Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Nem is olyan régen elkerült Gyöngyösről. Már csak az LNK-259 áll a selejtek közt. Jó látni, hogy ez megy még az idehozottakból. Ugye sem a 259, sem pedig a 260 nem járt egyáltalán. Remélem a 259 is forgalomba kerül majd.
Nincs elegendő tartalékbusz. Így, ha szabadságon van, vagy valamilyen oknál fogva nem dolgozik a sofőr(esetleg pihenőjét tölti), aki fixen az adott busszal dolgozik, akkor hogy ne álljon feleslegesen a busz, beforgatják olyan járatokba, ahol szükség van rá.
Valaki, aki belelát valamelyest a hatvani viszonyokba, legyen szíves felvilágosítani, miért van arra szükség, hogy fix fordás kocsikat dobáljanak időről időre, össze-vissza. Pl. SSM-715, fix fordás, fix gazdás, egy hónap alatt már másodszor mászkál össze-vissza, mindenfelé. Gondolom, majd visszatér, csak nem értem, ennek mi értelme. Az utas.hu szerint más fordákra, járatokra is jellemző ez mostanában. Km kiegyenlítés, vagy szimplán, ahogy a gép dobja, vagy egyéni kívánságok, vagy mi? A buszok állapota, viszont így jobban romlik, az tuti.
Az a busz mikor éppen hova kallódik. Egyébként tartalék gép, viszont már félre van állítva motorhibával. Csekély esélyt látok arra, hogy megcsinálják, de bízom benne, elég jó kis gépezet.
Az FLX-280 gyöngyösi gèp fix fordàs vagy csak tartalèk?Nemrég jàrt felènk is (a vasàrnapi Gyöngyös-Szolnok jàratot csinàlta), de helyette egy jó ideje màr az LLD-159 szokta csinàlni… Vagy egyàltalàn jàr mèg ?
Tehát. A hatvani műhelynek a bezárásával a hatvani telephelyhez tartozó buszok javítása, szervizelése illetve műszakiztatása a környék különböző telephelyeihez került. Így van az, hogy a Hatvani üzem buszai felbukkanhatnak gyöngyösi, salgótarjáni, egri, jászberényi, fóti telephelyeken javítás/műszaki vizsgával. (A Fóthoz tartozó buszokat már áthelyezték gyöngyöshöz, így ott már nem javítanak hatvani buszok.) Ilyenkor van az, hogy az adott telephely, ha tud, biztosít onnan tartalékbuszt/fregot arra az időtartamra, amíg a javítóba/műszakira/egyéb okokból leadott jármű újra nem használható.
Hatvanból két járat buszai tartósan Egerben, vagy annak környékén tartózkodik. Ez a LYL-828 (Apc-Eger) és a MIS-663 (Nagykökényes-Eger)(Ezen a járaton korábban a NOC-295 rendszámú Credo közlekedett, viszont a járat Hatvanhoz átkerült, nem olyan régiben pedig a Credo helyét átvette az MAN).
Szóval a fent említett két busz Eger telephelyen javít/műszakizik. Nem ez az első alkalom hogy egri tartalék (Agriához híven: frego) közlekedik itt. Az Apc-Eger járaton is előfordult már több más egri telephelyes busz, úgy mint a HLD-874, FLJ-047, de még sorolhatnám...
Szóval igen, biztos vagyok abban, hogy Hatvanban nincs már egyetlen Ikarus sem. Az utolsó Ikarusunk az a LIR-570 volt, viszont az egy évvel ezelőtt átkerült az egri telephez.
Teljesen lényegtelen milyen szituációról van szó. Még egy betű erejéig sem érdemes válaszolni tisztelt topiktársunknak. Múltkor a Nógrádi fórumon is össze-vissza számolgatta a buszokat, ahogyan kedve tartja/ ahogy ő szépnek látja és ebből is látszik, hogy halovány fogalma sincs a körülötte lévő dolgokról.
Jaa és.. a kedvencem, mikor megragad egy garast és azt forgatja oda-vissza. Lásd: GXD-256 miért Tarjánhoz tartozik, ha Egernél van. GXD-256 miért Egerhez tartozik, ha Tarjánnál van. Ja igazából GXD-256 Eger helyközi de beállhat Tarján helyibe, na de várjunk Tarján helyközi és beállhat Eger helyibe és aztán még beáll beáll beáll de mégse, .. majd akkor utána jön ugyanez a HCA-776-tal... Hát szóval gyerekek én mondom, Das ist kaputt. Arról már nem is beszélek, hogy a Facebookon majd, hogy nem mindegyik tarjáni poszt alá odaírja: Akkor most selejt a DUD meg a HKZ ? Meddig jár DUD meg HKZ ? . Gondolom azért mert Ő neki csak egy busza van, amire tud élvezni, a HAE-194. Hát szóval mondanám, hogy biztos csak egy önkéntes jelentkező a 3300 Szalapart u. 84-ből, de akkor csak jót mondanék.
Dehogy alszik Pásztón... Jelenleg a MIS-663 helyett dolgozik, mert az műszakis, ami meg nagykökényesi telephelyes. Hétköznap bejön Nagykökényesről, aztán van benne egy Balaton, egy Szomolya, majd vissza Nagykökényes.