A vezetőülésem fűthető és masszírozós funkciós. A támla oldalsó része kikopott, kilyukadt. Kérdésem az, hogy tud-e valaki olyan kárpitos vállalkozást, aki szépen dolgozik és nem kell sokáig nélkülöznöm az autót?
Nem olcso, de plug-n-play modon cserelheto, papirozas nelkul. Az ar parra vonatkozik. (sajnos a jarvany elott ez egy 100-assal olcsobb volt, de mindennek elszallnak az arai, ennek is)
Golf 7 autómon megjelent a Service Now jelzés, sehogy nem tudom lenullázni. Youtubeon, google-ban már több órát keresgéltem, de nem találtam megoldást.
Próbáltam már úgy, hogy KM nullázó gomb benyomása, gyújtás be, majd megint a gomb benyomása. Úgy is, hogy tovább tartom lenyomva a gombot, bekapcsoltam az elakadásjelzőt is stb, de mindig csak az olajcsere intervallumot nullázza.
Tudnátok valami tippet adni? Csak ezért nem vinném el szerelőhöz, ha egy mód van rá.
Én egyébként már megváltam a VII Golfomtól, majd lehet írok egy véleményt, hogy milyennek gondolom összehasonlítva egy E Klasse-vel.
Röviden egyébként azt, hogy nyilván más kategória, de kis pénzből a legtöbbet (értsd jó minőségben) szerintem a piacon nem igazán van más alternatíva, értem ezt a (közel) full extrás Golfokra.
Szerintem igen, nagyon kevés. Én nem várnék vele túl sokat. Nincs esetleg egy korrekt szerelőd? Szokott lenni nekik értelmes műszerük, ami terhelést szimulál és az alapján látja, hogy milyen az akku. Mert hiába magas a fesz egy töltést követően, ha kis terhelésre is nagyon beesik.
Ezeket az üzeneteket akkor dobálta nekem, amikor már gyenge volt. Számértékeket nem néztem, mert akkor se néztem, mikor jó volt, így nem tudom :)
A saru lehúz/feltesz nem javítja ezt meg. 1 óra autópályázás után még el tudtak tűnni az üzenetek és újra működött. De ha sok fogyasztód van, akkor akkor se.
Egy évig húzta így, akkor se halt meg, de mondtam a szerviznek ugyanezeket a tüneteket, és és akksi csere lett a vége.
Sziasztok!Golf 7 kombi 1.6 TDI,146.000km-rel.Búgó,zúgó hangot kezdtem el hallani,inkább üzemmeleg állapotban,amolyan csapágyféle...állóhelyzetben is...ha leállítom a motort,1 msdp-ig még hallani is lehet....mi lehet?Köszi a válaszokat előre is...
Lecserélném, de csak ledre. Az osram night breaker nagyon drága.
A csere egy picit macerás. Gyakorlatilag ki kell venni a fényszórot. Kérdés megéri e a csere.
Mert ugye a xenon passzív hűtésű. A ledekben meg egy ventilátor van. Ami szerintem rossz hatással van a lámpa belsejeben a porosodásra. Már igy is koszos picit belülről a plexi. Lehet azt később tisztitani vajon?
A reggeli indításkor nagyon fura hangok jonnek belőle. Csörög, aztán ha a gázra lépek akkor olyan hangja van mint ha légszűrő nélkül lenne, és nem is akar nagyon felpörögni a motor. Kell neki az a fél perc, hogy kisimuljon.
Mondjuk azt nem teljesen értem, hogy ha nem érdekes a navi, akkor miért fontos a carplay? Anélkül is minden streamelhető, sok plust szerintem nem ad azon kívül.
Elnézést, hogy beleszólok a társalgásba de én is szeretném az alap rádiót/fejegységet kicserélni olyanra ami tudja az AndroidAuto/CarPlay-t, nekem a navigáció nem is fontos. Én is megkaphatom az emlitett elérést, persze csak ha nem gond és nem veszítek tolakodásnak. Előre is köszönöm! email: sogi74@gmail.com