Kormanytol balra, az utasteri biztositektabla es az ott levo relek mellett. Vagy szurke vagy fekete 9 polusu doboz KIEKERT v. Valeo felirattal. Relek forrasztasaival szokott gond lenni.
Sziasztok!Abban kérnék segitséget tőletek hogy az 1.5 D-ben a központizárvezérlő egység hol található?A műszerfal alatt vagy a sofőr felőli oldalon az ajtóban kell keresni?A segitséget előre is köszönöm,Jani
Sziasztok!A következő lenne a problémám:Saxo 1,1i 1999-es,kb egy évig kifogástalanul működött, aztán egyszer elkezdett rángatni nagyobb fordulaton,de ha elvettem a gázt akkor újra megindult kb fél percig,aztán újra kezdte.Az autó hidegen-melegen pöccre indul,alapjárat is egyenletes.Megnéztem a gyertyákat,az összes fehérre volt égve,ebből azt feltételeztem hogy nem kap üzemanyagot. Levettem a légbeömlőt az injektorról és a következő a jelenség:pár percig semmi gond,szépen fecskendez,veszi a fordulatot,ki is forog rendesen.Pár perc után ha gázt adok kihagy a motor és megszűnik a befecskendezés,ha elengedem a gázt újra minden rendben.Üzemanyagszűrőt cseréltem, új benzinszivattyút is tettem bele,de a hiba nem szűnt meg.Van valakinek tippje mi lehet a gond?Köszönöm a válaszokat!
'97, 240 tája, 5 ajtó. Harapós motor, 4-5.5 fogyasztás, rendes váltó és fék. Alul már javítgatni kellene, hátul is van egy rés. Kívülről normálisan néz ki, közelebbről mindenféle fényezési sérülés van. Nagyon jó nyári gumik, szép mintájú olcsó télikerék szett.
Az olajszivárgást megjavítom, a motor és körülötte minden szépen működik, csak alul rohad már. Gondolom jobb kell. Eladó lesz amikor megvan a Multipla.
Helló! Mennyire mész gyorsan? Mennyi időt akarsz az autóval tölteni összesen?
Nekem van JÓ motorú dízel, csak a kaszni már avíttas. Amint meg tudom venni a nagyobb kocsim, Multipla a nyerő, eladó lesz a Saxi.
Ami konkrét gond, hogy nagy fordulatnál / 140 tájon / csepegteti az olajat valahol, átlagos használatnál meg szivárog. Mondjuk 2-3 ezret el lehet vele menni jelentős fogyás nélkül, de ronda. Műszaki 2020 május.
A rele is a ventillatoron van, a 2 vezerlotranyoval kozos panelen. Ventillator ki (3 csavar fogja alulrol), es utana kihuzni a hazbol felfele (oldalt vannak lyukak ahol ki lehet tolni) es latni fogod.
A kapcsolon(ban) csak ellenallasok vannak, ami alapjan a ventillatoron levo vezerlo szabalyozza a sebesseget. A szabalyzas 2 teljesitmenytranyoval es egy relevel tortenik (Utobbi direkt kapcsolja a maximalis fokozatot). A hiba leirasa alapjan a rele fixen rovidre zarodott (jellemzoen bezas miatti oxidacio miatt) - vagy a rugoja tort el es amiatt zarodott. Esetleg extrem erdekes rovidzar a vezerlotranyoknal.
olyan problémám lenne, hogy a fűtőmotor nem hajlandó csak 3. és 4. fokozatba pörögni mint az őrült. Ki se lehet kapcsolni 0-1-2-re semmit nem reagál.
Alapból 3. fokozaton fúj befelé és a 4. fokozatra reagál(még erősebben fúj), de kikapcsolni nem tudom(kiborítottam a középső részt, lehúztam a kapcsoló csatlakozóját, kapott kontakt spray-t, de nem nagyon érdekli). Perpill le van húzva a ventilátor, de az eső miatti párásodás végett ez nem a legoptimálisabb perpill sajnos:D.
Ha megírod az alvázszám utolsó 8 karakterét, akkor tudok csövezési alkatrészrajzot hozzá - talán kisilabizálható belőle, hogyan volt bekötve gyárilag. (nem szervízrajz, csak alkatrész rajz, de azért segíthet)