Kapott infók alapján ma Monoron az egyetlen mezei elágazásnál a 4-es úton Ceglédig a Csévharaszt-Kistói útinál nagy baleset történt (benne volt már a levegőben sajnos), így az autókat Monorierdőn, és Monor belvárosán át Péterin keresztül terelték el. Volt nagy káosz.
Ha Pest felé továbbra is egy sávon fogja engedni át a forgalmat a lámpa majd, akkor dugó lesz, és a forgalom egy része Üllőn fog keresztűl menni. Ha viszont a vasúti felüljáró után a bal kanyartól kiszélesítik 2 sávosra, akkor talán nem lesz nagy dugó.
De a lámpa építése a lehető legrosszabb megoldás lesz szerintem.
Mivel az új út ha minden igaz 2007-től folytatódik Monor felé, így felüljárón fog átvezetni az Üllő-Gyömrő összekötő út, tehát a lámpa építése csak kidobot pénz lesz, míg a felüljárót már az mostani új szakasz átadásánál meg kellett volna építeni.
Mit tudtok, mi készülget a halálcsomópontban az új 4-esen a Gyömrő-Üllő elágnál?
Csütörtökön helyeztek el 60-40-es táblákat, útépítés, útszükület táblákkal, méricskélgetnek, mozgolódnak az emberek. Most vagy a folytatás készül, vagy átépítik a csomópontot?
Már nagyon rá kéne néznem, hogy mi van vele, pedig itt van a szomszédban:-)))
OFF
Lámpa semmi szín alatt ne legyen, akkor inkább körforgalom.
Bár az meg soha napján nem épülne meg, mint itt a 4-esen a Kistói-csévharaszti útelágban. Nap mint nap szívás van itt, amióta megnőtt a 4-esen a forgalom, tetézve még a helyi forgalommal, ami az aluljáró miatt itt zajlik már az Ady út helyett. Pedig már 1 éve az aluljáró átadására meg lett ígérve a körforgalom ide is.
"Ekkor láttam, hogy libasorban jönnek it az autók, és a Péteri és 4-es út közötti összekötöre jutottak át, majd vissza a 4-es útra."
Vagy nem jutottak vissza...
Én is bementem a csőbe. Mentünk a poros úton szép sorban (volt egy két sárosabb szakasz is azért!), aztán - úgy 3 kilométer után megállt a sor. Álltunk 10-15 percet, majd jött az infó más autósoktól, hogy elöl elakadt egy kamion. Visszafordulás, majd mire visszaértünk az ominózus elágazásig, már lehetett menni az üllői körforgalom felé is. Szentségeltem is, hogy lehettem ilyen marha, miért nem mentem Gyömrő-Péteri felé, aztán a Kistói aluljárónál vissza a 4-esre. Nem is lett volna távolságra sem sokkal több.
Szerintem is volt terelés, mert hazafelé Zuglóból a 19:06-os személlyel Monorra, csak azt láttam, hogy nagy porfelhő vezet a vasútal párhuzamos út felett. Ekkor láttam, hogy libasorban jönnek it az autók, és a Péteri és 4-es út közötti összekötöre jutottak át, majd vissza a 4-es útra. Így Hosszúberek-Péteri mh.-nél iszonyat sor gyűlt össze, amíg piros volt nekik a lámpa. A pest felé menő forgalmat Üllő-Vecsésen terelték át.
Amúgy a csomópontban 10-9-en 100-al száguldoznak át, vagy ráadásul úgy mennek, mint a múlt héten, hogy én itt betartva a 60-at, és mögöttem Monor felöl egy autós kiugorva a balra kanyarodó sávon át vágott keresztűl Pest felé. Ha előttem valaki átmegy keresztbe, azt pont telibe kapta volna az illető.
Erről a támárol és a körötte kialakutl helyzetről nagyon tanulságos vitasorozatot találtam Üllő város honlapjának fórumában a " járhatatlan utak " c. tpikban. mindensetre érdekes olvasmány..
