A műszaki átadás-átvételi eljárás sikeres lezárását és a használatbavételi engedélyezési eljárás eredményes lefolytatását követően, 2011. szeptember 27-én kapta meg Érd Megyei Jogú Város Önkormányzata a Társadalmi Megújulás Operatív Programban megvalósuló, A természettudományos közoktatás megújítása, az érdi Vörösmarty Mihály Gimnázium koordinálásával címet viselő TÁMOP-3.1.3-10/1-2010-0005 azonosítószámú nyertes pályázat egyik központi elemét képező természettudományos laboratórium jogerős használatbavételi engedélyét.
Érd MJV a pályázat megvalósítására 280.815.000,- Ft összegű vissza nem térítendő támogatásban részesült.
TCQC gyerek ÖNVÉDELMI edzések Érden! Az edzések időpontjai: Gyerek edzés 6 éves kortól: kedd-csütrötök 17:00 - 17:50 Helyszín: 2030 Érd, Ercsi út 8. Kós Károly Szakközép Iskola. Szeretettel várjuk minden régi és leendő tanulónkat! További információ : 06 70 660 6369 vagy czako.laszlo@cqc.hu
Ez engem különösebben nem boldogít. Debrecenben miért nem keresnek tanítókat, vagy könyvtárosokat? Egyetlen hirdetéssel nem találkoztam. Csak a környező településekre. Sajnos nekem nincsenek "bennfentes" ismerőseim.
Keresek valakit, aki felsőbb szinteken mozog és az ismerősöm lenne. :)
Érd Megyei Jogú Város Önkormányzata az Új Magyarország Fejlesztési Terv Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében, 2010. június 7-én, 300.000.000,- Ft elszámolható összköltségű pályázatot nyújtott be A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban című, TÁMOP-3.1.3-10/1 kódszámú pályázati felhívásra A természettudományos közoktatás megújítása, az érdi Vörösmarty Mihály Gimnázium koordinálásával címmel. Önkormányzatunk 2010. december 27-én értesült a pályázat pozitív elbírálásáról és arról, hogy a fenti projekt megvalósítására 280.815.000,- Ft összegű vissza nem térítendő támogatásban részesült, 100% támogatási intenzitás mellett.
A projekt 2011. április 1. napjával megkezdődött.
A projekt keretében foglalkoztatott 1 fő természettudományos-laboratórium vezető és 2 fő szakképzett laboráns munkába állása 2011. április 1. napjával megtörtént.
A projekt támogatási szerződése 2011. április 11-én lépett hatályba.
A projekt nyitórendezvénye 2011. június 29-én került lebonyolításra a projekt megvalósításának helyszínéül szolgáló érdi Vörösmarty Mihály Gimnáziumban.
A projekthez kapcsolódó beszerzések, közbeszerzések előkészítése, lebonyolítása részben már megtörtént, részben folyamatban van.
A természettudományos laboratórium kivitelezési munkálatai a nyár folyamán megkezdődtek, és várhatóan rövidesen befejeződnek. Reményeink szerint a közeljövőben megkezdődhet a laboratóriumi bútorok szállítása, elhelyezése, üzembe helyezése is.
A projekt megvalósításának időtartama:
A projekt megvalósításának időtartama 24 hónap.
A projekt megvalósításának kezdete: 2011. április 1.
A projekt megvalósításának tervezett befejezése: 2013. április 1.
Kötelező projektfenntartási időszak: a projekt zárásától számított 5 év.
Ha esetleg tud valaki Érden vagy környékén tanítói állást, kérem jelezze. Tanító szakon végeztem, magyar műveltségterülettel. 2 év gyakorlattal rendelkezem.
Itt Érden is most esedékes a tanárok elbocsájtása sajnos. Racionalizálás, osztályok megszüntetése. Aki marad azt meg tovább terhelik. Lapít mindenki, félti a jövőjét.
Ezzel szemben az igazság az, hogy ősztől 7 (azaz hét) fővel nő Érden a pedagóguslétszám.
Itt Érden is most esedékes a tanárok elbocsájtása sajnos. Racionalizálás, osztályok megszüntetése. Aki marad azt meg tovább terhelik. Lapít mindenki, félti a jövőjét.
Halihó! Olyan pedagógusokat keresek, akiknek önkormányzati nyomásra csökkenteni akarják az alapbérét, vagy a túlórái, szakkörei után járó díjtól fosztják meg, illetve az esetleges pótlékairól kell lemondani karcsúsításra hivatkozva. Netán az anyanapjait is csak visszaadással szabad kivennie. Hogy is van ez?
Nálunk szinte mindenkitől bért vonnak el így-úgy... Segítsünk egymáson!
Tanítóképzős hallgató vagyok és a szakdolgozatomhoz szükségem lenne némi segítségre középiskolában vagy gimnáziumban tanító tanároktól. Kérem, amennyiben van pár perc idejük, válaszoljanak az alábbi néhány kérdésemre (nagyon fontos lenne!), s válaszaikat küldjék el nekem e-mail üzenetben a garai.dorottya@gmail.com címre. Amennyiben engedélyezik, hogy keresztnevük megjelenjen a szakdolgozathoz csatolt interjúban, kérem azt is írják meg nekem.
Segítségüket tisztelettel, nagyon köszönöm!
Dorottya
Mióta van/volt a tanári pályán?
Mióta tanít/tanított irodalmat?
Miért a tanári pályát választotta?
Irodalomból tanította-e pályafutása során Emily Brontë Üvöltő szelek című regényét?
Amennyiben tanította, mennyire bőven tért ki a regény elemzésére, az írónő életének megtanítására?
Adta-e már fel tanítványainak kötelező olvasmányként az Üvöltő szelek című regényt?
