Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cs.istván.lászló Creative Commons License 2017.06.27 0 0 255

Eladó Steyer motoros 4x4-es gazellából első híd,terepváltó,kardánok és minden tartozéka ami a terepesre való átalakításhoz szükséges.

Most csak 300e ft-ért kompletten mindennel!

 

nacbalamber Creative Commons License 2017.06.13 0 0 254

Hol érdemes okosan venni rá gyári terepmintás gumit, úgy kb. 6 érdekelne belőle, a 4x4 simpla fülkésre....asszem 195/75 16C

 

Előzmény: georg7907 (252)
nacbalamber Creative Commons License 2017.06.13 0 0 253

Üdv mindenkinek, megint csak kérdéssel fordulok felétek, tud-e valaki futóműbeállítási adatokat, konkrétan, a 2004. es évj. 33027 jelű sima kabinos, összkerekesé érdekelne, konkrétan az összetartás érték érdekelne, mert annyira komoly már a műszer a szervízben, hogy természetesen nincsenek benne az autó adatai, illetve amíg nem ír be valami értéket, addig nem tud mihez viszonyítani, vagy csak nem akarja bevállalni, ez is megfordult a fejemben, de nincsen mit tenni, ha esetleg valakinek van valami leírása a gépről, akkor fellapozhatná, hátha valahol megemlítik ez a fok, meg szögpercet....

 

Köszönettel előre is...

georg7907 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 252

Szia!

Bocs de én most olvastam.

Nagyon ajánlott több embert megkérdezve illetve tapasztalatból mondom, mivel volt ARO azon is külső fltengelyzárak voltak. illetve ami most van Gazella azt mi kapásból Féltengelyzárral kértük mivel hallottam róla , hogy az első hajtás kényes így mi azzal használjuk probléma mentesen.

-Motorok közül csak az ANDORIA motorosat szabad megvenni abból is az Eu3 mert abban nincs elektronika és igénytelen Stayert még véletlenül sem a benzines meg már lejárt.

- A karok a bal oldali a 4x4 hajtást kapcsolja a jobb oldali felező mi csak a gyári terepmintás gumikkal használjuk mert már sok emberrel beszéltem hiába vett rá olcsó brutális mintás gumikat nem hozta azt a teljesítményt mint a gyári.

diferenciál zár nem kell meg nincs is benne.

Előzmény: Hatospista (224)
Baraone Creative Commons License 2017.05.12 0 0 251

Sziasztok valaki megtudná mondani nekem hogy ezek a gyújtás melyik részei?Hidegen nagyon nehezen jön meg a szikra melegen meg kicsit durrog meg nehezen reagál a gázra esetleg melyik lehet a baj igy látatlanba?Köszönöm 

KÉP: http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=50120170511_145700.jpg

cs.istván.lászló Creative Commons License 2017.05.07 0 0 250

Előzmény: cs.istván.lászló (249)
cs.istván.lászló Creative Commons License 2017.05.07 0 0 249

Képek az eladó Gazella első hajtásról

cs.istván.lászló Creative Commons License 2017.05.07 0 0 248

Képek az eladó Gazella első hajtásról.

cs.istván.lászló Creative Commons License 2017.05.07 0 0 247

Üdv mindenkinek!

Eladó Steyer motoros gazellához  komplett első híd  terepváltó kardánok és minden tartozéka 4x4-re való átalakításhoz.

Az irányár:370000ft Beépítés is megoldható alku tárgya.

Tel:06305787903

sipi98 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 246

helló én eszt a gazellát keressném régi autonk volt és meg akkarom tudni hogy merre járhat essetleg nem e eladó

nacbalamber Creative Commons License 2017.04.12 0 0 245

Sziasztok, sajnos a merevítő hegesztése nem szüntette meg a rázkódás problémát. Érdeklődnék, valaki az első futóművet, annak a külső kis-kardánhajtás részeit bontotta, e már? Mennyire vegyek nagy levegőt előtte??? 

Olyan mintha feszülne valami, mert kanyarodáskor-induláskor nagyobb gázadás kell, ugrálva, kínlódva indul meg. 

 

Köszönet

 

 

nacbalamber Creative Commons License 2017.04.10 0 0 244

Sziasztok, kezdenek rendben lenni a korábban felsorolt problémák, még az adagolón megkísérlünk állítattni, talán megjön az élet bele.

