Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

desike Creative Commons License 2017.03.26 0 0 52

köszi,(fogyasztása nem érdekel)de mivel Dániában élek nem Magyarországon veszek autót. a megbizhatósága milyen?(vw passatunk van ha hozza azt a szintet akkor oké)van e gyerekbetegsége a kocsinak?zene hogy szól benne stb...

Előzmény: Tychus (51)
Tychus Creative Commons License 2017.03.24 0 0 51

Röviden beéri 3 literrel százon, a diesel akár kettővel is :)

Ami a képen van az egy Allure vagy Stíle, de 6,6 millióért drága kisautó lesz, itthon 4-4,5M-ért megkapod újonnan ugyanezt.

Előzmény: desike (50)
desike Creative Commons License 2017.03.24 0 0 50

Sziasztok.Mit lehet tudni az 1.6-os(100le) hdi motorról?második autónak szánnám magamnak munkábajárásra eme kiszemelt kisautót.

 

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/peugeot/208/16-bluehdi-100-desire-5d/3168753

Tychus Creative Commons License 2017.03.23 0 0 49

Imádom a kis szemét és is:

 

Előzmény: Veevee (48)
Veevee Creative Commons License 2017.03.23 0 2 48

Köszi, akkor azért nem találtam benne.

 

Tychus Creative Commons License 2017.03.23 0 1 47

Az elektromosan behajtható tükrök feláras (20k) opció az Active, Style és Allure esetében, az Access (fapad) esetében nem rendelhető.

Előzmény: Veevee (46)
Veevee Creative Commons License 2017.03.23 0 0 46

A z access és az active már behajtja a tükreit, vagy csak az allure? Egy videóban láttam ahol be volt hajtva, majd a motor kihajtotta. ezt tudja mind, vagy ez kérhető extra felszereltség? Ebben a videóban 0:46-nál mutatja pont. Esetleg ez nem automata, hanem azzal a gombbal kell?

 

Előzmény: tachocontroll (45)
tachocontroll Creative Commons License 2017.03.20 0 3 45

Köszi mindenkinek!

Előzmény: Tychus (27)
Veevee Creative Commons License 2017.03.20 0 1 44
KozO Creative Commons License 2017.03.20 0 1 43

Két hét alatt annyi hozzászólás, mint az elmúlt 5 évben összesen. :)

Előzmény: Zolysys (41)
Veevee Creative Commons License 2017.03.20 0 1 42
Zolysys Creative Commons License 2017.03.20 0 0 41

2011 óta itt ez a fórum. mégsem pörög

Előzmény: KozO (40)
KozO Creative Commons License 2017.03.20 0 0 40

307-esek tizenhetedik (17!) éve vannak az utakon, még jó hogy van kialakult csoportja. :)

Ma aki új autót vásárol nem érzi szükségét klubnak, nem rajong a kedvezményekért mert a szervizelését a garancia miatt szakszervizhez van kötve 5 évig, majd most fognak lejárni az első 208-asok garanciája, kezdődnek a meghibásodások, merülnek fel a kérdések, tehát szükség lesz egy olyan közösségre ahol hasznos tippekkel látják el őket.

Előzmény: Zolysys (39)
Zolysys Creative Commons License 2017.03.20 0 0 39

208 al nem sürögnek még a fb felé.. nézz pl 307 es csoportot...:)

Előzmény: KozO (37)
KoZO Swiftklub Creative Commons License 2017.03.20 0 0 38

Hehe, még ez is megvan :)

Előzmény: KozO (37)
KozO Creative Commons License 2017.03.20 0 0 37

Négy-öt éve van az utakon, hamarosan leállnak a gyártásával. A Suzuki klubot mikor megalapítottuk 2005-ben, akkor két hete dobták ki az autót és egy hónap múlva meghaladtuk a 200 tagot. SX4 szintén, pedig kevesebb volt az utakon mint a 208-asok. Egyszerűen olyan emberek veszik a 208-ast, akik nem akarnak klub életet élni, ami nem baj, mert még egyszer nem kezdeném újra abban a formában.

Aki nagyon ragaszkodik hozzá, azt 207-esek "befogadják". Érdemes már csak a kedvezmények miatt is belépni, még most is megvannak a Suzukis kedvezményeim, pl. Bárdi autó 30%, az olajat, szűrőket 12 éve ott veszem.

Előzmény: Zolysys (36)
Zolysys Creative Commons License 2017.03.20 0 0 36

mivl ujak és kevesen vannak még ezért persze hogy "nincs élet"

Előzmény: KozO (35)
KozO Creative Commons License 2017.03.20 0 0 35

Három csoport van a Facebook-on, de nincs bennük élet.

https://www.facebook.com/groups/peugeot208klub/,

https://www.facebook.com/groups/810193919041688/

https://www.facebook.com/groups/173844336444938

 

207-eseknek viszont van rendes működő csoportjuk, ott sok taggal zajlik az élet, vannak találkozók is.

https://www.facebook.com/groups/pug207hu

Előzmény: Tychus (34)
Tychus Creative Commons License 2017.03.16 0 0 34

Ismer valaki működő magyar "klubot" ami Peugeottal kapcsolatos? Esetleg 20x, vagy 208?

https://www.facebook.com/groups/peugeot208klub/

KozO Creative Commons License 2017.03.16 0 0 33

A három henger a szokatlan "vibráció" miatt szokatlan ami alapjáraton hallható, 1-es, 2-esben gyorsulásnál, nagyobb tempónál jóval kevésbé, egyenletesnél egyáltalán nem érezhető sőt, kimondottan kellemes a járása nagyobb tempónál. Meg kell szokni, ez legyen a legnagyobb problémám.