Fél 9 körül jártam arra, nem igaz, hogy nem volt lezárva, a 4-es út forgalmát Bp felöl a 4-esről Gyömrő felé terelték, Monor felöl meg valószínűleg a körforgalomnál zárhatták le az új 4-es lehajtóját.
Bakker, hány embernek kell még abban a kereszteződésben megsérülnie/meghalnia, míg lépnek valamit az Illetékesek?? Tényleg marha sokba kerülne odatenni egy lámpát, ne adj isten csinálni egy körforgalmat?? Most nyilván két napra megint odatesznek egy trafipaxot, aztán minden marad a régiben....
Persze hogy az autósok a hibásak, hiszen kinn van a stoptábla, sebességkorlátozás van, belátható a kanyar, de valahogy mégis nagyon sok ott a baleset; jóeséllyel az a csomópont előkelő helyen van az országos baleseti statisztikákban.
Egy ember meghalt, többen megsérültek, amikor három gépkocsi összeütközött pénteken kora este az Üllő és Gyömrő közötti csomópontnál; az utat nem kellett lezárni - közölte a rendőrség.
A 4-es számú főút csomópontjánál először két személyautó ütközött össze, de a karambolozó járművekbe egy kisbusz is belerohant - mondta el a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóügyeletese. Hozzátette: a balesetben az egyik személyautót vezető 61 éves férfi a helyszínen életét vesztette, két embert könnyebb sérülésekkel kórházba szállítottak.
A tömeges balesetben többen is megsérültek ugyan, de nem kellett őket kórházba szállítani, mert sérüléseiket a mentők a helyszínen ellátták.
15-én is volt egy baleset, juteszembe, a gyömrői leágazásnál. Ma reggel a gyorsforgalmin egy német kamion átfért a csatári alatt, majd meglátta a vaskaput és besatuzott. A b*** k*** a****. Nem sokkal előttem történt, örültünk nagyon. Aztán elkezdett tolatni....gratulálok neki. Rendszámot lefotóztam, nincs nálam az USB kábel hogy letöltsem, majd megy a szégyentáblára.
Igazad van, csak én nem járok minden nap arra. De ma este 18:55-kor értem oda Pest felől, és ismét akkor kezdtek helyszínelni, és sajnos ez halálos baleset volt, mert egy ember feküdt az aszfalton, letakarva fóliával. Pest felől betereltek Üllőre, viszont a Monor felő jövőket a körforgalomban Üllőn keresztül terelték, és így Üllőn mint a régi szép időkben, végig áltt a sor. Épp most nézem a vecsési webkamerát, és azt látom, hogy folyamatosan halad a sor Pest felé.
Ma este Pest felől jövet 18:55-kor nagyban helyszíneltek az új 4-esen az Üllő-Gyömrő elégban, 2 autó ment össze. Tovább menve az üllői körforgalomban előttem fordult keresztbe egy személyautó.
Pénteken meg Monornál egymás után láttam olyan szabálytalan kanyaródósávból előzéseket, ami miatt nem sok múlott, hogy nagy csattanások legyenek.
Monornál most már tényleg rendszeres rendőri jelenlét szükséges, itt is azt hiszik, hogy a 4 sávos úton vannak még az autósok, és továbbra is említve, hogy megnőtt a forgalom ezen a szakaszon is.
Ez így van. Ma negyed 4 körül járhattunk az általad említett csomópontban (szóval a baleset előtt), Pilis felöl jöttünk, de folyamatosan jöttek szemben, előzni gyakorlatilag nem lehetett, Monorierdőnél a lámpánál is jelentős volt a sor Pest felöl.
"Szerencsére" kevesen tartják be a 60-as táblákat, ezért így is folyamatosan lehet haladni 80-90-nel.
Délután 16 órakor 4 személygépkocsi ütközött össze a 4-es úton a Csévharaszti leágazásnál. Egy autó akart Monor felé a KIstóira befordulni, aztán valahogy mögöttük nem akartak megálni, így 4 autó ment egymásba. Az úton félpályás lezárás keletkezett, a délutáni csúcsban Pest felől több km-es sor alakúlt ki. 17:00-kor már az autókat félre teték a rendőrök, és ment még a viszgálgatás.
