🙂hátha egyszer...ez jó🙂! Én is mindig így nézegezem a nagyobb motorokat,hogy majd egyszer,talán,a távoli jövőben...majd,ha kirepülnek a gyerekek~az kb.hozzávetőleg még vagy 10 év🤣~,na majd akkor szeretnék egy nagyobbat. Tervezgetjük a feleségemmel,hogy azért még motoroznánk tovább,mint a gyerekek születése előtt. Akkor ugye Cb500asom volt. Az a teljesítmény bőven-bőven elég volt,3 dobozzal agyig pakolva 2 személlyel is vígan tekeregtünk Erdélyben,meg az Alpokban,meg a Tátrában,meg sok más helyen. Addig igazából nemigen tervezek nagyobb motort. A fiamnak max majd egy 125-öst még,ha érdekelni fogja,de nagyobbat tőlem ne várjon😉,szeretnék nyugogtan lefeküdni mindig🤣! Aztán hogy milyet?? A fene tudja. Úgy megszoktam a robogó praktikusságát,hogy még az is lehet,hogy nagyrobogót néznék. Bár ki tudja,hogy cirka 10 év múlva mi lesz velünk,vagy mi lesz a világba,vagy eggyáltalán milyen motorok lesznek akkoriba. Gondolom újra akkor sem lesz pénzünk...honnan is lenne,ez a világ belátható időn bellül jobb nem lesz,inkább még keservesebb,még nehezebb lesz a megélhetés,még kevesebb lóvé lesz a hobbira. A Crf 300 az tetszik nekem is,de azért a TA után egy erős visszaesés teljesítmény terén. Másrészről meg a kényelmes barangolásra teljesen elég. A forgalom ritmusát bőven tudja,éssszerű előzésre elegendő teljesítmény,és még a fogyasztása is teljesen rendbe van. Bár ez a fogyasztás is mindig csak nézőpont kérdése,ki mire használja. A robogóm olyan átlag 3,5 liter körül fogyaszt. Persze sebességfüggő,mert tötymörgősen kevesebbre jön ki,nyélen meg többre[bár úgy meg nem járok vele]. Valahogy úgy vagyok vele,hogy amíg kevesebbet,vagy annyit fogyaszt mint egy 50es 2T,addig rendbe van. Persze,drágább "használni",mint egy szaros 50est,de a rendszám és a használhatóság miatt nekem megéri. Igazzából ennek is úgy lenne csak értelme,ha megválnék az autótól és csak motorral közlekednék,mert ugye így mindkettőt "életben" kell tartani😄...tehát így igazzából a spórolok,mert robogóval járok,az már annyira nem is állja meg a helyét..így maradjunk annyiban,hogy motorozás hobbi..pedig csak közlekedni használom. Ja,asszem kicsit elkanyarodtam a témától🙂!
Így ahogy mondod. Nézegetem a TA utódját, hátha egyszer megengedhetem magamnak...
Honda NC 750XD (szigorúan csak az duplakuplungost). Ha attól eltekintek akkor Honda NX500 aminek az ereje ismét mindenre elég. Keskeny városban a sorok között is jól használható, de jól dobozolható túragépnek is kiváló. Kevésbé túrás, inkább offroados. De szerintem egy utcaibb gumival Magyarországra ideálisabb. Hosszú rugóút, jó csillapítás. Honda CRF 300 Rally. (ez is beéri 3 literrel) 90-110-es utazót kellemesen tudja a 26 lónyi erejével. Ezt is ki kell próbálnom.
A Honda CB 125 R majdnem 2 millió forint, és nincs hozzá sem plexi, sem doboz, stb. Azért meggondolandó, hogy 3 lóerő megér-e 5-600 ezer forint különbséget?
Idén megpróbálok én is több időt szorítani a bicajozásra. Mostanába hanyagoltam,mert minden másra is kellett az idő,de mostmár az égetően fontos dolgok megvannak az udvaron is,a többi munka pedig megvár úgyis😀!
Nem csodálom, hogy a fiú elment motorozni, a lakásban nagyon hideg lehetett, mert sapkában üldögélt. Hiába ilyenkor tavasszal melegebb az idő szabadban.