Sziasztok! Az alany egy 2006os sedan. Szeretnem lecserelni a hangszorokat mert mar kicsit recsegnek-ropognak, bem ugy szolnak mint szeretnem! Tudnatok esetleg ajanlani valamit, milyet vegyek bele? Mekkora meret kell bele? Valami egyeb esetleg amire figyelni kell? Koszi elore is a segitseget!
Sziasztok! Egy 1.4-es Opel Astra GCC autóban szeretném a hűtőfolyadékot utánatölteni. Ezzel kapcsolatban lenne kettő kérdésem.
1., Nem tudom, hogy korábban, az előző utántöltésnél vagy cserénél milyen volt beletéve. Néhány napja kaptam egy zöld színű PRELIX koncentrátumot (-72oC). Ha ebből készítek ioncserélt vízzel hígított verziót, akkor azt bele lehet tölteni a hűtőrendszerbe? (Sajnos nincs meg a kocsi szervizkönyve és a szervizutasításai sem.)
2., Ha leszeretném üríteni a teljes hűtővízrendszert, hogy teljesen új hűtőközeggel (fagyállós keverékkel) töltsem fel, akkor azt hogyan lehet megtenni? Hogyan lehet leüríteni a rendszert? (A hűtővíz tartálynál csak csőcsatlakozások vannak, leeresztő szerelvény nincs. Esetleg a hűtőnél van leeresztő szelep vagy ott is csak a csövet lehet leszerelni a csatlakozásról? Még nem feküdtem alá.)
Néhány napja vettem eg 1.4 Ecotec motoros Astra g ferdehátú járgányt. A tetőkárpit (ahogy hallom nemcsak nekem ) meg van ereszkedve.Tippek,trükkök? Hol és hogyan javítják meg (persze olcsón) ?
Köszönöm, közbe rájöttem a titokra. A videón csavart mutat, tükörrel megnéztem, ez már újabb a h astrában is ilyen van, itt körömből kell kipattintani.
szia! Átbogarásztam a netet, de én sem találtam a tiedhez megfelelő videót és/vagy leírást...pedig service manualt is kerestem a torrent oldalakon (amikhez van hozzáférésem) sorry
Szia! Sajnos a fűtőmotor nem ugyanaz mint a videón, amit küldtél. Ennél (2007-es Combi) a motor bal oldalán van a vezérlő és ettől nem tudom, hogy kell bejutni a negyedik csavarhoz, mert ezé a típusé is valahol ott van. A motor bekötés pedig a jobb oldalon van. Ha van valami ötleted, vagy ha tudnál másik videót küldeni azt megköszönném. De ha kell, küldök képet róla. Köszönettel: András Tel: 06 20 5642120
Üdv! A következő problémához kérnék segítséget a kedves fórumozóktól: Nem működött a légkondi, ezért néhány héttel ezelőtt klímakuplungot cseréltek az autóban (1.7 TD,1999). A légkondi most működik, de azóta autópályatempónál, bekapcsolt légkondinál annyira melegszik a hűtővíz, hogy a mutató a piros mezőbe érne, ha nem kapcsolnám ki a klímát. Persze mindig kikapcsolom, de ez gyakorlatilag azt jelenti hogy hiába működőképes a légkondi, nem tudom használni.... Városi használatnál is kicsit magasabb hőmérsékletet jelez a mutató, mint a javítás előtt. A fentebb leírt jelenség csak a javítás óta van. Hűtővíz, ventillátorok rendben vannak. Beszerelhető DELPHI hűtőrendszerbe BEHR rendszerhez gyártott alkatrész (klímakuplung), vagy fordítva? Elképzelhető, hogy rossz alkatrészt szereltek be és ez okozza a zavart a hűtésben?
Üdv! KB. 1 hónapja volt komplett vezérlés csere az Astra G 1.2 motorban. A jelenség a következő: indítás után, de nem minden alkalommal kerregő hangot ad, ami nem szűnik meg csak kb. 2-3 km megtétele után. Nem rögtön a csere után kezdte csinálni, hanem úgy kb. 2. hete. Mi lehet az ok, lehet az olaj? Az is cserélve volt a vezérléssel együtt. Mannol 5W-30 van benne, lehet ez gagyi olaj, de 3 éve ezt használom és nem volt ilyen jelenség.Tud valaki valami okosat?
Természetesen mindenképp ez lesz bár nemis értem direkt szólva lett hogy a szimeringet cseréljék! Elég sok lett költve az autóra és számomra ez elég bosszantó dolog bár az olaj szagot nem értem mert ha féltengely mellett nyomja az olajat az hogy lehet érezni meg miért csak ha terhelve van? Onnan azért nemtud ráfolyni a forró motorra hogy ráégne v valami!
Azt,hogy vidd vissza hozzá azonnal,és mond meg neki csrélje ki azt a kurv@ féltengely szimeringet,ha már egyszer lusta volt mikor lent volt a váltó (kellene is váltólevételnél ). 1800ft kb.De igy már vonakodni fog ugyis,mivel ki kell húznia megint mindkét féltengelyt.Olyan nincs hogy "még jó".Amikor az előző szettel,kitudja hány évet/km-t ment már el.
Ugyhogy szimering lesz!(és egyre jobban fogja kinyomni).
Ha nem cseréli,vidd el máshova,és kérd csak a szimering cseréjét.Ezt tenném.
Sziasztok! Olyan gondom lenne hogy adott egy 2000 évjáratú 1.4 16v sedán Opel Astra! A gondom az lenne hogy 241000 km nél kapott kuplung cserét minden szír szarral úgyhogy az most teljesen új minden értelemben viszont azóta elég szépen csepegteti az olajat valamint menet közben terhelésnél olaj szagot érezni! Olaj csere is volt a motorban a váltóban pedig utántöltés és elöször arra gyanakodtunk a szerelő állítása szerint hogy túllett öntve és az folyt ki! A szimeringek jók bár én nem láttam a szerelő állítása! Eddig is volt néha hogy csepegett ki olaj a betonra de nem számottevő mennyiségben meg na csak 20 éves megette a kenyere javát! De azért mostmár elég durván nyomja az olajfolyást! Szerintetek mi lehet a baj? Nem szeretném azért ha elnyomná az összes olajat aztán beálljon a váltó!!! Válaszotokat előre is köszönöm Üdv
Sziasztok az a problémàm lenne, hogy Opel astra G 1.2 elektromos ablakemelőm mindkét oldalon dupla kapcsolós, de csak az egyik működik. Ràadàsúl anyós ülésnél rendesen az ablakfelöli kapcsoló működteti, de vezetőoldalon csak az anyósoldal felöli vezérli a vezetőoldali ablakot. Köszönöm az infókat.
Sziasztok! Egy barátom most vásárolt egy G Astrát, a rádió bekapcsoláskor PANEL felirat a kijelzőn, próbáltam kódot beírni de semmire nem reagál. Tudnátok segíteni mi lehet a probléma? Előre is köszi.
Ált.mi okozza az olaj keveredését a hűtővizzel?? Kiegyenlitőbe nincs olaj,viszont az olajba van viz,kapuccinó szinű.Hűtőviz fogyogat.Olajszint megemelkedett.Bontott,nem szétszedett motor lett beépitve,vagy fél éve.Benzines gép.Vizpumpánál enyhe rózsaszinű könnyezés látszik.
Vizpumpa átengedhet,vagy nem usszák meg a hengerfej levételt. ?
Nem érzem, hogy lomhább lenne, viszont ha fékberagadás lehet, az látszik akkor, ha mondjuk levetetném a kereket? (egyszer egy fékbetét kopás miatt a kerékcserénél szóltak)