Ez volna a nagy probléma amihez kérném segitőkészségetek.
Ford S-Max 2.0 aaTdci 2007. Motorkód : 6 G71920. 110.000km. Jelenség: nem , indult de féktisztitóval igen, utána egy kb 5km-s probaut tán leállitottuk, és leállitás után rögtön sikerült is elinditani., egyébbként normálisan megy, nem füstől stb. Hibakód nincsen legalábbis Obd2 szinten nincsen., lehetséges hogy- ez egy PSA peuget motor és egy peuge programmal lehetne csak mélyebben diagolni? Melyi PSA autó lehet a " párja" ennek az autonak, ha egy peuge programban kellene kiválasztani? a megfelelőjét??
Túl hosszú szerintem nem nagyon van, mert korábban 1.6 Ecoboost volt helyette.
Nekünk most lesz benne 4000 km, ennél azért régebbiek is vannak persze.
Különösebb észrevétel nincs ennyi idő alatt.
1.6dci (130LE) Grand Scenicről váltottunk, ahhoz képest egyenletesebb a motor.
A dízelben hirtelen jött meg az erő, itt nincs ilyen érezhető trubólyuk, de ezt úgy kell érteni, hogy nem jön meg hirtelen az ereje, hanem pörgetni kell, hogy előkerüljön a ménes: autópályán is vissza kell váltani 5.-be, ha a belassuló forgalom után akarsz normálisan gyorsítani.
Alapjárat körül hajlamosabb lefulladásra, főleg az emelkedőn tolatás igényelt megszokást az előző autó után, nem gond, csak a dízel után furcsa. Szívó benzineshez képest viszont csoda jó lesz, az nem kérdés!
Sziasztok, van valakinek bármi rossz-jó tapasztalata az 1,5 ecoboost (160LE) motorral s-max-ban?
Nekem egy 1,6 szivóbenzines c-maxom van és azt szeretném cserélni s-max-ra (új autó). Próbaúton volt erő az 1.5 ecoboostban, de hosszú távú tapasztalatom sajnos nincs.
Van egy Ford S-max 2.0 EcoBoost 240 Titanium X Sport automata váltós kocsi.
Szervíz alkalmával közölték, hogy 2 L olaj hiányzik a váltóból. Arra a kérdésemre, hogy miért nincs alatt olajfolyás azt a választ kaptam, hogy felfogja a motorvédő dekni és a menetszél pedig szétteríti az alján. Már ez is elég fura volt számomra, de hihetetlennek tartom, hogy 2 liter olaj nem hiányzik a váltónak, tehát semmi rendellenességet nem tapasztalok a váltásokban, és semmilyen visszajelző nem gyullad ki. Ez számomra egy ilyen autónál hihetetlen.
Sziasztok van egy 2008-as Ford s-max 2.0 benzines autóm ami mostanába csinál olyant,hogy városba araszolásnál 110-120 fokra felmegy a vízhő és nem kapcsol be a hűtőventillátor!Mitől van ez??Régebben csinálta ezt amikor bekapcsoltam a klímát és alapjáraton ment a motor egy idő után felment a hőfok!!Kontakt hiba??A vetit mi kapcsolja be,mert hőgombát nem láttam a hűtőn??Esetleg relé?
Kösz a választ. Ezt az oldalt én is megtaláltam, de itt csak automata váltóhoz szerepelnek adatok. Manuális váltóhoz furcsa lenne 7 liter olaj szerintem...
Adott egy 2007es s-max 1.8tdci. Utolsó dpf nélküli tdci. Minden rendben van vele egyekbent, de a km ora allasa 199e. A szerelo akihez eddig hordtam szolt hogy ideje lenne lancot cserelni rajta mivel gyar szerint 200enel kell. Az ara is megeggyezik a km ora allasaval :)
Megkerdeztem egy masik fordra szakosodott szervizt is. Ők azt mondták soha nem csereltek ilyet mivel a lanc csak a szivattyut hajtja nincs terhelve folosleges penzpocsekolas. Mivel 2os hajtas van, a munkat a szij viszi azt ki is csereltek nekem kb 20ezer volt. Szerintuk ezzel letudva ujabb 150ezerig.
Hangja nincs a kazettának de azért idegesít a dolog.
Üdv! Gyermek születése miatt nagyobbra kell cserélnem az autónkat. Az S-maxot néztem ki, s mivel évi 15-20 ezer között megyek, sok rövid távval, a 2.0 szívó benzinest gondolnám logikus választásnak. Ezzel a motorral vannak tapasztalatok? Jól gondolom,hogy ez lenne számomra megfelelő? Köszönöm!
