Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

horiszabi Creative Commons License 2018.10.19 0 0 23141

Hi!Clio3 nem működik az ablaktörlő lapát vagy csak párat lapától.

A motorja az biztos jó .Valaki tudna valami okosat mondani?

stories of old Creative Commons License 2018.10.07 0 0 23140

Sziasztok ! 

 

Olyan porblémával fordulok hozzátok amivel még nem nagyon találkoztam itt a fórumon :

 

Szóval alig hűt a klimám ( manuális ) Voltam klimásnál kicserélte a gázt ,kenőolajat tett bele , fertötlenitette ,szűröcsere minden meg volt ! Kezdetben még rendesen hűtött...

Azt vettem észre hogy mikor a klima ki van kapcsolva és csak ugy simán fujatom be a levegőt a minimum hidegre kapcsolva akkor langyosat fuj be ! Tehát álló klimánál sem dolgozik valami rendesen mert nem hideg levegőt fuj a ventilátorom hanem lagyit ! Ha maximumra állitom a fütést akkor füt rendesen ! A klima dolgozik csak nagyon lengyit ful ....

OLLE13 Creative Commons License 2018.09.29 0 0 23139

Szia!

 

Nekem is hasonló kocsim van. Az enyémben sem világítanak.

Előzmény: gyalak (23138)
gyalak Creative Commons License 2018.09.15 0 0 23138

Sziasztok

 

Faceliftes 3as Cliom van.

Azt furcsálom,hogy nem világítanak az ablakemelő kapcsolói és a tükörállító.

Ez normális vagy nálam van a hiba?

jakuza80 Creative Commons License 2018.09.10 0 0 23137
Előzmény: Zsolt981 (23136)
Zsolt981 Creative Commons License 2018.09.09 0 0 23136

Szia! A kartergáz rendszer hol szokott eltömődni? Köszi a választ!

 

Üdv: Zsolt

Előzmény: jakuza80 (23135)
jakuza80 Creative Commons License 2018.08.27 0 0 23135

Szia!

A Clio III alapvetően egy jól sikerült autó. Nem nagyon vannak típushibák. 

Mivel kb 10 éves autót veszel, km-től függetlenül esedékes a 2. vezérléscsere.

Az 1,2 16 jó motor egész erős, és jól is fogyaszt. A trafó ebben is meghalhat, de ennél 1 db van a 4 hengerre, szóval egyben kicsit nagyobb kiadás. 

Illetve pont nemrég próbáltam ilyen motoros autókat(Twingo, Clio II), és többnél probléma volt a főtengely szimeringgel. Az ékszíjtárcsáknál kiveri az olajat, aztán mivel odacsöpög a kipuffhoz(illetve más meleg alkatrészekhez), láthatóan füstöl a motortér. Pár ezer Ft-os alkatrész, de a kicseréléséhez kell bőven bontani. Azt olvastam még, hogy a kartergáz rendszer is el tud tömődni, ilyenkor a légszűrő olajos(ezt könnyen ellenőrizheted vásárláskor). Ezek nem halálos dolgok, de pár 10.000 van a rendbetételük, amit bele kell kalkulálni a vételárba.

Előzmény: Monyoka73 (23133)
Zsolt981 Creative Commons License 2018.08.10 0 0 23134

Sziasztok!

 

Nincs meg valakinek, a Clio III szerelési könyve pdf-ben?

Köszönöm a segítségeteket.

Üdv: Zsolt981

Monyoka73 Creative Commons License 2018.08.09 0 0 23133

Sziasztok!

Bele-bele olvasgattam a fórumba, de végigolvasni nincs időm...

Tudnátok néhány tanáccsal segíteni? 

Most készülök venni egy Clio 3-at (valószínűleg Grandtourt), 2008-2010-es évjárat környékéről, max. 150000km-el, 1.2-es szívó benzines motorral.

Száguldozni nem akarok, 90%-ban vidéken, két település közötti 15 km-es távon használva heti néhány alkalommal, éves szinten 5-6000km-t megyek, szerintem erre bőven elég az 1.2-es motor.

Típushibák vannak, amivel számolnom kell? 120-150000 km közé esik valami nagyobb szerviz? 

Olvastam több hozzászólásban alapjárati ingadozásról, fura motorhangokról, de ha jól emlékszem, ezek a turbós motoroknál jött elő.

 

Off: Egy 17 éves Yarist cserélek le (2 gyerekkel már kicsi lesz a 205l-es csomagtartó :) ), de a szívem szakad meg!

1.0-ás benzines, de pörgős, könnyű autó, 5 fölé nem nagyon ment az átlagom, csak ha évente 1-2x nyaraláskor autópályáztam. 

A 17 év alatt a kötelező szervizeken és a kopó alkatrészeken kívül egy generátorcsapágy és egy hátsó ablaktörlő spricni motor hibásodott meg, ez utóbbi a szerelő szerint csak azért, mert évente kb. 3x használtam és berohadt. A láncos motornak hála a vezérléses hercehurcával sem volt gondom.

