Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

La57 Creative Commons License 2021.04.02 0 0 5891

Szia!

A gyári a legjobb  az biztos ,de bár azt is valami külsős cég gyártja csak nem tudni melyik.

A gyári készletről van árajánlatom ,280e kedvezményesen és ezt még 2017 adta egy haverom aki akkor    

VW szervizben dolgozott ,alvázszám alapján adta az árat. ( a teli ár valami 330 e volt akkor.)

Ebben az árban benne van az összes segédanyag , csavar , tömités  , okoskerék stb is , olajpumpa lánc viszont nincs benne.

Ezért nem is nagyon gondolkodtam gyári alkatrészekben mert gondoltam azóta biztos drágult de ezek szerint nem.
230 ezer szerintem  2021 ben jó ár , az INA  160-170 ezer.

Nekem 112ezer van benne de szerintem már van hangja néha indításkor , bár nekem is azt mondták hogy ameddig nagyon nem csörög vagy nem dob hibakódot addig ne foglalkzzak vele.

 

 

 

Előzmény: Ati 80 (5890)
Ati 80 Creative Commons License 2021.04.01 0 0 5890
  • Szia! Nekem a jövőhéten cserélik gyári szettel lesz osszerakva 230 okoskerekkel és ez csak a vezérles ebbe nincs benne asszem az olajpumpa lánc se vizpumpa egyebek. Sajna nem olcso. Es csak szétszedés utan derul ki melyik verzió abbol is mert az egyik 18 fogu olajpumpa fogaskerék van a masikba meg 24fogu. Nekem nem sok bizodalmam van az utangyartott cuccokban ezert lesz gyari. Abbol is a legutolso modositott cikkszámu lesz. Nekem még nem csörgött be ideáig 140 van benne de mivel Novoth Tibor csinálja es November ota vartam hogy bekeruljon a kocsi igy kicseréltetem inkabb ha mar oda kerul. Sokan azt mondtak addig ne is foglalkozzak vele mig be nem csorog de inkabb jobb a bekesseg. 
Előzmény: La57 (5889)
La57 Creative Commons License 2021.04.01 0 0 5889

Sziasztok.

Aki cserélt már vezérlést kompletten  VW 1.4 tsi caxa motoron  az adhatna tippet melyik gyártóét érdemes megvenni a gyárin kívül ,ami jó is?Láttam ,INA , Febi, Fai csomagokat  ,de melyik ami minőségi , és tartós? INA -t jónak meg  gyárinak mondják,bár én még csak pár éve hallottam elöször a gyártóról ,de ez mondjuk nem jelent semmit.

Rövidesen szerintem aktuális lesz a csere , ezért gondoltam megkérdezem kinek melyikkel van jó tapasztalata hogy ne akkor kapkodjak hogy mit vegyek.

ac07 Creative Commons License 2021.03.29 0 0 5888

Nekem 122 lovas 1.4 tsi van 7-es száraz dsg-vel. Most lesz benne 120e km, semmi gond soha nem volt a váltóval. Cégesben használtam, használok 7-es Golf-ot 1.6 dízelt, szintén 7-es száraz dsg-vel (elsővel 100e km-t, a mostanival járok 62 ezernél, egyikkel sem volt gond a váltóval).

A tsi viszont számíthatóan kokszosodik, a 2012 előtti láncosoknál lehet gond a lánccal, az ezutáni szíjasokkal semmi.

Előzmény: hantorish (5887)
hantorish Creative Commons License 2021.03.02 0 0 5887

Sziasztok,

 

Van érezhető különbség az 1.4 TSI 125 és 150 LE verziója között? DSG váltóval venném, de a piacon nagyon elvétve van 150 LE-s főleg olyan kis km-rel amivel én szeretném. (A száraz DSG miatt csak 60.000 km alatti példányok érdekelnének, hogy én tudjak rá "vigyázni" a későbbiekben). Remélem, ha kellően odafigyel rá az ember megóvhatja a nyűgöktől....

TSI+CNG Creative Commons License 2021.03.02 0 0 5886
Előzmény: Rolvik82 (5884)
Realtukko Creative Commons License 2021.02.28 0 0 5885

Szárazkuplungos DSG-m nem volt soha, így nincs tapasztalatom vele, de sokan panaszkodtak rá a gyakori szervizbemenetelek miatt. Nem emlékszem pontosan, miben nyilvánult meg a hiba,  google ebben segíteni fog, de ebben a topicban is volt róla szó elég sokszor.

 

Mondom, abból sem egyetlen revízió van, valószínűleg minél későbbi évjárat, annál jobb. Valószínűleg.

Illetve mondtak egy trükköt az élettartama meghosszabbítására, mégpedig azt, hogy a féket pl lámpánál araszoláskor "digitálisan" kell használni, mert igazából a kuplung csúsztatása (csak félig nyomod be a féket) az, ami kinyírja. Erre pl az olajos különösebben nem érzékeny, mert az olaj hűti a kuplungot.

