Sziasztok. NZA-655, mint írtátok salgótarjáni lett, ott ki is volt adva 1 hétig, de most már Utas bejelentkezései alapján gyöngyösi kocsi. Az akkor Eger -> Salgótarján -> Gyöngyös ?
De ahogy nézegettem mostanában a Sirok-Bp járaton is csere történt. Econell vagy LNK setra jár fel Pestre. Igazi távolsági kocsi mind a kettő 🤣 Eközben a volt törzskocsi az RLT914 tarjánban falut jár... Ez ám a pazar logika!! Mi következik ezután? 256-os Ikarusokat tesznek nem szeretem városokban távolsági járatokra? Tényleg vicc ez az egész ahogy más fórumokon is írták már páran mostanában.
Felénk is ez megy Szolnok megye keleti alvégén.... Hoztak új Econelleket de elpakolták öket egy év után megyén belül máshová, itt meg maradtak leharcolt, rozsdásodó, öreg Credok. De kérdem én akkor mi francért hozzák ide ha úgy is tudják hogy elviszik? Tudom meddő kérdés de valahol jogos és biztos vagyok benne hogy mások, föként Volán dolgozók is így vannak vele...
Nem szeretnék személyeskedni, de ha Trizs fórumozó társ olvassa ezt a posztot, szeretném tőle megkérdezni, hogy annak idején is voltak ilyen logikátlan buszcserék?
(Annyit szeretnék még hogy korábban szeletelek89 néven voltam jelen a fórumban de töröltem ezt a nicket mert nem igazán foglalkoztatott már a a jelenlegi buszos helyzet azok miatt, ami most zajlik, de csak van pár kérdésem... És szomorúan tapasztalom hogy nem csak én vagyok így ezzel. Sok veterán fórumozó akik eddig jókat és jól írtak hónapok óta nem posztolnak semmit. Mondjuk igazán nincs is már miről. Aki meg jókat és hiteleset ír, azt még ahogy látom mindig minuszolják. Lásd retek2 ezelőti pár hozzászólását)
A sofőrök helyében se lennék akik alól így kivesznek gépeket. Egyik nap 655 másik nap (jó lehet túlzás, hogy ilyen hirtelen csere lenne) pedig egy leharcolt Credo. Tessék dolgozzál jó kedvvel. És ha megkérdezi valamelyikük, hogy miért, a válasz ennyi lenne: csak! és elégedjen meg vele. Aztán csodálkozik a VB hogy nincs elég sofőr és sztrájkolnak. (már aki mer)
Ésszerű magyarázat amit elvittek innen már a KK korában és a Vb alatt fokozódik nincs ....talán az NZM-424 - RiR360 még igen ,de a PiG 442-FLR 305 től kezdve már kilóg a lóláb
A 3417 Eger-Bükkzsérc, Eger-Szmolya vonalak pár járata lett helyijárat is egyben Eger területén...
Az egykori HPS-514 meg a HXT687 ill. EUA-323 DUD475, DUD-477 kocsik járatai... Amúgy akkor is elvitték a Vécsey-völgybe az utast max. egri bérlet nem volt jó rá bő másfél évtizedig 2004-től kb 2019-ig
Azt mégis hogy csinálták? Mindennap kint volt a kocsi elmúlt napokban. Vagy nem volt semmi átvizsgálás, csak egy délután alatt lezajlott az egész folyamat?
Nem csak credok kellenek az is maroknyi a vègletekog elkínzottak helyèbe ymajd egy pár hèt múlva ha a rendszámlistát nèzed ,ne lepödj meg ès magyarázd elnaz utasnak X busz helyett y sokkal trèbb mièrt megy ...
Használt, de jó állapotú kocsi egyedül a RIR-337 volt, ami Egerbe érkezett. A többiről minden túlzás nélkül állíthatjuk, hogy lerúgott szemétdombok voltak, amiket a helyi kollégák kitartása tett elfogadhatóvá.
Ha nem látsz rá valamire, nem baj, csak ne okoskodj bele, mert lehet poénkodni, meg mínuszolni, de se vicces nem lesz, amit írsz, se nem valótlan, amit én írok.
Nem volt lehetőség ilyenre, hogy Egerbe kerüljön a CNG üzem. Egyébként is ez ennél sokkal mélyebb dolog, a nagy része nem is publikus ezen a fórumon.
Felesleges találgatásokba nem megyek bele, ami biztos, az be lesz írva.