Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

EVerlander Creative Commons License 2018.02.06 0 0 1018

Szia Peti!

Na felkerült a gumi... Előtte még melléraktam a régi Hankook-nak, amiből az első már igencsk el volt kopva. Hát, úgy szemre vagy 3-4 cm-rel nagyobb volt az új kerék. :) A méret miatt 6mm -rel ballonosabb,a másik 6mm-t meg a kopásmentes mintázat adja, szóval a teljes átmérőben 2,5cm meg is van.

Vezetni, ég és föld: SOKKAL halkabb és sokkal komfortosabb a réginél, még a kormányt is könnyebb tekerni, precizebben lehet irányítani. Jól is néz ki! Nagyon meg vagyok elégedve vele! :) Persze a gumishoz indulva, ahogy kiálltam a garázsból, elfelejtettem becsukni a töltésfedelet, persze hogy az élén leszedte a félfa a festéket egy vékony csíkban. Ezt nemrég orvosoltam egy kis "Magic pen"-nel, (a karc mentén az ép részeket kimaszkolva). A maszkolás leszedése után persze maradt egy-egy kis válla az anyagnak (maszkolás nélkül is marad, csak nagyobb), de ezen majd tapasztalatom szerint a segíteni fog!

Üdv.

Márk

Előzmény: PTL75 (1017)
PTL75 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 1017

Szia Márk!

 

Na örülök, hogy sikerült döntened gumi ügyben. Nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak vele. Szerencsére még nem volt éles helyzetem.

A benzin téma engem nem érint. Kb havonta egyszer teletankolnom, így tud frissülni.

 

A fékpados mérésről majd kérlek számolj be, hogy kell e valami különlegességet csinálniuk a vizsgabázison.

 

Amúgy a km különbségre rájöttem (céges, otthoni töltés). Mindig az előző nap km futása alapján jósolja meg hogy újra feltöltött állapotban mennyi range várható.

Hazafele óvatosabban szoktam jönni, illetve elmegyek még bevásárolni. Ezért az itthoni töltéskor többet jósol.

Munkába menet kevesebb a városi szakasz, és talán gyorsabban is megyek. A munkahelyi feltöltésnél ezért jósol kevesebb range-et.

 

Üdv: Peti

Előzmény: EVerlander (1016)
EVerlander Creative Commons License 2018.02.02 0 1 1016

Peti,

Na végre megrendeltem a gumikat!!! 235-ösök lettek, 100V és az itthoni 182ezer Ft-os ár helyett 161 800 Ft-ban álltak meg :-D

Tudom hogy már sokszor átbeszéltük, de azóta is bármilyen tesztet nézek, valahogy a Quatrac 5 mindig a legjobb, vagy közel legjobb. Merthogy az itthoni teszteken, a kint mindentvivő CrossClimate kvázi leszerepelt, a Quatrac 5 viszont itt is és kint is top-on végzett...

 

Nagyon várom őket. Amúgy márc.6-án jár le a vizsgám szóval nem is árt a szép új gumi. Az a fékpados mérés-kérdés még b***ssza picit a csőröm, majd rátelefonálok a vizsgaállomásra, mi a véleményük erről...  Jó lenne ha nem tennének kárt a hajtásban :S

Ja gondolom Téged nem érint, mert többet benzinezel, de megékrezett a tank leszívó pumpa is (kb. <5 liter ~6 hónapos benya van a tankban). Állítólag trutyisodik mostanra és mar mindent. Főleg a benzin e85 tartalma miatt alakul át, de a többi adalék se tesz neki jót ami az eltarthatóságát illeti. Leszívom, és töltök bele frisset plusz stabilizátort ami 1 évre tartosít. Remélem ez lesz számomra az 'ultimate' megoldás. :)

Előzmény: EVerlander (1015)
EVerlander Creative Commons License 2018.02.02 0 0 1015

Szia Peti! Igen... az a gyári adat, tehát rendben (750 kg/kerék) viszont a 235-ös szélességnél 100V a legkisebb ami kapható (800kg) de most látok 102V meg 105W-ket is, amik ironikus módon olcsóbbak, de nekem nem kell XL gumi mert gyanítóm, hogy visszaüt a rugózási komfortban.

Előzmény: PTL75 (1013)
sirqki78 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 1014

Szia, szaisztok!