Előzmény: Rolvik82 (5884)
Rolvik82 Creative Commons License 2021.02.28 0 0 5884

Mindenkeppen csak automata valtos autot akarok venni. (felesegem autoja lesz most manualis autoja van) sokat vezette az en automata valtos automat es csak ilyet szeretne. Megertem mert en sa akarok mar manual valtos autot.

szaras DSG miben nyilvanul meg? Kisebb az elettartama?

 

Előzmény: Realtukko (5882)
Realtukko Creative Commons License 2021.02.28 0 0 5883

Jól tudod, semmi köze a két motornak egymáshoz a nevükön kívül.

Előzmény: Rolvik82 (5881)
Realtukko Creative Commons License 2021.02.28 0 0 5882

Kifejezetten jó motor a Golf 7 1.4 TSI-je, nem kell félned tőle. A DSG-t gondold át, mert tudtommal az 1.4-hez soha nem volt olajos DSG, csak szárazkuplungos, ami jóval kevésbé strapabíró. Volt rá javítás, de nem tudom mikortól, és hogy mennyivel lett jobb. 

Kézi váltóval jóval biztosabb választásnak tűnik.

Vagy ha mindenképp DSG kell, esetleg keress GTI-t, mert a 2.0 TSI-hez olajos DSG van. 

Előzmény: Rolvik82 (5878)
Rolvik82 Creative Commons License 2021.02.28 0 0 5881

Koszonom. lehet rosszul tudom de a cikkben ez meg a regebbi lancos TSI motor szerepel, a 2017 es ben mar csak szijas vezerles van. vagy az eritnett problemak ettol fuvgetlenek?

 

 

Előzmény: Man Tec (5879)
Realtukko Creative Commons License 2021.02.28 0 0 5880

Ez a cikk a kettős feltöltésű 1.4 TSI-re vonatkozik, aminek a gyártása még valamikor a második világháború idején befejeződött, és semmi de semmi köze nincs egy 2017-es TSI-hez.

Előzmény: Man Tec (5879)
Man Tec Creative Commons License 2021.02.28 0 0 5879
Előzmény: Rolvik82 (5878)
Rolvik82 Creative Commons License 2021.02.28 0 0 5878

Sziasztok!

 

VW Golf 7 2017- (rancfelvarott) 1.4 TSI 150LE DSG autokat nezegetek. ezen motorokkal kapcsolatban vannak tipushibak vagy amit mindenkeppen nezni ellenorizni kell?

DSG valto mennyire megbizhatoak?

 

balaszotokat elore is koszonom

Integra D55 Creative Commons License 2021.02.17 0 0 5877

Sziasztok,

 

Segitséget szerertnék kérni.

 

Az autó VW Golf Plus 1.4 TSI BMY motrkódú autó.

 

Az autó alapjárata ingadozik, 3000es fordulat után letilt. Fék fel van keményedve járó motornál is, az autó erőtlen.

 

Ki lett olvasva, az alábbi hibákat produkálja:

 

-Mechanikus adagoló mágnes kapcsolója, vagy kuplungja nem nem zár

-4es henger gyújtáskimaradás

 

Kompresszió van a motor most lett felújítva.

 

Tanácsot kérnék, hogy ezt a kuplung okozza vagy merre induljak el.

 

Előre is köszönöm.

Pierr_Kardán Creative Commons License 2021.02.11 0 0 5876

Dobj egy emailt a címemre, publikus.

Előzmény: www.octinfo.com (5875)
www.octinfo.com Creative Commons License 2021.02.11 0 0 5875

OFF:

 

Szia!

Olvastam egy hozzászólásodat egy kávés blogon. Te is kávérajongó vagy?

Írtam is neked ott de vagy lusta a moderátor vagy direkt nem engedélyezte, ezt nem tudom.

Előzmény: Pierr_Kardán (5874)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2021.02.11 0 0 5874

Na végre, egy korrekt cikkben rehabilitálták a szíjas 1.4 TSI motor korábbi rossz hírét :-))

Vaktorpec. Creative Commons License 2021.01.09 0 0 5873

Jól megfogalmaztad a jelenséget és a kérdést, amit fel és is akartam tenni. (CAXA, 128e km, 2011.10 havi). 4-5 nap állás után jött elő eddig két alkalommal a hang. Ilyenkor nagyon óvatosan mentem vele, és  5-6 km után (valószínűleg elérte az üzemi hőmérsékletet) elmúlt a hang, sima lett a járása. De az aggodalom nem múlt el...

 

Előzmény: ac07 (5872)
ac07 Creative Commons License 2020.12.28 0 0 5872

CAXA 118e km, közel 9 éves (2012. 3. havi) 122 lovas tsi. Hosszabb állás után (pl. 1 hét) kezd lánchangja lenni (dízelhang), mindennapos használatban nincs. Készüljek vezérléscserére?

