Keresés

Részletes keresés

henteskeee Creative Commons License 2019.08.27 0 1 702

Ja és az nekem új,hogy már repülnek Iránba is....😂😂😂

henteskeee Creative Commons License 2019.08.27 -2 1 701

Ha az ledolgozás , hogy az út 2.25-2.35 között szokott lenni a W6 pedig hivatalosan 2.50 menetidőt ad meg....

Előzmény: varhonita (700)
varhonita Creative Commons License 2019.08.22 -2 0 700

A tegnap esti BUD-LAR-BUD járat az egy órás késésből felet ledolgozott.)

hooker007 Creative Commons License 2019.08.01 -2 0 699

igen, biztonságos.

Többször utaztam velük, kisebb késésen kívül nem volt semmi gond velük

Előzmény: Törölt nick (695)
serendipity85 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 698
Egy kérdés: Szerintetek ha Wizz Plus csomagot veszek, akkor a visszatérítésnél a foglalás teljes összegét jóváírják? Vagy levonnak belőle valamit?
varhonita Creative Commons License 2019.07.24 -2 0 697

Eddig 180 millió embert szállítottak, egy sem maradt az égben...

Előzmény: Törölt nick (695)
Pitta2 Creative Commons License 2019.06.13 -1 1 696

Ez komoly kérdés? Évek óta repülök csak azért mert jó velük a repülés

Előzmény: Törölt nick (695)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.13 -5 0 695
A wizzair biztonsagos? Holnap megyek 3 napra londonba, xanaxal kell aludnom annyira felek a repulestol.:(((((
koroland79 Creative Commons License 2019.05.16 0 0 694

Köszi

Előzmény: Morti08 (693)
Morti08 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 693

Méltányossági alapon lehet kérni, úgy tudom 50%-ot szoktak visszaadni.

Előzmény: koroland79 (692)
koroland79 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 692

Véleményetek szerint van esély, a repjegyet áttenni vagy wizz számlára kérni árát, betegség miatt nem tudunk elmenni. Flex nem lett hozzá véve.

 

Köszi!

 

R

LIgeti fények Creative Commons License 2019.05.09 -1 0 691

Üdv. Az én számla-leírásomban közölték, hogy Adobe-Acrobat kell. És megadták a linket, hogy pontosan melyik.

Előzmény: andfer (690)
andfer Creative Commons License 2019.04.05 -1 0 690

 

A WizzAir elektronikus számláját megnyitva az olvasható, hogy legalább egy aláírás  hibás, illetve az aláíró ismeretlen, nem szerepel a megbízható tanúsítványok listájában.

A WizzAir webodalán annyi szerepel, hogy:

"a számla PKI-technológiával (Public Key Infrastructure) előállított korszerű elektronikus aláírását és időbélyegzőjét a  fent hivatkozott magyar jogszabályok előírásainak megfelelően".

Tudna valaki segíteni, hogy miként lehetne, valamint honnan ezt a tanúsítványt telepíteni egy egyszerű felhasználónak?

A számítógépemen működik más szolgáltató "e-számlájának" ellenőrzése, mint például Digi, Eon, Telenor.

Windows10 Home operációsrendszer, Adobe Acrobat Reader DC 2019.010.20098 program.

varhonita Creative Commons License 2019.03.25 -1 0 689

Értelmetlen a járatmódosítás, ha Te kezdeményezed. Én egy módosított Larnaca Bécset (Ápr. 12) 9.9 Euróért vettem 50 Eu helyett. Az eredeti is 9.90-be került ami bukik Április10-re... 

Előzmény: Pohi31 (685)
varhonita Creative Commons License 2019.03.25 -3 0 688

 A visszaigazolásban szereplő pontokat a mai napig nem írták jóvá" 

Mit lehet azokból a pontokból venni? 

Kis repülőt?

Előzmény: totti72 (680)
varhonita Creative Commons License 2019.03.25 -1 0 687

Te egy időmilliomos vagy...

Előzmény: totti72 (680)
'szti Creative Commons License 2019.03.22 0 0 686

utóbbi

Előzmény: Pohi31 (685)
Pohi31 Creative Commons License 2019.03.22 0 0 685

Sziasztok,

 

Szerettem volna járatot módosítani, de az ülőhely foglalásnál nem lép tovább " nem választott ki minden ülőhelyet" üzenettel. Az emelt díja információ szerint más böngészőből, más gépről, vagy a böngészési előzmények törlése után jó lesz. Persze nem lett jó. A másik információ szerint járatmódosításnál elveszik az ülőhely választás? Mi az igazság?

Morti08 Creative Commons License 2019.03.20 0 0 684

Nem erre gondoltam. A Békéltető testület Budapesten működik, az ügyek bíróság nélküli rendezésére találták ki. Bárki ingyen igénybe veheti és a bepanaszolt fél köteles megjelenni, ha behívják. Bátran keresd fel őket, de előbb írj a Wizznek, hogy napokon belül eléjük viszed az ügyet, ha nem reagálnak. Hátha elég ennyi.

Előzmény: totti72 (683)
totti72 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 683

Próbáltam az Európai Bizottság online vitarendezési platformját, de finoman szólva is nevetséges. Kb egy hónap elteltével közölték, hogy nem tudták felvenni a kapcsolatot a Wizzair-rel mert nem álltak szóba velük , így az ügyet lezártnak tekintik.