 

A 2.0ás motorrol a VW fórumon többet meg tudhatsz. Amennyire én tudom ott a olajszivattyú hajtása a gyenge pont. 6szög tengelyes megoldás, ami el tud kopni. Nem hiszem hogy a Mitsuba mást tettek volna...

Előzmény: Szabolcs Lazar (1012)
PTL75 Creative Commons License 2018.02.01 0 0 1013

Szia Márk!

 

A gumimon 98V jelzés található.

 

Üdv: Peti

Előzmény: EVerlander (1011)
Szabolcs Lazar Creative Commons License 2018.02.01 0 0 1012

Halo! Mitsubishi outlander 2.0 ,140ps motorokrol tud valaki velemenyt írni.Vannak e gyari hibai,menyire bevalt motorok? Minden informaciot nagyon szepen köszonom!

EVerlander Creative Commons License 2018.01.30 0 0 1011

Szia Peti!

Nagyon köszi a részletes leírást!! és az alkatrészeket!

Nagy királyság, abszolút nem bonyi. Még azon filózom, hogy az a fránya pecsét de jól nézne ki az eddig végig vezett szervizkönyvben, szóval még nem döntöttem hogy itthon csináljam-e v. szervizben, de az alkatrészeket már megrendeltem, abból baj nem lehet.

 

Közben találtam egy olajfoltot a garázs padlóján. Kivert a víz, de rögtön eszembe jutott h pár napja a másik autómmal parkoltam a garázsban, de azért paráztam még, úh beizzítottam az aknát és megnéztem alulról is: totál száraz. (a másik autó ahol parkol, van alatta néhány csepp, szóval ő volt az szegény). Mindenesetre a PHEV-en vizsgálódás közben megláttam néhány szíjat, gondolom az ékszíj meg vezérműszíj. Marha érdekes kérdés lehet, hogy mikor kell cseréni vajon a vezérműszíjat?? Hogy' határozzák vajon meg, hiszen 150 kkm alatt mehet sokat is, de mehet nagyon keveset is a benzinmotor... Mindenesetre, erre majd nem árt figyelnünk.

 

A gumi téma: Igen, az a kis perem a gumin, ami a felni peremét hivatott védeni. De szerintem mindegyiken van, ma már talán alap is.

Közben találtam ilyet is, bár épp készlethiány van: Quatrac 5 XL  105W. Csakhogy a 235/55-ösben is 36e Ft db-ja, nem pedig 46e per db, mint a sima Quatrac 5 100V.

Persze átmeneti készlethiányt írnak rá, és nem is tudom várjak-e rá, mert sztem az erősített gumiban több az anyag, keményebb, rázósabb, nehezebb mint a sima 100V, ami szintén elég nekünk (mivel a gyári Toyo az 98H -s). A lényeg, hogy Neked gondolom a 100V -s verzió van?

 

Üdv.:

Márk

Előzmény: PTL75 (1009)
PTL75 Creative Commons License 2018.01.28 0 0 1010

Szia!

 

Nem tudom.

Ez mit jelent pontosan?

Ha a felni oldala járdaszegélyhez dörzsölődik, akkor megvédi?

 

Előzmény: EVerlander (1006)
PTL75 Creative Commons License 2018.01.28 0 0 1009

Szia EVerlander!

 

Megtaláltam a dobozokat.

Levegőszűrő: Nipparts N1325061.

https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/MITSUBISHI/OUTLANDER/2014/2_0/H/szurok/levegoszuro

 

Olajszűrő: MANN FILTER MAW 610/3

https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/MITSUBISHI/OUTLANDER/2014/2_0/H/szurok/olajszuro

 

Olaj: Motul 0W30 Eco-nergy

 

Szóval én is 0W30-at választottam.

 

Ha van aknád akkor az már fél siker.

Folyamat:

- Aknára állás

- Alsó műanyag védőlemez leszerelése. Némelyik csavaros, némelyik bolhás

- Ekkor meglátod az olajteknőt, a csavarja a hátsó oldalán van. kb 17-es kulcs kell hozzá.

- Kell egy nagy edény min 5 literes.

- Megindítod a csavart, és kicsavarod. Csak az utolsó pillanatban veszed ki a menetes részből. Célozd meg az edényt. Először nagy nyomással kezd jönni, majd enyhül. Hagyd ott a vödröt alatta.

- A motortérben az olajbetöltő zárósapkát vedd le. Így könnyebben kifolyik az olaj.