 

4x4 első laprugója van-e esetleg valakinak elfekvőben, akár lap is, párban kellene hosszabb lap, mert a miénkben a ellentétben máséval talán 1 lap megy hosszan, a többi nagyon rövidekre el van vágva, így a tehermentesítő bak 1 cm van a laprugó közepétől, utasokkal, már el is éri...szóval véleményem szerint ez így nem gyár....valami pótlásról gondoskodnom kell.

Segítségeket előre is köszönöm

 

Zotya002 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 243

Üdv mindenkinek!  2005-ös évjáratú összkerekes  ANDORIA motoros Gazellához keresek a vákumpumpa, és a vezérműtengely vége között lévő  körmöskuplungot. Ha esetleg valakinek lenne ilyen  eladó alkatrésze, kérem jelezze felém, mert újonnan külön nem kapható. Vagy ha bontott vákumpumpvával együtt eladó, elfogadható áron az is jó lenne.  Ezen a linken megtekinthető a kép róla.  http://indafoto.hu/collectioneditor/752247 Köszönöm előre is. Üdv: Zoli

schfrenky Creative Commons License 2017.03.18 0 0 242

30235 nullanullaharmincegy

 

Előzmény: nacbalamber (241)
nacbalamber Creative Commons License 2017.03.18 0 0 241

De ha jó az adatlapodon lévő szám, akkor nem is kell...

Előzmény: schfrenky (239)
nacbalamber Creative Commons License 2017.03.18 0 0 240

Ááá köszönöm az infót, sort kerítek rá valamikor, összerakom a szívócsöveket, hogy mozgóképes legyen, és akkor megkereslek, egy címet, vagy egy tel számot kérhetek....

 

Előzmény: schfrenky (239)
schfrenky Creative Commons License 2017.03.17 0 0 239

Sármelléki vagyok ha gondolod meg nézheted a gépet valamikor  Üdv:

Előzmény: nacbalamber (237)
nacbalamber Creative Commons License 2017.03.16 0 0 238

Köszönöm az infókat, megnézem a csöveket, meg a gázbovdent is, sajna minden gumival csinálja, valami kardáncsuklónak a villa része lehet állítólag kinyílva....így ez csak lehet első híd szétszedését követően realizálódik majd. Műszakin rázatták, nem lóg semmi....érdekes jelenség, jobbra-balra szétrázza az egész kabint, meg mindent, amit valaha hegesztettek...

 

Köszönöm még egyszer....Békés Megye nem itt van, nemigen járok arra, főleg Gazellával az tuti... :-D

 

Előzmény: saranka (234)
nacbalamber Creative Commons License 2017.03.16 0 0 237

Szia eddig Zalaegerszeg környékén mozgott a legtöbbet a kocsi, édesapámé volt, most meg Keszthely környékén mozgok, illetve állok, jelenleg Karmacson, itt lakom.

Jó a video, írigylem a lemez platód, ennek az oldala alu, fahordásnál nem a legjobb, de egyenlőre álljon valamennyire össze a járgány, aztán meglátjuk mi lesz a kocsi sorsa. Asszem az advesz kft. vel szorosabbra fűzüdik a kapcsolatom...sajnos.

 

Előzmény: schfrenky (235)
schfrenky Creative Commons License 2017.03.16 0 1 236
Előzmény: schfrenky (235)
schfrenky Creative Commons License 2017.03.14 0 0 235

Szia! Zalából honnan pontosan?

 

Előzmény: nacbalamber (233)
saranka Creative Commons License 2017.03.13 0 1 234

 

 Üdv Gábor!Én is Gábor ,nekem is ilyen gépem van.a megnézés lehet körülményes hacsak nem jársz amúgy is békés megyébe.

1.próbáld meg lecserélni a résolaj csöveket ,/nekem bejött/+1 visszacsapó szelepet raktam be a szívó ágba

2.csak tipp :gázbovden nem szorul ?

3.Hát nem verseny autó 

4....

5.nekem szövet szakadásos voltak a gumik,hasonló tünet

6.első perctől kezdve iszonyatosan sír,igaz csak akkor halom,ha nem én vezetem,a szervízbe azt mondták,hogy mind ilyen.

Előzmény: nacbalamber (233)
nacbalamber Creative Commons License 2017.03.09 0 0 233

Üdvözlök mindenkit, Gábor vagyok. Tulajdonosa lettem egy 4x4 Gazella 33027 3 személyes billenőplatós kocsinak. Édesapámé volt, így ismert az előélete. 2004 évjáratú, állandó összkerekes, 2,4 Andoria Euro 3 dízel motorral. Van vele gond egy pár. Amennyiben tud valaki az alábbi problémákra látatlanban megoldást, kérem segítsen. Zala megyében vagyok egyébként, amennyiben van esetleg hasonló adottságokkal rendelkező gk. a környéken, kérem jelezzen, elmennék, megnézném, meghallgatnám, mik lehetnek az elvárások ezzel a kocsival kapcsolatban.

