Üdv mindenkinek,most kerültem ebbe a csoportba egy Astra H tulaja lettem.1.7cdti kombi ,111 éves jubileumi kiadás.Szép,egyben van,jól megy.Kérdésem lenne. Előző autómban,(Fiat) a menetrögzítő kamerát az utastérben lévő biztosíték táblába kötöttem be,de azt is úgy,hogy csak gyújtás ráadása után kapott feszültséget.Hiába vettem hozzá azt a parkolóadaptert,pont azon a szinten kapcsolt le,hogy az aksi már nem volt képes indítani.Ezután kötöttem gyújtás szálra. Na,most az Opelben a szivargyújtón is mindig van áram.Ez nekem baj. Ki,hogyan oldotta meg a bekábelezését?Infóra lenne szükségem.Köszi előre is!
Egy kis segítséget kérek! Opel Astra H kombi csomagtér ajtaja nem nyílik. A központi zár nyitására sem hallok nyitási hangot. Kézzel megnyomva az ajtó nyitó fogantyúját, a mikrokapcsoló finoman kattan, de a zár nem nyílik. Mi lehet a baj? Kérlek segítsetek! Előre is köszönöm.
Akkor adok magamnak választ! - A fojtószelepet felragasztották, ez volt az egyik probléma, mert a ragasztós, gumis anyag miatt szorult, nem zárt rendesen, de volt még egy hiba, melyet a gyújtástrafó okozott - valószínűleg a nagy áram felvétel miatt beterhelte az elektronikát és ezért a fojtószelep nem kapott elég feszültséget, áramot, így azt írta be hibának. Megjegyzem a gyújtótrafót korábbi szerelő cserélte újra, és mivel nem volt hiba kód, nem is ezen irányból közelítettem a problémát. Most jól működik!
Az akku 1,5 éves. Az akkumulátor fel kellett tölteni teljesen. Kár hogy nem jelzi semmi, hogy az akkumulátor kezd lemerülni. Heten ezért használom hosszabb rövidebb távra.
Tegnap akartam elindítani az autómat, de nem indult teljesen levolt merülve. Amit nem értek, mert rendszeresen használom. Feltöltöttem, egész nap nap ment a töltés. Ma reggel, úgy tűnt hogy minden rendben. Indításkor jelzést kaptam, hogy a hátsó féklámpa kiégett. Indítás után nem aludt el hibát jelző autó (villás kulcs van rajta- elvileg motor vagy váltó hiba) ikon. El gurultam a sarokig nyomtam féklámpát és eltűnt az ikon és nem kaptam visszajelzést a hátsó féklámpáról.
Szét kell szedni a hátsó burkolatot. A hátsó biztonsági övnél (felül) van egy műanyag takaró azt kell kipattintani és úgy tudod a takarót leszedni (kalaptartó felett). A takaró alatt van 3 db csavar, az kell kicsavarni.
Van egy 2009-es H Astra-m Z17DTJ EcoFlex motorkóddal. EGR szelep hibát jelzi ki (040062 hibakód). Emiatt nemrég volt új gyári EGR rakva bele de a problémát ez sajnos nem oldotta meg. Ellenőrizték, nincs kábelszakadás, a motorvezérlő egységet is bevizsgáltattam és azt mondták nem az okozza a problémát. Ami még feltűnt, hogy amióta ez a hibakód benne van az alapjárati fordulatszám megemelkedett viszont ha benyomom a fékpedált közel 200 rpm esik a fordulatszám.
Eddig legalább 5 szervizben voltam vele de sehol nem tudták megoldani a problémát. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a megoldás?
Az EGR ledugaszolását csak végső esetben alkalmaznám.
Kérdésem lenne: tavaly cseréltem torony csapágyat Astra H-ban, mindkét oldalon. Mostanság időnként megint van hangja. Ez akkor van, ha több napot áll az auto.
Opel H Astra gázpedál szenzor eladó. Hibakódnak ezt hozta a diagnosztika, kicseréltem, de kábel szakadás volt a valós hiba, így eladó a kb. 2 km-en használt új szenzor. ( A régi került vissza az autóba.) Az új ára 55.000, - Ft volt, én 45.000 Ft-ot szeretnék kapni érte. Helyileg Budapesten található, de Bp - Miskolc vonalon tudom szállítani.
A kérdésem a következő lenne: eltört a gyári első spirálrugóm a 1.6 ,115L ,2007 nem sportfutmüves H Gtc-be, és tettem helyette utángyartott Würzenberg rugót, 11.8mm vastag és 375mm ,küls átm 139mm és most pár centivel magasabb lett az első kerekek és a sarvédő közötti rész mint hátul, olyan bénán nez ki, és kissé " hajós" is lett az autó, oda az eleje feszessége.
Más utángyártott márka is hasonló paramétereket mutat, a Monroe, Macpo, Febi, mind 11.8mm és 375-380mm közötti.