- Ha kicsöpögött, lazítsd meg az olajszűrőt. Elvileg kézzel is lehet. Ha nem indul meg használj olajszűrő leszedőt. Nekem fémszíjas van.

- Ide is tegyél edényt, mert még innen is folyik majd az olaj.

- Várd meg míg teljesen kicsöpög.

- Csavard vissza az olajleeresztő csavart. Csak érzéssel.

- Csavard be az új olajszűrőt. A gumi tömítést kicsit olajozd meg a fáradt olajjal. Két kézzel szorítsd meg.

- Töltsd be az olajat. Úgy emlékszem 4,2 v. 4,5 liter megy bele. 4 liternél nézd meg az olajpálcán a szintet.

- Indítsd be a motort 1 percre. Közben nézd meg az olajleeresztő csavart és az olajszűrőt. Ha csöpög picit húzhatsz rajta. De nem szabad eresztenie.

- Állítsd le, és ellenőrizd az olajszintet. Ha kell kicsit töltsél bele.

- Indítsd be, és tölts ha kell bele.

- Az alsó védőburkolatot szereld vissza.

 

Én így szoktam csinálni.

 

 

 

 

Előzmény: EVerlander (1003)
tojas007 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 1008

Elég viseltes állapotban vannak a kulcsai, szerettem volna kicseréltetni őket, de a szakember még nem találkozott ilyennel, aki felhívott két bicskakulcs forgalmazót is, akik szintén nem tudtak egyelőre segíteni. Esetleg van valamilyen információtok ez ügyben?

tojas007 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 1007

Nagyon Köszönöm az információt.

Komputerből ki lehet olvastatni, hogy mennyi a FAP folyadék mennyisége a tartályban?

Szerdán viszem szerelőhöz a vasat.

Előzmény: Vezo228 (1005)
EVerlander Creative Commons License 2018.01.26 0 0 1006

Szia Peti!

 

Közben még gumitémában kérdés, Neked felnivédőperemes a Quatrac 5?

 

Csak mert valahol külön jelölik, hogy FSL (felnivédős) verzió, vhol meg nem írják. Lehet hogy mind olyan, csak vahol kiírják, valahol nem..

Előzmény: EVerlander (1003)
Vezo228 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 1005

Előzmény: tojas007 (1000)
Vezo228 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 1004

Szia!

 

No, a xenont nem lehet állítani, pont ezért az indítás után automatikusan szintez a lámpa. Nekem nagyon bejön, ahogy világít, én nem éreztem, hogy közel lenne.

Én cseréltettem a difiben és a váltóban egy javítással együtt, tavaly ősszel. Akkor volt nekem 201,000 a kocsiban.

Az olajcseréket igazából a Szervizkönyv írja az alábbiak szerint:

 

Előzmény: tojas007 (1000)
EVerlander Creative Commons License 2018.01.24 0 0 1003

Szia Peti!

 

Ja, el tudom képzelni milyen lehetett a kövekből épített cuccra felugratni... :S Elég para, én is többször gondolkoztam hasonlón, de nagyon félnék hogy valami szétbomlik amikor rajta állok, vagy amikor felugratok rá :)

Örülök hogy sikerültz megoldanod. Igazából én nem tudok hegeszreni, így sajnos ez kiesik, de mondom az aknában meg tudom oldani, csak dzsuvás meló.

 

Közben megjött a Motul 8100 Eco-nergy 0W-30 is, elvileg a Motul nagyon jó olaj, alig várom már, hogy benn legyen. A kinti PHEV fórumon amúgy rendszerint 5w-30at írnak hozzá, de szerintem a 0W jót fog tenni, amilyen üzemben nálunk megy a motor (hidegindítás után egyből terhelés, rövid, szakaszos üzem, stb. Bár olyat is olvastam, hogy a 0W túl gyorsan folyik le a felületekről és emiatt meg csökken a kenés...)

Előzmény: EVerlander (1002)
EVerlander Creative Commons License 2018.01.24 0 0 1002

Szia Peti!

 

Nagyon köszi!! Igazából van szerelőaknám, csak le van fedve és így lehet benne némi penészgomba, de sebaj, majd vegyvédelmiben megyek le! :-D

Ha megvannak a dobozok és cikkszámok, azt nagyno megköszönöm hogy tuti jót vegyek. Én az alkatreszek.hu-ról szoktam rendelni, mert nagyon jók az áraik. Az üzemanyagszűrőre egyébként ezt dobja ki:

https://alkatreszek.hu/n1335067_nip_ik

 

Elég durva hogy miért kell hozzá ennyi mütyűr...? Ilyen típusú üzemanyagszűrőt még nem láttam. Namost tekintve, hogy mennyit fut a benzinmotor, éppen túl lehet élni gondolom a szűrő cseréje nélkül, de tartok tőle, sosem volt még cserélve, a benzin meg általában piszkos, és állítólag trutyisodik ha sokat áll a tankban (nálam augusztusi benya van benne :), szóval azért nem ártana a csere.

