Szia! Bár nem volt sohasem injektoros motorom, csak autó, de azt tudod ellenőrizni, hogy felépíti-e rendesen az üzemanyagszivattyú a nyomást? Ez is olyan, mint az autóban, hogy ha ráadod a gyújtást, a szivattyú felépíti a nyomást (ilyenkor zümmög), majd ha felépült, megáll, nem?
Adott egy Aprilia SR 50 Morini di-tech ami nem indul,az injektor csatlakozónál nincs meg csak 1,6volt, így nem nyit ki ,cseréltem computer-t lendkerék jeladót is, nem oldotta meg, szerintetek mi lehet a hiba merre induljak tovább.A 12 V kint van fixen az injektor és a levegő csatlakozójánál és inditózásnál nem kapcsolja ki a negatívot a injektorhoz(nem mérek a két sorkapocs között csak 1-2 voltot),viszont ha egy pillanatra adok neki negatívot akkor viszont porlaszt az injektor fej.
Üdv! Van egy Aprilia sr50 factory ditech 2008-as motorom. Most volt vízpumpa cserélve, ezzel együtt pedig a motor teljesen szétszedve, minden tömítés, csapágy, illetve a kopó alkatrészek cserélve. (100 ezer forint lett a vége mindennel együtt) Viszont azt, hogy hidegen nem pörög fel, hanem kb 3 másodperc alatt lassan építi fel( alacsonyabb fordulatszámról) / ez a motor szétszedése előtt is fent állt/, most már jelen esetben ha 10 óránál többet áll, akkor első indítás után nagyon alacsony fordulatszámon pötyög egyet kettőt, és leáll. Utána újra indítom, felépíti a fordulatot 3 mp alatt, bemelegszik és mintha semmi nem történt volna. (Melegen semmi baja, rendesen felpörgeti.) Jól megy, a vége gps szerint 84kmh.(szélcsendes időben) Előre is köszönöm a segítséget!
Lehet valamit azzal kezdeni, hogy az első lámpa olyan halványan világít? Alapjáraton csak pislákol, fordulaton szépen ég, de olyan gyenge a fénye. Ez szokványos? SR50 Stealth, elvileg 2 darab 15W-os izzó van benne.
A karbis kör SR-nél hogy lehet megkülönböztetni a Morini blokkot a Minarelli blokktól? Ha jól látom volt egy időszak mikor Morini blokkal jöttek ki(talán 2000-2004-ig).
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni Tőletek,hogy teljesen hideg motort ,hogy indítotok? Gáz alapon,netán egy kicsit ráhúzva stb.? A motor egy 50ccm.karbis gép,még mondhatni új, konkrétan 2 napos 65km.-az órájában.Az aeroxnál csak egy rúgás volt igaz az 2-300m.-ig meg akart fulladni a benzintől,ez meg ha elindult akkor pörög. Mennyire általános jelenség az ha 1,5 napig nem indítom akkor borzalom indítani?
Aprilia SR 50 R 7 hónapos gép és sajnos nem működik a féklámpa, de a hátsó világítás az jó és elektromosan indítható is mindkét fékkarral is, de nem ég viszont a féklámpa. Búrát óvatosan levettem, de az izzó mindkét szála épnek tűnik. Kipróbáltam és csak az izzó alsó szála ég. Tudnátok segíteni mi lehet a gond?
Hello van egy aprilia sr 50 robogom (93-as évjáratú) )az a hibajelenség hogy a világitás visszajelző lámpa és a bal oldali index visszajelző lámpa együtt világit ha indexelek baloldlara akkor meg mindkét lámpa villog az miért lehet, van valami kapcsolási rajz hozzá?
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyén belül, vagy Mátészalka-Debrecen között keresek eladó, szép és megkímélt állapotban lévő Aprilia sr 50 factory robogót! Csak karburátoros érdekel! Max 200.000 ft-ig!
Az akku tönkrement ezért kivettem,de így nem működik sem a kilométeróra ,sem semmilyen műszer ,nem világít,tök halott az egész kijelző.Amikor berugtam a motort azt irta ki hogy err 0007 ,aztán sötétség. A féklámpa is elég gyengén világít így akku nélkül járó motornál. A világítás az jó.