Milyen rugót tegyek bele amivel pár centit lentebb megy az eleje, a gyárin kívül? (100e ft hoz árnak a gép)
Néztem a Japanparts rugójat sportfutómühöz írják, az 332mm hoszzú és 12.5mm vastag, az átmérője is nagyobb, 146mm
Ezzel lentebb menne az eleje, mivel 4cm-el rövidebb,és hogy viselkedne az úton?
Köszi ha valaki jártas ebben a dologban és tud segíteni.
Ki tud nekem segíteni.Astra h 1,7. van..a központizárom ment tönkre biztositékot kicseréltem, de most se jött helyre a belsö központizár piros led nem ég.a csomgtarto mükődik egyedül.de a tanksapkaajto zárva van...mi lehet a baj?
Egy 1.9cdti motoros gépem van 150le..segítséget szeretnék kérni ledugózott szívósor utáni motorhibakód végleges törlésében motor programozásában tud-e valaki segíteni!?
Szép jóestét mindenkinek.Kicsit fucsa kérdés de valahogy nem jutok előre a rádiót próbálom kiszerelni a kocsiból és a rádió ball felső része nem mozdul sőt olyan mintha be lenne szorulva.Van hozzá ráridó kiszedő is avval csináltam és próbáltam.Valami ötlet esetleg? köszönöm a válaszokat!Üdv.
Opel Astra H Caravan 1,6 benzines... Indítókulcs elfordít és nem csinál semmit... Néha csinálja csak de akkor a frászt hozza az emberre.... Aztán a kulcs kiszed majd újra betesz és akkor indít ....
Mi lehet a hiba? Gyújtáskapcsoló vagy csak zárbetét ? Köszi a válaszokat.
A fogyasztásmérőt a fedélzeti computerbe a settings gomb hosszan megnyomásával nullát mutat járó motornál is ugyan úgy a megtehető távolságot is. Mi lehet ennek az oka, esetleg ha ki van kapcsolva be lehet e kapcsolni valahogyan?
A télen folytonos indítási nehézségeim adódtak az autómmal Z17DTH. az akku gyengeségére gyanakodtam, mert sokat állt és huzamos használat után nem volt probléma.
Tegnap reggelre már csak dadogott az indítómotor, majd teljesen megadta magát. Akkumulátort cseréltem, de semmi változás mára a gyújtás ráadásakor világítottak a műszerfal jelzései, majd indítási kísérletre minden kialudt, csak a rádió szolt és egy kis kattanás hallatszik a motortér felől. Mi lehet a baj?
Szeretném ellenőrizni az akku testkapcsolatát és az indítómotort, de nem találom mert még nem kellett kutatnom a motorházban és nem szeretném nagyon szétszedni.
Csináltam tesztet, de csak olyan hibákat ír ki amiket az álló motor generál.
Sziasztok! Első kérdésem, hogy a képen látható szelepfedélben (Z14XEP) van membrán vagy valami visszacsapószelep ami tönkre mehet? A vékonyabb és vastagabb cső helyén tudnom kell szívni és fújni a levegőt vagy valamelyik irányba blokkolva van az áramlás?
Ha lehúzom a vékonyabb csövet (sárga nyíl MELLETTI), aminek a másik vége a szívócsonkba van bekötve semmit nem érezni (nincs vákuum). Gondolom el van tömődve, de nem bírom lehúzni a cső másik végét lentről, van valami trükkje? És ha egyszer sikerül is lerángatnom, mekkora furat lehet ott, hogy tudom kipucolni majd? Előre is köszönök minden hasznos hozzászólást.
Opel Astra H Caravan 1,6 benzinesem van. Vasárnap lemostam nagynyomásúval a kocsit. Tegnap nem használtam.
Ma reggel amikor indultam vele, nem aludt el az "ABS" ellenőrző lámpa. Fékhatás volt se blokkolás se más gond nem volt - de a lámpa folyamatosan égett bármit csináltam menet közben a fékkel.
Többször megálltam hosszabb rövidebb ideig a teendőim során és az egyik indulásnál szépen elaludt a lámpa ( ahogy kell ).
Szerintetek mitől lehet ilyen jelenség ? Valami szenzor beázott és fals jelet adott ?
A kocsimban először csak egyik oldalt, majd sokáig úgy tovább használva a másik oldalon is kiestek a kalaptartó csapszegek.
Most vettem 2 db-ot, csak nem tudom visszahelyezni. Azaz csak bal oldalon tudok hozzáférni a kis csomagtéri ajtócskán keresztül felnyúlva. Itt egyébként megtaláltam a korábbi csapszeget ide beesve, kár volt vennem egy újat. Ellenben a másik oldalon, jobboldalt miképp lehetne egy ilyet a burkolaton hátulról beszerelni? Mit és hogyan kellene hozzá lebontani? Bosszantó, hogy ilyen apróság is ilyen problémásan pótolható.