Kőbányai utcák, terek - képekben. Ha van kedves (régi vagy új) kőbányai fotód, tedd be ide. Ha gondolataidat szeretnéd megosztani a témával kapcsolatban, azt is megteheted itt :-)
Ja, persze: a minifutball vb-t rendezték itt egy ideiglenes mini “stadionban” (műfüves pálya, mobil lelátó), szerintem akkor lett pénz a tereprendezésre, akkor csinálták meg.
Tériszonyosoknak nem ajánlott. Egy rakás videóra bukkantam. Mindet csak 1 linket küldök számtalan videó van. Pl a Sörgyár II Szárítók tetejéről is. Érdemes a csatorna 2 hetét átnézni.
Már mindenkit kiköltöztettek és amikor (a legutóbbi hétvégén) elmenem előtte kocsival, nem is tűnt úgy, hogy akár illegálban lenne ott bárki.
Azt sem tudom, mi a szándék a telekkel. Az egész környék a TEK-é, nem tudom a Zách utcában van-e még honvédségi raktárbázis, vagy azt is benőtte-e már teljesen a TEK.
A Pongrácz út a és a Zách utca között, a Hős utcai házak mögött van még egy telephely, ami szerintem valami magáncég tulajdona, de lehet, hogy azt is meg/elveszik majd előbb-utóbb.
Mivel az átjáró elég közel van az átjáróhoz, így kb a Liget u magasságánál lehet az érzékelő. (persze nem véletlen) Tehát ha jön egy személy ami pl áll Kőalsón akkor a sorompó már lenn van így több per is a várokozási idő.
Ezt egy kicsit kifogás keresésnek és nem valós problémának érzem.
Nem általános a 15 percnél hosszabb lezárás, extrém esetekben elfordul. Ha mégis megnő a menetidő negyedórával AKKOR IS versenyképes az "Óhegy-Újhegy-KöKi-Határ út" kerülővel.
Amúgy lehet egy vész protokoll is: a MÁV értesíti a BKK-t az extrém idejű sorompó lezárásról és AKKOR a busz kerül.
Sajnos az egy nagy forgalmú MÁV vonal, és akár hosszú időre is zárva lehet a sorompó.
Emlékszem egy élményre, amikor korán (csúcsforgalom előtt) ki akartam jutni a városból,és a 3. elhaladó vonat és 15 perc után SEM nyílt fel a sorompó, és kerülőútra mentem.. ez egy buszjáratnál sajnos nem megy.
Lenne értelme egy Rákos vasútállomás - Maglódi út - Óhegy - Határ út metróállomás buszjáratnak.
Szerintem a vasúti átjáró átépítése nélkül, a jelenlegi lámpás vasúti kereszteződés mellett is megoldható lenne, mert a Kőér utcában van elég hely egy átalakításhoz, amely segítségével össze lehetne hangolni a kereszteződés forgalmát az optimális áthaladás érdekében. Tehát nem kell a vasúti aluljáróra építésére várni.