Egy olyan kérdésem lenne,hogy s80 2.5D (2000)- manuális üléssekkel rendelkezőbe, elektromos üléseket bele tudok rakni? (vannak kábelek az ülések alatt,de nem tudom,hogy a sín vagy bármi egyéb közbe szólna).
Gondolkodtam egy erős megbízható autón, nagyon tetszene nekem az S80 V8as típus. Segítséget szeretnék kérni, van-e valakinek tapasztalata ezzel, milyen hibákat észlelt, milyenek a menettulajdonságok, milyen vezetni? Szóval egy kis áttekintő infót szeretnék kérni róla, tapasztalatok alapján!
Azt szeretném megtudni,hogy cserélt e már valaki közülletek első motortartó bakkot s80 d5-ös autóban.Azért kérdezem mert én meg vettem az ujjat azon van egy bovdenes átkötés gyárilag, ami benne volt az autóban azon nem volt át kötés.A cserét követően az egéssz kaszni remeg rezonál szerintem az át kötés miatt nem tölti be a funkcióját a mtortartó bakk.
sziasztok!:) lenne egy volvo s80 2.4d5-ös 2002-es autóm és a dstc illetve a riasztó meg a fejtámla ledöntő gombok nem mindig mennek. Konkrétan amíg hideg az utastér addig működik de amint megmelegedik az a rész (érezhetően melegszik) utánna nem. Ma széttszedtem hogy hátha a gomboknál lenne valami gubanc viszont nem találtam semmit. Viszont ahogy össze raktam azt írja srs légzsák szervíz szükséges. A gombok ugyan úgy mennek mint ahogy eddig.
Nem vagyok otthon a volvokban, jelenleg egy mazda 6 ot hajtok 2004-est, szemezgetek egy 2006/12 havi s80 as 2.5T motoros géppel. Mi a véleményetek, mit édrdemes nézni rajta ill. tudni róla?
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy 2003-as xenonos s80-nál hogy tudok állítani a távolsági fényszórók pozícióján, a xenon tökéletesen világít, a távolsági fényszórók viszont öt méterre előttem az aszfaltot világítják. Előre is köszi
Szia, a riasztó egységben levő akkumulátorokat kellene cserélni, vagy az egész blokkot, elvileg az idézi elő a hibaüzit is, hogy tönkrementek. Ahogy olvasom, szét is folyt a lé belőle...
Szia! Nekem volt 2.0T 180 lóerős 1999-es S80-asom. Amiket szerintem nem lehet elkerülni, azok a következők: légtömegmérő, lambda-szonda, és a hengerenkénti gyújtótrafók cseréje. Nekem rendszeresen előjöttek ezek a gondok. Fontos a normális és gyakori olajcsere, amit meghálál a motor és a turbó is, mint általában minden autó. Motortartó bakok is szoktak gyengélkedni. Futómű általában sokáig bírja. Szerintem a 2.9-es motor helyett az 5 hengeres 2,4-es szívó jobb választás. Kevesebbet eszik valamivel, és problémamentesebb. Gyakori mindegyik Volvonál az elektronikus fojtószelep meghibásodása. Ezek gyakori dolgok, nézz utána mennyire van pénzed ezekre a kiadásokra. De gondolom, ha S80-ast akarsz venni, valamennyire tisztában vagy az általános üzemeltetési költségeivel. Remélem segítettem.
Szereted az autókat? Értesz az autókhoz? Esetleg szívesen ki is próbálnád őket? Akkor te vagy a mi emberünk. Mi egy próbavásárlással és piackutatással foglalkozó cég vagyunk, és rendszeres feladataink közé tartozik, hogy autószalonokat teszteljünk szerte az országban. Ha elmúltál 25 éves és rendelkezel 12 évnél nem idősebb gépjárművel, valamint el tudsz játszani egy szimpla érdeklődést egy általunk megadott autókereskedésben, akkor kérlek regisztrálj az alábbi weboldalon!
Hátha járt már valaki Így!?És hátha van valakinek valami ötlete.
Először jött az ABS lámpa párhuzamosan az STC lámpával. Újraindítás után az STC lápa eltűnt és egy kis idő után az ABS lámpa is.Számítógép a bal első szenzort írta ki. Kicseréltem. Most pedig a hiba ugyanúgy megvan sőt sűrűbben is jelentkezik plusz még rájött a motordiagnosztika lámpa is. újraindítás után csak a motordiagnosztika lámpa marad.
Sziasztok tervezem hogy veszek egy s80 as volvot 2007-2010 évj dieselt vagy a 164 vagy a 184 lovast.szeretném ha manuálisat találnék,de nem igen találok majd csak autómatát.Kérdésem az lene h mire figyeljek?tipushibái?előnyei tapasztalatokat szivesen meghallgatnám.Válaszokat előre is köszönöm.
Mivel itt a fórumon talán több tapasztalt és hozzáértő ember van jelen, gondoltam megérdeklődöm itt is, mi állhat(szerintetek) S80-as Volvom gyengélkedése mögött. Amit az autóról tudni kell: 2007-es D5-ös, 185 lóerős autó, 516ezer kilométerrel a háta mögött, manuális váltóval.
Probléma: Autópálya tempónál bizonyos mennyiségű egyenletes haladás után nem tudom vele tartani a sebességet. Elgyengül az autó, konkrétan az M7-es kicsi dombjain is vissza kell gangolnom, hogy legalább egy 100-120-as sebességet tudjak tartani. Hibaüzenet nincs, diagnosztika nem talált semmi lehetséges hibaforrást. Nemrég cseréltem fojtószelepet, gyárit kapott. Egr szelep nemrég szintén cserélve. Kicsit erőtlennek is érzem az autót alaphangon is, de normálisan közlekedve, nem autópályán használva nem jelentkezik a prboléma, de 3500 felett nem igazán pörög a motor, 4000-nél már szinte tilt és egyáltalán nem megy. (Tudom dízel, de ezt úgy értésétek, hogy nulla itt a felső tartományban a teljesítmény.). Ha van esetleg valami tippetek, miket nézessek/nézzek meg, szívesen várom az ötleteket. Turbó? Egr megint? Mi lehet még.
Ad1: Kicsit tovább is forog a motor indításnál, nem indul "pöccre".
Ha van esetleg hasonló tapasztalatotok, kérlek írjátok meg. Köszönöm!
Van egy 2001 S80 2.4 sima benzines autom .A jelenség: hibátlanul működött addig a pillanatig amíg nem álltunk gyertyákat cserélni rajta.A trafókat ugyanúgy sorban raktuk vissza.Csak teker az önindító és nem indul be . Visszacseréltük a régi gyertyákat és azzal is semmi . Valami 5let ?????
Üdv mindenkinek, szeretném a véleményetek, hogy egy 2007 -es s80 v8 -at mennyiért tudnék eladni. Motorikusan jó váltója kiváló, de nincs a legjobb állapotban 105000km -el. Szeretem, szeretném tipp topp tudni, de sajnos jelenlegi körülményeimhez eszméletlen sokat eszik, főleg városban.