Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pufi2003 Creative Commons License 2018.05.22 0 0 7147

Szia és ezeket a módosításokat /mert Én nem tudom elvégezni/ hol lehet megcsináltatni?

 

Előzmény: ruba76 (7119)
Pufi2003 Creative Commons License 2018.05.18 0 0 7146

Ha valahogy megoldottad szólj én a bal oldalt hagytam el:(

Előzmény: postas039 (7140)
dombid Creative Commons License 2018.04.26 0 0 7145

egyedileg, rozsdamentes anyagból esztergált vízpumpa meghajtó tengely eladó Bálna Atlantichoz:

 

https://auto.jofogas.hu/pest/Aprilia_Atlantic__Balna__vizpumpa_meghajto_tengely_78932733.htm

b.g.gabika2 Creative Commons License 2018.04.24 0 0 7144

b.g.gabika2 Creative Commons License 2018.04.24 0 0 7143

Sziasztok. Ilyen tartó konzolt keresek. Dee Ha van valami más ötletetek hogy tudnám felszerelni a dobozt azt is nagyon meg köszönném.06703709270.  b.g.gabika@gmail.com

postas039 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 7142

Köszi az infot, de sajnos a hirdetés téves. Első idom van meghirdetve nem hátsó :(

Előzmény: plero (7141)
plero Creative Commons License 2018.03.30 0 0 7141
Előzmény: postas039 (7140)
postas039 Creative Commons License 2018.03.29 0 0 7140

Sziasztok !

 

Sajnos elhagytam a jobb hátsó műanyag , krómozott díszlécemet ( Bálna ) Sehol sem találok bontóban, csak gyári új 60.000+ ez irreális !

Esetleg ötlet aki gyárt ilyet, 3D nyomtató vagy más lehetőség ?

 

Köszönöm.

umpilumpi Creative Commons License 2018.03.21 0 0 7139

Sziasztok! Csatlakozom az előttem szólóhoz :) Nekem 2004-es atlantic-hoz kellene magyar nyelvű users manual. Keresőbe írva nem volt találat.Köszönöm!!

Előzmény: hangxa (7138)
hangxa Creative Commons License 2018.03.21 0 0 7138

Sziasztok. 500 Sprinthez keresek magyar nyelvű manualt! Tud esetleg valaki segíteni? A csoport esetleg átköltözött máshová, vagy már senki sem használ ilyen robogót?:) üdv

mzet Creative Commons License 2018.01.13 0 0 7137

mint már többször leírtuk vissza kellene olvasni. köze sincs a vezérlőegységnek a hibához!! segítek picit.  http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=95801781&t=9179278

itt baloldalt van 1 olyan hogy keresés, oda csak 1 kulcsszót kell beírni és láss csodát a régen megfejtett hibák okára rálelsz.

Előzmény: Mónika500 (7136)
Mónika500 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 7136

Sziasztok

Érdeklődnék, hogy foglalkozik valaki Atlantic 500ie vezérlőegység optimalizálással? Az olajhígulás a probléma. Nem ismeretlen a probléma, elvileg sokan ismerik.

Mail publikus.

Előre is köszi!

vazooka Creative Commons License 2017.10.31 0 0 7135

Sziasztok.

Egy 2004. 05.-ös Atlanticban még a régi blokk van vagy az új EVO?

Köszönettel.

plero Creative Commons License 2017.10.15 0 0 7134

Hol tudok a legolcsóbban kulcsot másoltatni 2002-es Atlantic 500-hoz?

Tele Peti Creative Commons License 2017.09.21 0 0 7133

Sziasztok!

 

KEresnék 250-es Atlantichoz első idomot... ( ami a lámpát öleli körbe... ) 

plero Creative Commons License 2017.09.18 0 0 7132

Hello Mindenkinek.

 

2002 évjáratú Atlantic 500-as szerszámkészletében milyen szerszámok vannak?

Mónika500 Creative Commons License 2017.07.01 0 0 7131

Eddig ez volt a legnagyobb segitség. Bár egy kicsit erös és nagyképü a kezdöknek.

