A jelenség amit írtam elmúlt. Befújtam körbe a jobb ajtó burkolat alá WD40 sprayt és a hátsó ülés dönthető kar mögötti csatlakozó részt azóta elmúlt a cicergés. Vagy ez segithetett vagy a meleg beállta miatt egyébb agyag "bedagadt" és így nem engedi ciripeltni. De megérzésem szerint hőmérséklet ingadozása miatt csinálja. Most jó +fok van kint és bent az autóban is. Majd ha jön a hideg újra kiderül ez e hiba forrása. De jólenne tudni írjátok már le hol vannak a Qashqai emberek melyik csoport vagy fórum. Köszönöm
Minap munkába járásba ami 25km meg se nyikkant. Viszont hazafelé ugyan azon az úton 25km végig hazáig ciripelt valami. Ahogy hallgatom olyan mintha a hátsó ülés közepe háttámla vagy ülés alól jönne. De pontosan nem lehet meghatározni. Papír vagy neilon zörgésre hasonlít. De már néztem mindent. Ülést kellene még kiszedni de ahoz már nincs idegzetem mert ahogy néztem nem olyan egyszerű. Valamiben előrébb jutsz ird med. Köszi.
Sziasztok! Új vagyok és segítséget szeretnék kérni. Van egy 2008-as QQ, ami ma ment műszakira és a vizsgabiztos nem találta rajta az adattáblát. Azt a táblát amin a súly, alvázszám, stb van feltüntetve. Valaki akinek hasonló autója van befotózná, hogyan néz ki ez a tábla pontosan? Elméletileg a vezető felöli oldalon a B oszlopon kellene lennie, de azon csak a kerekek ajánlott levegőnyomása van rajta. Google-ban nem találtam képet róla. Segítségetek nagyon köszönöm.
Egy fél éves QQ-nál azt tapasztaltam, hogy menet közben a jobb hátsó ajtó/csomagtér elválasztók felől jön valami zörgés/nyöszörgés hallható, ami elég zavaró. Esetleg valaki nem tapasztalt hasonlót és tudna megoldást erre?
Írnál erről a tempomatról valamit? Az enyém is visia, akkor ez alap volt, de pl. van ködlámpa is, ami akkor nem járt hozzá, de mégis van, de mindegy ez apró részletkérdés.
A tempomat érdekelne, ugyanis vagy 3 éve elkezdett fájni a jobb lábam, térd körül úgy begörcsöl, hogy max. 1 órát, 60-70 km-t tudok vezetni, akkor meg kell állnom és sétálni. Veszprém-Szeged között 3-4 alkalommal a 240 km alatt. Igazából így ma már igazán hosszútávra el sem indulunk. Régebben volt Olaszország Marotta-Garda tó-Veszprém 1 100 Km egyhuzamban kávé-pisi szünettel, de így már nem merünk belevágni ilyen utakba. Bár az utóbbi időben javult valamit a fájás, kevésbé, ritkábban, de a 70 felé ez nem fog javulni.
Ezért érdekelne a tempomat, akkor tudnám mozgatni közben is lábam.
Olvastam cikket, de csak ww és skoda, seat autókba foglalkoztak vele, de ott pár óra és "baráti" áron szereltek gyári cuccokkal.
Hol, mennyiért csinálták és mennyi időbe telt? Veszprémi vagyok, az idő ezért érdekes, megvan-e 1 napon belül?
Légy szíves írj a koczkas.csaba@chello címre, az nem ütközik reklám és egyéb szabályokba!
Bocs, kimaradt még a szervizelésből egy komplett gyertyacsere és vele együtt valami szíj csere a járulékos dolgokkal kb. 2016-ban 96 000 km körül. De mindez csak az idő/km eltelte miatt, nem volt hibás, ezért sem hagyott nyomot az emlékezetemben és feledkeztem meg róla. A motor az olajat nem eszi. 4,3 liter kell bele, 4 + 1 litert tudok venni, a tavalyiból még itt van 0,7 liter, az előző két évi maradékot odaadtam egy motorfűrészesnek lánckenésre. A 4 év garancia után már a 4. évben is maszekhoz mentem vele. Olvastam itt a fórumon 60-70 ezres szervizszámlákról, amiben az olaj-szűrő-levegő-pollen van benne, ami 20 alatt megállt eddig nekem.