Ha igen, hányadik évfolyamon?
Mit gondol, hasznos illetőleg szükséges lenne-e a diákok lelki, érzelmi és műveltségi fejlődése számára, ha a regény bekerülne a kötelezően tanítandó művek közé a középiskolákban és gimnáziumokban?
Kérem, hogy mint tanár, pár szóban írja le személyes kötődését, véleményét a regénnyel kapcsolatban.
Kedves Kollegák! Segítséget kérek tőletek. Emelt szintű ének-zenét tanítok 1. osztályosoknak. A tankönyvünk Szabó Helga Első énekeskönyvem. Szükségem lenne egy tanmenetre. Nagyon megköszönném, ha valaki tudna küldeni ilyen tanmenetet az e-mail címemre (gnagyilona@citromail.hu). Segítségeteket előre is köszönöm, Ica.
Olyan segítő foglalkozású személyeket keresek egy kérdőív kitöltéséhez, akik egészséges, illetve eltérő fejlődésmenetű gyermekekkel/ fiatalokkal foglalkoznak. A kérdőív kitöltése 25- 30 percet vesz igénybe, névtelenül zajlik.
én is pesten tanítok egy gimiben, ha gondolod, írd meg milyen szakos tanár vagy. Nálunk van most üresedés. Persze, nagy az áldozat, mert elég messze van, de ha nincs más...
Én felsőfokú végzettségű embereket keresek a csapatomba, pénzügyi területre. Mindenkit megtanítunk a szükséges ismeretekre, átképzünk, csak akarni kell, pozitívan hozzáállni, semmi másra nincs szükség. Szeretettel várom a jelentkezéseteket az alábbi e-mail címre egy önéletrajzzal.
Én hasonló cipőben jártam, csak kimaradt a sok hónapos munkanélküliség. Pedagógusként elhelyezkedni a mi korunkban - egyenlő a lehetetlenséggel. Van azonban más, ha hajlandó vagy váltani. Elkeseredés helyett nézzük meg, mire van kereslet. Ha érdekelnek az ötletek, jelentkezz: E-mail: csutacili@t-online.hu
Ha tanári állás nem is, ahhoz közeli lehet, próbálkozz gyermekotthonokban, vagy más szociális területen (telefonkönyv: tárcsázás, érdeklődés, majdönéletrajz, talpalás, interjúk). Meg, ha valaki dogozni akar, utazhat is, nem feltétlenül kell rögtön költözni. Én is Budapestre járok, szerintem többen vagyunk így.
Én ugyan nem vagyok szakmabeli, de félek, manapság itt a városban pedagógusi állást kapni nem lehet. De talán 51 évesen sem késő váltani sem, akár. Lelkiismeretes munkát végző, intelligens és munkabíró embereket viszont talán más szakmákban még ebben a korban is szívesen alkalmaz a piac is. Ebben a helyzetben nem biztos, hogy lakóhelyet érdemes változtatni. Lehet, hogy hivatást/szakmát.
51 éves tanár vagyok, 8 hónapja munka nélkül. Sehol nem sikerült elhelyezkednem. Senkit nem érdekel a start kártya, amit kapnék. Nincs pénzem, sem tehetségem vállalkozást alapítani, a férjem nem tud eltartani. Nem tudom mi lehetnék 30 év pályán töltött idő után. Nagyon elkeseredett állapotban vagyok. Kérem aki ezt olvassa, adjon tanácsot, segítsen. Akár el is költöznénk, mert valahogy élni kell.
Meg tudja-e őrizni az oktatás minőségét a város? Olvassuk csak el Orlay Sándor cikkét az Érdi Lapban! Segítsen nekem, aki konkrét számokat tud, összefüggéseket talál ezen cikk és az Érdi Újság 13. oldalán található táblázat között! Pl. "10%-os kötelező óraszámemelés" miért jelent több mint 20%-os pedagógus elbocsátást? A mostani döntéseket hogyan lehet a "későbbiekben átgondolni"? Hogyan lehet így az érdi iskolák "versenyképességét" megőrizni, mi lesz a "korszerű oktatási módszerek"-kel? (A nemcsak ebben az esetben (ld. cikk) egybe írandó, Bolyai pedig rövid "o"-val. Az "írás" és helyesírás egyéb szabályairól most ne essék több szó!)
Valaha tanárnak lenni rangot, megbecsülést jelentett. Mára szánalmasan jelentéktelenné zsugorodott a hajdani tisztelet. Egy sokszorosan függésre épülő rendszerben teljes létbizonytalanságban élünk.
Ez a Fórum legyen a helye alapvető értékeink megmutatásának, megőrzésének. Egyéni és közös sikerekből és nehézségekből tanulva, illetve közösen kialakítva megtalálhatjuk a legmegfelelőbb egyéni és közös magatartást ebben a fenyegető helyzetben; Leleplezhetjük a minket megosztani akaró ideológiákat, taktikákat, negatív folyamatokat. Ha kellő érettséggel és kitartással elemezzük, értelmezzük gondjainkat és örömeinket, elérhetjük, hogy jobbító szándékunk jó irányba vezessen.
Meg kell találnunk azokat a közös pontokat, amelyek a növekvő belső űrt teremtő erőkkel töltik fel, erősítik társadalmi, szellemi ellenálló képességünket. Ébresszük fel az igényt magunkban egy kötetlen formájú beszélgetésre! Tápláljunk valódi érdeklődést szellemi megújulásunk iránt!
Teremtsük újjá kapcsolatainkat, hogy az EMBERI LÉNYEG, melynek formálására a tanító hivatott, ne vesszen el.
Kérlek benneteket, járuljatok hozzá a közös munkához, tegyétek mellé ti is az alapköveket!