 

Amúgy vettem benzin stabilizátort, Liqui Moly, 50 literhez elegendő és asszem kb. 1 évig nem romlik így a benzin. Állítólag a sok adalék miatt van az, hogy ma már nem bír ki 3-4 hónapnál többet a benzin, egyszerűen alkotóelemeire bomlik, maróvá válik, szétöli a gumit, műanyagot, tömítéseket, stb :(

 

 

Előzmény: PTL75 (1001)
PTL75 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 1001

Szia EVerlander!

 

Nem nagy ördöngösség a házi szerviz.

A garázsban vannak a szűrők dobozai. Holnap tudnám megnézni a típusát. A levegő szűrő valóban egyedi. Én bementem a helyi autós boltba és mindent tudtak adni. A levegőszűrő másnapra megérkezett.

 

Az olajcseréhez van-e olyan helyed hol alá tudsz menni, mászni? Legegyszerűbb egy akna lenne. (nekem nincs)

Én csináltam hulladék zártszelvényekből két rámpát, amit erre a célra használok. kb 15-20cm magas, de ez épp elegendő, hogy könnyen alá tudj mászni.

Amikor ez nem volt, beton a szegélykőből és beton zsalukőből építettem össze egy magasítót amire kocsival felugrattam...Na ez nem is olyan egyszerű.

 

A levegőszűrő és pollenszűrő cseréje nagyon egyszerű. Üzemanyag szűrőt ebben a kocsiban nem cseréltem.

Majd folytatom...

 

Előzmény: EVerlander (996)
tojas007 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 1000

Még egy kérdés:

A Xenon szerintem túl közelre világít. Lehet állítani valahogy a magasságán?

Köszi.

tojas007 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 999

Köszönöm az infót. Nincs meg a kezelési útmutatója, ha megnéznéd ezeket nagyon megköszönném.

Amit találtam:

Sebváltó 75W-80 félszintetikus 2 Liter

Hátsó difi és osztómű 75W-90 szintetikus 0,5+0,5 Liter

Előzmény: Vezo228 (998)
Vezo228 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 998

Szia!

 

Szintén 4007! :)

A váltóban mindenképpen érdemes, de nyilván a többi olajcsere is a te hasznodra lenne. Én a manuális váltómban cseréltettem, rábíztam a szervizre.

Ha meg van a  gyári kezelési, szervizkönyv, abban tutira meg lehet találni, hogy mit mikor kell cserélni.

Ha nincs okos könyved hozzá, akkor megnézem holnap, hogy mit ír.

 

Előzmény: tojas007 (997)
tojas007 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 997

Sziasztok. Néhány hete lettem egy  2007-es Peugeot 4007 2.2 hdi tulajdonosa. Szeretném megkérdezni, hogy a váltóban, osztóműben és a hátsó difiben kell-e (érdemes-e) olajat cseréltetnem? 220.000 km van az autóban. Az olaj tipusainak utánajártam, de tudjátok-e, hogy gyárilag melyik gyártóét teszik bele?

 

Köszönöm előre is.

 

EVerlander Creative Commons License 2018.01.22 0 0 996

Szia Peti!

Mostmár nem odázhatom a szervizt. Igaz hogy csak kb. 7e km-t ment az utolsó óta, csakhogy szeptemberben járt le az 1 év. Azért mertem kicsit elodázni, mert nálam szinte alig indul be a benya motor.

 

Még gondolkodom, hogy bumlizzak-e márkaszervizbe, szabadnap, sok óra, vaskos munkadíjak, vagy inkább otthon szervizeljem-e le ahogy Te is csináltad.

Igazából találtam olajszűrőt, légszűrőt és üzemanyagszűrőt is.