Hidd el, jó az autó, lehet, hogy az ismerős szerelőd kifogott valami egyedi szarságot. (ahogyan az én motortartó csavarom töréséről sem hallottak addig a szervizben soha)
Nem tudom milyen évjárat, de az 1,6 sima nem mai már? Nekem 2007-es első széria. 2011-ben átalakíttattam gázosra. Tavaly műszakira elvittem gázbiztonsági ellenőrzésre és ott azonnal le is vizsgáztatták csont nélkül, minden előzetes átvizsgálás, szerelgetés nélkül, annyira rendben van. Igaz, csak 110 ekm van benne, de a motorjának soha, semmilyen hibája nem volt. Mondjuk olajat minden évben cserélek benne szűrőkkel együtt, de egy 20-ast megér évente rákölteni. (Ablaktörlő lapátot februárban cseréltem először, a jobb oldali még jó volt abból is. Korábban első fékbetétet. Volt egy kivételes hibája, amivel nem találkoztak még, eltört a motortartó bak csavarja. Időben észrevéve, a speciális csavar 7 000 Ft a szervizben, ugyanennyi a munkadíja maszekban, meg egy akssi 8 éves korában, meg a kötelező gumicserék. Hát ez 13 év alatt nem sok szerintem. Én mástól sem hallottam panaszt a motorra)
Sziasztok! Kinéztem egy autót: Nissan Qashqai 1.6 Acenta 2wd, de a szerelőm szerint ezek motorhibásak. Valóban van ezzel a típussal ilyen probléma? Előre is köszönöm a segítséget.
Nem tudom milyen az a Qashqai, benzín, dízel, de mivel nem nagyon pörög a topik, azt mondanám egy 8 éves dízel Q. tulajdonosaként hogy ilyet nem csinálhat egy autó, kell lennie problémának, /a dízel ma már valóban nem ajánlott városba, ott a részecskeszűrő eltömődhet, de az más ügy/ valamilyen ügyesebb szerelőnek kéne megmutatni, kizárt hogy ez normális jelenség...
Segítségeteket kérném a tapasztalatotokról több jelenséggel kapcsolatban is . Mindegyikkel jártam a veszprémi Nissan szervízben (több ízben is), de zavaros mellébeszélésen kívül megoldás sosem született. Az egyik, hogy a legkisebb eső, autómosás vagy köd azonnal front szenzor hibát okoz és villognak az erre vonatkozó visszajelzők. Az ennél sokkal súlyosabb, hogy a másfél éves 7 mFt-os autó már 2x állt le veszélyes forgalmi helyzetben "system fault"-tal. Ilyenkor még kb 100 m-t lehet menni vele mintha 2 henger működne csak. Utána megáll teljesen és 5 perc múlva önindítózva mintha mi sem történt volna megy tovább megint pár hónapig. A veszprémi "szak" szervízben azt mondták, hogy nem alkalmas a városi közlekedésre és biztosan nem jól használom. 8 km-re van a munkahelyem és hetente megyek vele 50-100 km-es távolságra is 110 km/h sebességgel. Szokott ilyet csinálni egy Qashqai és törődjek bele vagy létezik jó szakember és szervíz ahová bátran elvihetem átnézetni ? Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat ! :)
Sziasztok, qashqai j10, 2013 as van benne 57ezer kilométer. Ma reggel nagyon meglepett az autó, épp hogy elindultam, 40 felett elkezd rázni az autó, 60 felé nem is mertem nyomni, annyira ráz, ha kiveszem sebességből akkor nincs remegés. Futómű rendben van, én inkább a váltóra gyanakodom, találkozott már valaki hasonlóval?
Nem egy bonyolult dolog az ujjat töltsd fel mielőtt bekötöd,hogy ne legyen levegős mert magától nem nagyon fog légtelenedni és első indítás előtt egy párszor adj gyújtást kis szünettel ismételd meg egyszer kétszer.