sziasztok ,ma reggel ugy jartam hogy buszmegaloban a gyereket ki raktam , es elinduláskor az automata valto 5 km/ óra - attól jobban nem gyorsul, a tipus az: cevrolet epica 2.0 disel automata.kérem akinek volt ilyen probémája jelezzen. köszönöm. Barnabás
A tesla kijelzős android szerintem nagyon jó, de ez egyéni vélemény. Vannak kompromisszumok amiket én bevállaltam. Az egyik hogy sötétben nekem egy hanygyányit világos meg a legalsó fényerő fokozaton is. A fogyasztási adatok stb pedig megjelennek de pontatlanok...
Kínából rendeltem és 200k volt vámmal együtt ami igen sok de az előző automban is ilyen volt és megszerettem hozzá is szoktam...
Amúgy tényleg nagyon szuper cucc és tökéletesen illeszkedik a műszerfalba.
Szerintem beszélhetünk árról, esetleg tegyél egy ajánlatot emailben.
Sziasztok! A navival már közel egy éve kínlódom, több szakinál is jártam, és a konszenzus az volt hogy a vezérlőegységgel van gond, amit nem lehet cserélni, javítani. A kérdésem, hogy a "Teslás" megoldás mennyire működik üzemszerűen? Minden technikai info (fogyasztás, hőszabályzó, stb.) látható? Mennyibe került, honnan rendelted, stb. Esetleg, ha eladó a régi üzemképes navi arról is beszélhetnénk, alkudozhatnánk?
Szia! Csak az érintő felület halt meg, vagy sötét az egész kijelző? Mert ha a háttérben megy a kijelző, és látod a navi adatait akkor lehet hogy egy kijelzőcserével javítható a GPS. Nekem van egy rossz navim (frissítés áldozata lett) viszont a kijelző működőképes az érintő felülettel együtt. Csak egyben cserélhető a kettő, és a kijelző három szalagkábellel csatlakozik az alaplaphoz.
Szia! Olvastam a fórumon, hogy kicserélted a Navit. Nekem egy 2011-es Captivám van, az érintőképernyő viszont meghalt, és teljesen tanácstalan vagyok. Tudnál esetleg segíteni? (tbl@vg.hu)
Az eredi NAVI elég nyűgös, külföldi fórumokon sokan panaszkodnak rá, hogy tönkremegy, az új ára meg horror. Egyébként okosítható, csak MIPS utasításkészletet használ és ezért pl. csak egyfajta verziójú IGO8 megy rá.
Eszembe jutott a kérdésed, nem romlott el a gyári navim csak megelégeltem a kezdetleges sivár Win-CEt. Arról nem is beszélve, hogy frissíteni sem tudtam. Ez meg frankón teszi a dolgát, és a klíma panel is szépen működik rajta, szóval nekem tetszik...
Kicsit leegyszerűsítetted így a melómat, de azért az átkötés előtt még kimérem, biztos ami biztos alapon... :-)
Jól megbonyolították GM-ék ezt a kamera dolgot, sokkal egyszerűbben is lehetett volna!
Csíkozás lényegtelen, amúgy a Tesla Android ráteszi a sajátját. Erre még 2db kamerát lehet pluszba rátenni, egy oldalsót és még egy elsőt is. Ha már van lehet megcsinálom azt is...
Két éve ezt a leírást mentettem el magamnak ez alapján kötöttem be a kamerát: (googlival fordítottam)
Kamera bekötése: A jel blokk a második sorban. vezetékek számát 10. A zöld-fehér ----- 11.sero-fekete. - súly 12.kor.-fekete. - súly 13. Fehér - video kimenet a kamera 14.chern.- bel.- föld video 15.oranzh. - + Csatlakoztassa a rózsaszín csatlakozót a BCM egységet a vezeték világoszöld vastag.
AUX forrasztott hátul a rádió. Minden működik, nagyon elégedett. Igen, a navigátor hozta a mikrofont a felső fedezésére, szabályos helyen, különben nehéz lesz hallani, amikor a böngésző bezárásakor.
Tehát: a BCM karosszériavezérlő rózsaszín stekkerében lévő világoszöld vezetékre párhuzamosan kösd rá a 15-os pontonlévő narancs vezetékre és tolatáskor működik a kamera. Én így csináltam. Még egy kis infó: tolatáskor a csíkozás nem lesz rajta a videó jelen ezt agyári navi szoftveresen tette rá a kamera képre.
Na ez az pontosan ezeket a vezetékeket tálalom a csatlakozóban. Viszont az a bajom hogy gyújtáson, hátramentbe kapcsolva sem találok egyik szálon sem jelet. Ha rádugom a stekkerre a gyári navit abban a pillanatban megjelenik a kép. Ezért nem értem. Van egy kis monitorom, ideiglenesen összeállítottam azt is hogy csak dugdossam a tűt a csatiba és nem jött meg a kép.
Vagy kell a navi ahhoz hogy tápot kapjon a kamera? Most megakadtam kicsit, nem értem... :-)
Kábelekből látom, hogy a gyári navit cserélted le. Tönkre ment, vagy nem tetszett? Én lecseréltem a gyári NAVIT egy AV-in bemenetes wince 7" GPS-re. Bevallom őszintén, hogy a gyári navra próbáltam IGO-t rátenni, de nem sikerült ezért sajnos ajtókitámasztó lett belőle.
Tolatókamera: van rá okosság, én is sokáig szívtam vele de működik. Tolatáskor a karosszériavezérlőből (emlékezetből írom, tévedés lehet benne) szóval, a kamerához négy ér megy hátra. A +12-őt csak tolatáskor a karosszériavezérlőből kapja. Ekkor indul el a kamera, és jelenik meg a analóg videojel a gyári navi csatlakozóin, én így csináltam meg. A karosszériavezérlőt a hőmérséklet szabályzó modul alatt találod meg. Jobbról a második stekkerben van az a vezeték amely indítja a tolatólámpát / tolatóradart. Ide kötöttem be a kamera tápját. Megpróbálom összeszedni a rajzokat hozzá és jelentkezem.
Igen nekem 2011-es és az újabb fajta van. Megtaláltam a factory mode-ot, kellett is mert néhány dolgot be kellett rajta lőni. A tiedhez is van ami passzol, valóban nem ilyen keretben van mint az enyém...
A gyári tolató kamerával küzdök. Egyszerűen nem tudom hogy működik. Megvannak a vezetekek amik a kamerából jönnek de valszeg valami digitális jel lehet nem egyszerű videó jel. Most kénytelen leszek kamerát cserélni hátul...
Ilyen jellegű "sivító-vinnyogó" hangok nincsenek, viszont az automataváltóból 1-ből 2-be váltás közben van némi vinnyogó hang. Erre már más is panaszkodott. Nézem a Tesla kijelződ kialakítását, ez már újabb Captivába való. Nekem még a korábbi verzió van (2010-es) abba másfajta kijelzőt lehetne beszerelni.