Sziaszto! Nem láttam olyan topicot, amin a Colt-ososkat gyüjtené össze.
másfél hónapja vettem 1 97-es 1,6 Coltot, szeretnék minnél több infót megtudni a Coltokról, tuningolhatósági lehetőségeket, ajánlott mitsu-s szervízek, megismerkedni más Coltos társakkal. Esetleg, ha a topic jobban belendül találkozót szervezni, stb.
Remélem minnél több Colt-os társam fogja lakni a topicot!
Én is egy Colt boldog tulajdonosa lettem. Az autó 2005-ös DI-D,180 000 km-vel nagyon megszerettem és minden nagyon jó viszont van egy aprócska gondom. A fő szempont a vásárlásnál a kis fogyasztás volt viszont ez az én coltom városban 9 liter körül behörpint ha nagyon óvatosan hajtom ha meg egy kicsit dinamikusabban akkor ettől még sokkal többet is. Nem tudom ez normális hidegebb időben vagy az én coltommal van valami gond? Ja ha elhagyom a várost akkor 5,5 a fogyasztása. Ha ez nem így kellene, hogy legyen és ha valakinek már volt hasonló gondja akkor kérem irja meg.
Kérem ha valaki tapasztalt hasonlót az irjon üzit .
Mitsubishi colt 1.3 cz3
Eddig mibden oke volt .
Pár napha ha beindítom és jár a motot akkor a motortér felől egyfajta elektromos zúgás hallattszik de ha álló helyzetben kicsit megtúráztatjuk a motort akkor időnként vissza áll normális helyzetbe aztán mikor megibt rájön az 5 perc akkor újrakezdi a zúgást .
Mitől lehet ez ? . Miként keteljem ezt a problémát ??
Elég régóta szenvedek én is a 2005-ös Coltom kijelzőjével (már az alaplap is át lett nézve utána működött 1 napig) és meg szeretném kérdezni, hogy vállalnád a javítását az enyémnek is? Illetve ha nem mit tudnál javasolni hova vigyem ahol nem néznek hülyének, ha megmondom mit kellene javítani rajta.
Az iment erdeklodtem mar egy masik cartarstol is de toled is megkerdeznem hogy merre fele laksz es etetleg vallalnad e az en kijelzom eletrekelteset? Termeszetesen nem ingyen kernem:)se szerszamom sem szaktudasom sajna.Elore is koszi.
1997-es 1.6 glx colthoz, tető díszléc póltlására nem tudtoo valami megoldást? Bontóba sincs , utángyártott meg 35e. Két darab "műanyagért" ennyit nem adnék. Esetleg más modellé komoatibilis vele?
1) Kiszedtem a cd lejátszót, nekem nem gyári van, fölötte egy kis műanyag zseb.
2) a cd helyén lévő nyílás felső szélén 3 patenttel kapaszkodik a kijelző előtti íves műanyag takarólemez, benne az elakadásjelző kapcsolójával. Ha a cd-t kiszedted, viszonylag könnyű hozzáférni és frankón letörni, mert rendesen kapaszkodnak.
3) Innen már adja magát a további barmolási lehetőség, egy műanyag keret van még a kijelző előtt, ha kiszeded már ott van mögötte a kijelzőt tartó 2 (4?) csavar.
Az ember itt nyers erődominanciával oldja meg, én kiszedtem a cd-t és megpróbáltam lelökdösni a patentokat. Úgy sem könnyű.
Valakinek van esetleg arra ötlete, hogyan tudnám megjavítani a szellözőnek az irányváltóját nem tudom lábról áttekerni sehova?Esetleg szerelési utmutatót találko valahol?