 

    Eddig észlelt problémák:

1. Állandóan visszaesik a nyomás az adagolónál (bejövő csövek cseréje, már nem spriccel pumpáláskor), de sajna az indítás előtti

    pumpálást így sem úszom meg, mindegy 5 percet áll, vagy 5 napot, nem bír beindulni a motortérben lévő pumpa pumpálása

    nélkül

2. kb. 1050 körül van az alapjárat, ezt csak azért írom le, hátha a két dolognak köze van egymáshoz (fars levegő szívása) stb.

3. Az autó lomha, nem akar gyorsulni, bár lehet nekem nagyok az elvárásaim, de egy platós UAZ-om van, és hát ..... az is jobban

    gyorsul gázzal...szóval nem tudom, lehet a csövek cseréje megoldás lesz a problémára....

4. Turbó körül lévő csövek taknyosak kicsit, ezeknek a rendelése folyamatban van

5. Menet közben a kocsi 60 km körül iszonyatos táncba kezd, ami a kormányon nem érezhető, ősszel volt műszakin, nem lóg

    semmi, lehet valami kiskardán kihajtás szétnyílt...passsz...egyáltalán hol kezdjük a "diagnosztikát"?

6. Haladás közben visítós hangok , de gondolom ez az áll. összkerék miatt van.

 

A hozzászólásokat, segítségeteket előre is megköszönöm, illetve pálinkával jutalmazom! :-D

Amennyiben még eszembe jut valami megírom, de egyenlőre ennyi is elég...legalább is nekem. 

Hatospista Creative Commons License 2017.02.12 0 0 232

Vagy ha nem engedi a rendszer, akkor a   d.d.judith@freemail.hu  emailcimre is elküldhetnéd a telefonszámodat.(próbáltam a te emailcimedre irni de nekem nem sikerült)

Előzmény: Hatospista (231)
Hatospista Creative Commons License 2017.02.11 0 0 231

Mezőkovácsháza. email cimem publikus! Kérhetnék rá egy telószámot,és felhivnálak megbeszélni......

Előzmény: saranka (230)
saranka Creative Commons License 2017.02.11 0 0 230

semmi akadályát nem látom,Te merre laksz?Én Szeghalom.

Előzmény: Hatospista (229)
Hatospista Creative Commons License 2017.02.10 0 0 229

Köszönöm a választ!! Jól látom Békés megyei vagy??Szivesen megnézném egyszer a gépet,ha nem veszed zaklatásnak.....

 

Előzmény: saranka (228)
saranka Creative Commons License 2017.02.09 0 0 228

Szia! nekem andoria motoros van méhészeti célra,önsúly 4x4 2150 kg összsúly 3500 1350 kg/1200  kacat +a söför súlya/a tervek szerint a főútvonalakon mérni fogják a kocsikat,még nem tudni mennyi lesz a tűréshatár ,de a 2 t már sok a gazellára,a kapuk miatt amúgy bírná,állandó összkerekes, pesten van egy cég ahol tengelyenkénti difizárat szerelnek bele,pénz kérdése csak.a motorral még nem volt bajom,igaz 13 év alatt 66000 km van benne.

 

Előzmény: Hatospista (224)
cs.istván.lászló Creative Commons License 2017.02.04 0 0 227

Üdv mindenkinek!

Steyer-gazellával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.

Olyan problémám van,hogy hidegen és melegen is csak spray-vel indul be az autó.

Tudom,hogy a szervó mágnes miatt csinálhat ilyet,de idáig hidegen indult,ha beindul szépen jár a motor.

Már cseréltünk benne izító gyertyát is üzemanyagot kap ,de nem indul be,spray-vel is csak nagyon nehezen.

Valaki nem tudja véletlenül,hogy hány bárral kell nyomnia az üzemanyag szivattyúnak?Ez 4-4.5 bárral nyomja.

Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni mert nem jutunk vele semmire!!!

nohab1 Creative Commons License 2017.02.03 0 0 226

Jó estét!
Eladó Gazella fékszervom és főfékhengerem, és lenne egy alsó kuplunghenger is!
Egyben 19,990 Ft Műkőkepés mind olajban állnak! (belsejük) 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!