CS
Azért nyitom meg ezt a topikot, mert nem sok információt találtam erről a kisteherautóról, mely elég vegyes érzelmeket vált ki autóhoz valamennyire is értő embertársaimból. Mit érdemes tudni eme kétes (?) eredetű és minőségű járgányról, hogyan van motorizálva. Hallottam, hogy szerelik az ősrégi GAZ (UAZ,Volga stb...) 2.4-es benzinessel, és egy híres-hírhedt Andoria nevű bolgár turbó dízellel.Teher és terepjáró, kisbusz és sima dobozos változatai egyre gyakoribbak a hazai utakon. Várom nálam jobban hozzáértők véleményét a típusról. Valami szép, igényes nullázást várok.
Üdv mindenkinek, megint csak kérdéssel fordulok felétek, tud-e valaki futóműbeállítási adatokat, konkrétan, a 2004. es évj. 33027 jelű sima kabinos, összkerekesé érdekelne, konkrétan az összetartás érték érdekelne, mert annyira komoly már a műszer a szervízben, hogy természetesen nincsenek benne az autó adatai, illetve amíg nem ír be valami értéket, addig nem tud mihez viszonyítani, vagy csak nem akarja bevállalni, ez is megfordult a fejemben, de nincsen mit tenni, ha esetleg valakinek van valami leírása a gépről, akkor fellapozhatná, hátha valahol megemlítik ez a fok, meg szögpercet....
Nagyon ajánlott több embert megkérdezve illetve tapasztalatból mondom, mivel volt ARO azon is külső fltengelyzárak voltak. illetve ami most van Gazella azt mi kapásból Féltengelyzárral kértük mivel hallottam róla , hogy az első hajtás kényes így mi azzal használjuk probléma mentesen.
-Motorok közül csak az ANDORIA motorosat szabad megvenni abból is az Eu3 mert abban nincs elektronika és igénytelen Stayert még véletlenül sem a benzines meg már lejárt.
- A karok a bal oldali a 4x4 hajtást kapcsolja a jobb oldali felező mi csak a gyári terepmintás gumikkal használjuk mert már sok emberrel beszéltem hiába vett rá olcsó brutális mintás gumikat nem hozta azt a teljesítményt mint a gyári.
Sziasztok valaki megtudná mondani nekem hogy ezek a gyújtás melyik részei?Hidegen nagyon nehezen jön meg a szikra melegen meg kicsit durrog meg nehezen reagál a gázra esetleg melyik lehet a baj igy látatlanba?Köszönöm
Sziasztok, sajnos a merevítő hegesztése nem szüntette meg a rázkódás problémát. Érdeklődnék, valaki az első futóművet, annak a külső kis-kardánhajtás részeit bontotta, e már? Mennyire vegyek nagy levegőt előtte???
Olyan mintha feszülne valami, mert kanyarodáskor-induláskor nagyobb gázadás kell, ugrálva, kínlódva indul meg.
Sziasztok, kezdenek rendben lenni a korábban felsorolt problémák, még az adagolón megkísérlünk állítattni, talán megjön az élet bele.
4x4 első laprugója van-e esetleg valakinak elfekvőben, akár lap is, párban kellene hosszabb lap, mert a miénkben a ellentétben máséval talán 1 lap megy hosszan, a többi nagyon rövidekre el van vágva, így a tehermentesítő bak 1 cm van a laprugó közepétől, utasokkal, már el is éri...szóval véleményem szerint ez így nem gyár....valami pótlásról gondoskodnom kell.
Üdv mindenkinek! 2005-ös évjáratú összkerekes ANDORIA motoros Gazellához keresek a vákumpumpa, és a vezérműtengely vége között lévő körmöskuplungot. Ha esetleg valakinek lenne ilyen eladó alkatrésze, kérem jelezze felém, mert újonnan külön nem kapható. Vagy ha bontott vákumpumpvával együtt eladó, elfogadható áron az is jó lenne. Ezen a linken megtekinthető a kép róla. http://indafoto.hu/collectioneditor/752247 Köszönöm előre is. Üdv: Zoli
Ááá köszönöm az infót, sort kerítek rá valamikor, összerakom a szívócsöveket, hogy mozgóképes legyen, és akkor megkereslek, egy címet, vagy egy tel számot kérhetek....