Előzmény: mzet (7130)
mzet Creative Commons License 2017.06.30 0 1 7130

mosqui mit erőlködsz velük? nem értik meg hogy ezekre a problémákra mi már 10 éve megtaláltuk a megoldást és csak vissza kellene olvasni, vagy a keresőbe beírni a kulcsszót. Viszont jókat vihogok  az anti technikai  találgatásokon.

 Nos kedves fórumozók tessék keresni, olvasni, tanulni más hibáiból.

Előzmény: -Mosquito- (7128)
Mónika500 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 7129

Én sem kaptam még csatlakozóra ajánlatot. :(

Előzmény: -Mosquito- (7128)
-Mosquito- Creative Commons License 2017.06.22 0 0 7128

Nem, de a tények makacs dolgok. Na mindegy, további jó fórumuzást.

Előzmény: Mónika500 (7127)
Mónika500 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 7127

Látom Te meg a témán.

Előzmény: -Mosquito- (7126)
-Mosquito- Creative Commons License 2017.06.22 0 0 7126

Kérdés ez volt.. 

"... 2002-es 500-as Atlanticon lovagolok.." 

Előzmény: Mónika500 (7125)
Mónika500 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 7125

Csak a 2005-ös kiadásbol indultam ki. 

Előzmény: -Mosquito- (7124)
-Mosquito- Creative Commons License 2017.06.22 0 0 7124

Km spirál?  Még jó hogy vezetékes/digitális a jeladó. 

Itt a keresőbe beütnétek ezt azt sok mindenre választ kapnátok a találgatások fals infók helyett. 

Előzmény: Mónika500 (7122)
grillfritz Creative Commons License 2017.06.22 0 0 7123

Szia! Még nem néztem semmi ilyesmit, mert nem volt sok időm leszállni róla, és nem tudom, h merre vannak ezek a cuccok. Ha tudsz segíteni, nagyon hálás leszek. Ja, áramtalanítottam, azóta kb. csak a külső hőm.jelző működik a "fedélzeti computeren" :) Köszi!

Előzmény: Mónika500 (7122)
Mónika500 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 7122

Szia

Km spirált, vagy kihajtást a keréknél nézted? 

Előzmény: grillfritz (7121)
grillfritz Creative Commons License 2017.06.21 0 0 7121

Üdv mindenkinek! 2002-es 500-as Atlanticon lovagolok egy éve, fesz-szabályzó és termosztát csere megvolt már, amiről az előttem szólók írtak.  Most olyan probléma jelentkezett, hogy nem mér a sebességmérő műszer, nem megy a km-számláló, és - remélem, emiatt - drasztikusan megemelkedett a fogyasztás a műszer szerint. Minden normális javaslatot köszönök előre, jó gurulást mindenkinek!

Mónika500 Creative Commons License 2017.06.17 0 0 7120

Köszönjük ezt az álldozatos munkát! 

Előzmény: ruba76 (7119)
ruba76 Creative Commons License 2017.06.17 0 0 7119

Sziasztok,

Úgy néz ki sikerült az olaj benzinesedésére megoldást találnom,a következő gondolatmenet szerint:

Google fordítós idézet:

1,

Jól dokumentált tény, hogy a lassú motor felmelegedése és / vagy hűvös futása túlzott üzemanyagot

eredményezhet az üzemanyag-befecskendezett modelleken. Az ECU továbbra is gazdag keveréket

táplál egy olyan motorhoz, amely elég meleg ahhoz, hogy ne kelljen, de nem elég forró ahhoz, hogy

kielégítse az ECU programozási térképét.

Az eredmény az, hogy az el nem égett tüzelőanyag hajlamos elmúlni a dugattyúgyűrűkön és szennyezi

az olajat az üstben. Az olajszivattyúnak van egy műanyag hajtóműve, és az üzemanyag miatt a

műanyag törékennyé válik, ami a meghajtómű felszakadását és az olajnyomás teljes elvesztését okozza.

