Nemrég vásároltam egy 2013as Laguna-t. Azután érdeklődnék, hogy a telefon kijelzőjét át lehet-e már ennél az évjáratnál lőni az autó kijelzőjére USB-n keresztül.
Segítséget szeretnék kérni, 2005-ös Laguna kombiban a műszerfal párna csúnyán felhajlott, esetleg valakinek ötlete, vagy tapasztalata a javításával kapcsolatban van? Köszönöm a segítséget.
Sziasztok lenne egy garnitúra gyári Renault Laguna 3 gyári alufelnim szép, sérülésmentes állapotban 18" - os, kb 6-7 mm-eres toyo gumikkal ami 4-5 évesek. 215/50 es méretben. Esetleg érdekel valakit? Olyan 120 körülre gondoltam. Amúgy az agyméret 66.1,mm et47 és úgy emlékszem 7j széles alufelnik. 5x114.3 osztókör.
Azt esetleg meg tudja mondani valaki, hogy navis Carminat fejegység tud-e külső forrásról médiafájlt lejátszani? BT-on kapcsolódik a telefonhoz, de csak a telefonálási funkció miatt, arra nem jöttem rá, hogy hogyan kell telefonról zenét lejátszani. Ha tud ilyet egyáltalán. Meg AUX csatit sem találok sehol, ami azért fura, mert a fejegységen van ilyen felirat. 2008-as autóról van szó.
Nekem 2 éve van meg, eddig nagyon jók a tapasztalataim. Állítólag ez a benzines motor a Nissantól származik, de hallottam már ennek a cáfolatát is, nem igazán tudom eldönteni, de a köztudatban is az van, hogy ez japán motor. Ami biztos, hogy nagyon szeretem, nekem semmi gondom nem volt vele eddig egy Lambda szonda hibán kívül (40e Ft), és a Renault-os szerelő is azt mondta, hogy ő még nem hallott rosszat erről a motorról. 10-ezrenként olajcsere, meg az általános szabályok, hidegen nem tolod, alul nem erőlteted és örök élet. Láncos vezérlése van, nem kényes, nem szakadós.
Nekem városban fixen 9,3-at eszik, országúton mértem már 6,8-at is, de kb az átlag az olyan 8-8,5. Nagyon szép hangja van, volt már 6 hengeres BMW-m, szerintem legalább olyan szépen szól kihuzatva ez is, nem tudom hogy hozták ki ilyenre a mérnökök. Nyomatékra hangolt motor, 5000 fölé nem igazán érdemes pörgetni, mert jobban már nem fog menni, csak üvölt, viszont 2000-től nagyon szépen húz már. Autópályán is csendes, rugalmas, nyilván egy dízel rugalmasabb, viszont ezzel nem kell szervízbe járkálnod kéthavonta.
Laguna 3-hoz keresek első xenon szintezőhöz összekötőt. Vagy ha valaki lemérné hogy mekkora a távolság a 2 gömb között, és hogy mekkora a gömb, esetleg fotót is készítene az eredetiről azt megköszönném.
Akkor esetleg ki tudnám váltani 2 faudi fejjel és egy menetes szárral.
Szia.Nekem is ez a problémám. Sajnos már adagolosnal is járt a mi autónk minden rendben van. Külföldi oldalakon próbáltam talalni valami hasonló problémát de nem nagyon találtam értelmes leírást.
A 3-as Lagunán simán lehet házilag cserélni a hátsó tárcsát és a betétet. Sem az elektromos kézifékhez, sem a szoftverhez nem kell nyúlni. Egyedül annyi van, hogy ha meg akarod tartani a régi kerékcsapágyat (ami a tárcsába van sajtolva), akkor egy hidraulikus préssel ki kell belőle nyomnod, az új tárcsába pedig belenyomni, úgy, hogy ne repedjen meg az öntvény. Ezt jobb olyannal csináltatni, aki látott már ilyet. És az előírt nyomatékkal húzzátok meg a csavart! Nem szerencsés a wartburgos megszokás, hogy "jól meg kell húzni, az a biztos".
Segitseget szeretnek kerni...igaz nem laguna IIIasom van hanem egy 2015os Megane IIIasom,de ugy gondolom az automata kezifek ugyanugy mukodik...
Hatso fekbetet s tarcsa csere elott allok...Valoban szamitogep szukseges a cserejehez,sok helyen azt olvastam hogy nem lehet hazilag kicserelni hanem csere utan kell valamit compjuteressen is allitani..Koszonom
NEm tudom azóta megoldódott-e már a probléma, ha nem, akkor mondom: injektor csere. Sajnos nem javíthatóak, így ez az egyetlen járható út. De ha nem vagy benne biztos, egy adagolósnál vetesd ki, mérje ki és az megmondja a tutit.
Sziasztok! Laguna III. 1.5 Dci-ben kellene első lengéscsillapítókat cserélnem, vagy inkáb cseréltetnem. Tud valaki szerelőt aki a típussal foglalkozik, megbízható és nem drága?
Tanácsot szeretnék kérni. 2.0dci lag 3 dpf nélküli 150LE 2008 as alapjárati ingadozás van hidegen. Meleg motornál megszűnik teljesen.
Hidegen a motorindítás is kicsit lassab, fordul a motor párat mire beindul de mindig beindul. Olajcsere évente gyári olajjal, összes szűrővel mert kb 6-7ekm t megyek vele évente.
Az ingadozás minimális, olyan 800 és 950 között mozog ami folyamatosan csökken ahogy melegszik a motor.
133ekm van benne de leginkább városi használatban sok hidegmenettel.
Nem kínzom, melegítem, nem taposom, és leállítás előtt járatom.,tehát vigyázok rá.
Van valakinek hasonló problémája és/vagy megoldása?
Márkaszervízben itthon 80000, Németországban 139€ de nem szállítanak Magyarországra, szerencsémre találtam egyet Franciaországban egy bontós oldalon, amit gyorsan meg is vettem 28€-ért(remélem el is küldik és jó is lesz)
Sziasztok. Adott egy Renault Laguna 3 1.5 dci szgk. 2010es és 235 ezer km van benne. 4 hónapja vásároltam meg, azóta mindig ugyanazon az OMW kútnál tankolok Maxmotion dieselt. Amikor megvettem nagy szerviz megtörtént. Összes szűrő Mann filter, olaj gyári Elf. Tegnap este jövök haza a kocsival mikor megjelenik 3 üzenet.,, Check Esp,,,, Check Injection System,,,, Check Antipollution System,,. Kocsi dadogva de haza hozott. Ma számítógépre lett téve, és azt írta hiba kódnak hogy Dtc 020425, ami a 4.injektor szakadás.....
Ma már csak azt írta ki hibának, hogy,, Injection system fault,,
Az egyik ismerősöm vásárolt egy 2011-es Laguna 3-ast, gyári Tom-Tom navival. Szeretne tolató kamerát applikálni a gépre és az a kérdése, hogy azt rá lehet valahogy csatlakoztatni a gyári navi kijelzőjére? Kell hozzá valamilyen modul vagy átalakító stb..?
Illetve térkép frissítést honnan szokott beszerezeni akinek van ilyen? :)
Sziasztok! Van-e lehetőség 2010-es Laguna fényszóróban bemattult projektort cserélni vagy csak a komplett lámpa cserélhető? A fényerő nagyon lecsökkent még a +130%-os izzó sem biztosít normál fényerőt? Köszönöm előre is a választ!