Az elmúlt 2 évben alig ment bele talán 10e km, napi, de rövid távokra használjuk.

tamas.reklam88 Creative Commons License 2020.12.17 0 0 5871

Biztonság kedvéért 228 ezernél megtörtént a vezérműszíj cseréje. Érdekes számomra, hogy a gyártó nem ír elő maximális futásteljesítmènyt a vezérlés cseréjére, annyit mond, hogy az ellenőrző szervíz alkalmával kell szemrevètelezni és ha kell akkor cserélik. (Ki meri ezt felelősséggel kimondani, hogy még maradhat ennyi futásteljesítmènyn után?) 1.4 TSI CHP motorkód 103kw 228 ezernél nálam tökéletesen működik, semmi problémám nem volt még vele. 10-15 ezer között megkapja az olajcserèt mindig. Remélem még sokáig tudom használni mert egyenlőre nincs tervben autócsere.

daVeFR Creative Commons License 2020.12.14 0 0 5870

Van e már tapasztalat ilyen blokkokkal, amik sokat futottak. Ha meglépi az ember ezt a cserét 210e-nél (és egyébként is rendesen szervizelik az autót), milyen futás várható el jelentősebb felújítás nélkül?

 

Előzmény: LacEA211 (5869)
LacEA211 Creative Commons License 2020.12.09 0 0 5869

 210 ezernél kellett volna!Élettartam vezérműszíj.Na,nem számítottak rá hogy kibírja.Kibírta,ugyhogy 210nél csere.(legkésőbb)+a vízpumpa+annak a szíjja.

Előzmény: tamas.reklam88 (5868)
tamas.reklam88 Creative Commons License 2020.12.08 0 0 5868

Sziasztok! 

1.4 TSI Octaviam van CHP motorkód 2014 évjárat 228e km. Vezérlés cserére a Skoda Schillertől ezt a választ kaptam. "Az ön autóján a gyártó nem írja elő a vezérműszíj cserét csak ha megbontják akkor kell kicserélni." Nektek mi a vélemény és tapasztalat? Nem is hallottam még ilyet, hogy egy szíjas autóban valóban nem kell cserélni? 

 

Kacsó Zoltán Creative Commons License 2020.12.08 0 0 5867

Köszi.Szerviz lesz.

Előzmény: readytogo (5866)
readytogo Creative Commons License 2020.12.07 0 0 5866

Ezen az oldalon azt írják, hogy vezérmű lánc/szíj  vagy vezérmű tengely állító/szabályozó probléma okozza:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16400/P0016/000022

 

Előzmény: Kacsó Zoltán (5865)
Kacsó Zoltán Creative Commons License 2020.12.07 0 0 5865

Szép napot mindenkinek.

Ez a hibakód.Hol keressem a bajt?

VCDS-el hibakód törölve, de 10 km után megint kigyúl a motorhiba a bordon.

 

Address 01: Engine (J623-CAXA) Labels:. 03C-906-016-CAX2.clb
Part No SW: 03C 906 016 CL HW: 03C 906 016 CL
Component: 1.4l R4/4V TS H15 0914
Revision: L5H15--- Serial number:
Coding: 00190032002401000000
Shop #: WSC 73430 031 00066
ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01103C906016CL 001004
ROD: EV_ECM14TFS01103C906016CL.rod
VCID: 6BDF9A6E8285F9175C-803E

1 Fault Found:
4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
P0016 00 [237] - Incorrect Correlation
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 253425 km
Date: 2020.11.08
Time: 11:55:18

Engine speed: 1658.00 /min
Normed load value: 29.0 %
Vehicle speed: 48 km/h
Coolant temperature: 41 °C
Intake air temperature: 15 °C
Ambient air pressure: 940 mbar
Voltage terminal 30: 14.842 V
Unlearning counter according OBD: 40
Camshaft adjustment intake bank 1: specified value: 19.500 °
Camshaft adjustment intake bank 1: actual value: 19.500 °
Coolant temperature at engine start: 30.0 °C
Camshaft adjustment intake bank 1: activation: 6.250 %
Engine oil temperature: 23.9 °C
Camshaft adaptation intake bank 1: phase position: 9.07 °
Angle difference actual-specified camshaft adjuster: 0.000 °

fulos9 Creative Commons License 2020.10.27 0 0 5864

A komplett vezérlés cseréje 20.000 kilométerrel ezelőtt megtörtént.

Az autót 15.000 kilométerenként végig márkaszervizben szervizelték.

Az autóhoz jár még friss olajcsere, friss műszaki és tél gumi szett lemezfelnin.

Ezek alapján vélemény?

Előzmény: fulos9 (5863)
fulos9 Creative Commons License 2020.10.24 0 0 5863

Köszönöm!
Hirdetés még nem került fel, de egy kombiról van szó egyébként.
Ha jól látom, akkor "Elegance" felszereltségű (tempomat, kétzónás digitális klíma, fényre sötétedő belső tükör, 17-es alufelni)
Nagyon szép külső és belső állapotban van, egységes a festékvastagság.
A motorja hidegen indítva is nagyon szépen halkan jár.
Arról nincsen infóm, hogy a vezérlés cserélve lett-e, de utána fogok járni.
Az ára 2M Ft.

Előzmény: Emi2 (5862)
Emi2 Creative Commons License 2020.10.24 0 0 5862

Ez még láncos lesz, ha jól tudom, 13ban váltottak. 

Ha szabad kérdeznem mennyiért árulják, és milyen felszereltség?

Esetleg a hirdetés linkjét is berakhatod.

Előzmény: fulos9 (5861)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!