 

Az olajszűrő nem tűnik specifikusnak - más modellekkel közös, a légszűrő viszont kizárólag az Outlander PHEV-hez való típus: Blue Print ADC42262 BLU

Találtam üzemanyagszűrőt is (más autókkal való korábbi tapasztalatom alapján ezt is érdemes gyakran cserélni mert hamar koszoldik): Üzemanyagszűrő: Cikk-kód: N1335067 NIP. Ez elvileg minden Outlander modellel kompatibilis, a PHEV-en kívül benzinessel és dízellel is.

 

Az a kérdésem hogy szerinted jók-e ezek az alkatrészek és hogy tudsz-e majd segíteni ezek cseréjében, szóval egy kis leírással mit-hol kell csinálni. Van alapvető műszaki érzékem, meg szerszámaim, de még sosem cseréltem olajat. Légszűrőket, gyertyákat, szoktam volt cserélni. Tudom hogy van olajleeresztő csavar, hogy az olajszűrőt vhogy le kell tekerni és fel az újat, stb, de a részleteket, meg a csínnyát-bínnyát sajna nem tudom.

 

Köszi előre is! :)

Márk

Előzmény: PTL75 (994)
EVerlander Creative Commons License 2018.01.11 0 0 995

Szia Peti!!

 

Nagyon érdekes fejlemények! Akkor már tényleg csak valami kalkulációs különbség lehet. Lehet hogy hazafelé simább az út, picivel kevesebbet fogyasztasz, befelé viszont nagyobb a forgalom, vagy jobban nyomod stb, emiatt amikor bent töltesz, rövidebb távot prognosztizál az előző út adatai alapján... Jó magyarázat, bár a difi kicsit nagynak tűnik. Ettől függetlenül tuti ilyesmiről van szó, mert ahogy mondod, a valós range mégis mindig kb. ugyanaz.

Szóval, mondjuk elmész 37 km-t valósan mindkét esetben - és végülis ez a lényeg, tehát akkor ugyanazt az árammennyiséget töltötted bele otthon is, meg a munkahelyen is, nincs különbség az áramban.

 

Akkor Neked nem szívja a wifi, (vagy rátölt még és így újra 100-on vagy amikor indulsz)... Nekem minden egyes kb. 4 órás parkolás után rendre 4-5-tel kevesebbet mutatott. Mostmeg minidig annyi, mint ami kiszálláskor volt. :-)

Előzmény: PTL75 (994)
PTL75 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 994

Szia EVerlander!

Tegnap este töröltem a VIN regisztrációt.

Reggelre 42 km-re töltötte fel. Ez nem különbözött az előzőektől.

Aztán a munkahelyemen ismét töltöttem. Az eredmény 34 km lett. Hogy miért csak ennyi nem tudom. De még mindig kevesebb.

Én azt állapítottam meg, hogy nem változott semmi a VIN törlése óta :)

 

Viszont hiába ír ki 42 km-t vagy 34 km-et, kb mindig ugyanannyit tudok vele menni.

 

Üdv: Peti

 

 

Előzmény: EVerlander (991)
PTL75 Creative Commons License 2018.01.08 0 0 993

Szia EVerlander!

 

Na most töröltem a VIN regiszrációt. Kíváncsi leszek holnap mit fog mutatni a töltöttség.

Majd beszámolok.

 

Előzmény: EVerlander (991)
iiulaszlo Creative Commons License 2018.01.07 0 0 992

Sziasztok!

 

Nekem más autóm van, ezért nem tudok segíteni apámnak, 2007-es diesel Outlandernél van valamiféle trükk, hogy ki írja az autó a hibakódokat vagy csak diagnosztikai kütyükkel olvasható ki? Jeepet 4x gyujtásra teszed gyorsan akkor a km helyén kiírja a tárolt hibakódokat... Mitsubishinél nincs ilyesmi?

EVerlander Creative Commons License 2018.01.07 0 0 991

Szia PEti!

 

NA a Wifi kapcsán jut eszembe, most fejben sikerült összehoznom a munkahelyi misztikus teljes töltési range eseteddel. Szóval ha van párosítva telód, valszeg Neked is szívja lefele az akksit parkoló helyzetben is. Namost otthon, ezt nem veszed észre, mert lehet hogy reggelre 95%-ig visszacsökken a töltési szint a wifi miatt, majd még rátölt és újra 100%-on van amikor beülsz az autóba és elindulsz munkába. A munkahelyen meg 4 óra múlva befejezi a töltést, és utána elkezd csökkenni a range (továbbra is a wifi miatt), de nincs ideje eljutni 95%-ig, amikor haza indulsz - ergó, nem tölt rá, és marad a csökkentett, 33km-es range... 