Soha nem lesz még egy ilyen megbízható autóm... 

kerekati Creative Commons License 2018.07.29 0 0 23132

Ritka, hogy két kártya egyszerre egy időben menjen tönkre.

Akkor lehet a kártyaolvasóval vagy rendszerrel lehet valami. Kellene egy gyári diag, ami megmutatja hogy veszi e kártyák jeleit és az nem megy tovább a számítógépek közt, vagy nem is veszi a kártyák jelét egyáltalán.

 

Kiiktatni felesleges, nem igazán szoktak ezzel gondok lenni. Lehet segít neki egy újraprogramozás is, vagy hibás olvasó estén csak egy kártyaolvasó csere. Utóbbi cseréje esetén még progizni sem kell, mert a kártyaolvasó nem kódolt, illetve átnézni a kártyaolvasó - UCH kapcsolatát, vezetékek, csatlakozók...

Előzmény: rionn1 (23131)
rionn1 Creative Commons License 2018.07.29 0 0 23131

Pont ugyanez a másik kártyával is sajnos. Tekeri, de nem indítja. Immo-t nem lehet valahogy kiiktatni? Vagy esetleg tudtok valakit aki pro ebben?

Az a gáz, hogy így csak trélerezni lehet, mert b@szik indulni :(

Előzmény: kerekati (23130)
kerekati Creative Commons License 2018.07.29 0 0 23130

Üdv!

Szerintem haldoklik a kártya.

Mi helyzet a tartalék/másik kártyával?

Jelenlegi kártya javítása, vagy új kártya és újraprogramozás.

 

De a ki-be nyitogatás tök felesleges. Semmi köze az immo-hoz.

Előzmény: rionn1 (23129)
rionn1 Creative Commons License 2018.07.28 0 0 23129

Sziasztok!

 

Újabb Renault került birtokunkba, ezúttal egy 2007-es Clio III, viszont megmakacsolta magát vásárlás után 1000km-rel. Úgy döntött, hogy nem szeretne indulni csak amikor kedve tartotta, mést már be sem indul.

Csak tekeri, aztán semmi több. Rádobtuk gépre, és immobiliser lesz valószínűleg. Ez meg is állhatja a helyét, mert 2-3-4-5 kinyit-bezár-kártyabedug után néha indul is. Vagyis mostmár ezt sem. Láttam youtube-on videót, ahol hasonló egy MK2-nnél, a tünet és ott megfejtés is van, de az kulcsos ez meg ugye kártyás. Ötletek? Az autoról 1.6 benzin, automata.

Jah, íme a videó, pont ezt  csonálja:

 

https://www.youtube.com/watch?v=1sYhHxudt-8

 

Öteltek?

Nagyon megköszönném, ha valami okosságot tunnátok :)

 

 

köszi előre is :)

alnibell Creative Commons License 2018.07.22 0 0 23128

A motorba 4,5 liter olaj megy.

Előzmény: Toxpa (23127)
Toxpa Creative Commons License 2018.07.22 0 0 23127

Sziasztok, Clio 3 1,2 Tce  folyadék (Motor, fék és váltó olaj.... illetve a hűtőrendszer) feltöltési adatait (Motor, fék és váltó olaj.... illetve a hűtőrendszer) meg tudnátok osztani velem... Köszönöm.

m_and_m Creative Commons License 2018.07.09 0 0 23126

Amúgy vannak androidos aplikácók, amik a készülék vonalkódjáról megmondják a kódot

Előzmény: bounty112 (23125)
bounty112 Creative Commons License 2018.07.08 0 0 23125

Sztornó, közben megtaláltam a kódot a szervizkönyvben.

Előzmény: bounty112 (23124)
bounty112 Creative Commons License 2018.07.08 0 0 23124

Sziasztok, le kellett húzni az akkut, kódot kér a rádió (2008-as évjáratú Clio 3 dci). Ez a kód vajon szerepel valamilyen papíron, szervizkönyvben, akárhol, meg lehet oldani szerelés nélkül?

danteYu Creative Commons License 2018.07.06 0 0 23123

Köszi, akkor én sem keresem tovább.
Egyébként én is ilyen feszültségkövető kütyüvel oldottam meg, de motorleállítás után van hogy 20 percig is 13V felett van az aksim feszültsége így a ledek is világítanak. Valószínűleg télen amikor értelemszerűen csökken az akkumulátor kapacitása nem lesz ilyen gondom.  Gondoltam rá, hogy beteszek vmi 10-15 wattos fogyasztót még a körbe, hogy gyorsabban kisüljön a fölös töltésem de egyenlőre nem tetszik ez a megoldás. 

Előzmény: biji (23122)
biji Creative Commons License 2018.07.05 0 0 23122

Szia!

