Üdv mindenkinek!
Aki szereti az off roadot (már van ilyen topic igaz), de ezen túlmenően imád autót fejleszteni és szerkeszteni, azt szeretettel várjuk tapasztalatcserére! Remélem hasznos segítői lehetünk egymásnak a jövőben!!!
Sajnos más fórumban nem nagyon nézik jó szemmel, ha valaki jobbat akar a meglévőnél. Itt ez a cél...
Először nézz utána pontosan, hogy az általad említett 'kis papírozás' mennyibe kerül most.
Régebben érdeklődtem hasonló iránt. Akkor kezdésnek meg kellett terveztetni egy autó gépésszel aki rendelkezik ilyenre engedéllyel, ezt engedélyeztetni a közlekedés felügyelettel, majd mehet műszakira. Akkor alsó hangon 300+ ezer lett volna hasonló, plusz az alkatrészek és a szerelés.
Szerintem nézz bontottan ilyen motort. Ha jól sejtem az autódban a 4d56 tipusú motor van, sok ilyen van bontóban. Sok márka használta, de Pajeroban, L200-ban, L300-ban, Galoper-ben és több KIA tipusban is ilyen van más tipusban máshol vannak rajta a szerelvények. Bontottan lehet 200-300 körül kapni. Ez a motor baromi strapabíró egyébként, bár ha sok mindent kell benne javítani lehet hogy jobb egy bontott. Vagy keress olyan szerelőt aki már csinált ilyet.
Ezúton szeretnénk felhívni figyelmeteket előzetesen az alábbi lehetőségre.
Az Autó Motor és Tuning Show-n első alkalommal kerül Magyarországon megrendezésre hivatalosan az off road terepjáró autók széleskörű bemutatása, amelynek célja, a hazai off road és terepjárós közösség bemutatása és táborának gyarapítása.
Lehetőséget kínálunk az alábbiakra:
- Egyedileg építet, off-road, triál, hobby tuning és verseny terepjáró autók szabadtéri bemutatása;
- Általunk épített SPEC pályán való élményautózás;
- Akár saját magad által épített akadályokon való bemutatózás;
- Az autó közvetlen bemutatási lehetőségének biztosítása a nemzetközi és hazai látogatók számára, mindezt három napon át.
Időpont és helyszín:
- Budapest, Hungexpo területe, 2018. március 23 25.
Amennyiben a fentiek felkeltették az érdeklődésed, jelentkezni az alábbi módon lehetséges:
Új vagyok a témában, kérlek nézzek el, ha hülyeséget kérdezek, nem vagyok szaki, csak adott egy probléma, így találtam ide is.
Adott egy mitsubishi l200 4WD, 2001-es 2.5 TDI. (Ha jól értesültem egy KIA motorral szerelt autó). Az ok amiért ide tévedtem, hogy a motorja 99% hogy kuka. (a részletekbe nem megyek bele, a motor olyan szinten sérült, hogy már lehet nem éri meg felújítani.)
Szóval mivel jó eséllyel motorcserés lesz, ezért felmerült a kérdés, hogy nem ilyen motorral szerelni az autót, hanem egy más típusú megbízhatóbb, olcsóbb motorral. A szerelő említett egy olyan esetleges megoldást, hogy "kis" mérnöki munkával, egy 1.9-es VW TDI motorral szerelni ezt az autót.
Ez ügyben szeretnék tanácsot és véleményt kérni.
Ez kivitelezhető-e? Ha igen, hol és milyen átalakításokra kell számítani? Ilyen alapon más motorral is össze lehetne hozni?
A papírozása megoldható? Az oké hogy szigorított KPM vizsga az benne lesz, de vannak egyéb hátráltató dolgok?
Üdv mindenkinek.Sziasztok.Szerintetek hogyan lehetne egyszerűen kideríteni,miért füstöl iszonyatosan a ferozám?Kartergáz nincs,de borzalmas kék füst van.Volt szelepszár szimering csere,de nemsokkal azután füstölni kezdett.lehet olajlehúzó is,de jólenne valahogy bontás nélkül megtudni.Nemigazán van kedvem kiszedni,kiszedeni a motort.
Ha van jó ötlet,tapasztalat,csörögjetek meg!! Visszahivok mindenkit.Köszi
Hali! Én mindenképp a hidast javasolnám. KJ90-nel állandó gond, hogy sárban járás után azonnal ki kell takarítani az első féltengelyek környékét, mert ha megszárad a sár széttépi vagy kikoptatja a gumiharangokat. A lengőkaros előnye egyértelműen a komfortban mutatkozik meg.
Uaz híd samurai alvázhoz igazítva, komplett szett.. Első-Hátsó híd 41/8 as .. Eső-Hátsó tárcsafék komplett Első laprugó 10 lapos Hátsó laprugó 8 lapos Csak egyben eladó.. 220.000Ft
Üdv mindenkinek!Véleményeteket kérném a következőben.Van egy Toyota LJ70 gépem,amit nagyon szeretek,de elengedhetetlenül fontos lenne egy platós!Toyota Hilux-ra gondoltam,de nem tudom eldönteni,hogy merev hidast vegyek,vagy lengőkarost?!Emelve mindenképp lesz és első hátsó diffi zárat is szeretnék,hogy ne maradjon nagyon alul a LJ 70-hez képest!Elég nehézkes terepen őrült sárban használnám az alföldön!Bírni fogja?
Lenne egy szétszedett állapotban lévő Toyota Lj70, ami eladósorba került. Gyakorlatilag egy komplett autó, de alkatrészenként is eladó! Motor 2.4d, váltó, kardánok, hidak, alváz, karosszéria, karosszériaelemek, magasító és szélesítő pogácsák stb... A 06705199502-es számon zargasson, akit érdekel valami!
Eladó Gaz 69 bővebb infó a 06 30 6620081 en vagy itt érdeklődni , a gaz 69 fórumin van bővebb leírás és az épített öszkerekes trabant motoros traktor is eladóirány ár 220/ db.
Üdv mindenkinek. Egy "kis" segítségre lenne szükségem. Van egy Patrolom amit szeretnék kissé haladósabbá varázsolni. Tudom van egy egyszerű megoldás :nyomjam mélyebbre a gázpedált.... Ezt a verziót hanyagolnám mert ezek a régi dízelek nem tolerálják hosszú távon a magas fordulatot,a motorkímélő fordulatszámmal pedig kb 90-100 az utazó. A lényeg hogy a motor mókolása nélkül hogyan tudok legalább egy autópálya tempót elővarázsolni? Tudtok olyan difiről ami passzol a vasba és 4 körül van a végáttétele? Válaszokat várom és előre is köszönöm.