Sziasztok segítséget kérnék .Van egy 95 1.2 b corsám nem rég vettem.Menet közben egyszer csak megállt és nem indult újra el,Azt hittem elfogyott a benzin bár a műszer nem ezt mutatta (gondoltam rossz a műszer).Raktam bele benzint de akkor sem indult el csak pörgeti a motort az inditó , Néha olyan mint ha elkapná de egyből leáll.Vettem bele új szűrőt,raktam bele másik üzemanyag szivattyút ami előtte ki lett próbálva.De semmi.Van szikra a gyertya kábelek végén ,le lett szedve a karbit borító műanyag doboz és látni hogy van üzemanyag ,.Ki probáltam a pót kulccsal de azzal sem indult el.Egyedül a gyertyák nem lettek kiszedve. Tapasztalt már valaki ilyet mi lehet a baj.Megköszönném a segítséget.
Sziasztok! Olyan kérdéssel/problémával kapcsolatban fordulnék hozzátok, hogy van egy 2000-es évjáratú, 1.2-es Opel Corsa b autónk, ami folyamatosan hibás. Mikor megvettük volt rajta egy nagyszervíz, azután elkezdett tiltani, meg hideg motorral fulladozott, nem lehetett elindulni vele. Bevizsgáltattuk, ki lett rajta cserélve a lambdaszonda, a légtömegmérő, meg nagyjából már minden, ami cserélhető... egy darabig normálisan működött, átlag fogyasztása 5L volt, majd egyik nap kidobta a motorjelet és felugrott a fogyasztása 7,5L-re. Megint elvittük diagnosztikára, az EGR szelepet írta hibának. A hétvégén meg volt a szokásos szervíz, ki lett tisztítva a szelep, utána be lett indítva. Szépen el is indult, pörgött... A következő indításnál nem akart elindulni, mikor sikerült akkor padlógáznál is max 900 fordulatszámmal pörgött, ugrált a motor, csattogott. Mintha teljesen elszállt volna az alapjárat... Kicserélték az EGR szelepet, meg valamilyen jeladót, de továbbra se jó. Remélem tudtok valami tippet adni, hogy mi lehet a baja, mert a szerelőnk már megnézett mindent rajta és nincs több ötlete. Köszönöm. :)
Én új vagyok a Corsa B fórumon, de az autó már 20 éves lesz. Ebből adódik is pár kérdés. :-)
Az autó egy X12XE motoros 3 ajtós 1999 éci kis Corsa, de olyan a hangja mint egy diesel motorosnak. Ez vélhetően Hydrotőke probléma lehet, de egyenlőre úgy tűnik egy friss olaj és szűrők megoldották, és már csak nagyon ritkán al sokkal halkabban hallható a jelenség. wégül hosszas vívódás után DEXOX2-vel rendelkező TOTAL INEO MC3 5W-40 olaj ment bele. Érdekes, hogy a szervizkönyv szerint már a német márkaszerviz is 10W-40 olajat töltött bele, amiről azt hallottam, hogy a vezérmő lánc miatt nem elfogadott.
Ezen febuzdulva szeretném lecserélni a fagyállót is mivel a hűtővíz elég mocskosnak tűnik.
Van valami tégtelenítési trükk, vagy nincs benne semmi varázslat?
A MANNOL G12+ fagyálló jó bele?
Van valami tisztító adalék amit érdemes beletölteni a csere előtt?
Az utolsó kérdés jelenleg, hogy hol van a hőmérséklet jeladó ami a víz hőfok jelző műszert vezérli? Itt valami kontakt hiba lehet mert néha már a beindítást követően kiakad a mutató jobb oldalon 100+C. Másnap ismét tökéletesen mutat 90-100C között forgalomtól függően. egy hömérséklet jeledó van a motor blokk jobb oldalán de az más lehet mert ha leveszem róla a sarut a műszer ugyanúgy mutatja a hőfokot.
Előre is köszönöm a válaszokat és mindenkinek hibamentes kilóméterket kívánok
vészvillogó kapcsolóját miként kellene kiszednem? Nyomógomb levételén túl nem jutok, egy rögzítő nyelvecske fogja, pont a kihúzás irányában rögzítve, ellenben nem férek hozzá sehogy, hogy kipattintsam..
Sziasztok segízségetek kérném,láttam valakinek van corsa b hez
Szerelési könyve, vagy esetleg valaki tudna adni egy oldalt ahonnan lerudnám szedni ,98-as 1,2 16v corsa amiről kellene pár adat a szerelési javítási kézikönyv elég pontos és elég jó utmutató!köszönöm elöre is
Sziasztok! SOS szeretném tudni, hogy mit lehet tenni, ha tönkrement a vezető oldali biztöv csatom és holnap du adnám le műszakira a kiskocsit... Megnézik azt ott egyáltalán vagy marad lehetőségem mv után azonnal kicserélni?