Nekem 2013-as s-max-om van,manuális váltós.Kulcs nélküli indítás.Én úgy tudom nullázni,hogy rálépek fékre+gázra és rá adom a gyújtást,kb 5 másodperc múlva kiírja,hogy oil service,majd nyomom tovább és kb. 10 másodperc múlva,kírja,hogy oil service reset és kész.Azért,mert nekem úgy indul az autó,ha rálépek a kuplungra,ezért kell nálam és gondolom nálad is a a féket és a gázt egyszerre nyomni,majd gyújtást ráadni és addig állni a pedálokon,amíg ki nem írja.
Olyan információra lenne szükségem, hogy egy Ford S-Max gépkocsi mekkora össztömegű ráfutófékes utánfutót vontathat forgalmi szerint? Köszi ha valaki tud segíteni!
Sziasztok! Lakásprojekt miatt úgy döntöttünk eladjuk Smaxinkat. 2008-as, 2.0 tdci titánium...,217e. Km futott, végig vezetett szervizkönyves, rendesen karbantartott autó. Automata váltós, panorámatetős, vonóhorgos, belül bőrös, de az ülőfelület alcantara, mindkét első ülés elektromos és fűthető. Szélvédő fütés, hangvezérlés, bluetooth, tolatóradar elöl-hátul, sötétített hátsó üvegek és + roló is az ablakokon. Dpf kiiktatva, tavaj volt vezérlés cserélve, lengéscsillapítók elől újjak. Váltóolaj is volt benne cserélve 2017.05.- én. Xenon lámpás, led nappali menetfény elöl utólag beépítve..2019.08. hóig vizsga..Gyári fényezés körben, a motorháztetőn van egy pici javítás..
ÉN IS ÍGY JÁRTAM OLAJCSERE UTÁN. ÜZEMANYAG SZŰRŐT CSERÉLTEM ,VETEM EGY MAHLE KL 581 GÁZOLAJSZŰRŐT ÉS MEGSZŰNT A RÁNGATÓZÁS AZELŐTT EGY MANN FILTER RAKTAK BE NEKEM BÍRTA AMÍG NEM MENTEM FEL A PÁLYÁRA.
a parkradarral kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni töletek. (2013-as S-max, elöl hátul 4-4 parkradar). Bekapcsolásra vagy hátramenetbe kapcsolasra kapcsol be, de pár másodperc folyamatos sipolás (hátulról) után ki is kapcsol. Ezekután gondoltam valamely hátsó érzékelö a 4- közül lehet a hibaforrás...., rendeltem 2db érzékelöt. Közben egyik napra egy tolatás erejéig minden rendben müködött, reggelre megint hiba, azóta sem jó. Tegnap megérkezett a 2 érzékelö, de hiába cserélgettem végig, kontaktspréztem, semmi változás..
Vásárláson gondolkozok és felmerült az s-max is. Érdeklődnék mik a tapasztalatok. 2.0,2.2 diesel első sorban mert szeretnék futót húzni vele. elsősorban hosszabb távok lennének az autóval az is futóval. Természetesen kézi váltósban gondolkozok.140,163,200 PS. melyik a jobb megbízhatóbb. Kuplung,futómű,stb.
Boldog s-max tulajdonos lettem. Tudtok nekem Budapesten ajánlani olyan autószerelőt, aki 2008-as smax-ba bontott tempomatot (hozott alkatrészt) beszerel?
Véleményetekre vagyok kíváncsi. S-max vásárlását tervezem, mire kell figyelni (típushibák), melyik motor a megbízható, a második sor ülései mennyire nyújtanak kényelmet három felnőtt ember számára?
2011-s-max. leesik a gázolaj mutató és utána nehezen vagy nem is indul,másnap tökéletesen indul és mutat a mutató valamikor csinálja van amikor hetekig nem.Tudna nekem valaki segíteni?Előre is köszönöm.
Sziasztok!1hónapja vagyok s-max tulajdonos,lenne egy kis gondom.2.2es 200le-vas disel 2013 s titániumról van szó.Autópályán haladva egy 140es tempóval 50km megtétele után az autó el kezdet rángatni,de csak egyszer kétszer utánna semmi.Kb.3hétel ezelött lakot területen belül gáz rendesen tartva nem nyomva se nem elengedve és akkor is csinálta egyszer kétszer.Mi lehet vele?Szervízben volt 2hónapja.Válaszotokat előre is köszönöm.
Sziasztok, 2006-os S-max-ban kezdenek lekopni a műszerfal gombokon lévő króm matricák. Lehet ezzel kezdeni valamit? Létezik javító szett vagy bármi hozzá? Köszönöm!