A gyári a legjobb az biztos ,de bár azt is valami külsős cég gyártja csak nem tudni melyik.
A gyári készletről van árajánlatom ,280e kedvezményesen és ezt még 2017 adta egy haverom aki akkor
VW szervizben dolgozott ,alvázszám alapján adta az árat. ( a teli ár valami 330 e volt akkor.)
Ebben az árban benne van az összes segédanyag , csavar , tömités , okoskerék stb is , olajpumpa lánc viszont nincs benne.
Ezért nem is nagyon gondolkodtam gyári alkatrészekben mert gondoltam azóta biztos drágult de ezek szerint nem. 230 ezer szerintem 2021 ben jó ár , az INA 160-170 ezer.
Nekem 112ezer van benne de szerintem már van hangja néha indításkor , bár nekem is azt mondták hogy ameddig nagyon nem csörög vagy nem dob hibakódot addig ne foglalkzzak vele.
Szia! Nekem a jövőhéten cserélik gyári szettel lesz osszerakva 230 okoskerekkel és ez csak a vezérles ebbe nincs benne asszem az olajpumpa lánc se vizpumpa egyebek. Sajna nem olcso. Es csak szétszedés utan derul ki melyik verzió abbol is mert az egyik 18 fogu olajpumpa fogaskerék van a masikba meg 24fogu. Nekem nem sok bizodalmam van az utangyartott cuccokban ezert lesz gyari. Abbol is a legutolso modositott cikkszámu lesz. Nekem még nem csörgött be ideáig 140 van benne de mivel Novoth Tibor csinálja es November ota vartam hogy bekeruljon a kocsi igy kicseréltetem inkabb ha mar oda kerul. Sokan azt mondtak addig ne is foglalkozzak vele mig be nem csorog de inkabb jobb a bekesseg.
Aki cserélt már vezérlést kompletten VW 1.4 tsi caxa motoron az adhatna tippet melyik gyártóét érdemes megvenni a gyárin kívül ,ami jó is?Láttam ,INA , Febi, Fai csomagokat ,de melyik ami minőségi , és tartós? INA -t jónak meg gyárinak mondják,bár én még csak pár éve hallottam elöször a gyártóról ,de ez mondjuk nem jelent semmit.
Rövidesen szerintem aktuális lesz a csere , ezért gondoltam megkérdezem kinek melyikkel van jó tapasztalata hogy ne akkor kapkodjak hogy mit vegyek.
Nekem 122 lovas 1.4 tsi van 7-es száraz dsg-vel. Most lesz benne 120e km, semmi gond soha nem volt a váltóval. Cégesben használtam, használok 7-es Golf-ot 1.6 dízelt, szintén 7-es száraz dsg-vel (elsővel 100e km-t, a mostanival járok 62 ezernél, egyikkel sem volt gond a váltóval).
A tsi viszont számíthatóan kokszosodik, a 2012 előtti láncosoknál lehet gond a lánccal, az ezutáni szíjasokkal semmi.
Van érezhető különbség az 1.4 TSI 125 és 150 LE verziója között? DSG váltóval venném, de a piacon nagyon elvétve van 150 LE-s főleg olyan kis km-rel amivel én szeretném. (A száraz DSG miatt csak 60.000 km alatti példányok érdekelnének, hogy én tudjak rá "vigyázni" a későbbiekben). Remélem, ha kellően odafigyel rá az ember megóvhatja a nyűgöktől....
Szárazkuplungos DSG-m nem volt soha, így nincs tapasztalatom vele, de sokan panaszkodtak rá a gyakori szervizbemenetelek miatt. Nem emlékszem pontosan, miben nyilvánult meg a hiba, google ebben segíteni fog, de ebben a topicban is volt róla szó elég sokszor.
Mondom, abból sem egyetlen revízió van, valószínűleg minél későbbi évjárat, annál jobb. Valószínűleg.
Illetve mondtak egy trükköt az élettartama meghosszabbítására, mégpedig azt, hogy a féket pl lámpánál araszoláskor "digitálisan" kell használni, mert igazából a kuplung csúsztatása (csak félig nyomod be a féket) az, ami kinyírja. Erre pl az olajos különösebben nem érzékeny, mert az olaj hűti a kuplungot.
