Kicsit be vagyok havazva. Voltunk megnézni egy wk t 3 merci dizellel neppertől 900 e re tartotta. Én a felét ajánlottam. Utána még üzente hogy 650 ért vihetjük. Kicsit le volt lakva rozsdás volt de volt benne azért még fantázia.
Pickupok meg a japán terepjárók innét általában Afrikába meg csóró arab országba megy. Az olcsó kocsiknak A covid tett be.
Aztán jött a háború. Most az ukránok felvásárolták az összes Pajerot, l 200 at.
Olyan szinten hogy kurva hogy olcsón akarják vagy ingyen. Komolyan ajáld fel az ukránoknak. Farmokról mindenhonnan felvásárolták. Na most odáig fajult a helyzet mert már elfogytak ha felteszel épkézláb egy jó árut azt egy órán belül elviszik. Most már ráfanyalognak az összes japán 4x4 re. Ami olcsó És könnyen javítható. Navara meg a rangereket is viszik már hogy tele legyen a trailer. Románok még próbálkoznak lenyomni az árat meg a felvásárlók, azok ugatnak de lepatinthatoak.
Szevasztok!Sajnos mégsem sikerült megoldanom a fütésproblémát kilyukadt a fűtőradiátor ezért nem volt fűtés nem örülök kb.5cm-es szivacs van a kárpit allatt próbálom valahogy kiszárítani .Lehet az a bűz amit éreztem gyorsításkor fagyállofolyadék volt legalábbis remélem egyenlőre elég ez is.Kérdésem az hogy hol tudnék rendelni a legegyszerübben egy új fütőradiátort ?Most kikötöttem fütésrenszerböl de így nem lehet vele közlekedni.Egy szerelőt felhívtam azt mondta legalább két nap mire kicseréli mert le kell bontani az egész műszerfalat sajnos.Ha valaki tud valamit tanácsot adni ne tartsa magában .köszi
Köszönöm a segítséget ,úgy néz ki sikerült megoldanom a fütésproblémát kivettem a kesztyűtartót a terelőlapát rendben van ,a kis villanymotor volt beállva szétszedtem átmozgattam pici zsirzás után elindult .Még lecserélem a hűtőfolyadékot légtelenítem és kész🤔
Köszönöm a választ találtam videót erről az ajtóról elég macerás kicserélni ha az a baj ,plusz ott a csávó megmutatta a videóban hogyan lehet hibakódot olvasni a klímavezérlővel nekem egy 14-es számot dobott ki valaki tudja hogy ez mit jelent?kösz.
Sziasztok !Segítséget szeretnék kérni két hete vásároltam egy 2002 jeep grand cherokee 2,7crd wg-t és volna pár probléma hátha másnál is dobta ezt.Az egyik hogy teljesen meleg motornál a belső utastér fűtés épp hogy csak langyos levegőt fúj ha ennél hűvösebb lesz nem tudom felfűteni a fülkét.A másik hogy teljesen üzem melegen előzésnél kicsit olyan orrfacsaró bűz lepi el az utasfülkét ,normál hasznàlatnál de amikor odalépek neki akkor csinálja ,nem égett szag nem gázolaj.Segitséget előre is köszönöm.És még egy kérdés milyen motorolajat rakjak bele ami jó neki?Amúgy imádom a gépet nagyon tetszik.Kösz
Sziasztok! Újra a segítségeteket szeretném kérni! A kardán kereszt volt kikopva, azért volt a fémes hang. Viszont a hátulja még mindig hedereg. Most viszont a két hátsó kereket ha megmozgatom kifelé akkor kicsit kotyog. Meg még azis hozzájön, hogy ha kis ívben fordulok a hátsó kerék mintha megszorulna, akad. Mindegy melyik irányba de mindig a kisebbik íven forduló szorul. Segítségeteket előre is köszönöm!
látom, az utóbbi időben is van azért némi élet ezen a fórumon. Az egyik legszebb korszakunk volt ez az időszak. Most megint lesz egy kis idők foglalkozni a csirkés fórummal, ha a régi tudásunkkal segithetunk valakinek, állunk tapasztalatunkkal rendelkezésetekre. Persze BM tudásánál nincs nagyobb ismeretünk XD, de mi is vagyunk közel 6 évnyi csirkézéssel.
Köszönöm a választ.Én úgy szeretném,hogy a vezérlést nem bontom meg,mert az macerás.
Van a deknin az adagolóval szemben egy csavar,azt már kivettem és onnan hozzá lehet férni az adagoló csavarjához.
Már a csavart is levettem,abban nem vagyok biztos,hogyha kihúzom az adagolót nem mozdul-e el a fogaskerék,mert azt az adagoló tartja.Egyébként cseréltem már adagolót más típusú autón de ilyenen még nem.Mint mondják a puding próbája az evés.Aztán ha elmozdul a kerék akkor kénytelen leszek megbontani a vezérlést.
Nem hinném de ez a fórum halott. Kérdezd meg az autószerelőben.
Ha nem cseréltél még adagolót. Elég jelre rakni az egészet vezérműt.
Elméletileg kel egy tdc jelnek lenni meg a fogaskeréken egy jelnek.
Ha nincs akkor első hengert feltekered felső holtpontra. Összejelölöd.
A fogaskereket le kell szedni róla hogy kihúzhasd. Egy ék van a tengelyben ami segít helyre rakni de fontos a lehúzási nyomatéka majd.
Na ahhoz valószínű állítható körmöskulcs fog kelleni. Olyan mint a flex kulcs csak állítható. /ütvecsavarozó/ Mondjuk nem jó összevissza tekergetni az adagolót plusz visszafelé se szeretni.
A fogaskerék leszedéséhez meg kell egy lehúzó is. Csapágylehúzó stb fogod látni.
A segítségeteket szeretném kérni,(jeep cherokee 2002 2.5 crd) mikor gázt adok ,akkor a hátsó difi felől "koppanás",mikor két fémet összeütünk, majd az auto hátulja egy picit hedereg.Mint ha nem egyszerre hajtaná meg a két hátsó kereket. mi lehet a baj? kikopott valami? amúgy ,ha elkapta a hajtást akkor már szépen megy.Segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok. Volt valakinek olyan jelenség, hogy a sofőr felöli ablakemelő panel időnként nem reagál semmire, és a jobb oldali is csak a központi zár működik? Most pár napja bukkan fel közbe ez a probléma és még nem akadtam a hiba okára.
Én alsó árkategóriát nézem és elég sok motorhibást láttok.
a 2,7 psa motor ami a RR meg a discoba is van 2003 tól azok meg a főtengelyt tördelik.
Két napja néztünk meg egy Chevrolet Orlandot /2011/ az is wm motori be se inditottam mert elszólta a faszi magát hogy melegszik*. Azt ha megfőzték baszhatom.
*Le volt törve a visszatérő ág a hütőrendszerről. Meg mindenhol hütőfolyadékos volt a motor.
Eladó 1 db Jeep Cherokee XJ króm színű fényszórókeret és 1 db Féltengely kereszt (Crown márka) NEM ABS-szel szerelt típusokhoz, nem zsírzógombos,rossz rendelés miatt megmaradt, nem volt beépítve.
Nem volt felhasználva, így mindkét darab állapota új.