Sziasztok. Nem igazán vagyok egy műszaki zseni de valamiért nagyon bekattant ez a kisautó. Egy aggályom van, hogy városi közlekedésre kellene ki távokra max 10km/nap oda vissza.
Mennyire fognék mellé szerintetek egy 3L-el? Esetleg más Lupo jó lehet nekem ha ez nem is?
Bocsánat ha hülyeséget vagy evidens dolgot kérdezek.
VW Lupo 1.4 16V autómba 1.0-es váltóm tönkre ment, cserélve lett 1.4-es bontott váltóra, amiről kiderült, hogy sajnos széria hibás. Újra az 1.0-es váltót szeretnénk bele rakni.
Tudnátok abban segíteni, hogy melyik típusu váltó kompatibilis vele?
1998.11. havi évjáratú AKQ motorkódú autóról lenne szó.
Faltdach-küzdelemben vagyunk. A motor már nagyjából életképes, de a tető nem húzódik el. Tegnap már egy picit sikerült kinyitni, de csak a jobb oldala indult meg, a bal nem, persze recseg, ahogy kell. Tudtok esetleg alkatrészforrást? Arra gondolok, hogy talán a benne lévő bowden is el lehet kopva. De ha van normális szerviz Bupdapesten vagy a környéken, el is vinném.
Csatoltam néhány képet, hátha ti tudtok rá mondani valamit, ami megoldást jelent a problémára. Köszönöm!
Lupo 1.0 2000-es évjárat váltó kulissza bowden szemébe való kis gumi karikát hol szerezhetek jó minőségben? Mozaik utcai VW bolt, gondolom. Más tipp esetleg?
Az üzeneted megírásának idejét tekintve nem tudom hogy mennyire releváns még a válasz, de saját tapasztalatom alapján jelen pillanatban Magyarországon 3L-t csak egy emberre mernék bízni:
Ez hatványozottan igaz akkor ha a probléma típusspecifikus, mint jelen esetben a váltóproblémád. A független szervizek, de még a VW szakszerviz is a legtöbb esetben a keresgéléssel csak tovább súlyosbítják a már meglévő bajt.
150Km-t utazok én is minden szerelésért, de cserébe műszakilag patika 3L-ünk van, és ez 2018-ban már nagy szónak számít, ha csak azt nézzük hogy akár ez a fórum is mennyire pörög mostanában.
Majd írd meg a tapasztalatot bárhová is viszed/vitted.
A 3L kis dízelemmel a következő dolog történt. Kicserélték benne az akku és az önindító közötti tápkábelt. Azóta indulás előtt akár fél percet is kell várni, amíg indítható állapotba kerül az autó. A kuplung munkahenger felújítás után pedig elkezdte azt csinálni, hogy 3-ból 2-be való visszaváltáskor csattant egy nem túl nagyot. Ezzel semmit nem tudtak kezdeni. Az újrakalibrálás sem oldotta meg a dolgot. Egyik reggel indulás után, amikor az autó próbált 2-ből 3-ba váltani, akkor reccsent és megállt. Kulcs ki, újraindítás, indult, ment, 2-3 között ismét leállt. A hazaúton elvétve bevette a 3-at, de az autó alapvetően használhatatlan. Nem hiányzott, nem foglalkoztam vele. Most viszont kelleni fog, szeretném megjavíttatni. Van ötletetek, hogy mi okozhatja ezt a problémát? (Már csak azért is, hogy a szerelőnél/szervizben tudományos arcot tudjak vágni. :-) ) Az az érzésem, hogy ezek a dolgok összefüggnek egymással.
Üdv mindenkinek. Az élet úgy hozta, hogy a munkahelyemtől 45 km-re kell költözöm egy kis faluba, előnyömre szolgál, hogy nem kell hitellel élnem. Viszont a távolság nagy, nem mindegy milyen autóval teszem ezt meg. A Lupo 3l talán megfelelő választás lehet. Érdemes ebben gondolkodni?
Sziasztok. Marhára elakadtam VCDS-el az alapbeállításnál. RTFM 12 lett a mumus. Mi lehet a gajdesz? Kuplung 1,91 V-on,olaj van rendesen bent. Már felgyujtottam volna,de elkevertem az öngyújtót ;)
Sziasztok! Új vagyok itt. Luponk csak lendületből fordítva a slusszkulcsot indul. Ki kell szerelnem a gyujtáskapcsolót. Az inmobilizer gyűrűt hogy tudom levenni?
Az ECO módnak úgy emlékszem semmi köze az általad feltett kérdéshez. Annak a városi közlekedésnél van szerepe, araszolásnál leállítja a motort állóhelyzetben majd a fékpedál felengedéskor újra indítja.
Egy kis segítséget kérnék! Bekepcsolt ECO módban, egy személlyel, egyenes úton, normál időjárási körülmények között mennyi a pillanatnyi fogyasztás 130 Km/órás sebességnél? És 140-nél?
Lenne egy kis problémám, a kis lupo3l véletlenszerűen hol indul-hol nem, ami eddig kiderült: az önindítón van egy elektronika (0274000001), ha ezt megkerüljük, direkt +feszültséggel indítható.