Ennek elkerülésére győződjön meg róla, hogy a hűtőrendszer termosztátja rendben van és a legújabb,

magasabb hőmérsékletű kialakítású. Mind az 500SL, mind a későbbi Evo modellek felülvizsgált

termosztáttal rendelkeznek, amely 90 fokos, nem pedig 83 fokos nyitáskor működik. Az 500SL és az

összes Evo modellek esetében is van lehetőség arra, hogy az illetékes ECU-ba programozott motor-
leképezést a megfelelő diagnosztikai eszköz segítségével végezzen.

Egy jó termosztátnak gyorsan fel kell emelnie a motorhőmérsékletet a mérőeszköz középpontjába, és

soha nem szabad nagy sebességgel süllyednie. A cikkszámok a kezdőlapon találhatók.

2,

Ismét nem azt jelenti, hogy Piaggio hajlamosabb lenne, mint mások, de ha a termosztát nyílásának

megváltoztatása minden, amit csinált, úgy tűnik számomra egy olcsó és valószínűleg nem megfelelő

kísérlet, amely valószínűleg csak késleltetheti a felszerelésen garancia időszak. Az egyik, ha a

hőmérsékletmérés képes megemelni a hőmérséklet emelkedését, és a hőmérséklet-leadó egység a

termosztát motor oldalán van, úgy tűnik, hogy egy közbenső fokozatot lehet hozzáadni a FI-
térképezéshez. Másodszor, mindig azt gondoltam, hogy bizonyos mennyiségű nyers üzemanyag a

motor minden egyes leállítása után mindig a forgattyúházba kerül, ha ez a probléma a műanyag

fogaskerékkel, úgy tűnik, hogy késlelteti az elkerülhetetlen megoldást.

 

Szinte minden EURO2-es motorral szerelt PIAGGIO MASTER 460-as blokkra érvényes lehet a probléma,kb 2006-os évjáratig,az követően beszereltek egy lambda szondát mely visszajelzést ad a keverékképzésről az ECU-nak,azok már EURO3-as motorok,probléma eltünt.

 

Akkor nézzük milyen eszközök kellenek az ECU program módosításához:

 

1, Jó VAG-FIAT 3 pin usb átalakító:

http://www.lazada.com.ph/new-3-pin-obd-2-version-vag-409-kkl-usb-ecu-scan-diagnosticinterface-for-fiat-2469519.html

 

2, Win alapú laptop

 

3,Windows szoftver az ecu olvasására és írására:

http://www.von-der-salierburg.de/download/GuzziDiag/

 

Az oldalról nekünk az IAW15x writer és IAW15x reader kell!

 

4,A kiolvasott programot kell módosítani a következő progival:

http://www.tunerpro.net/download/SetupTunerProFree_v500_9088.exe

Leírás a használatához:

http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=73938.msg1155697

 

Amit módosítottam a vezérlőszofverben:

 

-FUELMAP: alsó-közép ford.tartományban visszavettem mintegy 10% benyát,magasabb ford. esetében -5%.

-Startenrichment(indítási dúsítás):ez a legfontosabb tényező az olaj benzinesedésében!!! itt beraktam egy köztes hőfokot a thermostat nyitása környékére,és jelentősen,elszegényítettem az indítási dúsítást a saját használati igényeimnek megfelelően,azaz sok indítás,rövid távok.

 

Még amit elvégzek: egy 90 fokos termosztátot beszerelése a jelenlegi 83 fokos helyett,

 amely magasabb olajhőmérsékletetet jelent,gyorsabban tisztuló olaj a benzingőzöktől.

Remélem tudtam segíteni,ha bármi kérdés van,keressetek!

 

Üdv,

Robi

 

Mónika500 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 7118

Sziasztok

Lenne hozzátok egy nagy kérésem.

Ha valakinek lenne egy tönkrement feszültség szabályzója arról szeretném a 2db csatlakozót, vezetékekkel együtt elkérni.

Egy 500 motorról van szó. Postai úton. Azt hiszem levélként 200Ft körül lenne.

 

Előre is köszi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!