 

Morti08 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 682

Illetve nekem végül elég volt egy fenyegető mailt írni, hogy Békéltető testülethez fordulok.

Előzmény: Morti08 (681)
Morti08 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 681

Az alábbiakban idézek egy hozzászólást a Wizz air topikból, száma 56333. Múlt év végén volt szó a témáról, sajnos mások is hasonló cipőben jártak. Ne hagyd magad lerázni, a Wizz a hunyó, nem a Booking!

 

"Szia, panasz és általános kérdések szóval jól csináltad csak nyilván leszarják.
Ha még mindig nincs válasz írj új panaszt és ezzel együtt vidd tovább a Fogyasztóvédelemhez. 

 

Illetve most találtam a Wizz honlapon ezt:
"Ha nem elégedett a panaszkezelési folyamattal vagy annak eredményével, használja az Európai Bizottság online vitarendezési platformját.

További információk:http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Az online vitarendezési platformon a kereskedő adatainak megadásakor azodr@wizzair.come-mail-címet tüntesse fel. Ezt az e-mail-címet kizárólag a fent említett vitarendezési platformon keresztül beküldött panaszok kezelésére tartjuk fenn. Az egyéb panaszokra vagy más e-mailekre ezen a címen nem tudunk reagálni."

 

Nem tudom próbálta-e innen valaki?

Előzmény: totti72 (680)
totti72 Creative Commons License 2019.03.19 -1 0 680

Sziasztok! Több mint fél éve Wizzair-en keresztül a Bokking.com-on foglaltam szállást. A visszaigazolásban szereplő pontokat a mai napig nem írták jóvá. Az első panaszomra még reagálta, mindent a Booking.com-ra fogtak. Mikor a Bookingon jeleztem a problémát elküldték az igazolást, hogy ők teljsítették a feltételeket. ezt továbbítottam a Wizzair-hez, ahonnan előszőr az ügy kivizsgálását igérték, de azóta már autómata választ sem kapok a panaszomra. Tud valaki segateni, hogy még mit lehet tenni?

péeldé Creative Commons License 2019.03.13 0 0 679

Gépi szétültetésünket kérésre végül a sztyuvik oldották meg, egymás melletti helyet adtak, ketten egy komplett sort kaptunk...🙂

Előzmény: péeldé (677)
péeldé Creative Commons License 2019.03.12 0 0 678

Debrecenben elfogadják, Dortmundrol nincs infóm.

Előzmény: KarmaKiller1 (675)
péeldé Creative Commons License 2019.03.11 0 0 677

Becsekkoltam a holnapi Wizzair járatunKra, ülőhely-valasztasert nem fizettem, igy aztan kulon is ültetett a 15 eves gyerekemtől, aki ugye mar felnőttnek szamit Wizz-szempontból. 

Mèg nem tudja, hogy neki középső jegyet az elejen, nekem ablak mellettit osztott a gep közepén az algoritmus, de beszállásig meg sem merem mondani neki, mert nem szeretném látni, ahogy a kamasz fiamat a sírás kerülgeti.

a kiosztást nézve csak Ugy tudnank tutira egymas mellett ülni, ha mindketten vennénk ülőhelyet. (Tudom, minek hagytam ilyen kesore a check-int, de igy alakult) valahol a szabad 9 db tripla ures ülésre vagy a 4 duplara. Szerintetek a sztyuvik lesznek olyan kedvesek, hogy atulhetunk ures helyekre Vagy inkább a földi személyzetet kérjem meg Malpensan? (Feladott csomagunk sincs) vagy inkább fizessek az ülőhelyert? Kifelé automatikusan egymás melletti helyet adott.

Morti08 Creative Commons License 2019.03.09 -1 0 676

Szerintem nem ültetnek szét. De ha mégis, a gépen cserélhetsz valakivel, személyzet segít.

Előzmény: Katus5555 (673)
KarmaKiller1 Creative Commons License 2019.03.07 -2 0 675

Sziasztok! Március 16.-án utazok Debrecenböl Dortmundba. Kíváncsi vagyok, hogy milyen tapasztalataitok vannak a beszállòkártyával kapcsolatban?! Ragaszkodnak a kinyomtatott verziòhoz vagy elfogadják a telefonon is? Köszönöm a segítséget! 

csaba08 Creative Commons License 2019.03.07 -1 0 674

Szia,

 

Hívd fel őket és kérdezd meg.
Normál vezetékes számaik:

+36 1 677 75 01

+36 1 677 75 07

+36 1 677 75 15

+36 1 677 75 17

+36 1 677 75 19

 

Üdv: Csaba
www.booking.com

Előzmény: Katus5555 (673)
Katus5555 Creative Commons License 2019.03.06 -1 0 673

Sziasztok!

 

Egyedüli felnőttként utaznék 2 (14 év alatti) gyerekkel. 

Ha nem foglalok ülőhelyet, mennyi az esélye, hogy a gyerekkel egy helyre tudunk ülni, az indulást megelőző 48 órásban történő csekkolásnál?

Azt olvastam itt, hogy a rendszer azt garantálja, hogy a gyerek legalább 1 felnőtt kísérő mellé ül. Az két gyerek esetén is így működik, ahol ugyanaz a felnőtt kísérő?

Köszi a segítséget előre is. 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!