Van, az e....nél volt az egyik kollégámnak forint számlája, egyszer panaszkodott, hogy utaltak neki 10EUR, és erre levontak neki 3000forintot, deviza fogadás cimén.
Erre én egy hétig kétnaponta utalgattam neki 1EUR...:) Mindig levontak neki 3ezret.. A végén már könyörgött ne adjak neki pénzt :)))
A telefonom szervízben volt egy hétig, addig kaptam egy másikat. Kellett volna használnom az applikációt, de nem tudtam a 6 számjegyű PIN-nel belépni. Töröltem az appot, újra letöltöttem, végigcsináltam az ebank aktiválást, megadtam újra egy PIN-t, de semmi. Közben vissza kaptam a régi telefonom (a másikról töröltem az appot), de még mindig nem tudok belépni. Itt is újra letöltöttem az appot, minden lépésen végig mentem, az alábbi üzenetet írja ki az applikáció: Valami hiba történt. Nem sikerült betölteni az adatokat, próbálkozzon újra.
Más is tapasztalt ilyet?
(Az ügyfélszolgálatot kétszer is hívtam, kb 0 segítséget nyújtottak, elméletben lett rá egy hibabejelentő.)
Igen, alszámláRA átvezetés megy nálam is azonnal ahogy eddig is, kipróbáltam, csak visszafele nem... próbáltam telefonon és netbankon is többször is, azt írta ki mindig, hogy teljesítve, de nem teljesült egyszer sem, megnéztem netbankban: banki státusz: törölt.
Hát pont ez az! Ha csak így csinálom, akkor mindig el van utasítva a fizetésem. Ha belépek a mobilalkalmazásba is, akkor minden oké.
Kerestem erre opció, hogy hol lehetne ezt kikapcsolni, de nem találom.
NFC-t meg nem azért kapcsolom ki, mert bármitől is félnék, hanem felesleges, hogy egész nap merítse az akkut. wifit, mobilnetet, bluetootht, GPS-t is csak addig kapcsolom be, amíg használom is.
Google Pay-nek semmi köze a banki alkalmazáshoz. Én soha nem nyitom meg, csak feloldom a készüléket ujjlenyomattal és érintem. AZ NFC meg minek kapcsolod ki? Nyugodtan bekacsolva tarthatod, nem fogja senki leklónozni a virtuális kártyádat. Nézd meg az NFC érintésnél, hogy Gpay van-e beállítva alapértelmezett fizetési módnak, ha igen, akkor, akkor tedd fel a Google Wallet alkalmazást és azután próbáld meg a fizetést.
Kompromitálodott a bankkártyád. Időről időre tesztelik, ha egyszer sikerrel járnak upsz a pénznek. Internetes vásárlásokra miért nem egy revolut virtuálist használsz? Egy fizikait költségesebb cserélni.
Google Pay-en keresztül mobillal fizetésnél ki lehet valahogy kapcsolni, hogy ne kelljen külön belépni a mobilbankba?! Irtó kényelmetlen, hogy fizetnék és nem elég bekapcsolni az NFC-t, még a mobilalkalmazást is meg kell nyitni, be kell lépni, különben nem fogadja el a terminál a telefonomat. Amíg meg ezt a rituálét megcsinálom, áll a hátam mögött a sor és mindenki rám vár.
Szerencsére nem tudja levenni ezt a 2 euró körüli összeget, mert ezt a kártyát csak internetes vásárásokra használom, és állandóan zárolva tartom. Más is járt már így?
Én az új bankkártyámat nem tudtam már napok óta aktiválni a bankban. Mindig azt írta ki, hogy sikertelen művelet, ellenőrizzem az internetkapcsolatot és a kártyaszámot. Végül feladtam. Inkább elmentem vele csak ezért vásárolni valamit. Egyébként más is ilyen "környezettudatos" virító zöld kártyát kapott mostanában? A régi fekete dizájn nekem valahogy jobban tetszett.
Nálatok is megjelentek érdekes költség terhelések a számlán?
Teljesen ingyenes Alap számlacsomagom van és júliustól látok 20-200 Ft közötti költség terheléseket a számlákon amelyek összefüggnek a Fizetési kérelem használatával. Pedig ahogy nézem júliusban nem kellene, hogy fizetős legyen még fizetési kérelem használata..