A kormánya nagyon szerethető, ami ugye jóval kisebb és lejjebb is van. Beszállásnál elsőre furcsa volt, hogy a jobb lábam alul át kell bujtatni, de benne ülve már nem zavaró. A bluetooth kihangosító nagyon hasznos, ahogy a tempomat is. A sebesség korlátozót még nem használtam szerintem nem is fogom, a menetstabilizátor, kipörgésgátló pedig még nem volt alkalmam megtapasztani, ez maradjon is így. :)

Folyamatosan jutnak eszembe a dolgok azért nem írom egyszerre.

 

88,600 km-rel adtam le, gyári aksival, fékekkel aminek már nullán voltak a tárcsák is a jobb hársó dob be volt rohadva mert emelés után kézzel nem lehetett megmozdítani sem. A motorjára azt mondták még annó a Sárkányban, hogy a PSA ezt a motort (kétféle 1.4-es és az 1.6-ost) közösen fejlesztette a BMW-vel. Évente volt cserélve az olaj arra amit a gyár előír Total Quartz-ra, egyszer volt benne a megfelelő számú Castrol, ezt meg is hálálta. Most télen, a januári -22 fokban is pöccre indult a 10 éves akkuval (2007-os gyártású volt az autó), katalizátor, meg még valami lámpa fel is gyulladt, de aztán pár nappal később kialudt, gondolom lefagyott a szenzorja. Párás időben 10 fok alatt nyüszögött valami szíj, de szerelő azt mondta semmi gond, ezt nálam az utolsó négy évében végig csinálta.

Előzmény: R. Scherbotsky (32)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2017.03.16 0 0 32

A fogyasztás az első hét után egy nyers motornál még biztosan nem releváns. Viszont ha már eleve kevesebbet eszik és teljesítményben meg egyenértékű az előzővel, akkor miért hátrány a háromhengeres motor? Érdes a járása, nem tetszik a hangja?

Igazán jók a Peugeot-s tapasztalataid, ha a 207-esben 9 éven keresztül csak olajat meg izzót cseréltél. A tiéd még Peugeot-motoros volt, vagy már a Prince? Mennyit mentél vele?

Előzmény: KozO (31)
KozO Creative Commons License 2017.03.16 0 0 31

1.2 PureTech 82LE, ez az alap motor úgy tudom. A fogyasztása még nem annyi mint amennyivel számoltam, de gondolom kell neki párezer kilóméret hogy beálljon. Az ereje megvan, előtte 1,4-es 16V Trendy 207-esem volt, ahhoz tudom hasonlítani. Az új 150kg-mal könnyebb és csak 6LE-vel kevesebb, így teljesítményben nem érzem hogy gyengébb lenne, fogyasztásban egyenlőre csak 1 literrel kevesebb a várt kettő helyett.

Nagyon sok hasonlóság van a két autóban, mikor először beleültem nagyon otthonosan éreztem magam. Hasonló a felszereltségük is, ülésfűtés, klíma, motoros fűthető tükrük, minden kapcsoló a megszokott helyen van. A tempomat ami újdonság, kaptam bele tolatóradart, gyárilag sötétítettek a hátsó üvegek, a 16" kerekek  mag a fejegység ami újdonság. Az egyetlen hátrány a háromhengeres erőforrás, de csak gyorsulásnál a hangján érezni hogy nem a régi, utazósebességnél, 100-110-es tempónál már nagyon kellemes.

Egyenlőre nagyon tetszik, ha 9 évig ebben is csak olajat meg izzót kell cserélni, akkor jó barátok leszünk. :)

Előzmény: R. Scherbotsky (30)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2017.03.16 0 0 30

Szép az autó, gratulálok. Melyik motorral vetted, hogy tetszik?

Előzmény: KozO (26)
Tychus Creative Commons License 2017.03.16 0 0 29

Minden működik benne, az összes funkció változatlan marad (fogyasztás számítás, ajtó visszajelzés stb) és a z átalakítás szereléssel együtt €400-ban megáll.

Akit érdekel további információért keresse David Anzalone-t, olaszul és angolul beszél. https://www.facebook.com/David125

Előzmény: Tychus (28)
Tychus Creative Commons License 2017.03.16 0 0 28

Android 4.4.2 fejegység QuadCore processzorral és 1 GB RAM-mal.

 

https://youtu.be/eD4iC_1Avyw

Tychus Creative Commons License 2017.03.12 0 0 27

Talán egy frissítéssel megoldható, sajnos nem tudok olaszul..

 

https://www.youtube.com/watch?v=3S0S-yFqaTQ

 

Eredeti cikk a fb-n hozzászólásokkal kommentekkel itt link

Előzmény: tachocontroll (20)
KozO Creative Commons License 2017.03.08 0 1 26

KozO Creative Commons License 2017.03.08 0 0 25

KozO Creative Commons License 2017.03.08 0 0 24

KozO Creative Commons License 2017.03.07 0 0 23

Közben utánaolvasva kiderült, hogy amiben gyárilag nincs arra nem lehet utólag. (fejegység csere nélkül)

The only SMEG headunit supporting these com protocols today is the "SMEG+i V2" that comes with the very latest 208 respectively.  No other SMEG units whatsoever support it nor will they be upgradable to support it in the future.

link

Előzmény: KozO (22)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!