Rákötöttem egy másik akkut azzal úgy néz ki hogy jól működik minden,járó motornál is.Úgy néz ki mintha a műszerfal nem kapná meg a 12 V-ot.
Mi lehet a hiba , fesszabályzó vagy esetleg az állórész(gyujtás tekercs)Hol kezdjek el méregetni?
Van egy SR50 factory karbis robogóm, ami indításnál ER 0006 hibakódót írt ( már most azt sem). ( Neten mindössze ennyit találtam: "it appears when the speed arrow is not near 0 km/h, that's why it does a full rotation - after that, the dash should act normally. " ) A Motor rúgásra elindul, motorikusan hibátlan viszont a kijelző és a mechanikus mutatósemmit nem mutat Az önindító nem megy, a duda sem, illetve az irányjelző sem. Illetve ha bekapcsolom csak világít ,de nem villog!A műszerfalon az irányjelző visszajelzés folyamatosan hol gyengébben hol erősebben világít! A csatlakozók jónak tűnnek kicsit megtisztítottam őket, de az eredmény ugyanaz. Néha bekapcsol a digitális kijelző de ha behúzom a fékkart megint elmegy. Ha valaki tudna segíteni vagy tippet adni mi lehet a probléma szívesen venném! Esetleg olyan megoldás amit otthon eszközölni tudnék.
ÜDV ! Aprilia Habana 50/2 T eddig szépen tette hiba nélkül a dolgát,ma viszont elkezdett csöpögni belőle a benzin . Megy de nem húz , nem pörög fel,max.40-el tudtam hazavánszorogni vele! Tudtok tipet adni?
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni tőletek.A napokban került hozzám egy 93 as sr50 old robogó.Nagyon leharcolt állapotban..karbitisztítás,membrán ellenőrzés megvolt.A karbiban a tűszelep bele van kókányolva lefele megütközik abban a kis zégerben de ami tartaná,hogy felfele ne mozogjon az nincs benne.85-ös fő fúvóka van benne.Jelenség a következő.Szépen indúl hidegen is szívatóval két rúgás.Szépen jár alapjáraton csak a túlfolyón ömlik a benzin.Gázadásra kb 3-4 gázig veszi a fordulatot majd lehörög és le is áll ha nem engedem vissza a gázt.Szerintetek mi lehet a baj?Csak a tűszelep lenne a hibás vagy mást is nézzek?Esetleg valakinek nincs elfekvőben egy ilyen karbija ami jó?Dellorto PHBN 12 es.Igaz azt sem tudom ez való-e rá mert trehány emberé volt.Köszönöm az infót és a segítséget előre is.
Sziasztok! Láttam egy hirdetést egy eladó SR 50 Factoryról meglehetősen olcsón, 140 ezer forintért. Még nem beszéltem a hirdetővel, az már a képeken is látszik, hogy van néhány húzás az idomokon, illetve leírta, hogy fúrták a hengert, új dugót kapott és cserélték e nagynyomású csöveket is. A kérdés, hogy tényleg bele lehet futni horribilis árú hibákba a ditechnél, illetve vajon miért ilyen olcsó, ha ennyi mindent cseréltek rajta? Ja, a hirdetés szerint 35 ezer km van benne - ekkora futás után már dugót kell cserélni?
Eladó a képeken látható Sr 50 ditech morini összes megmaradt alkatrész egyben,és csak személyes átvétellel!!! Minden alkatrész törés,és sérülésmentes,a vezetékköteg eredeti gyári állapotú. Csak egyben eladók!!! Ára.:8000 Huf,alku nincs!!! Újszász. Te.:06702963556.
Segítséget szeretnék kérni. 1996os SR 50/70em van. 2 hete cseréltem benne kuplungot, mert már kopott volt, rángatva indult a motor, alapjáraton is forgott a hátsó kerék. Kicseréltem (motoforce), azóta ez a gond megszűnt, azonban pici remegés érezhető indulásnál, valamint eddig 95 km/h-t ment alattam, most 75 után csak erőlködik, bár van hogy szépen eléri a 95-öt. Mi lehet a probléma? Én a rugókra gyanakszom.