Üdv! Ötleteiteket, segítségeteket szeretném kérni! Adva van egy (több) ablakmosó szivattyú. Előre dolgozik, a hátsóra nem indul be. Ha töltőről nézem, mind a két irányba működik, a csatin műszerrel ellenőrizve, van pólusváltás. Már vettem bontóban másik kettőt is, de a helyzet nem változik. Hátsó mosásra kapcsolva a törlő elindul, de a szivattyú nem. Járt már valaki így?
Sziasztok! Corsa B 1.2i 97-s .Egy héten keresztül,játszott velünk.1-2 napot ment, megállt.A gyújtás és a benzin fölváltva ,nem volt.A benzin szivattyúnak adtam direkt áramot akkor elindult. 2 napig ment.Újból megállt.Szivattyú jó,akkor gyújtás kapcsolóbetét csere. Az autó elindult.1-2 napot ment megint megállt. Közben már szikra sem volt.A reléket vizsgáltam,lepróbáltam.Működött mindegyik.Biztos kevés a benzin nyomás,gyenge a szivattyú.Kicseréltem azt is.Levettem a légszűrő házat ,előtte is anélkül indult el. Légszűrőre gondoltam.Csatlakozókat mozgattam,vezetékeket húzkodtam.A szűrőház levétele után elindult.A fordulatszám jeladó vezetékét valamiért megfogtam, a motor megállt! Ez a csatlakozó volt oxidos.Tisztítás kontaktspray ,és ennyi.
Ha valakit érdekel esetleg akkor van egy garnitúra Koni 40/40 ültető rugó garnitúrám B Corsához tuti,de ha jól rémlik Tigrához is jó. Teljesen új autóban még nem volt, dobozában, dokumentációval.
Szia, hasonló cipőben járok én is. '00-es, ugyanez a motor. Nemrég jártunk szerelőnél, diagnosztikán nem talált semmit, ellenben javasolta a vezérlés cseréjét, kopásra és rosszul összerakottságra hivatkozva. Azóta valamivel jobb a helyzet, kevesebbszer torpan meg de így is pont elégszer, igaz nekünk csak 1-1 pillanat az egész, jellemzően 1500-2000 körüli fordulatnál. Tervben van az autó visszavitele további vizsgálatra..
Üdv mindenkinek! Corsa b 1.0 98,eco olyan problémám van vele hogy pár km után elkezd rángatni szaggatni,és utánna csak nagyon alacsony fordulaton hajlandó menni,6-7km után kezdi addig semmi!
Sziasztok! 1994 Opel Corsa B 1.5D-ről lenne szó! Hidegen-melegen eddig tökéletesen indult, ahogy tegnapelőtt este is, viszont másnap este óta nem akar izzítani se melegen se hidegen, a motor tekeri "ilyenkor pillára a visszajelző felvillan", de semmi, pár dolgot megpróbáltam amit szerelők adtak tippet, de szintén semmi. Aksi új, áram van, azzal nincs baj, minden jó.
Beindítás úgy megy, hogy kábel a gyertyára és az aksi "+"-hoz érintem, majd indítom. Mikor már meleg a motor pöcc-röff beindul, de akkor se izzít! Mi lehet a baj? Köszi előre a segítséget!
Sziasztok!!olyan gondom van egy 96-os 1,5d (szívó) Corsával,hogy mikor tele tankoltam egyik percről a másikra nem húzott, nem megy többet 80-nál (előtte 120)
Mikor lelassul 30ra meg is áll és tiszta gázolaj az autó hátulja.
Szia. Én naponta találkozok ezzel a jelenséggel sajnos. Vettünk pár hónapja egy ilyen kis autót a Feleségemnek,és egy ideje ugyanezt játssza. Cseréltem már benne gyertyát,üzemanyag szivattyút ,pár hétig jó volt,és most megint nem.Néha ha rájön,csak ötödik-hatodik indításra jár. Lekérdeztettem,de nem hoz hibát.
Van egy B Corsa 1.0 12v 1998as évj. A hibajelenség, hogy nem indul. Forgatja a motort sz inditó. Megnéztem az üzemanyag szivattyut müködik nyomja a benzint. Kivettem a sortrafót és a gyertyákat a gyertyák benzinesek voltak. Egy tippem van, hogy a trafósor adta meg magát. Hogy lehet lepróbálni, hogy jó e a trafó? Esetleg van e valami más jeladónak köze, hogy nincs szikra vagyis nem indul az autó?
Van egy 97évjáratú 1.4 corsam és valamikor ritkán valamikor sűrűbben kivillan a motorhiba lámpa ilyenkor a kesztyűtartótól.jön egy index hanghoz hasonlito hang egyszer vagy többször is ciripel ilyenkor és villog a lámpa ha világit menetközben visszaengedem pl egy kanyarban a gázt picit rángat de volt márolyan is hohy világitott autópályán és.egyszer kialudt de rántott egyet az auton és ez akkor kezdődött mikor hengerfej tömítés lett cserélve és gyertya is mikor elhoztam a szerelötöl már ki is villant de ö mem tudja mi okozza volt már diagnpsztikán is de auto vill szerelö se tudta megmondani mi az ok valaki azt mondja hogy gyertya rossz de én nem.értek hozzá valaki jártas ebben vahy tapasztalt ilyet?