Clio 3-ban én sem találtam. Egy ilyennel oldottam meg:

 

https://www.aliexpress.com/item/DRL-Controller-Auto-Car-LED-Daytime-Running-Light-Relay-Harness-Dimmer-On-Off-12-18V-Fog/32416780704.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d0znw2c

 

 

+ a kimenetére tettem egy jelfogót, mert ez a kütyü csak csökkenti a fényerőt, ha lámpát kapcsolok.

Előzmény: danteYu (23121)
danteYu Creative Commons License 2018.07.03 0 0 23121

Sziasztok, ledes nappali menetfény bekötéséhez keresek a motortérben lévő biztosítékdobozban olyan pontot (biztosíték vagy relé láb) ahol un. ACC +12 Voltot találok, azaz ahol csak működő motornál van feszültésget.

 

Találtam leírást a biztosítékdobozhoz de ilyen infót nem tartalmaz, a neten keresgélve is a világ összes autójához találtam ACC +12V tippet csak épp a Cliohoz nem. Néhány ártalmatlanabb biztosítékot/relét bemértem de azok mind állandó aksis feszültséget adnak.

 

Ha valaki tud segíteni azt nagyon megköszönöm.

 

stories of old Creative Commons License 2018.06.18 0 0 23120

Jól emléxel ! DE ! 60000 km és vagy 5 év ! Tehát ha mondjuk lefutott az autó 45000 km-t és már elmult 5-év akkor is csere !!!

Előzmény: alnibell (23119)
alnibell Creative Commons License 2018.06.15 0 0 23119

Amire még emlékszem: a vezérlés csere 60.000 km-nél esedékes.

Előzmény: Toxpa (23118)
Toxpa Creative Commons License 2018.06.15 0 0 23118

Üdv Kedves Márkatársak,

Renault Clio III 1,2 Tce Grandtour 2012 évj. - 65e km

 

Tudja valaki, hogy a vezérlést mikortól-meddig kell kicserélni? Illetve hogy fékfolyadék mennyi kell a kis vasba?

Esetleg milyen gyertyát preferál?  Olajból marad a jó öreg Elf 5W-40 Evolution 900SXR.... vagy van jobb? :)

Szép napot.... :)

Raygam... Creative Commons License 2018.06.05 0 0 23117

Szia GossenJon!

 

Így egy év után érdeklődnék, hogy megoldódott-e a problémád? Ugyanis az én 1,2 TCE Clióm is teljesen ugyanezeket a tüneteket produkálja, jobban meg se tudtam volna fogalmazni.

 

Nagyon megköszönném, ha ellátnál némi többlet infóval, hogy mi a helyzet azóta.

 

Köszi

Előzmény: GossenJon (23042)
mmdavidka Creative Commons License 2018.05.22 0 0 23116

Sziasztok! 

 

Renault Clio III 1.2 16V. A motortèrben az akksi mellett van egy fekete doboz abban egy biztositèk tábla .A kèrdesem az lenne hogy van rajta egy 6 jegyű sorszám (356231A) a vègèn egy betű. A betűnek is egyezznie kell ha cserèlni akarom vagy nem? 

Köszönöm

Airbag. Creative Commons License 2018.05.17 0 0 23115

Az az AC pumpa hangja,

Normális,hiszen a nyomást építi fel az üzemanyag rendszerben,hogy az injektor tudja nyomni az üzemanyagot,

mikor a kulcsot elfordítod már nem kell ezzel foglalkoznia,rögtön üzemi nyomáson van a rendszer.

Előzmény: GGomba (23113)
termosz Creative Commons License 2018.05.17 0 0 23114

Halk búgás nálam is van .EZ  olyasmi hang mintha egy elektromotor vagy vizpumpa dolgozna a háttérben. Szerintem ez normális .

Előzmény: GGomba (23113)
GGomba Creative Commons License 2018.04.01 0 0 23113

Sziasztok.

Gyújtás ráadásakor mindig van egy elektromos búgás a motortérben, ami az ellenőrző lámpák kialvása után abbamarad. A gond, hogy nálam most nem szűnik meg, a motor indításáig folyamatos a búgás. Járó motor mellett nem hallom, persze lehet , hogy csak a motor hangja miatt.

 

Mi lehet? Találkoztatok ilyennel?

 

Adalék: Két hete nem indult a motor, csak nagy nehezen. A szervízben gyertyát cseréltek. Azóta jó, illetve a szervízbe indulás reggelén is pöcre indult. Búgást szerintem nem "nézték", átvételkor kérésemre a munkafelvevő "szakértő füle" szerint ez normális hang. Szerintem viszont nem....

Előre is köszi.

 

pataslo2 Creative Commons License 2018.03.05 0 0 23112

Sziasztok,

 

Miskolc-on tudnátok autoszerelot ajanlani a Clio3-asomhoz, aki bonyolultabb motorfelujitasi sztorikba  (turbo, coller stb) is magabiztosan mozog?

 

Koszonom

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!