Mindenkeppen csak automata valtos autot akarok venni. (felesegem autoja lesz most manualis autoja van) sokat vezette az en automata valtos automat es csak ilyet szeretne. Megertem mert en sa akarok mar manual valtos autot.
szaras DSG miben nyilvanul meg? Kisebb az elettartama?
Kifejezetten jó motor a Golf 7 1.4 TSI-je, nem kell félned tőle. A DSG-t gondold át, mert tudtommal az 1.4-hez soha nem volt olajos DSG, csak szárazkuplungos, ami jóval kevésbé strapabíró. Volt rá javítás, de nem tudom mikortól, és hogy mennyivel lett jobb.
Kézi váltóval jóval biztosabb választásnak tűnik.
Vagy ha mindenképp DSG kell, esetleg keress GTI-t, mert a 2.0 TSI-hez olajos DSG van.
Koszonom. lehet rosszul tudom de a cikkben ez meg a regebbi lancos TSI motor szerepel, a 2017 es ben mar csak szijas vezerles van. vagy az eritnett problemak ettol fuvgetlenek?
Ez a cikk a kettős feltöltésű 1.4 TSI-re vonatkozik, aminek a gyártása még valamikor a második világháború idején befejeződött, és semmi de semmi köze nincs egy 2017-es TSI-hez.
VW Golf 7 2017- (rancfelvarott) 1.4 TSI 150LE DSG autokat nezegetek. ezen motorokkal kapcsolatban vannak tipushibak vagy amit mindenkeppen nezni ellenorizni kell?
Jól megfogalmaztad a jelenséget és a kérdést, amit fel és is akartam tenni. (CAXA, 128e km, 2011.10 havi). 4-5 nap állás után jött elő eddig két alkalommal a hang. Ilyenkor nagyon óvatosan mentem vele, és 5-6 km után (valószínűleg elérte az üzemi hőmérsékletet) elmúlt a hang, sima lett a járása. De az aggodalom nem múlt el...
CAXA 118e km, közel 9 éves (2012. 3. havi) 122 lovas tsi. Hosszabb állás után (pl. 1 hét) kezd lánchangja lenni (dízelhang), mindennapos használatban nincs. Készüljek vezérléscserére?
Az elmúlt 2 évben alig ment bele talán 10e km, napi, de rövid távokra használjuk.
Biztonság kedvéért 228 ezernél megtörtént a vezérműszíj cseréje. Érdekes számomra, hogy a gyártó nem ír elő maximális futásteljesítmènyt a vezérlés cseréjére, annyit mond, hogy az ellenőrző szervíz alkalmával kell szemrevètelezni és ha kell akkor cserélik. (Ki meri ezt felelősséggel kimondani, hogy még maradhat ennyi futásteljesítmènyn után?) 1.4 TSI CHP motorkód 103kw 228 ezernél nálam tökéletesen működik, semmi problémám nem volt még vele. 10-15 ezer között megkapja az olajcserèt mindig. Remélem még sokáig tudom használni mert egyenlőre nincs tervben autócsere.
Van e már tapasztalat ilyen blokkokkal, amik sokat futottak. Ha meglépi az ember ezt a cserét 210e-nél (és egyébként is rendesen szervizelik az autót), milyen futás várható el jelentősebb felújítás nélkül?
210 ezernél kellett volna!Élettartam vezérműszíj.Na,nem számítottak rá hogy kibírja.Kibírta,ugyhogy 210nél csere.(legkésőbb)+a vízpumpa+annak a szíjja.
1.4 TSI Octaviam van CHP motorkód 2014 évjárat 228e km. Vezérlés cserére a Skoda Schillertől ezt a választ kaptam. "Az ön autóján a gyártó nem írja elő a vezérműszíj cserét csak ha megbontják akkor kell kicserélni." Nektek mi a vélemény és tapasztalat? Nem is hallottam még ilyet, hogy egy szíjas autóban valóban nem kell cserélni?
Köszönöm! Hirdetés még nem került fel, de egy kombiról van szó egyébként. Ha jól látom, akkor "Elegance" felszereltségű (tempomat, kétzónás digitális klíma, fényre sötétedő belső tükör, 17-es alufelni) Nagyon szép külső és belső állapotban van, egységes a festékvastagság. A motorja hidegen indítva is nagyon szépen halkan jár. Arról nincsen infóm, hogy a vezérlés cserélve lett-e, de utána fogok járni. Az ára 2M Ft.