Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
Ami a képen van töredéke árban a gyári cuccnak...Így nem volt kérdés, hogy bepótolom azt a kb 15 lóerőt , amit a gyár elmúlasztott a 96-os frissítésnél!
Az onroad.hu -n van egy olyan AT teszt ahol a 2018-as alaptipust és az advs-t hasonlitottuk össze, ott az egyiken ilyen gumi volt. Hát nem voltam elszállva tőle...azaz, de, majdnem elszálltam vele! :o
Én az egyik szomszéd fórumon lakok (Ténéré klub). Ezt a fórumot nem igazán használják az Africások.
Ugyan nem tudom, hogy az új AFricán hogyan viselkedik, de nekem nagyon bejött a TKC70. Elviekben pont az 1000+ ccm-is túra endurokra fejlesztették ki. Ugyan tömlő nélküli kialakítású, de tömlővel is használható. Én tömlővel használom, mert a ráfjaim nem alkalmasak tömlő nélküli használatra.
Legnagyobb örömömre már megérkezett kis hazánkba az Africa Twin Adventure Sport-om :) Hamarosan el is hozhatnám, ez nyilván időjárás függő. A kérdésem, amiben segítséget, tanácsot kérnék az a gyári gumi. Ha emlékeim nem csalnak Dunlop Trailmax D610-zel kapom a mocit, ami nem egy fasza gumi, illetve legalább 1,5 éves kell, hogy legyen, mert akkortájt váltotta a Trailmax-et a Trailsmart. Illetve gyárilag tömlős. Milyen abroncsot javasolnátok, ha cserélni szeretném, illetve maradjak-e a tömlőnél vagy inkább tömlő nélkülire váltsak. Terepre nem tervezek nagyon gyakran lemenni, aszfaltos hosszú túrák a céljaim alapvetően, nyilván lemennék néha az útról.