 

Azt hiszem, ennél jobb magyarázatot nem fogok tudni adni... :) De könnyen kipróbálhatod, off-olj minden töltési tervet, majd nyomd be a "canel VIN registration"-t az app-ban. Nálam a range csökkenés ezzel megszűnt. 

Előzmény: PTL75 (989)
EVerlander Creative Commons License 2018.01.07 0 0 990

Szia Peti!

 

Na igen, ezt a chademo-t annyit hallottam már, de még nem próbáltam. Szóval akkor ahhoz nem kell saját kábel, hanem - gondolom - a nagyobbik töltőcsatlakozásra lehet rádugni? 

 

Csepptöltés biztosan nincs, a Li-ion töltési technológia ilyet nem alkalmaz (NiCd-nál volt csak ilyen). A Li-ion-nál max olyan van hogy ha 95%-ra visszacsökken a töltöttség akkor újra feltölti 100-ig (mint a folyamatosan feldudott laptopok esetében). Szóval semmi sem magyarázza hogy bent miért csak 33 km-ig tölt, egyszerűen érthetetlen. :/

 

Ha legatyásodik az akksi (állítólag 8 évet bír, gondolom a 8. évben már 50-60% lehet a kapacitás), addigra szerintem nagyot fog esni a cellák ára, nameg egy csomó kis műhely lesz aki arra specializálódott, hogy EV-kben és hibridekben akkupakkot cseréljen gazdaságosan. Ezért nem aggódóm ezen annyira. Ráadásul nagy eséllyel, addigra a gyári cellák helyeire akár 1,5-2x-es kapacitású cellákat tudnak majd rakni, szóval nagy öröm lesz az :) Ma a szerszámgép akkuk eseétre millió ilyen cég van, szóval ennek mintájára fog a dolog kialakulni. Amúgy a PHEV-ben más típus van, nem a szokványos 18650-es cellák, de nem nehéz arra átalakítani úgy tudom.

 

Most ami "braking" news esetemben (most olvastam egy cikket 4kerekes autókkal kapcsolatos tudnivalókkal kapcs.-ban) hogy nem feltétlenül lehet rajtuk sima kétkerekesre való fékpados mérést alkalmazni... Nekem márciusban kell vizsgáznia, és eléggé aggódom hogy lesz a fék mérése. Merthogy a miénk állandó, kikapcsolhatatlan összkerékhajtású autó (a 4wd lock bekapcsolása nélkül is állandó 4kerék hajt) Klasszikus 4kerék hajtásnál ugye a központi osztóművet bántja a csak két kerékre rakott fékpados mérés, nálunk ugye nincs osztómű, a 4kerék hajtás elektronikusan van megoldva, de ettől még az elektronikában vagy bármi másban bajt okozhat a dolog.

 

Egy angol fórumon most olvastam, hogy az egyik tagnak az MOT állomáson azt mondták, "If there's no 2wd switch, I aint taking it up on the brake test rollers" - ebben az esetben egy próbaúton bizonyosodtak meg a fékhatásról. Csakhogy, nálunk aligha lehetne ilyennel kiváltani a dolgot...

Előzmény: PTL75 (989)
PTL75 Creative Commons License 2018.01.05 0 0 989

Szia EVerlander!

Érdekes ez a WIFI-s dolog. Eddig nem figyeltem, a ranget, de most már érdekel.

A mukahelyemen is 0%-ról indul a töltés. Ezért nem értem mi lehet a különbség. Én a csepptöltésre gondoltam...

 

A narancs kábel  valóban csak 1 fázisú és 16A-es. Itt Győrben nem igazán lehet kihasználni. Általában csak parkolóházakban van, ami meg fizetős.

Persze Budapesten lehet hogy jobban használható.

 

Már használtam a gyorstöltőt párszor (Chademo) és valóban kb 25 perc alatt feltöltötte 80%-ra, ami kb 25-30 km range-et jelent. Ez a gyorsaság jó lenne, de az akksinak biztos nem tetszik.

 

Mit fogsz tenni ha pár év múlva az akksik kapacitása feleződik? Szerinted mennyi lehet az élettartama?

 

A PlugShare appot megnézem. Én a TöltőPont appot használom. Ez a magyar töltőket jeleníti meg elég részletes leírással.

 

Jó kocsikázást!

Üdv: Peti

 

 

 

 

 

 

Előzmény: EVerlander (986)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!