Azt vettem észre, hogy amióta átadták az Üllő-Vecsés elkerülő utat, azóta kb.: 30%-al biztos nőtt a forgalom Üllőtől Cegléd felé. Még hétvégén is folyamatos kocsisorokban kell 70-80-al döcögni már itt Monornál. Hétköznap meg már torlódások fordulnak elő, meg-meg torpan a kocsisor is néha.
Most volt valamelyik adón, hogy a rendőrök a napokban a 4-esen gyorshajtókra vadásztak valami akció keretében (szvsz mindig van valami akció), és a rekord Monoron 50 helyett 89 km/h-s fogás. Nagy lúzer lehetett az illető.
Amúgy a négyesen a Monor táblák között gyakran látni 100-110-zel haladó kocsikat is - most is biztos mentek volna annyival, ha a szembejövők nem jeleznek.
Én is arrafelé megyek, ha kocsival megyek. Én a gyorsforgalmiról a Határ útnál nem megyek fel a felüljáróra, hanem a Kőér utca-Basa-Fertő-Vajda Péteren megyek a Népligeten keresztűl a Könyves Kálmán Krt-ig, majd azon átcammogok az MTK pályáig, és itt elmegyek az Asztalos Sándor út felé, azon ki a Kerepesi útra, majd a Stadion mögött az Ifjúság úton át a Stefániára, onnan az Ajtósi Dürrer sorig, majd a vasútig a Francia utcára, és a Thököly-Hungária sarkára. Kissé kacifántos, de ez a haladós út munkanap.
Amúgy a Gyáli út reggel kaotikus, így ebből a szempontból tényleg nem alternatíva reggel, délután meg a Népligetnél torlódik a kocsisór.
De ha minden jól megy, akkor jövő novemberre kész a Keleti M0-ás, és akkor eltűnnek a Hungáriáról is meg a Nagykőrösiről is a kamionok, és szerintem drámai javulás lesz a városban a Hungária gyűrű és környékén.
"Amúgy már én is mondtam, hogy használhatattlan a gyorsforgalmi, a legjobb már az M0-on át az M5- Nagykőrösin befelé."
Igen, de az (M4)-M0-M5-Nagykőrösi-Hungária-Népliget jóval hosszabb távolság, mint a (M4)-gyorsforgalmi-Üllői-Népliget. Én legalábbis szinte mindig a Népliget felé megyek, és ha nincs éppen valami baleset, akkor a gyorsforgalmin sokkal gyorsabban oda lehet érni szvsz.
Tömegkarambol és útzár a reptérre vezető gyorsforgalmi úton 2006. március 23. 11:07
MNO Hét autó ütközött össze ma reggel a Ferihegyi repülőtérre vezető gyorsforgalmi úton. Valamivel távolabb két autó karambolozott. Az utat egy időre lezárták, a forgalom kilenc óra után indult csak újra.
A lezárás ideje alatt a forgalmat ideiglenesen a Gyömrői út, illetve az Üllői út felé terelték, ahol csak araszolt a kocsisor. A repülőtéri buszok a Sibrik Miklós út irányába közlekedtek. (origo)
Már megint. Tegnap este is volt egy kis fennforgás, szerencsére a csúcsforgalom után.
Valamit kellene már végre csinálni azzal a szakasszal, állandóan van kisebb-nagyobb balhé. Kockázatos rámenni a gyorsforgalmira, mert nincs menekülési útvonal. Viszont alapállapotban sokkal gyorsabb, mint az Üllőin kerülni vagy a Gyömrőin menni.
Most mindenki a ferihegyi gyorsvasútat akarja tervezni, de nem nagyon hallani, hogy a gyorsforgalmival akarnának csinálni valamit, pedig nagyon fontos lenne a reptér miatt is, meg azért is, mert Szolnok/Bcsaba felé arra megy ill. fog menni a forgalom, az M4 kiépülésével.