedt volt két gyújtógyertya porcelán része. Vettünk bele 2db BOSCH gyertyát és csak ezt a kettőt cseréltük ki, a másik kettőt nem (ezek NGK gyertyák). Ezután beindult az autó, szépen egyenletesen járt fél percig, majd mintha mindent elvettek volna tőle leállt a motor. Próbáltuk újraindítani de nem sikerült. Elfordítom a kulcsot kivillannak a visszajelző lámpák és kattan egy relé is, de az indítómotor megsem forgatja a motort. Olyan mintha az áram csak a reléig jutna el, és onnan megszakadna az áram útja.Próbáltuk bebikázni, behúzni de senmi nem történik, csak a relé kattan. Elvittük szerelőhöz és ott rárakták gépre is de azt írja ki hogy nem tud komunikálni az ECU-val. Megpróbáltunk az ABS-be és a légzsákba is belépni de ott is ezt írta ki. Állítólag nem kap áramot az ECU. Olyan érzésem van mintha letiltott volna az OBD is. Szerintetek mi lehet a probléma? Olvastam egy cikket ahol egy Fiat Puntonál bemelegedés után letiltott az ECU mert nem a gyár által előírt gyertya volt benne. Nálam is lehet ez a probléma, hogy NGK helyett BOSCH van benne, illetve az is hogy, két különböző gyertya van a motorban? Már nem tudom hogy kihez forduljak!
Volvo S40-ünk (1.6D, 2009-es) van és a probélmája pedig: mikor gázt adok neki, a légbefúvóból erősebben érkezik a levegő. Mitől lehet? Tapasztalta már valaki?
280ekm, bosch szervizben, ahol mérnek is be porlasztókat, a csúcsra annyit mondtak, hogy ezek kb 400ekm-nél lesznek cserések, az intercooler csövét kellett cserélni, bár úgy gondolom az magától nem szokott eldurranni, szóval gyanúsan az ok-okazatból, a cső eldurranása az okozat volt. Ha jól tudom ez nem hdi motor ez ford fejlesztésű. Télen prémiumot tankoltam bele végig és kb télen kezdte a rángatást.
Ha az olajszintet rendszeresen ellenőrizted, akkor remélhetőleg a turbócsere megoldja a gondodat. Bár ez furcsa, hogy beindítottad, felengedted a kuplungot és letiltott... Ugye nem pörgött fel a motor, mielőtt lefulladt?
Sajnos trailet kellett hívnom, mert nem indult az autó. Egy pillanatra beindult sebességbe tettem, felemeltem a kuplounkról a lábam és lefulladt, utána beindítani nem lehettet többet.
Az olajszivárgásról annyit, hogy az utastérben is érezni lehet az éget olaj illatát.
Ezzel így nem tudok együtt élni. Azt mondtam a szerelőnek, hogy cserélj ki mindent, ami okozhatja.
A 2.0 D-be max izzítógyertyát találsz, de annak semmi köze hozzá. A javaslatom az lenne, hogy járd ki belőle a gázolajat, amikor felvillan az üzemanyag jelző lámpa, gurulj be az OMV-re, és tankold meg prémium gázolajjal. Ha azzal helyrejön a probléma, akkor az azt jelenti valószínüleg, hogy kezdik megadni magukat a porlasztóid. Két lehetőség van... Egy: eladod, kettő: porlasztó ki, irány Nyírtelek, bevizsgálják, köhögnek rá valamit és eldöntöd hogy megcsináltatod vagy sem.
Milyen idős az autó és mennyi km van benne?
Ha jól emlékszem, ezek vagy tdci vagy hdi motorok...
Eladósorba került a képen látható 30 éves korba lépett 740 Turbo Intrecooleres autó 2018. júliusig érvényes vizsgával. Érdeklődni 06 20 9621960 számon.
köszönöm válaszod, kormol 2000 fordulat környékén is, nem kell "izomból" a gázra lépni, csak "sima" gyorsításnál látható, nem nagy korom felnő, csak a visszapillantóban látszik, de ezt még be is bögyölöm.
A rángatás: 1500-2000 fordulat között, szinte mindegy melyik fokozatban, jellemzően ha sebességet tartani szeretném (tempómattal is csinálja) vagy picit növelem a sebességet (mikor csak kicsit nyomod le a gázt, mondjuk 50-ről 55-60-ra növeled a sebességet), enyhén ránt 1-2-t, persze ha még jobban rálépek a gázra, akkor nem rángat, nem tudom ezt hova tenni. Üzemanyag szűrőt decemberben cseréltem, akikor olajat és minden más szűrőt is. Gyertya ésvagy vezérlés csere megoldhatja? Gyertyák kell cserélnem az biztos...
Csak akkor kormol,ha oda lépsz neki vagy egyébként is?
A kormolást a részecskeszűrő hiánya miatt látod, hidegbe nem annyira, mint melegebb körülmények közt. A rángatás akármi is lrhet. Csak egy sebességtartományba csinálja (pl 4.-be 50nél)? Üza szűrőt mikor cserélted?
A középső kijelző is kikapcsolható gombbal, fe feltételezem, nem ez történt. Próbáld meg az aksisaru le-fel műveletet, lehet hogy segít. Ha nem, akkor gépre kell tenni...
Szeretnék kérdezni tőletek van nekem egy volvo s40 1.8-as autóm most cseréltem benne féltengely csuklókat mind a két oldalon, SKF tipüsú abs-es uj jeladókat kapott a műszerfalon világít az abs lámpa menet közben 10 KM sebességig nincs abs utána viszont gyengén de van. mivel lehet a hiba?
Nekem V50 2.0d-m van 2007.11. havi. 1500-1800-as fordulatszám tartományban bárhol, de főleg ha a sebességet tartani szeretném enyhén rángat az autó, illetve 2000 felett kormol, de úgy hogy a visszapillantóba látom. Egy emelkedőn 5-ösbe 2500-as fordulaton volt egy pukkanás (egy levegő cső volt), ezt kicseréltettem, a kormolás "kevesebbszer" jelentkezik, de még mindig nem jó. Valaki járt már hasonló cipőben? kuplung, kettős-tömegű, vezérlés és a turbó 1,5 éves kb 20ekm-t futott. Bagatell gyertyacsere megoldhatja? Sanszos, hogy a gyetya csere így is úgy is kell, mert télen a hidegbe a szokottnál nehezebben indult és ott is lökött egy kis füstöt, de az nem korom volt. Ja a részecskeszűrőt eltávolítatattam és átprogramoztattam a computert, gyári "részecskeszűrő nélküli" programot kapott. Várok minden segítő hozzászólást.
Sajnos ez a középső konzol nem mutat semmit emiatt. Pedig a Driver Alert ugye a sávelhagyásra es az elalvasra figyelmeztet csak.. viszont a furcsa meg az hogy a Reset gombbal sem tűnik el..