Én is hasonló helyzetben vagyok. Kicseréltem a fejet, tök jó volt láttam az átlagot, majd a kijelzőm meghalt, most semmit nem látni, néha melegben életre kel de már nem is litert meg km/h ír.Esetleg arról van információd, hogyan lehet kivenni ezt a kijelzőt legegyszerűbben? Illetve, hogyan tudok mértékegységet váltani és melyik szálra kellene ezt a kapcsololót forrasztani?
a kijelző javítható a chipet kell újraforrasztani általában a nagy hőtől szál el de a fogyasztás álítását vagy teszel be valahová egy külső kapcsolót vagy azt mutatja ahol éppen állt
A segítségeteket szeretném kérni. Tulajdonosa vagyok egy 2006-os Mitsubishi Colt CZ3-nak. 1,3 benzin 95 lóerős és 130000 km van benne. A problémám a következő lenne: Mikor kocsikázok és már üzemi hőre melegedett a motor akkor elkezd rángatni és erőtlen, mint ha valaki vissza felé húzná. Ezt a mutatványt kb. 3 hónapja észlelem, de intenzíven csak pár hete csinálja. A városban elég vicces vele közlekedni, sokszor olyat ránt hogy majd el harapom a kormányt. Viszont az autópályán ezt nem csinálja és az alapjárata tökéletes, mint egy óraművé. Szerelő már látta, motortérben hibát nem talált, hibakód olvasásnál sem volt semmi. A gyertyákat kitisztította. Lövésem sincs hogy mi baja lehet.
Kb 1 hónapja vásároltam egy 2007-es insport coltot ! Mindennel eddig megvagyok elégedve kivéve egy dolgot a digitális kijelző valamikor müködik valamikor nem valószínö kontakthibás?, volt esetleg másnak ilyen jellegü Próblémája ? Valamint szeretném kicserélni a gyári fejegységet egy korszerübbre csak ugye a középsökonzolon azzal lehet változtatni az aktuális fogyasztásos dolgokat ! Engem nem érdekel ha nem jelzi ki alatta .hogy melyik rádiót hallgatom. de a többi inkább( hömérséklet kimutatás, óra, fogyaszástással kapcsolatoskimutatás ) esetleg egy új fejegység bekötéssel meglehet valahogy tartani? Logikusan nem javitanám meg akkor ha elveszik a kijelzö funkciója de reménykedem ,hogy azért tudd minden egymással müködni remélem tudtok Segíteni ! Köszönöm Gergö
Sziasztok! 2008-as Mitsubichi Coltot vettünk nemrég,de Olaszországból hozták be,olasz haszn.útmutatóval.A rádió beállításával bajlódunk,ha valaki azt az oldalt bescannelné megköszönném.:-)))(ha német vagy angol van az is jó:-D)
Segítsetek már nekem abban,hogy alufelnit szeretnék 2005-ös Mitsubishi Coltom alá?Mekkera az az ET szám amit még esetleg elbír?Tudom,hogy az eredeti ET46 a száma,de aki jártas ebben tudna nekem segíteni? Előre is köszönöm! Ha van valakinek eladó érdekel!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy Mitsubishi Colt, 1.3, 2000-es évjáratú autóm. A bal hátsó lámpát sikerült törnöm. Ha valakinek lenne jó árban eladó, érdekelne! Előre is köszönöm!
Eddig csak olvasgattam olyan Colt-osként az oldalt, akinek több mint 10 éve van meg az autója, de egy darabig az unokaöcsém, aztán a fiam használta. Nyilván nem véletlen, hogy mind a ketten nagyon nehéz szívvel szálltak ki belőle. Idén januárban járt le a műszakija, Tuladonképpen a kocsival minden rendben van, azonban karosszéria problémák miatt elmaradt a műszakiztatás. Elsősorban a küszöb szorul javításra. https://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Elad__a_k_pen_l_that__Mitsubishi_Colt_1_6_Glxi_64903118.htm
2008-as Colt-ot vásároltunk pár napja, ár-állapot arányban kitűnő vételnek tűnik egyenlőre, egy kissé zavaró ,,hiba" hogy a szervó a sebesség növekedésével arányosan áll le, ezalatt azt értem hogy 0-5 km/h sebességig finoman tekerhető könnyű a kormányzás, ettől kezdve ahogy nő a sebesség úgy tűnik el a rásegítés, majd 50km/h fölött szinte teljesen elvész. Azért furcsáljuk mert nem a némely típusnál alkalmazott kormány felkeményedés észlelhető, hanem konkrétan megszűnik a szervó. Találkozott már valaki a problémáva? Ha igen szívesen várom a tanácsokat! Előre is kösz! Üdv!