Köszönöm az infókat, megnézem a csöveket, meg a gázbovdent is, sajna minden gumival csinálja, valami kardáncsuklónak a villa része lehet állítólag kinyílva....így ez csak lehet első híd szétszedését követően realizálódik majd. Műszakin rázatták, nem lóg semmi....érdekes jelenség, jobbra-balra szétrázza az egész kabint, meg mindent, amit valaha hegesztettek...
Köszönöm még egyszer....Békés Megye nem itt van, nemigen járok arra, főleg Gazellával az tuti... :-D
Szia eddig Zalaegerszeg környékén mozgott a legtöbbet a kocsi, édesapámé volt, most meg Keszthely környékén mozgok, illetve állok, jelenleg Karmacson, itt lakom.
Jó a video, írigylem a lemez platód, ennek az oldala alu, fahordásnál nem a legjobb, de egyenlőre álljon valamennyire össze a járgány, aztán meglátjuk mi lesz a kocsi sorsa. Asszem az advesz kft. vel szorosabbra fűzüdik a kapcsolatom...sajnos.
Üdvözlök mindenkit, Gábor vagyok. Tulajdonosa lettem egy 4x4 Gazella 33027 3 személyes billenőplatós kocsinak. Édesapámé volt, így ismert az előélete. 2004 évjáratú, állandó összkerekes, 2,4 Andoria Euro 3 dízel motorral. Van vele gond egy pár. Amennyiben tud valaki az alábbi problémákra látatlanban megoldást, kérem segítsen. Zala megyében vagyok egyébként, amennyiben van esetleg hasonló adottságokkal rendelkező gk. a környéken, kérem jelezzen, elmennék, megnézném, meghallgatnám, mik lehetnek az elvárások ezzel a kocsival kapcsolatban.
Eddig észlelt problémák:
1. Állandóan visszaesik a nyomás az adagolónál (bejövő csövek cseréje, már nem spriccel pumpáláskor), de sajna az indítás előtti
pumpálást így sem úszom meg, mindegy 5 percet áll, vagy 5 napot, nem bír beindulni a motortérben lévő pumpa pumpálása
nélkül
2. kb. 1050 körül van az alapjárat, ezt csak azért írom le, hátha a két dolognak köze van egymáshoz (fars levegő szívása) stb.
3. Az autó lomha, nem akar gyorsulni, bár lehet nekem nagyok az elvárásaim, de egy platós UAZ-om van, és hát ..... az is jobban
gyorsul gázzal...szóval nem tudom, lehet a csövek cseréje megoldás lesz a problémára....
4. Turbó körül lévő csövek taknyosak kicsit, ezeknek a rendelése folyamatban van
5. Menet közben a kocsi 60 km körül iszonyatos táncba kezd, ami a kormányon nem érezhető, ősszel volt műszakin, nem lóg
semmi, lehet valami kiskardán kihajtás szétnyílt...passsz...egyáltalán hol kezdjük a "diagnosztikát"?
6. Haladás közben visítós hangok , de gondolom ez az áll. összkerék miatt van.
A hozzászólásokat, segítségeteket előre is megköszönöm, illetve pálinkával jutalmazom! :-D
Amennyiben még eszembe jut valami megírom, de egyenlőre ennyi is elég...legalább is nekem.
Vagy ha nem engedi a rendszer, akkor a d.d.judith@freemail.hu emailcimre is elküldhetnéd a telefonszámodat.(próbáltam a te emailcimedre irni de nekem nem sikerült)
Szia! nekem andoria motoros van méhészeti célra,önsúly 4x4 2150 kg összsúly 3500 1350 kg/1200 kacat +a söför súlya/a tervek szerint a főútvonalakon mérni fogják a kocsikat,még nem tudni mennyi lesz a tűréshatár ,de a 2 t már sok a gazellára,a kapuk miatt amúgy bírná,állandó összkerekes, pesten van egy cég ahol tengelyenkénti difizárat szerelnek bele,pénz kérdése csak.a motorral még nem volt bajom,igaz 13 év alatt 66000 km van benne.